En dat is inderdaad waar dit topic over hoort te gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:27 schreef Bananenpap het volgende:
Sorry dat ik wil onderzoeken wat mijn mogelijkheden zijn.
Ja, dat heb ik gelezen. Bedankt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn eerste post in dit topic...
Denk dat je zinvollere antwoorden krijgt als je vraagt wat slim is om nu met je spaargeld te doen. Misschien kun je de TT laten aanpassen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:27 schreef Bananenpap het volgende:
Oké, sorry voor mijn aannames. Maar het was om aan te geven dat zulk soort studenten wél in aanmerking komen voor huursubsidie. Nee, niet elke student is zo. Ja, zulke studenten zijn er wel genoeg.
Sorry voor boehoe-verhaal. Sorry dat ik wil onderzoeken wat mijn mogelijkheden zijn. Ik zal nu weer een brave staatsslaaf zijn.
Maar dat wilde ik niet weten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat je zinvollere antwoorden krijgt als je vraagt wat slim is om nu met je spaargeld te doen. Misschien kun je de TT laten aanpassen.
Welke mogelijkheden wil je dan nog onderzoeken? Als je niks met je spaargeld doet kan je sws naar huursubsidie fluiten.quote:
Aha, ts heeft gewoon ordinair geprofiteerd van zijn ouders en loopt daar nu mee te pochen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:00 schreef Vimbavimba het volgende:
ts heeft wel gewerkt en gespaard maaaaar thuis gewoond enzo? ja dan kan je wel sparen ja.
Wees blij dat je geen bijstand ontving..quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:34 schreef JL... het volgende:
Zoals Bananenpap het heeft had ik het toendertijd toen ik afstudeerde.
Iedereen om me heen ontving bijstand, maar aangezien mijn eigen vermogen te toereikend was, ontving ik geen bijstand...
Stel dat ik al mijn geld er doorheen had gejaagd in de tijd dat ik studeerde aan onzinnige dingen als vakanties, elektronica, op stap gaan, dan had ik ook na mijn studie de hand kunnen ophouden voor een bijstand uitkering.
Het is krom, maar dit is het systeem en helaas verander je daar niks aan.
Uiteindelijk vond ik redelijk snel een baan.
blijkbaar ben je er toch hard mee bezig.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik probeer hier trouwens geen discussie uit te lokken of dit eerlijk is of niet. Dat mogen mensen zelf invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |