Alleen heb ik geen vanillevla. En de baklava en andere koekjes zijn ook al opquote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph gooit er dan nog een halve liter vanillevla achteraan
danquote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen vanillevla. En de baklava en andere koekjes zijn ook al op
I want this, that, that, that bit over there and uhmm, that. Yeah gimme that too. And that. Yeah why not throw that in too.quote:
ja ik zag het lijstje nog. zag er prima uit.quote:
Ik heb nog een liter aardbeienvla en dat moet vanavond op! Helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph gooit er dan nog een halve liter vanillevla achteraan
Je kunt altijd beter direct bestellen bij de horecagelegenheid. Thuisbezorgd haalt er belachelijk veel marge tussenuit.quote:
Live is life - Opusquote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:49 schreef peaceman het volgende:
niemand gaat raden wat mijn laatste plaat wordt van vandaag.. maar het wordt het knaller!
Dankquote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik zag het lijstje nog. zag er prima uit.
raden heeft geen zinquote:
Vengaboys - Boom Boom Boom!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:49 schreef peaceman het volgende:
niemand gaat raden wat mijn laatste plaat wordt van vandaag.. maar het wordt het knaller!
quote:
Iets met ballonnen dan?quote:
Ik snap wel dat die op is. Die is extreem verslavendquote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil chocola, maar het is op. Symph had gisteren de chocola met drop van de Lidl voor me meegenomen
Fresh Prince Feat DJ Jazzy Jeff - Boom! Shake the room is het ook niet zeker?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je een knaller ging draaien....
De DJ draait dit niet alleen voor jou maar voor iedereenquote:
Dat kunnen wij toch niet controlerenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
De DJ draait dit niet alleen voor jou maar voor iedereen
![]()
* just me is niet zo'n controlfreakquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch niet controleren
Zekerquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
De DJ draait dit niet alleen voor jou maar voor iedereen
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
All you need is love. And knolraap, schorseneren and prei.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
All you need is love. And knolraap, schorseneren and prei.
* knokkels grijpt in paniek naar zijn zakje dropballen.quote:
dat is vaak een goed tekenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was een fijne show. Ik wou vroeg naar bed gaan, want gesloopt, maar ongemerkt ging de tijd voorbij en lig ik nog steeds op de bank te luisteren
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke show weerBedankt
Zou er nog een DJ te porren zijn om het roer over te nemen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |