abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 24 mei 2017 @ 13:31:30 #101
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_171168610
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:27 schreef Bananenpap het volgende:
Sorry dat ik wil onderzoeken wat mijn mogelijkheden zijn.
En dat is inderdaad waar dit topic over hoort te gaan.

Het gebash op de TS mag achterwege blijven.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_171168618
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Mijn eerste post in dit topic...
Ja, dat heb ik gelezen. Bedankt.

30 tot 40% is inderdaad niet de moeite om jaarlijks 2000 euro te besparen.
pi_171168620
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:27 schreef Bananenpap het volgende:
Oké, sorry voor mijn aannames. Maar het was om aan te geven dat zulk soort studenten wél in aanmerking komen voor huursubsidie. Nee, niet elke student is zo. Ja, zulke studenten zijn er wel genoeg.

Sorry voor boehoe-verhaal. Sorry dat ik wil onderzoeken wat mijn mogelijkheden zijn. Ik zal nu weer een brave staatsslaaf zijn.
Denk dat je zinvollere antwoorden krijgt als je vraagt wat slim is om nu met je spaargeld te doen. Misschien kun je de TT laten aanpassen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 13:32:37 ]
pi_171168663

[ Bericht 100% gewijzigd door Armani XL op 24-05-2017 13:35:25 (En dat is fraude en mag dus niet) ]
pi_171168913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk dat je zinvollere antwoorden krijgt als je vraagt wat slim is om nu met je spaargeld te doen. Misschien kun je de TT laten aanpassen.
Maar dat wilde ik niet weten.
pi_171169004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar dat wilde ik niet weten.
Welke mogelijkheden wil je dan nog onderzoeken? Als je niks met je spaargeld doet kan je sws naar huursubsidie fluiten.
pi_171169113
Jij krijgt geen huursubsidie punt.
pi_171169408
Misschien dat het ts zal verbazen, maar er zijn ook genoeg mensen die zich de tyfus werken en alsnog huursubsidie krijgen.

Het is niet dat iedereen die huursubsidie krijgt volgevreten mongolen zijn die niet met geld om kunnen gaan.
pi_171169415
ts heeft wel gewerkt en gespaard maaaaar thuis gewoond enzo? ja dan kan je wel sparen ja.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_171169457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 14:00 schreef Vimbavimba het volgende:
ts heeft wel gewerkt en gespaard maaaaar thuis gewoond enzo? ja dan kan je wel sparen ja.
Aha, ts heeft gewoon ordinair geprofiteerd van zijn ouders en loopt daar nu mee te pochen?
pi_171169787
Ik heb hiervoor op kamers gezeten en het afgelopen jaar weer bij mijn ouders gewoond. Sponsoring viel wel mee, heb altijd veel gewerkt en zoveel mogelijk geld opzij gezet. Daarnaast leef ik geen duur leven. Maar zoals ik al zei wil ik nu niet meer in een kamer studentenkamer zitten, maar een iets grotere studio voor mijzelf.

Ik had trouwens wel het geluk dat mijn stuffie destijds nog een gift was. Dat heeft er voor gezorgd dat ik altijd mijn hoofd boven water kon houden.
pi_171170204
Zoals Bananenpap het heeft had ik het toendertijd toen ik afstudeerde.

Iedereen om me heen ontving bijstand, maar aangezien mijn eigen vermogen te toereikend was, ontving ik geen bijstand...

Stel dat ik al mijn geld er doorheen had gejaagd in de tijd dat ik studeerde aan onzinnige dingen als vakanties, elektronica, op stap gaan, dan had ik ook na mijn studie de hand kunnen ophouden voor een bijstand uitkering.

Het is krom, maar dit is het systeem en helaas verander je daar niks aan.

Uiteindelijk vond ik redelijk snel een baan.
pi_171170373
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 14:34 schreef JL... het volgende:
Zoals Bananenpap het heeft had ik het toendertijd toen ik afstudeerde.

Iedereen om me heen ontving bijstand, maar aangezien mijn eigen vermogen te toereikend was, ontving ik geen bijstand...

Stel dat ik al mijn geld er doorheen had gejaagd in de tijd dat ik studeerde aan onzinnige dingen als vakanties, elektronica, op stap gaan, dan had ik ook na mijn studie de hand kunnen ophouden voor een bijstand uitkering.

Het is krom, maar dit is het systeem en helaas verander je daar niks aan.

Uiteindelijk vond ik redelijk snel een baan.
Wees blij dat je geen bijstand ontving..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 24 mei 2017 @ 14:45:25 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_171170425
Keuzes,
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 11:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik probeer hier trouwens geen discussie uit te lokken of dit eerlijk is of niet. Dat mogen mensen zelf invullen.
blijkbaar ben je er toch hard mee bezig.

gewoon zorgen dat je geen vermogen meer hebt boven de grens.

En nee, investeren in bitcoins oid helpt je daarbij niet want dat is ook vermogen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')