Lekker subtielquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk loop ik elke avond door je straat en gluur ik bij alle huizen naar binnen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:42 schreef Kaas- het volgende:
Uit pure adrenaline direct na een goed nieuwsgesprek n.a.v. een sollicitatie een nieuw jaarrecord op de 8 km gelopen. Ben nu weer enigszins rustig.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk loop ik elke avond door je straat en gluur ik bij alle huizen naar binnen
Wie weet woont hij op 5 hoog ofso. Maar je gaat je dan sowieso voordoen als glazenwasser.quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch weten waar Kaas- woont?
Wel met een periscoop om over vitrages heen te kunnen kijken?quote:Op woensdag 24 mei 2017 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kssst Peter, je brengt hem juist op ideeën! :pquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Wel met een periscoop om over vitrages heen te kunnen kijken?
Als je dat zou doen zou je vast veel commentaar krijgen, al zou het vast niet illegaal zijn.
mwaaaaaah. Elke ochtend zie ik wel de bakfietsers en ook wel de hipstermannen rondhobbelen. Wel wat minder dan randstad.quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Groningen zie je eigenlijk überhaupt geen hipsters, hipsterwijken en hipsterzaken. Denk dat het gewoon niet echt een culturele match is.
Oh wow, vanaf jou is het ook gewoon een uur langer dan vanaf mij zie ik. Slechte verbinding wel zeg.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:04 schreef Great-Expectations het volgende:
Ergens ben ik best benieuwd naar Groningen, voor een kort weekend wef ofzo, maar die reistijd... je kunt vanaf hier dan ook naar Parijs.
Vanuit Groningen is alles verquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:04 schreef Great-Expectations het volgende:
Ergens ben ik best benieuwd naar Groningen, voor een kort weekend wef ofzo, maar die reistijd... je kunt vanaf hier dan ook naar Parijs.
gewoon doenquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:04 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik heb er niet veel voor hoeven doenquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lovenswaardige prestatie.
Vloeien je tranen al om ajax?quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel voor hoeven doen
Maar toch wel een beetje trots ja
quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:44 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord vs Ajax vs PSV
Laatste landskampioen: Feyenoord
Laatste beker: Feyenoord
Laatste Europese beker: Feyenoord
hahaha. The_donald thoquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:32 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Als zelfs de fokmodjes naar Reddit vluchten, wat doen wij hier dan nog
Op bokken dan.quote:
strooim??quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:28 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Wat voor stroomadapter heb je nodig in Groningen?
Dat is ook absurd moeilijk. Ik heb een half jaartje Chinese les gehad (slechts een uur per week overigens) en ik kan inmiddels geen enkel karakter meer uit mezelf 'opschrijven' (zou eerder 'tekenen' zeggen). Allemaal vergeten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:13 schreef Andyvie het volgende:
Over Japan gesproken (ik ben te lui om de post te quoten). Ik ben begonnen met de cursus Japans op Duolingo. Alleen na 4 keer les 1 te hebben gedaan kan ik nog steeds de karakters die je dan leert niet herkennen :s
Kijkt iemand van jullie Terrace House op Netflix?
Duolingo heeft een aparte Flashcard app die je misschien meer helpt. Ik heb in het verleden ooit hiragana geleerd met "Dr. Moku's Hiragana Mnemonics" https://appsto.re/nl/VrHgx.i dus dan is het een stuk makkelijker, en is Duolingo meer een opfriscursus.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:13 schreef Andyvie het volgende:
Over Japan gesproken (ik ben te lui om de post te quoten). Ik ben begonnen met de cursus Japans op Duolingo. Alleen na 4 keer les 1 te hebben gedaan kan ik nog steeds de karakters die je dan leert niet herkennen :s
Baasquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:03 schreef Great-Expectations het volgende:
Mijn GL spreekt en verstaat voldoende Japans om de weg te vragen en eten te bestellen ed. Zonder ooit een cursus te hebben gedaan.
Hehehe.quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:33 schreef Kaas- het volgende:
Dit is trouwens echt fantastisch haha.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen linksboven vind ik niet lelijk
[ Bericht 26% gewijzigd door Great-Expectations op 25-05-2017 16:46:54 ]
Inkoppertje.quote:Op donderdag 25 mei 2017 17:41 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb zin om morgen een reis te maken op kosten van suikeroom DUO. Gooi leuke plekken in Nederland?
Haha, oud.quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:22 schreef Renesite het volgende:
Binnen nu en vier maanden mn rijbewijs verlengen. Alweer 10 jaar geleden dat ik 'm heb gehaald!
Groningen ja. Eierbal.quote:Op donderdag 25 mei 2017 17:41 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb zin om morgen een reis te maken op kosten van suikeroom DUO. Gooi leuke plekken in Nederland?
Nee, wel langsgefietst. Bedoel je dat ding dat alle kanten op over de kop gaat? Zo'n lange slinger?quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:37 schreef Paxcon het volgende:
Groningen lijkt me een zeer verstandige keuze
Rene heb je de kermis nog bezocht? Ik ben in zo'n supercoole attractie geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch wel een vervelende eigenschap. Er is in zo'n attractiepark ook serieus bijna niets waar ik in durf.
Hij stond op de Vismarktquote:Op donderdag 25 mei 2017 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, wel langsgefietst. Bedoel je dat ding dat alle kanten op over de kop gaat? Zo'n lange slinger?
quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:42 schreef Kaas- het volgende:
Laatste keer op de kermis werd ik overgehaald om het reuzenrad in te gaan en dat was echt een fiasco door mijn belachelijke hoogtevrees.Aww nee dan lijkt het me ook niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch wel een vervelende eigenschap. Er is in zo'n attractiepark ook serieus bijna niets waar ik in durf.
Laatste keer op de kermis werd ik overgehaald om het reuzenrad in te gaan en dat was echt een fiasco door mijn belachelijke hoogtevrees.Ik heb geen hoogtevrees als ik hoog ik de lucht ben maar owee als ik op het dak van een hoog gebouw sta. Pis bijna van angst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch wel een vervelende eigenschap.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Laatste keer op de kermis werd ik overgehaald om het reuzenrad in te gaan en dat was echt een fiasco door mijn belachelijke hoogtevrees.Patrick heeft dat ook (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch wel een vervelende eigenschap. Er is in zo'n attractiepark ook serieus bijna niets waar ik in durf.) ! Ik weet nog wel die keer in Walibi, in het reuzenrad
![]()
!!! Maar wel in alle achtbanen durfen...
Ja, die dus. Ben ik ook al eens in geweest, ik denk bijna 10 jaar geleden. Zes keer achter elkaar. Was toen vrijdagavond 1,50 avond of zoquote:
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja pff je had het laatst over de Euromast in het Rotterdamtopic toch? Toen ik daar op stond in de buurt van de rand raakte iemand van achteren m'n schouder aan en toen ben ik echt supergênant zo geschrokken dat ik direct sprong en tegelijkertijd omdraaide of zo en omviel. Iedereen lachen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:44 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees als ik hoog ik de lucht ben maar owee als ik op het dak van een hoog gebouw sta. Pis bijna van angst.
Ben. Jij. DAAR. Serieus. In. Geweest? Echt..?quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Deze met die mooie regenboogkleurtjes is het. Normalere foto's zijn onvindbaar.
[ afbeelding ]
Ja maar werd aan het eind wel wat misselijk want was 's nachts na al wat mooie tripels :squote:Op donderdag 25 mei 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben. Jij. DAAR. Serieus. In. Geweest? Echt..?
Ik wil wel op dubbeldate naar een attractiepark. Gaan jij en mijn gezelschap in alle attracties en passen Patrick en ik lekker op de spullen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick heeft dat ook () ! Ik weet nog wel die keer in Walibi, in het reuzenrad
![]()
!!! Maar wel in alle achtbanen durfen...
Oooow die. ik dacht deze. Deze is nog extremerquote:Op donderdag 25 mei 2017 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Deze met die mooie regenboogkleurtjes is het. Normalere foto's zijn onvindbaar.
[ afbeelding ]
Dit is erg genantquote:Op donderdag 25 mei 2017 18:48 schreef Rezania het volgende:
http://ballinnn.com/manpo(...)nde-vacature-oproep/
Om te huilen.![]()
Behalve het reuzenrad durft Pat ook in alles. Maar ik zie veel in Efteling datequote:Op donderdag 25 mei 2017 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil wel op dubbeldate naar een attractiepark. Gaan jij en mijn gezelschap in alle attracties en passen Patrick en ik lekker op de spullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |