Gewaagde uitspraken zeg. Toe maar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef matigeuser het volgende:
Het is simpel, maar we vertikken het. We hoeven maar 2 dingen te doen.
- Stop met het inmengen in andere landen, vooral islamitisch landen. Gewoon daar nooit geen voet meer zetten. Geen inmenging, geen beïnvloeding, geen toerisme en uiteraard geen (militaire) interventies. Geef dat kutvolk geen enkele reden om ons nog meer te haten dan ze al doen door hun islamistische hersenspoeling.
- Stop met het importeren van moslims in onze westerse samenleving en duldt geen islamitische invloeden in onze landen. Geen halal-vlees meer, geen islamitisch onderwijs en moskeeën, geen inmenging in onze politiek of politie, niks. Eruit met die zooi en niemand meer erbij.
Gelukkig is binnenkort de olie op en dan hebben we geen redenen meer om nog ooit met die idioten uit het midden-oosten om de tafel te gaan of militair in te grijpen. Maar ik zeg dat we daar vanaf morgen al mee moeten beginnen.
Ik ben klaar met dit geniepige kutgeloof en al haar aanhangers. Niet alleen door de aanslagen, maar vooral op de manier waarop zij constant hun mening opleggen aan anderen en langzaam maar zeker, vooral door de taqqiya en de slachtofferrol, zich zelfs van bovenaf de samenleving inwerken én ontwrichten. Overigens heb ik het minstens net zo hard gehad met westerse collaborateurs, wegkijkers en afzwakkers die denken dat het allemaal wel meevalt en bij deze verkiezingen weer hun HRA of milleudromen boven het grootste probleem van onze huidige tijd hebben geplaatst.
Het is tijd om het roer radicaal om te gooien. Het is 1 voor 12. Nu kan het nog. Anders zijn burgeroorlogen onvermijdelijk.
Ik weet niet hoe het in dit geval zit, maar doorgaans zijn het troll accounts. Die zetten ze op 'privé', dan genereren ze elke dag tweets over aanslagen op allerlei locaties en zodra er iets gebeurd halen ze de andere tweets weg en gooien ze het account live. Zo lijkt het alsof de aanslagen vooraf op Twitter zijn aangekondigd, maar dat is niet zo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
4Chan heeft toch degene "ontmaskerd" die die tweets gestuurd heeft?
Ik vraag me af wat dat met de dader te maken heeft, want datzelfde account heeft ook na de aanslag tweets gestuurd, maar afhankelijk van waar de lezer van een tweet zich bevindt wordt de tijdsmelding van een tweet aangepast.
Tuurlijk, want toen we hier geen moslims hadden, hadden we ook geen aanslagen... droom rustig verder.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Alles wat nodig is om hier de samenleving beter te maken.
Andersom werkt het toch ook niet, kijk maar naar UK nu.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het Franse beleid dus, want dat is zo succesvol gebleken?
Je wilt zeggen dat er dan nog steeds moslims aanslagen plegen in Europa? ;')quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, want toen we hier geen moslims hadden, hadden we ook geen aanslagen... droom rustig verder.
Of kijk naar Zwedenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andersom werkt het toch ook niet, kijk maar naar UK nu.
UK is heel wat toeschietelijker naar islam dan zelfs NL nog.
Dit account had ook gewoon tweets van na de aanslag, maar als die tijdsaanduiding van Twitter doet dingen nogal eens anders lijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in dit geval zit, maar doorgaans zijn het troll accounts. Die zetten ze op 'privé', dan genereren ze elke dag tweets over aanslagen op allerlei locaties en zodra er iets gebeurd halen ze de andere tweets weg en gooien ze het account live. Zo lijkt het alsof de aanslagen vooraf op Twitter zijn aangekondigd, maar dat is niet zo.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er dan nog steeds moslims aanslagen plegen in Europa? ;')
Als de olie op is, betekent dat volgens mij ook dat veel landen een groot deel van hun inkomsten verliezen. Zal er niet echt gezelliger op worden daar in het MO. Ik zou er maar niet te veel naar uitkijken als ik jou was, kan nog wel eens gaan tegenvallen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef matigeuser het volgende:
Gelukkig is binnenkort de olie op en dan hebben we geen redenen meer om nog ooit met die idioten uit het midden-oosten om de tafel te gaan of militair in te grijpen. Maar ik zeg dat we daar vanaf morgen al mee moeten beginnen.
Niet in Europa nee.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]jij wilt garanderen dat ze dat dan niet doen? Lockerbie??
ETA en zo waren ook moslims hoor :squote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, want toen we hier geen moslims hadden, hadden we ook geen aanslagen... droom rustig verder.
Die tijdsaanduiding kan ook verwarring veroorzaken inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit account had ook gewoon tweets van na de aanslag, maar als die tijdsaanduiding van Twitter doet dingen nogal eens anders lijken.
En als iemand vannacht om 00.30 uur een tweet deed die op dat moment door iemand in NY gelezen werd, staat er ineens 06.30 PM bij die tweet, en dan lijkt het net alsof de tweet de avond daarvoor verstuurd is, zeker als je er een print screen van maakt en niet de tweet zelf meer hebt.
En in plaats van dat ze wat verstandigs met hun geld hadden gedaan, hebben ze er hoge, luxueuze gebouwen mee gebouwd.... nou ja, misschien kan de fine fleur zich daar straks verstoppen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als de olie op is, betekent dat volgens mij ook dat veel landen een groot deel van hun inkomsten verliezen. Zal er niet echt gezelliger op worden daar in het MO. Ik zou er maar niet te veel naar uitkijken als ik jou was, kan nog wel eens gaan tegenvallen.
Als het zo doorgaat worden ze er vanzelf een keer uitgeflikkerd. Het houdt een keer op.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als boze luitjes dan bijvoorbeeld de elektriciteitsvoorziening vandaliseren is dat wel veel trappen lopen met je dagelijkse boodschapjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En in plaats van dat ze wat verstandigs met hun geld hadden gedaan, hebben ze er hoge, luxueuze gebouwen mee gebouwd.... nou ja, misschien kan de fine fleur zich daar straks verstoppen.
Voor het personeel ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als boze luitjes dan bijvoorbeeld de elektriciteitsvoorziening vandaliseren is dat wel veel trappen lopen met je dagelijkse boodschapjes.
Welk conflict is er dan m.b.t. die hoofddoekjes bij de politie?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:59 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen bij religie escaleert het heel vaak in een conflict.
Zonder airco of werkende waterpompen.. Ik denk niet dat het goede toevluchtsoorden zijn voor de rijken.quote:
Klopt, de chaos breekt tegen die tijd daar compleet uit. Maar hopelijk hebben wij dan ook 'punt 2' ingevoerd en houden we moslims buiten onze landen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als de olie op is, betekent dat volgens mij ook dat veel landen een groot deel van hun inkomsten verliezen. Zal er niet echt gezelliger op worden daar in het MO. Ik zou er maar niet te veel naar uitkijken als ik jou was, kan nog wel eens gaan tegenvallen.
En wat te denken van de Slag bij Poitiers (732).quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Munchen 1972?
Lockerbie zegt je kennelijk ook al niets....
Toen waren ze toch hier? Anders was het niet gebeurd slimpie.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Munchen 1972?
LOL.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat worden ze er vanzelf een keer uitgeflikkerd. Het houdt een keer op.
Le pen of een andere engerd komt vanzelf aan de macht. En je weet wat er gebeurt als Europa het gemunt heeft op een specifiekeygroep. Als de Europese oorlogsmachine gaat draaien blijft er geen moslim meer over.
30-40 jaar geleden allemaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Munchen 1972?
Ik vind het echt niet grappig. Als we niet oppassen gaat dit gebeuren.quote:
Een leuk streven, maar daar geloof ik niet in. Volgens mij duurt het ook nog wel even voordat de olie daar op is.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:36 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Klopt, de chaos breekt tegen die tijd daar compleet uit. Maar hopelijk hebben wij dan ook 'punt 2' ingevoerd en houden we moslims buiten onze landen.
Ze zijn eerst nog even aan het beramen welke gebouwen we vanavond gaan verlichten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:41 schreef Terrorizer het volgende:
Hebben ze de Britse vlag filter op Facebook al klaar, ik wil mijn status updaten.
Boeiend. Oorlogen zullen er altijd zijn. Wat wil je er aan doen? De wereld toont toch al eeuwen aan dat de mens altijd oorlogen zal voeren?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:40 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet grappig. Als we niet oppassen gaat dit gebeuren.
We kunnen echt beter de grenzen sluiten en de huidige problemen oplossen. Zelfs als dat betekent dat we onaangepaste randdebielen met een profeetcomplex terugsturen naar land van paspoort.
Xenofobie is dus vreemdelingenangst,quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:40 schreef Stimorol- het volgende:
Xenofobe Vrienden,
Jullie houden ons nooit buiten Europa.
Sws doet Saudi-Arabië goede zaken met het Westen en dat konten gelik eindigt nog even niet.
Zou juist oppassen. Ze baren tientallen kinderen.
Groetjes
Je hebt suggesties?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:43 schreef perezoso het volgende:
Gaan we weer forums volschrijven ? Beetje zinloos niet?
ben ik het roerend mee eensquote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef matigeuser het volgende:
Het is simpel, maar we vertikken het. We hoeven maar 2 dingen te doen.
- Stop met het inmengen in andere landen, vooral islamitisch landen. Gewoon daar nooit geen voet meer zetten. Geen inmenging, geen beïnvloeding, geen toerisme en uiteraard geen (militaire) interventies. Geef dat kutvolk geen enkele reden om ons nog meer te haten dan ze al doen door hun islamistische hersenspoeling.
- Stop met het importeren van moslims in onze westerse samenleving en duldt geen islamitische invloeden in onze landen. Geen halal-vlees meer, geen islamitisch onderwijs en moskeeën, geen inmenging in onze politiek of politie, niks. Eruit met die zooi en niemand meer erbij.
Ik ben klaar met dit geniepige kutgeloof en al haar aanhangers. Niet alleen door de aanslagen, maar vooral op de manier waarop zij constant hun mening opleggen aan anderen en langzaam maar zeker, vooral door de taqqiya en de slachtofferrol, zich zelfs van bovenaf de samenleving inwerken én ontwrichten. Overigens heb ik het minstens net zo hard gehad met westerse collaborateurs, wegkijkers en afzwakkers die denken dat het allemaal wel meevalt en bij deze verkiezingen weer hun HRA of milleudromen boven het grootste probleem van onze huidige tijd hebben geplaatst.
Het is tijd om het roer radicaal om te gooien. Het is 1 voor 12. Nu kan het nog. Anders zijn burgeroorlogen onvermijdelijk.
Je voorouders waren dat en je geloofsgenoten zijn dat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeiend. Oorlogen zullen er altijd zijn. Wat wil je er aan doen? De wereld toont toch al eeuwen aan dat de mens altijd oorlogen zal voeren?
Honderden jaren geleden waren het jouw voorouders die bloeddorstig waren en nu de mijne.
quote:Reactie van Zijne Majesteit de Koning op de aanslag in Manchester
“De huiveringwekkende aanslag in Manchester die zoveel jonge slachtoffers heeft geëist, heeft ons diep geraakt. Wij leven intens mee met alle ouders die het verschrikkelijke nieuws hebben gekregen dat hun kind is omgekomen en met alle familieleden en vrienden die nu in rouw gedompeld zijn. Ook allen die in angstige onzekerheid verkeren over het lot van hun dierbaren zijn in onze gedachten.”
Dat laatste vind ik dan wel weer een heel dom "argument" alsof de huidige Jihad een soort van straf voor de kruistochten zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeiend. Oorlogen zullen er altijd zijn. Wat wil je er aan doen? De wereld toont toch al eeuwen aan dat de mens altijd oorlogen zal voeren?
Honderden jaren geleden waren het jouw voorouders die bloeddorstig waren en nu de mijne.
We laten ons geen angst aanpraten!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:47 schreef Spanky78 het volgende:
Het is ook geen fobie. Het is een echt gevaar.
Dat is als je er al vanuit gaat dat hij er zelf bij betrokken is.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heeft die tekst ook gewoon in een wordbestandje staan, en past alleen de plaats aan.
boeiend?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen worden eigenlijk nooit buiten schot gehouden in dit soort conflicten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:49 schreef habitue het volgende:
[..]
boeiend?20 kinderlijkjes en nog veel meer verminkt. Lekker dan. Boeiend.
Dat zeg ik nergens? Ik zeg gewoon dat er elk eeuw wel weer een groep op staat dat achterlijk te keer gaat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan wel weer een heel dom "argument" alsof de huidige Jihad een soort van straf voor de kruistochten zijn.
Dat wordt in sommige kringen vast als argument gebruikt, maar zoals met iedere "oorlog" zijn de werkelijke belangen van degenen die het aansturen danwel ophitsen heel anders dan de zogenaamde argumenten die ze voor die oorlog aandragen.
Tuurlijk joh, heel boeiend als jij of een geliefde van je door zo'n randdebiel aan flarden wordt gerukt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja. Gebeurt daar elke dag. Het is afschuwelijk en ik leef mee met de ouders, maar deze berichten lees ik elke dag.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:49 schreef habitue het volgende:
[..]
boeiend?20 kinderlijkjes en nog veel meer verminkt. Lekker dan. Boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |