Je ziet dat een hoop van die gasten op de langsbaan stonden te wachten. Die zijn allemaal hun haar verloren door laagvliegende Boeings.quote:
Plek zat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:01 schreef Marmal het volgende:
Hoe druk is het nu op het museumplein? Ik arriveer er pas 18.30, ik vrees nu al voor het ergste..........
Tot 1800 nog afgesloten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:01 schreef Marmal het volgende:
Hoe druk is het nu op het museumplein? Ik arriveer er pas 18.30, ik vrees nu al voor het ergste..........
twitter:AmsterdamNL twitterde op woensdag 24-05-2017 om 14:38:44Aan alle Ajax-fans: het Museumplein gaat echt pas om 18.00 uur open. Voor die tijd kun je het plein nog niet op. #ajaman reageer retweet
Zal dan wel heel snel volstromen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:08 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Tot 1800 nog afgesloten.twitter:AmsterdamNL twitterde op woensdag 24-05-2017 om 14:38:44Aan alle Ajax-fans: het Museumplein gaat echt pas om 18.00 uur open. Voor die tijd kun je het plein nog niet op. #ajaman reageer retweet
quote:Ajax kan Europees geschiedenis schrijven
Ajax schrijft woensdag geschiedenis als de club de Europa League wint. Geen vereniging heeft namelijk nog de beker voor de Champions League, Europa Cup 1, Europa Cup 2, UEFA Cup èn Europa League in de prijzenkast staan.
Ajax won de Europa Cup 1 in 1971, 1972 en 1973 en schreef de Champions League in 1995 op zijn naam. Verder greep de club in 1987 de Europa Cup 2, het inmiddels opgeheven toernooi voor bekerwinnaars. Ajax won in 1992 de UEFA Cup, de voorloper van de Europa League die in 2009 werd ingevoerd.
De club uit Amsterdam staat voor een tiende Europese eindstrijd. Van de voorgaande negen finales in de Europa Cup 1, Champions League, Europa Cup 2 of UEFA Cup gingen er zes gewonnen en drie verloren. Alleen Real Madrid (13), Barcelona (12), Milan (9), Liverpool (8) en Bayern München (7) wonnen vaker een Europese beker.
In deze telling is de Europese Super Cup niet meegeteld. Ajax won die prijs in 1972, 1973, 1995 en verloor de finale voor de winnaars van de twee belangrijkste toernooien van de UEFA in 1987.
Het seizoen in een notendoptwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 24-05-2017 om 16:13:23Laatst was Peter Bosz te gast in onze HiHaHondelulshow te Haarlem. We spraken over Cruijff, voetbal als vermaak en… https://t.co/KMeQm1kHxl reageer retweet
Na een zaadpot neem ik ook genoegen met dat bekertjequote:Op woensdag 24 mei 2017 16:22 schreef hottentot het volgende:
Hey, succes vanavond, en dat je na een geweldige pot de beker mee mag nemen
Dat is nog een understatement.quote:
Zaadpotten zijn meestal slechter voor de zenuwen dan een geweldige pot.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na een zaadpot neem ik ook genoegen met dat bekertje
Niet goed voor mijn hart wordt het sowieso maar dat hebben we er dan maar voor overquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zaadpotten zijn meestal slechter voor de zenuwen dan een geweldige pot.
vliegverbod, met de trein naar huis genot.quote:
Had ik al gezegd dat Bosz een trainer naar mijn hart is?quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
Het seizoen in een notendoptwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 24-05-2017 om 16:13:23Laatst was Peter Bosz te gast in onze HiHaHondelulshow te Haarlem. We spraken over Cruijff, voetbal als vermaak en… https://t.co/KMeQm1kHxl reageer retweet
Ik hoop dat Ajax gewoon grandioos wint en dat iedereen die deze wedstrijd ziet het nog bij blijft na jarenquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na een zaadpot neem ik ook genoegen met dat bekertje
Dat is uiteraard ook mijn hoopquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax gewoon grandioos wint en dat iedereen die deze wedstrijd ziet het nog bij blijft na jaren
Ik zie het wel gebeuren dat er een vroege 1-0 valt (of eigenlijk 0-1 ook wel) en dat het daarbij blijftquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een 1-0 trek ik echt niet![]()
Om het maar niet over penalty's te hebben
Als United op voorsprong komt wel ja. Dan gaat Mourinho die wedstrijd meteen de nek omdraaienquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat er een vroege 1-0 valt (of eigenlijk 0-1 ook wel) en dat het daarbij blijft
Gewoon dit voor de wedstrijd even laten zien. Goddomme mooi manquote:
En Ajax dat zelden door weet te drukkenquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als United op voorsprong komt wel ja. Dan gaat Mourinho die wedstrijd meteen de nek omdraaien
ze hadden aangekondigd dicht te zijn toch? Meeste personeel zit in Stockholm namelijkquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:37 schreef Schanulleke het volgende:
GVD ik had me helemaal verheugd om met de kinderen een bezoekje aan het Ajax museum te brengen en shirtjes te kopen voor ze, waren museum en fanshop gewoon keihard gesloten. Commercieel echt een slechte move van Ajax. De een na de ander stond daar ongelovig voor de deur.
Dat is wel apart jaquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:37 schreef Schanulleke het volgende:
GVD ik had me helemaal verheugd om met de kinderen een bezoekje aan het Ajax museum te brengen en shirtjes te kopen voor ze, waren museum en fanshop gewoon keihard gesloten. Commercieel echt een slechte move van Ajax. De een na de ander stond daar ongelovig voor de deur.
Ajax en counterenquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En Ajax dat zelden door weet te drukken
Veel plezierquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Opweg naar Amsterdamveel plezier vanavond jongens! Hopen op een prachtige afloop
Deze laatste uurtjes zijn echt verschrikkelijk. Maja weet je ook eens hoe een bekerfinale voor een kleine club voelt ofzoquote:
Die beginnen tenminste nog om 18:00 uurquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze laatste uurtjes zijn echt verschrikkelijk. Maja weet je ook eens hoe een bekerfinale voor een kleine club voelt ofzo
Heb er niets over gelezen toen ik afgelopen week opzocht wat de openingstijden waren.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:38 schreef franklop het volgende:
[..]
ze hadden aangekondigd dicht te zijn toch? Meeste personeel zit in Stockholm namelijk
Da's dan nog iets jaquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die beginnen tenminste nog om 18:00 uur
Dat heb ik ook gehad ja. Nu ben ik die fase voorbijquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben gek genoeg nog niet extreem zenuwachtig. Vooral omdat het nogal onwerkelijk is denk ik
Ajax museum en open zijn wanneer er een Europese finale voor de deur staat. Logica had je ook kunnen helpen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heb er niets over gelezen toen ik afgelopen week opzocht wat de openingstijden waren.
Blijft commercieel prutswerk natuurlijk.
Op fotos zag ik veel minder schermen dan dat plaatje dat net werd gelinkedquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's dan nog iets ja
[..]
Dat heb ik ook gehad ja. Nu ben ik die fase voorbij
Is zo goed als altijd zo, de mensen die in de fanshops/clubmusea werken willen ook de wedstrijden zien en vooraf een biertje pakken. Als je vaker bij dit soort shops zou komen zou je dit weten. Verder ook ruimschoots van te voren aangekondigd.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:37 schreef Schanulleke het volgende:
Bestorm het Maasgebouw.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op fotos zag ik veel minder schermen dan dat plaatje dat net werd gelinked
haterstwitter:ihmont twitterde op woensdag 24-05-2017 om 16:42:24Gebrul op #Museumplein is nu al angstaanjagend. Iedereen koopt stapels 6packs bier en zuipt vastberaden, dat mag kennelijk. Niet leuk. reageer retweet
quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:21 schreef JanCees het volgende:
haterstwitter:ihmont twitterde op woensdag 24-05-2017 om 16:42:24Gebrul op #Museumplein is nu al angstaanjagend. Iedereen koopt stapels 6packs bier en zuipt vastberaden, dat mag kennelijk. Niet leuk. reageer retweet
En is Klaassen zijn voornaam kwijtquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
in de proefopstelling speelt Tete
Hoe kon ik het vergetenquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat is expres om scouts van spurs/everton op verkeerde been te zetten
Klinkt gewoon gezellig.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:21 schreef JanCees het volgende:
Hory shiiiitquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
in de proefopstelling speelt Tete
Ik ben zo hard nuquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
volgens AD ging hij ook spelen, vanwege training
Het is je gegund smoof. Maar mocht hij ook maar een foutje maken weet ik je te vindenquote:
Als tete pingel of rood veroorzaak post ik nooit meerquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is je gegund smoof. Maar mocht hij ook maar een foutje maken weet ik je te vinden
Genoteerdquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als tete pingel of rood veroorzaak post ik nooit meer
Ziggo invloedenquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:24 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
Ajax TV maakt echt lekkere content de laatste tijd zeg!
Niet zon moeilijk liedje om te zingen, zou mooi zijn als het gehele friends arena dat vanavond zongquote:
Voelt dit dan voor jou ook een beetje normaal? Dit is mijn eerste (bewust) en het voelt zo onwerkelijk allemaalquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:05 schreef TLC het volgende:
In mijn leven heb ik 7 Nederlandse ploegen meegemaakt in een Europese finale, en de balans is positief met 5 keer winst, dus ik heb er een goed gevoel over
Ik ben zenuwachtiger als Nederland in een finale staat en dat pakte 1 keer niet echt goed uit door n grote teen van Casillas. Gelukkig had ik nog 1988 om aan terug te denkenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voelt dit dan voor jou ook een beetje normaal? Dit is mijn eerste (bewust) en het voelt zo onwerkelijk allemaal
Ah ja, dat chauvinistische zit dan weer niet zo in mijquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtiger als Nederland in een finale staat en dat pakte 1 keer niet echt goed uit door n grote teen van Casillas. Gelukkig had ik nog 1988 om aan terug te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |