21u43 hierquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:43 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
21:47 mogen we eten. Ja klopt wel beter die hitte was niet te doen.
Ben nu in Brusselquote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:14 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ga weg. Jij woonde toch ook Rdam?
Hamvraag, goeiequote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:14 schreef Juup© het volgende:
Hamvraag is natuurlijk, heeft TS ondertussen al geneukt of niet?
Jij zuipt en blowt toch? Wat is dit nu weer voor neppe bende?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:08 schreef Fushia2 het volgende:
Bijna tijd! Zometeen water drinken met een dafel, maghrib bidden en dan eten![]()
Heb verse sinas en aardbei sap gemaakt :0
Wie ben jij om te mogen oordelen?quote:Op zondag 28 mei 2017 00:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij zuipt en blowt toch? Wat is dit nu weer voor neppe bende?
Kan jij ook over meespreken.quote:
Mensen als jij. Echt. Zelf blowen en onzedige relaties aangaan en dan hem zo aankijken omdat hij niet vast.quote:Op zondag 28 mei 2017 01:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kan jij ook over meespreken.
Maar heb je bericht gelezen over sociale controle.Zag vandaag een 14/15 jarige mocro een drankje drinken en hij werd, terecht, de les gespeld door vrienden van hem die toevallig op straat kwamen. Ik kon ook een afkeurende blik niet vermijden. Best wel hypocriet denk ik nu en had ik niet mogen doen.
Maarja
Blowen is niet per definitie verboden, zijn heel veel meningen over. En onzedige relaties..... tja heb je wel een punt maar er zijn ergere zaken.quote:Op zondag 28 mei 2017 01:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen als jij. Echt. Zelf blowen en onzedige relaties aangaan en dan hem zo aankijken omdat hij niet vast.
Bron?quote:Op zondag 28 mei 2017 01:41 schreef Fushia2 het volgende:
En onzedige relaties..... tja heb je wel een punt maar er zijn ergere zaken.
En daar valt niet vasten onder.
quote:
Je praat je zonden goed, maar oordeelt wel over anderen. Lol.quote:Op zondag 28 mei 2017 01:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Blowen is niet per definitie verboden, zijn heel veel meningen over. En onzedige relaties..... tja heb je wel een punt maar er zijn ergere zaken.
En daar valt niet vasten onder.
EDIT: maar je zag de nuance niet in mijn post dat ik zelf zei dat het hypocriet is. Maarja, met jou valt toch niet te praten.
Leuk. So true ook. Maghrrbijnse is et zo een.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2017 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leuk. So true ook. Maghrrbijnse is et zo een.
Ik ga zo sushi eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |