Ik zou mij maar bezighouden met andere zaken ipv je druk maken om zwarte piet, paaseieren en de Ramadanquote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:48 schreef maffehenkie het volgende:
Ik kan hier zo boos om worden he!!
[ afbeelding ]
wel mafquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:01 schreef maffehenkie het volgende:
En dan maar afvragen waarom mensen op Wilders stemmen, kom, we zijn gekke Henkie niet
Baudet>Wildersquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:01 schreef maffehenkie het volgende:
En dan maar afvragen waarom mensen op Wilders stemmen, kom, we zijn gekke Henkie niet
Toen ik er was was er inderdaad wel een Kerstman in Aleppo jaquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
In Syrië verkopen ze in winkels Sinterklaasspullen vanaf eind november! Dat wist jij nog niet hé TS?
Dat rek/opstelling ziet er trouwens heerlijk uit om vol doorheen te rennen.
Precies, er is allang White genocide aan de gang.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
Krijg je als je inferieure rassen binnenhaalt.
Starlord pls.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Er is allang White genocide aan de gang.
Als je niet normaal kunt reageren, lamadanquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:08 schreef richolio het volgende:
Het is wel triest met je gesteld als je je hier serieus druk om maakt
Haha zo spreekt zosk ramadan uitquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:10 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren, lamadan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |