Zal wel in DH zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Welke winkel is dat? Ik was net nog in de AH, en hier niets.
Den Haagquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:01 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Delhaize zit in België, kasthommel
Niet elke filiaal he.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Welke winkel is dat? Ik was net nog in de AH, en hier niets.
Dat durf jij niet eens.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik gaa moslims pesten en heerlijke maaltijden voor hun neus verorberen en liters water drinken tijdens deze hete dag
Met dit weer onder een fleecedekentje kruipen, srslyquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heerlijk dagje gehad vandaag. Was echt warm trouwens en had voor eerst slippers aaaaaan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat je teentjes zien dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heerlijk dagje gehad vandaag. Was echt warm trouwens en had voor eerst slippers aaaaaan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fleecedeken? Het is gewoon mijn jasje hoor?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:32 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Met dit weer onder een fleecedekentje kruipen, srsly
Om je ¤50.000 cash te verstoppen? Waarom draag je een jas? Nederland zelfs nu nog te kil en koud voor je?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Fleecedeken? Het is gewoon mijn jasje hoor?
Wat moet ik dan dragen? Een mini rokje?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:35 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Om je ¤50.000 cash te verstoppen? Waarom draag je een jas? Nederland zelfs nu nog te kil en koud voor je?
Geen jas, mutsquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat moet ik dan dragen? Een mini rokje?
Het is geen jas debiel. Beter kijken. En wat een prutser en stalker ben je toch.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:37 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Geen jas, muts
En ik dacht dat een bruidsschat pas werd gegeven bij het huwelijk? Dat wgr topic was een leuke troll dus
Wel goeie tactiek om golddiggende mannen te vinden, je bent slimmer dan je lijkt
Jasje is geen jas?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is geen jas debiel. Beter kijken. En wat een prutser en stalker ben je toch.
Na de ramadan, schatje.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:41 schreef DKS het volgende:
Ging je niet naar Marokko mupke? Dacht dat je wegging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |