abonnement Unibet Coolblue
pi_171139664
;(
pi_171139946
De volgende aanslag is niet het belangrijkste. Die gaat er komen.
Als je het nieuws een beetje serieus volgt en dus niet alleen naar de NOS of Radio 1-2 luistert, dan weet je dat er wekelijks aanslagen zijn in Europa op schaal van klein tot groot. Al een paar jaar overigens. Maar dit is niet waar we bang voor moeten zijn.

Er komt een dag dat het zo gigantisch uit de hand gaat lopen, dat er milities hele dorpen gaan aanvallen en van deur tot deur mensen gaan doodschieten.

Pas nog heeft de Spaanse douane een container ontdekt met tienduizenden AK-47's en granaten die bedoeld waren voor de cellen in Brussel en omstreken. Zij zijn zich al jaren aan het bewapenen en de hersenspoeling in moskeeën en gebedshuizen gaat door.
De spanningen tussen 'wij' en 'zij' loopt steeds harder op. Er komt een keer een tegenaanval van westerlingen. Niet veel later komen de eerst échte georganiseerde aanslagen op veel plekken tegelijk.

En wij zullen, in eerste instantie althans, afgeslacht worden als schapen. Onze overheid is hier schuldig en verantwoordelijk voor. Ze stoppen de vingers in hun oren en weigeren de invloed van de islam te zien bij al deze uitingen. Ze blijven moslims importeren op grote schaal. Ze blijven actief met interventies in islamitische landen om de haat jegens ons nog meer te versterken. Ze zien de achterbuurten en de potentiële terroristen maar doen systematisch niks. Ze hebben de westerse burger hun wapens afgepakt en wapenbezit verboden gemaakt, waardoor we weerloos zijn geworden tegenover zowel komen islamitisch geweld als tegenover beslissingen van de overheid die we op geen enkele manier nog kunnen tegen houden.

Het gaat niet om de volgende aanslag. Het gaat om het moment waarop beide partijen zo genoeg van elkaar hebben gekregen dat de bom barst en er honderden aanslagen tegelijk zullen worden uitgevoerd in het westen.

Het enige 'voordeel' daarvan, is dat dán hopelijk te ogen van zelfs de meeste vervende GroenLinks-stemmer zullen open gaan. Mensen zoals ik kunnen dan alleen nog maar zeggen 'i told you so', maar meer dan langzaam toekijkend kunnen we niet.

We zijn volledig afhankelijk van onze overheden om dan snel, accuraat en hard in te grijpen. Maar ik heb daar zeer mijn twijfels bij. Hopelijk worden steeds meer mensen wakker en wordt er snel gekozen voor minder islam in het westen en minder interventie in het midden-oosten.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:34:23 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_171140029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:31 schreef matigeuser het volgende:
De volgende aanslag is niet het belangrijkste. Die gaat er komen.
Als je het nieuws een beetje serieus volgt en dus niet alleen naar de NOS of Radio 1-2 luistert, dan weet je dat er wekelijks aanslagen zijn in Europa op schaal van klein tot groot. Al een paar jaar overigens. Maar dit is niet waar we bang voor moeten zijn.

Er komt een dag dat het zo gigantisch uit de hand gaat lopen, dat er milities hele dorpen gaan aanvallen en van deur tot deur mensen gaan doodschieten.

Pas nog heeft de Spaanse douane een container ontdekt met tienduizenden AK-47's en granaten die bedoeld waren voor de cellen in Brussel en omstreken. Zij zijn zich al jaren aan het bewapenen en de hersenspoeling in moskeeën en gebedshuizen gaat door.
De spanningen tussen 'wij' en 'zij' loopt steeds harder op. Er komt een keer een tegenaanval van westerlingen. Niet veel later komen de eerst échte georganiseerde aanslagen op veel plekken tegelijk.

En wij zullen, in eerste instantie althans, afgeslacht worden als schapen. Onze overheid is hier schuldig en verantwoordelijk voor. Ze stoppen de vingers in hun oren en weigeren de invloed van de islam te zien bij al deze uitingen. Ze blijven moslims importeren op grote schaal. Ze blijven actief met interventies in islamitische landen om de haat jegens ons nog meer te versterken. Ze zien de achterbuurten en de potentiële terroristen maar doen systematisch niks. Ze hebben de westerse burger hun wapens afgepakt en wapenbezit verboden gemaakt, waardoor we weerloos zijn geworden tegenover zowel komen islamitisch geweld als tegenover beslissingen van de overheid die we op geen enkele manier nog kunnen tegen houden.

Het gaat niet om de volgende aanslag. Het gaat om het moment waarop beide partijen zo genoeg van elkaar hebben gekregen dat de bom barst en er honderden aanslagen tegelijk zullen worden uitgevoerd in het westen.

Het enige 'voordeel' daarvan, is dat dán hopelijk te ogen van zelfs de meeste vervende GroenLinks-stemmer zullen open gaan. Mensen zoals ik kunnen dan alleen nog maar zeggen 'i told you so', maar meer dan langzaam toekijkend kunnen we niet.

We zijn volledig afhankelijk van onze overheden om dan snel, accuraat en hard in te grijpen. Maar ik heb daar zeer mijn twijfels bij. Hopelijk worden steeds meer mensen wakker en wordt er snel gekozen voor minder islam in het westen en minder interventie in het midden-oosten.
Samenvatting?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_171140094
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:34 schreef mstx het volgende:

[..]

Samenvatting?
ALLAH HU AKHBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_171140151
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:31 schreef matigeuser het volgende:
De volgende aanslag is niet het belangrijkste. Die gaat er komen.
Als je het nieuws een beetje serieus volgt en dus niet alleen naar de NOS of Radio 1-2 luistert, dan weet je dat er wekelijks aanslagen zijn in Europa op schaal van klein tot groot. Al een paar jaar overigens. Maar dit is niet waar we bang voor moeten zijn.

Er komt een dag dat het zo gigantisch uit de hand gaat lopen, dat er milities hele dorpen gaan aanvallen en van deur tot deur mensen gaan doodschieten.

Pas nog heeft de Spaanse douane een container ontdekt met tienduizenden AK-47's en granaten die bedoeld waren voor de cellen in Brussel en omstreken. Zij zijn zich al jaren aan het bewapenen en de hersenspoeling in moskeeën en gebedshuizen gaat door.
De spanningen tussen 'wij' en 'zij' loopt steeds harder op. Er komt een keer een tegenaanval van westerlingen. Niet veel later komen de eerst échte georganiseerde aanslagen op veel plekken tegelijk.

En wij zullen, in eerste instantie althans, afgeslacht worden als schapen. Onze overheid is hier schuldig en verantwoordelijk voor. Ze stoppen de vingers in hun oren en weigeren de invloed van de islam te zien bij al deze uitingen. Ze blijven moslims importeren op grote schaal. Ze blijven actief met interventies in islamitische landen om de haat jegens ons nog meer te versterken. Ze zien de achterbuurten en de potentiële terroristen maar doen systematisch niks. Ze hebben de westerse burger hun wapens afgepakt en wapenbezit verboden gemaakt, waardoor we weerloos zijn geworden tegenover zowel komen islamitisch geweld als tegenover beslissingen van de overheid die we op geen enkele manier nog kunnen tegen houden.

Het gaat niet om de volgende aanslag. Het gaat om het moment waarop beide partijen zo genoeg van elkaar hebben gekregen dat de bom barst en er honderden aanslagen tegelijk zullen worden uitgevoerd in het westen.

Het enige 'voordeel' daarvan, is dat dán hopelijk te ogen van zelfs de meeste vervende GroenLinks-stemmer zullen open gaan. Mensen zoals ik kunnen dan alleen nog maar zeggen 'i told you so', maar meer dan langzaam toekijkend kunnen we niet.

We zijn volledig afhankelijk van onze overheden om dan snel, accuraat en hard in te grijpen. Maar ik heb daar zeer mijn twijfels bij. Hopelijk worden steeds meer mensen wakker en wordt er snel gekozen voor minder islam in het westen en minder interventie in het midden-oosten.
Waar was de aanslag van vorige week?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:39:33 #6
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_171140192
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Waar was de aanslag van vorige week?
Mensen die niet die app hebben :')
pi_171140242
Na de ramadan vermoed ik? ;(
pi_171140393
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Waar was de aanslag van vorige week?
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/europe-attacks.aspx

Zoals je ziet niet elke week, maar wel gemiddeld 1 per week. Laatste week van april 4 aanslagen achter elkaar.

En als je de rest van de wereld erbij pakt, dan wordt het er niet bepaald leuker op.
Alleen 2017 tot nu toe:
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017
pi_171140432
De media verzwijgt ja ook wat in Frankrijk gaande is, daar hebben moslims al complete wijken in handen.
pi_171140490
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:48 schreef Diqiu-Long het volgende:
De media verzwijgt ja ook wat in Frankrijk gaande is, daar hebben moslims al complete wijken in handen.
Aldus de alcoholist. Ga je bezig houden met je verslaving.
pi_171140512
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Aldus de alcoholist. Ga je bezig houden met je verslaving.
Rot eens op naar het Viva of Groenlinks forum :(
pi_171140528
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Aldus de alcoholist. Ga je bezig houden met je verslaving.
Lekker iemand op de persoon proberen te spelen en niet op zijn woorden. Heel volwassen weer.

Dit is Londen, al 5 jaar geleden. Vergelijkbare wijken heb je al lang in andere steden in de buurt. Waarschijnlijk nu 5 jaar later alweer een stuk erger. Brussel, Antwerpen, Dusseldorf, Duisburg, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Mälmo, Stockholm, etc.

pi_171140688
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
;(
Bij TS thuis. Lekker slim dat jij jezelf doelwit maakt. :')
pi_171142946
Niets aan de hand, doorlopen.
Over 20 jaar is Nederland net zo'n succesvol islamitisch land als die talrijke voorbeelden in bijv. Azië en Afrika anno 2017.
U MAD?
pi_171144895
Hij lag vorige week bij mij op de deurmat. Dus de volgende verwacht ik pas over een jaar, op dezelfde locatie.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 23 mei 2017 @ 14:35:18 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171144921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:34 schreef stavromulabeta het volgende:
Hij lag vorige week bij mij op de deurmat. Dus de volgende verwacht ik pas over een jaar, op dezelfde locatie.
Ik heb nog aangifte gedaan voor april. Maar nog steeds niet binnen :? Wel bevestiging gekregen

Kut aanslagen :r

[ Bericht 0% gewijzigd door richolio op 23-05-2017 14:47:36 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171146281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:35 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik heb nog aangifte gedaan voor april. Maar nog steeds niet binnen :? Wel bevestiging gekregen

Kut aanslagen :r
Een aanslag op je portemonnee. :P
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:54:13 #19
286575 Roces18
Chef de party
pi_171150560
racisten hier
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:19:45 #20
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171151037
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:27 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Een aanslag op je portemonnee. :P
Ik krijg juist geld _O_

De overheid _O_ :7
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:20:20 #21
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171151046
Heb al vet veel gratis geld van ze gekregen over de jaren.

Uiteraard slaat dat later, als ik volwassen word, wel weer om. Dan wordt het weer de (r)overheid
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171152159
Ik vermoed in Irak. Moslims zijn nog altijd de grootste slachtoffers van terreur.
pi_171152620
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:51 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Lekker iemand op de persoon proberen te spelen en niet op zijn woorden. Heel volwassen weer.

Dit is Londen, al 5 jaar geleden. Vergelijkbare wijken heb je al lang in andere steden in de buurt. Waarschijnlijk nu 5 jaar later alweer een stuk erger. Brussel, Antwerpen, Dusseldorf, Duisburg, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Mälmo, Stockholm, etc.

Wat is er mis met wijken waar veel 'allochtonen' wonen? Wat heeft dat te maken met aanslagen? }:|
pi_171152660
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:16 schreef Hamzoef het volgende:
Ik vermoed in Irak. Moslims zijn nog altijd de grootste slachtoffers van terreur.
Juist ja. En de rest van de Arabische wereld waar vandaag de dag moslims nog altijd onderdrukt worden door Westerse machtsblokken.
pi_171152696
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Juist ja. En de rest van de Arabische wereld waar vandaag de dag moslims nog altijd onderdrukt worden door Westerse machtsblokken.
Juist ja, of door staatsterreur zoals in Palestina.
pi_171152734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Juist ja. En de rest van de Arabische wereld waar vandaag de dag moslims nog altijd onderdrukt worden door Westerse machtsblokken.
Ze worden vooral onderdrukt door mede moslims.
pi_171152746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Juist ja, of door staatsterreur zoals in Palestina.
Ach, de hypocrisie. Word jij niet kotsmisselijk van de hypocrisie van het (Nederlands) klootjesvolk? Ik moet echt eerlijk zeggen, kan geen kaaskop meer verdragen. Ik weet dat het slecht is, maar kan er niks aan doen.
pi_171152826
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ze worden vooral onderdrukt door mede moslims.
Rot op, serieus. Meng je in gesprekken van jouw niveau.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2017 19:40:14 ]
pi_171152845
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik moet echt eerlijk zeggen, kan geen kaaskop meer verdragen. Ik weet dat het slecht is, maar kan er niks aan doen.
De meesten weten niet beter. Ik weet niet of je het hen kwalijk moet nemen, of de media...
pi_171152926
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Rot op, serieus. Meng je in gesprekken van jouw niveau.
Je wilt zeggen dat ik lieg? :')
pi_171153064
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:40 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

De meesten weten niet beter. Ik weet niet of je het hen kwalijk moet nemen, of de media...
Beide. Maar mensen hebben verstand en intelligentie. Ik vind het vreselijk.
pi_171153482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met wijken waar veel 'allochtonen' wonen? Wat heeft dat te maken met aanslagen? }:|
Oh jij ziet geen verband tussen massale aantallen moslims die allemaal naar haatimams luisteren en zich continu blijven voeden en laten beïnvloeden door collega moslims? In Molenbeek in Belgie bijvoorbeeld, waar een heel groot aantal terroristen en syrie-gangers wonen zijn ze daar inmiddels wel achter in ieder geval.

Op zijn zachtst gezegd is het nou niet bepaald goed voor de integratie en zo komen de westerlingen en de moslims alleen nog maar meer en meer tegenover elkaar te staan. Jij ziet al deze ontwikkelingen niet?

Dan heb je een plaat voor je kop. Maar dat lijkt me inmiddels ook wel duidelijk.
Allah hu akhbar.
pi_171154061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Beide. Maar mensen hebben verstand en intelligentie. Ik vind het vreselijk.
Ja, maar het is wel zo dat het Nederlands onderwijssysteem er op gericht is om kritisch na te denken over bepaalde zaken zoveel mogelijk uit te bannen. Als je daar dan bij optelt dat de media berichtgeving in veel gevallen erg eenzijdig is krijg je dit soort tunnelvisie.
pi_171155565
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Juist ja. En de rest van de Arabische wereld waar vandaag de dag moslims nog altijd onderdrukt worden door Westerse machtsblokken.
Over het algemeen kan ik jouw nuancerende/in een ander perspectief plaatsende opmerkingen wel waarderen. Maar in dit geval vraag ik me echt af over welk deel van Arabische wereld jij het dan hebt. Ik kan me dan hooguit Pakistan voorstellen, waar nogal wat Amerikaanse steun richting het - verder islamitische - regime gaat. Of je moet Afghanistan bedoelen, maar daar vraag ik me serieus af of de gemiddelde inwoner beter wordt (of überhaupt iets merkt) als de westerse inmenging wegvalt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:17:27 #35
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_171155766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ach, de hypocrisie. Word jij niet kotsmisselijk van de hypocrisie van het (Nederlands) klootjesvolk? Ik moet echt eerlijk zeggen, kan geen kaaskop meer verdragen. Ik weet dat het slecht is, maar kan er niks aan doen.
Ga dan weg (of dood)

Serieus wat doe je hier in godsnaam.
pi_171155774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel zo dat het Nederlands onderwijssysteem er op gericht is om kritisch na te denken over bepaalde zaken zoveel mogelijk uit te bannen. Als je daar dan bij optelt dat de media berichtgeving in veel gevallen erg eenzijdig is krijg je dit soort tunnelvisie.
Tja, vind dat heel eerlijk gezegd geen reden of excuus. Ben beetje klaar met die mensen.
pi_171161868
Aleppo
pi_171169706
Ole Dammgard heeft al verschillende aanslagen succesvol voorspeld, o.a. die van London laatst.

Belangrijk gegeven is dat bijna al deze aanslagen False Flags zijn, met een vast patroon (bv telkens gevonden paspoorten, sinds 9/11 komt dit telkens terug)

https://vimeo.com/210433125

De meesten hier zullen me direct wel in het alu hoedjes kamp duwen, toch, kijk die video eens. Er zijn vele false flags in het verleden geweest welke duidelijk opgezet spel waren, helaas accepteren veel mensen niet wat niet in het kader van de mainstream media past.
pi_171174772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Juist ja. En de rest van de Arabische wereld waar vandaag de dag moslims nog altijd onderdrukt worden door Westerse machtsblokken.
:')

Wat een dom gewauwel. Ook in landen zonder Westerse aanwezigheid houden moslimradicalen huis. Van de Filippijnen tot Nigeria, tot Indonesië.

Jouw soort - de in Nederland woonachtige moslim - heeft iets te vaak de neiging om moslimterreur weer zodanig te framen dat moslims het slachtoffer zijn. Alle slachtoffers in Europa zijn maar bijzaak, nietwaar?

Wat onderdrukking betreft: dat is wat moslims zelf bij uitstek doen: andersdenkenden of andersgelovigen onderdrukken. En de mensenrechtensituatie in de meeste moslimlanden, waar volop islamitische wet- en regelgeving van kracht is, is erbarmelijk.

Maar ja, als je loyaliteit volledig bij de islam en niet bij Nederland ligt, dan signaleer je zulke zaken niet meer en ga je denken dat het normaal is...
pi_171175246
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ach, de hypocrisie. Word jij niet kotsmisselijk van de hypocrisie van het (Nederlands) klootjesvolk? Ik moet echt eerlijk zeggen, kan geen kaaskop meer verdragen. Ik weet dat het slecht is, maar kan er niks aan doen.
Wanneer hoepel je op dan? Tot die tijd kun je alvast defnitief uitloggen van FOK!
pi_171175328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:40 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

De meesten weten niet beter. Ik weet niet of je het hen kwalijk moet nemen, of de media...
Moslims weten wel beter, wil je zeggen? Die zijn op geen enkele manier gehersenspoeld en vanaf hun geboorte al verpest met een ziek, haatdragend, intolerant geloof? :')

Het meest bizarre is nog wel dat je dit soort teksten zit uit kramen nog geen twee dagen na de zoveelste moslim-terreurdaad in Europa. En dan zie je de "Nederlandse" moslims steevast drukker zijn met de imagobewaking van hun religie dan met de slachtoffers, het aangerichte leed, etc.

Het is duidelijk waar jullie loyaliteit ligt. Niet in Nederland, niet in West-Europa, cq. het Westen. Nee, die ligt bij de islam, bij "prachtige, moderne" landen als Marokko en Turkije. Bij al die moslims die alleen "slachtoffer" zijn en nooit dader.

Ziekmakend. En dan ook nog dat hautaine toontje - "ze weten niet beter" - tentoonspreiden. Lachwekkend gewoon. Temeer omdat jij degene bent die vanaf z'n geboorte geïndoctrineerd is met een ziek, haatdragend, haatzaaiend, gewelddadig en barbaars geloof. :W
pi_171175741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ach, de hypocrisie. Word jij niet kotsmisselijk van de hypocrisie van het (Nederlands) klootjesvolk? Ik moet echt eerlijk zeggen, kan geen kaaskop meer verdragen. Ik weet dat het slecht is, maar kan er niks aan doen.
HAHAHHAA GOEIE POSSETJE xD _O-
pi_171175782
quote:
14s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wanneer hoepel je op dan? Tot die tijd kun je alvast defnitief uitloggen van FOK!
Bepaal jij niet. Zieke tokkie.
pi_171175929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bepaal jij niet. Zieke tokkie.
Helaas niet; anders zat je allang in het vliegtuig terug naar huis. Ik stelde een vraag. Jij bent degene die letterlijk zegt: "ik kan geen kaaskop meer verdragen". Niet alleen zeer discriminerend, maar ook totaal ondankbaar richting het land dat jou zo'n 20-25 jaar alle denkbare voorzieningen en een opleiding heeft gegeven.

Maar ga maar snel weg. Ik spreek namens miljoenen Nederlanders als ik zeg dat we jou kunnen missen als kiespijn. Neem mensen met identieke denkbeelden met je mee, als het kan.
pi_171175965
In een moskee.
pi_171176020
Ach, de hypocrisie. Word jij niet kotsmisselijk van de hypocrisie van het (oosterse) zandbakvolk? Ik moet echt eerlijk zeggen, kan geen lichtgetint bontkraagje meer verdragen. Ik weet dat het slecht is, maar kan er niks aan doen.
pi_171177581
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
Moslims weten wel beter, wil je zeggen?
Correct, over het algemeen wel, uitzonderingen daargelaten. Dit komt omdat zij een breder scala aan opvattingen binnen krijgen vermits zij zich minder beperken tot eenzijdige bronnen/ westerse propaganda.

Uit andere hoeken komt ook regelmatig propaganda en soms zelfs regelrechte desinformatie. Maar als je nieuws/opinie vanuit meerdere hoeken krijgt, denk ik dat je een evenwichtiger beeld voor je zelf krijgt, dan wanneer je alles klakkeloos aanneemt vanuit 1 bron.

De Nederlandse uitdrukking dat we waarheid meestal ergens in het midden ligt, snijdt wat dat betreft wel hout.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
Temeer omdat jij degene bent die vanaf z'n geboorte geïndoctrineerd is
Dude, jij kent mij helemaal niet, noch mijn opvoeding. :')
pi_171177667
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef Oberkullie het volgende:
Ach, de hypocrisie. Word jij niet kotsmisselijk van de hypocrisie van het (oosterse) zandbakvolk? Ik moet echt eerlijk zeggen, kan geen lichtgetint bontkraagje meer verdragen. Ik weet dat het slecht is, maar kan er niks aan doen.
Hahahahhaha, op je tere zieltje getrapt?
pi_171177691
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Correct, over het algemeen wel, uitzonderingen daargelaten. Dit komt omdat zij een breder scala aan opvattingen binnen krijgen vermits zij zich minder beperken tot eenzijdige bronnen/ westerse propaganda.

Uit andere hoeken komt ook regelmatig propaganda en soms zelfs regelrechte desinformatie. Maar als je nieuws/opinie vanuit meerdere hoeken krijgt, denk ik dat je een evenwichtiger beeld voor je zelf krijgt, dan wanneer je alles klakkeloos aanneemt vanuit 1 bron.

De Nederlandse uitdrukking dat we waarheid meestal ergens in het midden ligt, snijdt wat dat betreft wel hout.

[..]

Dude, jij kent mij helemaal niet, noch mijn opvoeding. :')
Zoveel domheid in deze post dat het bijna zielig is. Kijk eens naar Turkije, dat in sneltreinvaart islamiseert onder het bewind van islamist en dictator Erdogan. Alle kritische media (kranten en tv-zenders) wordt het zwijgen opgelegd.

De persvrijheid in moslimlanden is dramatisch slecht.
pi_171177750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zoveel domheid in deze post dat het bijna zielig is. Kijk eens naar Turkije, dat in sneltreinvaart islamiseert onder het bewind van islamist en dictator Erdogan. Alle kritische media (kranten en tv-zenders) wordt het zwijgen opgelegd.

De persvrijheid in moslimlanden is dramatisch slecht.
Misschien eerst lezen en dan ook echt begrijpend lezen voor je weer zoveel achterlijkheid verkondigt.
pi_171177982
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Zoveel domheid in deze post dat het bijna zielig is.
De kwalificatie domheid/zielig lijkt mij hier niet op zijn plaats. Je mag het met me oneens zijn, maar je waardeoordeel in dezen is misplaatst.

Ik denk dat het probleem vooral is, dat je het te zwart-wit ziet. Ik zeg immers nergens iets over de objectiviteit van persbronnen uit islamitische landen, noch over de persvrijheid in die landen.

Ik vrees dan ook dat mijn punt je ontgaan is. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 19:47:58 ]
pi_171192268
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Misschien eerst lezen en dan ook echt begrijpend lezen voor je weer zoveel achterlijkheid verkondigt.
Hahahahhaha, op je tere zieltje getrapt?
pi_171192600
jammer dat de moslim extremisten dit topic meteen kapen... ben nog steeds verbaasd dat die maghrabijn user hier z'n extremistische opvattingen mag posten... mods laten het allemaal maar gaan. zou me niets verbazen als deze user een keertje *poef* gaat.
There are only 151 Pokémon.
pi_171192643
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:07 schreef Eenskijken het volgende:
jammer dat de moslim extremisten dit topic meteen kapen... ben nog steeds verbaasd dat die maghrabijn user hier z'n extremistische opvattingen mag posten... mods laten het allemaal maar gaan. zou me niets verbazen als deze user een keertje *poef* gaat.
Waarom denk je dat? Heb je haar ooit al tot geweld horen oproepen?
pi_171192660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:10 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Heb je haar ooit al tot geweld horen oproepen?
Geweld tegen homo's vind ze ok, zolang het volgens de regels van de koran gaat.
pi_171192673
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:11 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Geweld tegen homo's vind ze ok, zolang het volgens de regels van de koran gaat.
Dat heb ik gemist geloof ik. Maar goed, dat staat nog mijlenver van *poef* gaan, zoals voorgaande user dat omschreef. Sterker nog, ik zie niet eens een verband.
pi_171192710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist geloof ik. Maar goed, dat staat nog mijlenver van *poef* gaan, zoals voorgaande user dat omschreef. Sterker nog, ik zie niet eens een verband.
Het was dan ook in een ander topic.
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:16:58 #58
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171192744
nvm
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171192774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
nvm
Wat was dat voor ninja-edit? :')
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:31:57 #60
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171193063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat was dat voor ninja-edit? :')
Ik werd gecorrigeerd door mijn aartsengel. Ik mag van de engelen geen verdelende teksten meer uitslaan, en deel mee in het kosmische plan voor de vrede.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171193072
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:07 schreef Eenskijken het volgende:
jammer dat de moslim extremisten dit topic meteen kapen... ben nog steeds verbaasd dat die maghrabijn user hier z'n extremistische opvattingen mag posten... mods laten het allemaal maar gaan. zou me niets verbazen als deze user een keertje *poef* gaat.
LOL. Ben je bang?
pi_171193080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist geloof ik. Maar goed, dat staat nog mijlenver van *poef* gaan, zoals voorgaande user dat omschreef. Sterker nog, ik zie niet eens een verband.
Geloof die debielen svp niet. Ik heb nergens zoiets gezegd.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:41:21 #63
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171194404
Hoi Maghrebrijnse,

Vind jij mij lief?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171194439
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi Maghrebrijnse,

Vind jij mij lief?
Nu je het licht gezien hebt (bekeerd tot de islam) vind ik je poeslief.
pi_171194823
Ik heb me ook bekeerd. Lig met een niqab aan in het park grgr
pi_171194861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:00 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb me ook bekeerd. Lig met een niqab aan in het park grgr
Lekker hoor. Ik ben thuis aan het werken. Geniet van de zonnestralen. xxx
pi_171196429
LOL. Ben je bang?

voor jou?
There are only 151 Pokémon.
pi_171203682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:00 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb me ook bekeerd. Lig met een niqab aan in het park grgr
Bekeerlingen die gelijk fundamentalistisch gaan doen. :{ Ga je eerst eens verdiepen in het leven van de profeet, en de kern van de religie en focus daar je aandacht op.
pi_171203733
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Bekeerlingen die gelijk fundamentalistisch gaan doen. :{ Ga je eerst eens verdiepen in het leven van de profeet, en de kern van de religie en focus daar je aandacht op.
Nee bedankt ik lees liever non-fictie.
pi_171228376
Irak dus :

http://www.aljazeera.com/(...)170525181545250.html[/url]

100 burgers overleden door Amerikaanse terroristen
pi_171228420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:51 schreef PSVCL het volgende:
Irak dus :

http://www.aljazeera.com/(...)170525181545250.html[/url]

100 burgers overleden door Amerikaanse terroristen
Uh nee Egypte
http://www.nu.nl/buitenla(...)tenen-in-egypte.html
pi_171228781
quote:
In Irak was een dag eerder.
Egypte is ook triest idd

Apart dat je daar niets over hoort in de media
pi_171228975
Alleen (west)Europa is belangrijk :')
pi_171229152
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
Alleen (west)Europa is belangrijk :')
Ik zag van Jakarta en Egypte wel in het nieuws hoor.
pi_171229174
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:25 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik zag van Jakarta en Egypte wel in het nieuws hoor.
ja kwam wel ff snel voorbij..
over irak hadden ze trouwens niks te melden.

fuck the media
pi_171232249
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:16 schreef Hamzoef het volgende:
Ik vermoed in Irak.
Dat denk ik ook.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 29 mei 2017 @ 01:36:49 #78
239746 BoonDockSaint
WinterSoldier
pi_171292722
Vandaag ergens in Syrie
I will do what i must !!
pi_171293033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:31 schreef matigeuser het volgende:
De volgende aanslag is niet het belangrijkste. Die gaat er komen.
Als je het nieuws een beetje serieus volgt en dus niet alleen naar de NOS of Radio 1-2 luistert, dan weet je dat er wekelijks aanslagen zijn in Europa op schaal van klein tot groot. Al een paar jaar overigens. Maar dit is niet waar we bang voor moeten zijn.

Er komt een dag dat het zo gigantisch uit de hand gaat lopen, dat er milities hele dorpen gaan aanvallen en van deur tot deur mensen gaan doodschieten.

Pas nog heeft de Spaanse douane een container ontdekt met tienduizenden AK-47's en granaten die bedoeld waren voor de cellen in Brussel en omstreken. Zij zijn zich al jaren aan het bewapenen en de hersenspoeling in moskeeën en gebedshuizen gaat door.
De spanningen tussen 'wij' en 'zij' loopt steeds harder op. Er komt een keer een tegenaanval van westerlingen. Niet veel later komen de eerst échte georganiseerde aanslagen op veel plekken tegelijk.

En wij zullen, in eerste instantie althans, afgeslacht worden als schapen. Onze overheid is hier schuldig en verantwoordelijk voor. Ze stoppen de vingers in hun oren en weigeren de invloed van de islam te zien bij al deze uitingen. Ze blijven moslims importeren op grote schaal. Ze blijven actief met interventies in islamitische landen om de haat jegens ons nog meer te versterken. Ze zien de achterbuurten en de potentiële terroristen maar doen systematisch niks. Ze hebben de westerse burger hun wapens afgepakt en wapenbezit verboden gemaakt, waardoor we weerloos zijn geworden tegenover zowel komen islamitisch geweld als tegenover beslissingen van de overheid die we op geen enkele manier nog kunnen tegen houden.

Het gaat niet om de volgende aanslag. Het gaat om het moment waarop beide partijen zo genoeg van elkaar hebben gekregen dat de bom barst en er honderden aanslagen tegelijk zullen worden uitgevoerd in het westen.

Het enige 'voordeel' daarvan, is dat dán hopelijk te ogen van zelfs de meeste vervende GroenLinks-stemmer zullen open gaan. Mensen zoals ik kunnen dan alleen nog maar zeggen 'i told you so', maar meer dan langzaam toekijkend kunnen we niet.

We zijn volledig afhankelijk van onze overheden om dan snel, accuraat en hard in te grijpen. Maar ik heb daar zeer mijn twijfels bij. Hopelijk worden steeds meer mensen wakker en wordt er snel gekozen voor minder islam in het westen en minder interventie in het midden-oosten.
Zelden zo'n hoop aluhoedjes stront gelezen :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')