Bij groen dacht ik aan bierquote:Op woensdag 24 mei 2017 09:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik drink een halve liter groene thee, nu..
Niet als Ajax een finale speelt.quote:
Gezond hoor. Gisteren weer geen alcohol gedronken trouwens. Jij ook niet?quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik drink een halve liter groene thee, nu..
Morgen sta ik zeuven weken droog..quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gezond hoor. Gisteren weer geen alcohol gedronken trouwens. Jij ook niet?
Moet je niet doen ouwe reus. Vanavond dronken worden als Ajax wintquote:Op woensdag 24 mei 2017 09:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zit in m'n jaarlijkse alcoholstopfase..
Ajax wint niet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet je niet doen ouwe reus. Vanavond dronken worden als Ajax wint
Ik wil en ga het volhouden tot 24 december..quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom tot kerstavond?quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik wil en ga het volhouden tot 24 december..
als ze verliezen zal ik ook wel dronken wordenquote:Op woensdag 24 mei 2017 09:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom is kerst zo bijzonder voor je dat je dan weer wil drinken? Waarom niet een heel jaar bijv?quote:
Kerst is niet bijzonder want ik vier het niet..quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom is kerst zo bijzonder voor je dat je dan weer wil drinken? Waarom niet een heel jaar bijv?
Dan realiseert hij zich dat hij niemand heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom is kerst zo bijzonder voor je dat je dan weer wil drinken? Waarom niet een heel jaar bijv?
Negermoeders ookquote:
je hebt jezelf niet zo goed in de hand heb ik de indruk, ligt dus meer aan jezelfquote:Op woensdag 24 mei 2017 09:34 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind alcohol drinken eigenlijk maar voor minkukels.. Ik verafschuw mijzelf dat ik het ook weleens drink..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |