Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:26 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch een vooroordeel zal zijn, ik zou het namelijk alleen doen naar mensen die islamitisch zijn en naar mensen die ik ken.
K mag zelf weten wat ik schreeuw naar die persoon die ik ken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Belachelijk, het gaat jou toch geen zak aan hoe iemand zijn geloof uit zolang deze niemand lastig valt ongeacht of je deze persoon kent of niet.
Ik had je hard op je bakkes getimmerd dan. Optjeften.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:22 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik zou dat in het laatste uur ook nr je schreeuwen
En ik mag je daarom een volslagen debiel vinden en dit ook verkondigen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:29 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K mag zelf weten wat ik schreeuw naar die persoon die ik ken.
Waarschijnlijk zou ik niet echt schreeuwen maar gwn een grap ervan maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Mensen als jij stellen het dogma tentoon wat mij erg tegenstaat van religie.
Gelukkig maar, dan zou ik je ook geen volslagen debiel vinden(waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:31 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik niet echt schreeuwen maar gwn een grap ervan maken.heb het nog nooit gedaan hoor. Blijf toch meestal thuis in de Ramadan
Joh. Ik zou doorslaan als iemand dat bij mij zou doen. Miss heb ik die redbul gekocht voor na etenstijd. Grazyquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan zou ik je ook geen volslagen debiel vinden(waarschijnlijk).
Idd.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Mensen als jij stellen het dogma tentoon wat mij erg tegenstaat van religie.
Sociale controle is niet islam eigen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:36 schreef agter het volgende:
[..]
Idd.
Het is precies wat veel mensen tegen staat aan de Islam.
Hoe haal je het in je hoofd?
En dan ook juist met Ramadan. Zo triest.
Nee klopt, maar de afgelopen jaren is er hier een afnemende tendens geweest op het gebied van sociale controle omtrent religie, het zou zonde zijn als dit teniet gedaan wordt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sociale controle is niet islam eigen.
Hoe lang duurt het nog dan? Het is wel koeler aan het worden al.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:37 schreef BellaaElisa het volgende:
K word hier een beetje gek. Mn schoonmoeder is thee aan 't drinken IK WIL OOOOOOOHOOOK
21.49 ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog dan? Het is wel koeler aan het worden al.
21:47 mogen we eten. Ja klopt wel beter die hitte was niet te doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog dan? Het is wel koeler aan het worden al.
Oei, dat is nog even doorbijten.quote:
Mensen moeten stoppen met dat stiekeme gedoe. Gelukkig zie ik de jongere generatie wel wat eerlijker doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee klopt, maar de afgelopen jaren is er hier een afnemende tendens geweest op het gebied van sociale controle omtrent religie, het zou zonde zijn als dit teniet gedaan wordt.
Ja, want zoiets zie in christelijke gemeenschappen nooit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:36 schreef agter het volgende:
Het is precies wat veel mensen tegen staat aan de Islam.
Voor die tijd snel even kapsalon bestellen dusquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:43 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
21:47 mogen we eten. Ja klopt wel beter die hitte was niet te doen.
Die wordt ook uitgescholden?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, want zoiets zie in christelijke gemeenschappen nooit.
Een collega van me woont in zo'n christelijk dorp. Die krijgt zelfs commentaar als hij op zondag aan straat zijn auto gaat wassen, omdat hij daarmee niet de zondagsrust respecteert.
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij er behoorlijk van baalt, ook de kinderen worden aangesproken, en overweegt om om die reden te verhuizen.quote:
Heel naar, dat onverdraagzame gedoe.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij er behoorlijk van baalt, ook de kinderen worden aangesproken, en overweegt om om die reden te verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |