Had gekund, vind het alleen niet zo'n mooie club.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus je Man United shirt is nog op tijd
Ook altijd van die luie aso's die geen meter te veel wilden lopen en hun wagen voor de schuifdeuren van Mediamarkt parkeerden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ooit op bepaalde tijden een regelrechte racebaan.
niet om vandaag maar heb het nooit een leuke club gevondenquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Had gekund, vind het alleen niet zo'n mooie club.
Ja wat een debielenquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook altijd van die luie aso's die geen meter te veel wilden lopen en hun wagen voor de schuifdeuren van Mediamarkt parkeerden.
Callie is voor Spurs, met z'n neus.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus je Man United shirt is nog op tijd
Vroeger hadden ze nog wel meer eigen identiteitquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet om vandaag maar heb het nooit een leuke club gevonden
Werd nog eens versterkt toen ik er dit seizoen was met Feyenoord, zat tussen rijke Pakistanen en Chinezen. Al is dat wel een (top) PL kwaaltje.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet om vandaag maar heb het nooit een leuke club gevonden
Destijds met Scholes en Giggs en Keane was het wel een toffe club ja. Beetje mix van eigen jeugd aangevuld met topspelers.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog wel meer eigen identiteit
Cantonagodquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Destijds met Scholes en Giggs en Keane was het wel een toffe club ja. Beetje mix van eigen jeugd aangevuld met topspelers.
Ik vond Chelsea altijd wel tof al kwam dat meer door de 95-2000 periode ofzo. Toen Feyenoord tegen Chelsea moest in de CL zat ik naast het uitvak als kind en die maakten een kabaal. Sowieso een bazenteam hadden die toen.quote:
Dat was nog met Flo in de spits.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Chelsea altijd wel tof al kwam dat meer door de 95-2000 periode ofzo. Toen Feyenoord tegen Chelsea moest in de CL zat ik naast het uitvak als kind en die maakten een kabaal. Sowieso een bazenteam hadden die toen.
Was die periode met Gianlucca Vialli en Fabrizio Ravanelli? En Zola ook dacht ik?quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Chelsea altijd wel tof al kwam dat meer door de 95-2000 periode ofzo. Toen Feyenoord tegen Chelsea moest in de CL zat ik naast het uitvak als kind en die maakten een kabaal. Sowieso een bazenteam hadden die toen.
Die heb ik nooit echt zien spelen.quote:
Iets daarna geloof ik. Met Flo inderdaad, Wise. Volgens mij speelde Zola nog wel. Wonnen toen ook wel met overmacht.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was die periode met Gianlucca Vialli en Fabrizio Ravanelli? En Zola ook dacht ik?
heeft Ravanelli ook bij Chelsea gezeten?quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was die periode met Gianlucca Vialli en Fabrizio Ravanelli? En Zola ook dacht ik?
daar was ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Mijn eerste wedstrijd in de Kuip was trouwens ook tegen Chelsea. Openingswedstrijd met Gullit bij Chelsea en Koeman bij ons.
Al had ik er nog niet veel mee, maar wel meer respect voor in elk gevalquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Destijds met Scholes en Giggs en Keane was het wel een toffe club ja. Beetje mix van eigen jeugd aangevuld met topspelers.
Zolaquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Goey op goal tochquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets daarna geloof ik. Met Flo inderdaad, Wise. Volgens mij speelde Zola nog wel. Wonnen toen ook wel met overmacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |