abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games woensdag 24 mei 2017 @ 22:32:11 #61
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171184937
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:21 schreef ratatat het volgende:
Alts naar beneden :P
nu de dump, dus alts omhoog :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171185049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:27 schreef ColeJ het volgende:

[..]

bron?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

???
M'n portfolio

quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:32 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nu de dump, dus alts omhoog :P
Daar lijkt het wel op ja :)
pi_171185090
De oudgedienden in dit topic herinneren zich misschien de "BearWhale" nog? Die zette in oktober 2014 even een sellwall van 30.000 BTC op Bitstamp op $300 welke toen in een avondje werd "opgegeten".



Filmpje:

Achtergrondverhaal:
http://www.cnbc.com/2014/(...)-cryptocurrency.html

Vandaag doet hij z'n verhaal op Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)e_uasf_now/?sort=new
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2017 @ 22:36:48 #64
230491 Zith
pls tip
pi_171185130
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
De oudgedienden in dit topic herinneren zich misschien de "BearWhale" nog? Die zette in oktober 2014 even een sellwall van 30.000 BTC op Bitstamp op $300 welke toen in een avondje werd "opgegeten".

[ afbeelding ]

Filmpje:

Achtergrondverhaal:
http://www.cnbc.com/2014/(...)-cryptocurrency.html

Vandaag doet hij z'n verhaal op Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)e_uasf_now/?sort=new
Wow BearWhale in person _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 24 mei 2017 @ 22:45:12 #65
131603 Afwazig
Serious business
pi_171185504
Magnet moet cashen. :P
pi_171185589
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:45 schreef Afwazig het volgende:
Magnet moet cashen. :P
En dan over 4 jaar zijn verhaal doen op Reddit
pi_171185705
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:45 schreef Afwazig het volgende:
Magnet moet cashen. :P
Ik ben helemaal zen.
Nog niet cashen.

;)
pi_171185959
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben helemaal zen.
Nog niet cashen.

;)
Even een vraag over Waves hé.

Voordeel van Bitcoin is netwerkeffect, en de hoge hashrate als beveiliging.
Voordeel van Ethereum is turing complete programmatuur, en ook wel inmiddels een netwerkeffect.

Wat is het voordeel van Waves, behalve dat je ze in een client kunt gebruiken waarmee je ook euro's, dollars en bitcoins kunt opslaan?
Dan lijkt het mij kwestie van tijd, voordat anderen ook een soortgelijke client ontwikkelen in Java.

Hoe Waves zich zal blijven onderscheiden van de rest, is mij niet geheel duidelijk.
  woensdag 24 mei 2017 @ 22:58:03 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171185986
Oeps verkeerde topic
pi_171186244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:57 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Even een vraag over Waves hé.

Voordeel van Bitcoin is netwerkeffect, en de hoge hashrate als beveiliging.
Voordeel van Ethereum is turing complete programmatuur, en ook wel inmiddels een netwerkeffect.

Wat is het voordeel van Waves, behalve dat je ze in een client kunt gebruiken waarmee je ook euro's, dollars en bitcoins kunt opslaan?
Dan lijkt het mij kwestie van tijd, voordat anderen ook een soortgelijke client ontwikkelen in Java.

Hoe Waves zich zal blijven onderscheiden van de rest, is mij niet geheel duidelijk.
De wallet zelf is maar een "grafische schil" om Waves heen.
De echte techniek gebeurt op de blockchain en de nodes.
De transacties vinden niet plaats in de wallet maar in de blockchain.
De tokens staan niet in je wallet maar op de blockchain.

Het is zelfs heel goed mogelijk om zelf eigen wallets te ontwerpen voor Waves, door gebruik te maken van o.a. API calls. Dat is juist de opzet van Waves.
Ook DEX maakt het straks mogelijk om je eigen exchange op te zetten (op een website) zonder ook maar 1 coin op je exchange te bewaren, alle coins staan op je eigen Waves adres tot de aan- of verkoop plaatsvindt. De "matcher" nodes zorgen voor de afhandeling van die transacties, ook weer op diezelfde blockchain.

En er komt een scripttaal aan voor Waves waarmee je "smart contracts" kan maken zoals ook in Eth en Lisk.

Wat je ziet bij Waves is dus niet relevant, wat je niet ziet wel :)
  woensdag 24 mei 2017 @ 23:05:22 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171186267
Is dat Golem iets?
pi_171186300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Is dat Golem iets?
Ja, denk het wel. De mogelijkheid om rekenkracht in te kopen is natuurlijk heel mooi :)
De uitvoering bepaalt uiteindelijk wel of het kans van slagen heeft, zoals bij ieder project met potentie.
  woensdag 24 mei 2017 @ 23:08:45 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171186376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, denk het wel. De mogelijkheid om rekenkracht in te kopen is natuurlijk heel mooi :)
De uitvoering bepaalt uiteindelijk wel of het kans van slagen heeft, zoals bij ieder project met potentie.
Dank je. Als jij het zegt zal het wel de moeite zijn er wat in te stoppen :P

Heb je ook een mening over Doge?
pi_171186406
quote:
Bam! TKN vrijwel meteen over de ¤1 grens _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_171186545
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dank je. Als jij het zegt zal het wel de moeite zijn er wat in te stoppen :P

Heb je ook een mening over Doge?
:o :D

Nou, weet je, ik zeg al: het hangt van de uitwerking af.

Sia, Storj, allemaal mooi.

Doge? Ik zie het nut er niet van maar het lijkt wel ieder half jaar een flinke pump te krijgen.
Echt zo'n coin die je koopt op een flinke dip en vervolgens een half jaartje in je wallet houdt en bij de volgend pump weer dumpt. Wat moet je er anders mee? :P

TKN, Trustcoin, MobileGo zijn ook wel leuke projecten waarvan ik denk "ja, het idee is prima". Heb er ook wel wat geld in zitten maar het is even wachten tot ze waarmaken wat ze beloven. Als dat niet lukt is de waarde er snel af ;)

GNT heb ik ook wel aardig wat van gehad maar heb ze weer met 20% winst verkocht ofzoiets en in wat anders gestopt.

Als je vrije tijd hebt kan het een leuke bezigheid zijn om per coin informatie te zoeken over zo'n project. Je moet dan de trollen en de shills er een beetje uitfilteren, kijken wie er achter een project zitten, is er een markt voor, is het technisch haalbaar, hoe is de activiteit op GitHub, hoe is de UI / UX van het (vaak nog beta) product. Wat verwacht je dat de marketcap kan worden? Wat is het nu? Dat is je winstpercentage als ze het waarmaken ;)
pi_171186669
Weet iemand of je een wallet.dat bestand van een QT wallet kunt uitwisselen tussen Ubuntu en Windows?
pi_171186711
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:18 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand of je een wallet.dat bestand van een QT wallet kunt uitwisselen tussen Ubuntu en Windows?
Volgens mij wel.
En anders private key exporteren en weer importeren in andere client, werkt ook altijd.
  woensdag 24 mei 2017 @ 23:21:06 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171186783
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:o :D

Nou, weet je, ik zeg al: het hangt van de uitwerking af.

Sia, Storj, allemaal mooi.

Doge? Ik zie het nut er niet van maar het lijkt wel ieder half jaar een flinke pump te krijgen.
Echt zo'n coin die je koopt op een flinke dip en vervolgens een half jaartje in je wallet houdt en bij de volgend pump weer dumpt. Wat moet je er anders mee? :P

TKN, Trustcoin, MobileGo zijn ook wel leuke projecten waarvan ik denk "ja, het idee is prima". Heb er ook wel wat geld in zitten maar het is even wachten tot ze waarmaken wat ze beloven. Als dat niet lukt is de waarde er snel af ;)

GNT heb ik ook wel aardig wat van gehad maar heb ze weer met 20% winst verkocht ofzoiets en in wat anders gestopt.

Als je vrije tijd hebt kan het een leuke bezigheid zijn om per coin informatie te zoeken over zo'n project. Je moet dan de trollen en de shills er een beetje uitfilteren, kijken wie er achter een project zitten, is er een markt voor, is het technisch haalbaar, hoe is de activiteit op GitHub, hoe is de UI / UX van het (vaak nog beta) product. Wat verwacht je dat de marketcap kan worden? Wat is het nu? Dat is je winstpercentage als ze het waarmaken ;)
Ik ben mij inderdaad al flink aan het inlezen. Het is soms nog wat moeilijk, maar al doende leert men. Ik ga nu maar 1,5 ETH op Golem zetten. Het koersverloop tot nu toe, wat ik erover lees en wat jij zeg geeft mij voldoende vertrouwen voor nu.
pi_171186850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben mij inderdaad al flink aan het inlezen. Het is soms nog wat moeilijk, maar al doende leert men. Ik ga nu maar 1,5 ETH op Golem zetten. Het koersverloop tot nu toe, wat ik erover lees en wat jij zeg geeft mij voldoende vertrouwen voor nu.
En verder doe ik ook maar wat, en blijkbaar gaat dat best goed haha.
  woensdag 24 mei 2017 @ 23:24:00 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171186899
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En verder doe ik ook maar wat, en blijkbaar gaat dat best goed haha.
Haha inderdaad. En je was er op tijd bij natuurlijk :P
pi_171186901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:o :D

Nou, weet je, ik zeg al: het hangt van de uitwerking af.

Sia, Storj, allemaal mooi.

Doge? Ik zie het nut er niet van maar het lijkt wel ieder half jaar een flinke pump te krijgen.
Echt zo'n coin die je koopt op een flinke dip en vervolgens een half jaartje in je wallet houdt en bij de volgend pump weer dumpt. Wat moet je er anders mee? :P

TKN, Trustcoin, MobileGo zijn ook wel leuke projecten waarvan ik denk "ja, het idee is prima". Heb er ook wel wat geld in zitten maar het is even wachten tot ze waarmaken wat ze beloven. Als dat niet lukt is de waarde er snel af ;)

GNT heb ik ook wel aardig wat van gehad maar heb ze weer met 20% winst verkocht ofzoiets en in wat anders gestopt.

Als je vrije tijd hebt kan het een leuke bezigheid zijn om per coin informatie te zoeken over zo'n project. Je moet dan de trollen en de shills er een beetje uitfilteren, kijken wie er achter een project zitten, is er een markt voor, is het technisch haalbaar, hoe is de activiteit op GitHub, hoe is de UI / UX van het (vaak nog beta) product. Wat verwacht je dat de marketcap kan worden? Wat is het nu? Dat is je winstpercentage als ze het waarmaken ;)
Ben je niet bang dat WAVES gaat eindigen als NXT, veel belovend maar uiteindelijk abandoned door zijn developers? Het is namelijk dezelfde developer, Sasha Ivanov.

En ook het handelsvolume van WAVES vind ik erg dun een gebeurd meer dan 80% op 1 exchange.
Alles bij elkaar vind ik het een beetje fragiel, dus maar even een deel geliquideerd.
pi_171186941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:11 schreef NatteBever het volgende:
WAVES door de $3 grens heen. Volgens mij lopen we ietwat voor op de voorspelling van MaGNeT... O+
Ja, zinloos, ik bak er niets van ;(
pi_171187002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, zinloos, ik bak er niets van ;(
Geef het maar op inderdaad.

Coins wil ik wel overnemen van je.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 23:26:44 ]
pi_171187015
Oke, ik heb nog een keer mijn oorspronkelijke inleg erin gepompt en nu is het echt klaar met euros erin stoppen. Als ik nog een keer begin over extra inleggen hou me dan tegen _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 24 mei 2017 @ 23:28:25 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171187063
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Oke, ik heb nog een keer mijn oorspronkelijke inleg erin gepompt en nu is het echt klaar met euros erin stoppen. Als ik nog een keer begin over extra inleggen hou me dan tegen _O-
Ik zou 2k inleg doen maar zit ondertussen op 5k inleg :')
pi_171187068
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:24 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat WAVES gaat eindigen als NXT, veel belovend maar uiteindelijk abandoned door zijn developers? Het is namelijk dezelfde developer, Sasha Ivanov.

En ook het handelsvolume van WAVES vind ik erg dun een gebeurd meer dan 80% op 1 exchange.
Alles bij elkaar vind ik het een beetje fragiel, dus maar even een deel geliquideerd.
Tsja, wat al niet kan.
Ze zitten iig op een flinke zak geld, besteden het ook, doen wat ze beloven, veel updates/features komen nu echt uit, ze doen wat terug voor de community (Waves holders).

En exchanges? Waves DEX is zelf een exchange met EUR en BTC gateway. Ze willen niet zo aan exchanges hangen volgens mij, aangezien ze die markt liever helemaal op het Waves platform willen. Bedenk hoeveel fees dat gaat genereren als de volumes toenemen...

Voor Lisk geldt overigens hetzelfde, Max zat ook in het gefaalde crypti project. Heeft nu echter wél een budget en ze zijn open over de funds.
pi_171187095
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Oke, ik heb nog een keer mijn oorspronkelijke inleg erin gepompt en nu is het echt klaar met euros erin stoppen. Als ik nog een keer begin over extra inleggen hou me dan tegen _O-
Lol fiat, gewoon doorgaan.

Mijn vriendin en ik verhuizen naar Koh Tao (Thailand) en alle besparingen gaan rechtstreeks in crypto.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben mij inderdaad al flink aan het inlezen. Het is soms nog wat moeilijk, maar al doende leert men. Ik ga nu maar 1,5 ETH op Golem zetten. Het koersverloop tot nu toe, wat ik erover lees en wat jij zeg geeft mij voldoende vertrouwen voor nu.
http://www.natesimpson.co(...)ts-golem-hands-down/

Posts als dit houden mij voorlopig nog weg bij GNT. Leuk concept, maar...
pi_171187122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zou 2k inleg doen maar zit ondertussen op 5k inleg :')
Mja ik zit inmiddels op het dubbele dus ik vind het echt wel ff mooi zo O-)

89 Ethertjes, 1000 Tokencardjes, 32 Wavejes. En nu allemaal moon AUB.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_171187242
quote:
10s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Lol fiat, gewoon doorgaan.

[..]

http://www.natesimpson.co(...)ts-golem-hands-down/

Posts als dit houden mij voorlopig nog weg bij GNT. Leuk concept, maar...
Ook altijd kijken wie het schrijft en waar de persoon een belang in heeft ;)
Niet gelezen overigens.

Over ETH waren ook veel berichten dat het nooit wat kon worden, met hele overtuigende argumenten :P
Maar soms zijn argumenten ook gewoon goed en niet weerlegbaar. Nogmaals, niet gelezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')