abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 mei 2017 @ 11:23:50 #101
284411 crew  heywoodu
pi_171139764
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef matigeuser het volgende:
Het is simpel, maar we vertikken het. We hoeven maar 2 dingen te doen.

- Stop met het inmengen in andere landen, vooral islamitisch landen. Gewoon daar nooit geen voet meer zetten. Geen inmenging, geen beïnvloeding, geen toerisme en uiteraard geen (militaire) interventies. Geef dat kutvolk geen enkele reden om ons nog meer te haten dan ze al doen door hun islamistische hersenspoeling.
- Stop met het importeren van moslims in onze westerse samenleving en duldt geen islamitische invloeden in onze landen. Geen halal-vlees meer, geen islamitisch onderwijs en moskeeën, geen inmenging in onze politiek of politie, niks. Eruit met die zooi en niemand meer erbij.

Gelukkig is binnenkort de olie op en dan hebben we geen redenen meer om nog ooit met die idioten uit het midden-oosten om de tafel te gaan of militair in te grijpen. Maar ik zeg dat we daar vanaf morgen al mee moeten beginnen.

Ik ben klaar met dit geniepige kutgeloof en al haar aanhangers. Niet alleen door de aanslagen, maar vooral op de manier waarop zij constant hun mening opleggen aan anderen en langzaam maar zeker, vooral door de taqqiya en de slachtofferrol, zich zelfs van bovenaf de samenleving inwerken én ontwrichten. Overigens heb ik het minstens net zo hard gehad met westerse collaborateurs, wegkijkers en afzwakkers die denken dat het allemaal wel meevalt en bij deze verkiezingen weer hun HRA of milleudromen boven het grootste probleem van onze huidige tijd hebben geplaatst.

Het is tijd om het roer radicaal om te gooien. Het is 1 voor 12. Nu kan het nog. Anders zijn burgeroorlogen onvermijdelijk.
Gewaagde uitspraken zeg. Toe maar.
pi_171139809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

4Chan heeft toch degene "ontmaskerd" die die tweets gestuurd heeft?
Ik vraag me af wat dat met de dader te maken heeft, want datzelfde account heeft ook na de aanslag tweets gestuurd, maar afhankelijk van waar de lezer van een tweet zich bevindt wordt de tijdsmelding van een tweet aangepast.
Ik weet niet hoe het in dit geval zit, maar doorgaans zijn het troll accounts. Die zetten ze op 'privé', dan genereren ze elke dag tweets over aanslagen op allerlei locaties en zodra er iets gebeurd halen ze de andere tweets weg en gooien ze het account live. Zo lijkt het alsof de aanslagen vooraf op Twitter zijn aangekondigd, maar dat is niet zo.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:27:05 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171139838
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Alles wat nodig is om hier de samenleving beter te maken.
Tuurlijk, want toen we hier geen moslims hadden, hadden we ook geen aanslagen... droom rustig verder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171139844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het Franse beleid dus, want dat is zo succesvol gebleken?
Andersom werkt het toch ook niet, kijk maar naar UK nu.
UK is heel wat toeschietelijker naar islam dan zelfs NL nog.
I´m back.
pi_171139870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, want toen we hier geen moslims hadden, hadden we ook geen aanslagen... droom rustig verder.
Je wilt zeggen dat er dan nog steeds moslims aanslagen plegen in Europa? ;') 8)7
pi_171139880
Ik denk dat de oplossing toch ook van de moslimgemeenschap zelf uit moet komen.
Lijkt alsof er erg weinig zelfreinigend vermogen is.
Maar ik heb daar ook geen goed zicht op.
Make my day!
pi_171139881
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Andersom werkt het toch ook niet, kijk maar naar UK nu.
UK is heel wat toeschietelijker naar islam dan zelfs NL nog.
Of kijk naar Zweden
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:29:26 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171139895
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:25 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in dit geval zit, maar doorgaans zijn het troll accounts. Die zetten ze op 'privé', dan genereren ze elke dag tweets over aanslagen op allerlei locaties en zodra er iets gebeurd halen ze de andere tweets weg en gooien ze het account live. Zo lijkt het alsof de aanslagen vooraf op Twitter zijn aangekondigd, maar dat is niet zo.
Dit account had ook gewoon tweets van na de aanslag, maar als die tijdsaanduiding van Twitter doet dingen nogal eens anders lijken.
En als iemand vannacht om 00.30 uur een tweet deed die op dat moment door iemand in NY gelezen werd, staat er ineens 06.30 PM bij die tweet, en dan lijkt het net alsof de tweet de avond daarvoor verstuurd is, zeker als je er een print screen van maakt en niet de tweet zelf meer hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:30:04 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171139912
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:28 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat er dan nog steeds moslims aanslagen plegen in Europa? ;') 8)7
:D jij wilt garanderen dat ze dat dan niet doen? Lockerbie??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171139936
quote:
Gelukkig is binnenkort de olie op en dan hebben we geen redenen meer om nog ooit met die idioten uit het midden-oosten om de tafel te gaan of militair in te grijpen. Maar ik zeg dat we daar vanaf morgen al mee moeten beginnen.
Als de olie op is, betekent dat volgens mij ook dat veel landen een groot deel van hun inkomsten verliezen. Zal er niet echt gezelliger op worden daar in het MO. Ik zou er maar niet te veel naar uitkijken als ik jou was, kan nog wel eens gaan tegenvallen.
pi_171139943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D jij wilt garanderen dat ze dat dan niet doen? Lockerbie??
Niet in Europa nee.
pi_171139949
quote:

[..]

ETA en zo waren ook moslims hoor :s
pi_171139958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit account had ook gewoon tweets van na de aanslag, maar als die tijdsaanduiding van Twitter doet dingen nogal eens anders lijken.
En als iemand vannacht om 00.30 uur een tweet deed die op dat moment door iemand in NY gelezen werd, staat er ineens 06.30 PM bij die tweet, en dan lijkt het net alsof de tweet de avond daarvoor verstuurd is, zeker als je er een print screen van maakt en niet de tweet zelf meer hebt.
Die tijdsaanduiding kan ook verwarring veroorzaken inderdaad. :Y
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:32:36 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171139987
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als de olie op is, betekent dat volgens mij ook dat veel landen een groot deel van hun inkomsten verliezen. Zal er niet echt gezelliger op worden daar in het MO. Ik zou er maar niet te veel naar uitkijken als ik jou was, kan nog wel eens gaan tegenvallen.
En in plaats van dat ze wat verstandigs met hun geld hadden gedaan, hebben ze er hoge, luxueuze gebouwen mee gebouwd.... nou ja, misschien kan de fine fleur zich daar straks verstoppen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171140005
quote:

[..]

Als het zo doorgaat worden ze er vanzelf een keer uitgeflikkerd. Het houdt een keer op.

Le pen of een andere engerd komt vanzelf aan de macht. En je weet wat er gebeurt als Europa het gemunt heeft op een specifiekeygroep. Als de Europese oorlogsmachine gaat draaien blijft er geen moslim meer over.
Whatever...
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:33:43 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171140013
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:31 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Niet in Europa nee.
Nee? Munchen 1972?
Lockerbie zegt je kennelijk ook al niets....
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:34:06 #117
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171140022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

En in plaats van dat ze wat verstandigs met hun geld hadden gedaan, hebben ze er hoge, luxueuze gebouwen mee gebouwd.... nou ja, misschien kan de fine fleur zich daar straks verstoppen.
Als boze luitjes dan bijvoorbeeld de elektriciteitsvoorziening vandaliseren is dat wel veel trappen lopen met je dagelijkse boodschapjes.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:34:53 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171140045
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als boze luitjes dan bijvoorbeeld de elektriciteitsvoorziening vandaliseren is dat wel veel trappen lopen met je dagelijkse boodschapjes.
Voor het personeel ja.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171140071
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen bij religie escaleert het heel vaak in een conflict.
Welk conflict is er dan m.b.t. die hoofddoekjes bij de politie?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:35:44 #120
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171140074
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor het personeel ja.
Zonder airco of werkende waterpompen.. Ik denk niet dat het goede toevluchtsoorden zijn voor de rijken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_171140085
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Klopt, de chaos breekt tegen die tijd daar compleet uit. Maar hopelijk hebben wij dan ook 'punt 2' ingevoerd en houden we moslims buiten onze landen.
Dat ze dan daar 'elkaar afmaken', dat staat buiten kijf. Dat doen ze overigens al 1400 jaar en alleen de schaal zal wat worden opgevoerd.
Het zou een moment kunnen zijn waarop die landen een lange termijnplan kunnen gaan maken waardoor ze hun eigen economie op orde gaan brengen met andere bronnen van inkomsten, maar waarschijnlijk gaan ze weer 'full retard' en zullen ze de schuld hoe dan ook neerleggen bij de joden en de blanke infidels. Ze doen maar. Maar wij kunnen hier op voorbereid zijn door ze simpelweg niet meer binnen te laten en de buitengrenzen te verdedigen.

Dit moet toch, want zo'n beetje heel Afrika wil ook naar Europa. Interessante tijden komen er aan in ieder geval. De meeste van mijn vrienden maken zich in ieder geval nog nergens druk om en zien alle gebeurtenissen de laatste tijd nog als incidentjes. Het zal nog wel een jaar of 5-10 blijven doorsudderen tot dat de waarheid ons allemaal zo hard in het gezicht slaat dat we niet meer anders kunnen dan tot extreme maatregelen overgaan.

Laten we hopen dat dit eerder dan later gebeurt.
pi_171140142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee? Munchen 1972?
En wat te denken van de Slag bij Poitiers (732).
pi_171140148
quote:

[..]

Nee? Munchen 1972?
Toen waren ze toch hier? Anders was het niet gebeurd slimpie.

Ik dacht dat je over de ira of eta en Raf zou beginnen... Maar nee...

Islamitische terreur is al hardstikkke oud. Gelukkig is het ook een religie die mensen dom houdt. Als we ze maar niet teveel binnenlaten. We hebben er inmiddels genoeg om er serieuze problemen mee te hebben.

Ik ben wel klaar met moslims. Met hun heiligheid. Donder maar op naar het midden oosten. Die religie staat gelijk aan ellende. Een verstandige islamiet valt vandaag nog van zijn geloof.
Whatever...
pi_171140171
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als het zo doorgaat worden ze er vanzelf een keer uitgeflikkerd. Het houdt een keer op.

Le pen of een andere engerd komt vanzelf aan de macht. En je weet wat er gebeurt als Europa het gemunt heeft op een specifiekeygroep. Als de Europese oorlogsmachine gaat draaien blijft er geen moslim meer over.
LOL.
pi_171140231
quote:

[..]

Nee? Munchen 1972?
30-40 jaar geleden allemaal.
over ouwe koeien gesproken...
dan kom je ook uit op de IRA en andere troep. was een compleet ander tijdperk.
elk tijdperk zal zijn eigen extremisten hebben, op dit moment is er een heeeeeel grote groep mensen die de aanslagen verheelijken en staan te dansen bij elke aanslag in plaats dat er mensen zijn die dit veroordelen binnen de eigen kringen.
zolang er mensen zijn die een eigen interpretatie hebben van antieke geschriften en deze verkondigen aan anderen zonder dat dit consequenties heeft zal dit niet stoppen.
pi_171140236
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

LOL.
Ik vind het echt niet grappig. Als we niet oppassen gaat dit gebeuren.

We kunnen echt beter de grenzen sluiten en de huidige problemen oplossen. Zelfs als dat betekent dat we onaangepaste randdebielen met een profeetcomplex terugsturen naar land van paspoort.
Whatever...
pi_171140245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:36 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Klopt, de chaos breekt tegen die tijd daar compleet uit. Maar hopelijk hebben wij dan ook 'punt 2' ingevoerd en houden we moslims buiten onze landen.
Een leuk streven, maar daar geloof ik niet in. Volgens mij duurt het ook nog wel even voordat de olie daar op is.
pi_171140251
Hebben ze de Britse vlag filter op Facebook al klaar? Ik wil mijn status updaten.
pi_171140265
Weerzinwekkende, laffe en ranzige daad

Ik kijk natuurlijk nu ook uit naar de grote demonstraties en protesten van deugende mensen die de altijd maar weer aangevallen islam en kwetsbare moslims doorgaan steunen.

En natuurlijk de hevige kritiek inclusief de vaak geziene grootschalige hysterische stormloop van de moslimgemeenschap zelf.

Al vrees ik dat die er niet van gaan komen.

Het zullen weer de verplichte nummers worden die we vaker zien en horen : niks met islam te maken, islam staat voor liefde, incident, dit is niet de echte islam, lone wolf, we laten ons niet bang maken en meer van dat moois.

Al klopt er wel redelijk wat van, ik zou zo blij zijn met een omvangrijk wereldwijd protest dat gedragen wordt door alle lagen van de bevolking en dan zeker die van de moslim gemeenschap.

Hand in eigen boezem, orde op zaken stellen in eigen gelederen en meer zelfreflectie i.p.v. zelfmedelijden.

Vooral dat laatste.
pi_171140277
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:41 schreef Terrorizer het volgende:
Hebben ze de Britse vlag filter op Facebook al klaar, ik wil mijn status updaten.
Ze zijn eerst nog even aan het beramen welke gebouwen we vanavond gaan verlichten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_171140290
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik vind het echt niet grappig. Als we niet oppassen gaat dit gebeuren.

We kunnen echt beter de grenzen sluiten en de huidige problemen oplossen. Zelfs als dat betekent dat we onaangepaste randdebielen met een profeetcomplex terugsturen naar land van paspoort.
Boeiend. Oorlogen zullen er altijd zijn. Wat wil je er aan doen? De wereld toont toch al eeuwen aan dat de mens altijd oorlogen zal voeren?

Honderden jaren geleden waren het jouw voorouders die bloeddorstig waren en nu de mijne.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:43:11 #132
99295 perezoso
blankjoekel
pi_171140302
Gaan we weer forums volschrijven ? Beetje zinloos niet? :')
pi_171140356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:40 schreef Stimorol- het volgende:
Xenofobe Vrienden,

Jullie houden ons nooit buiten Europa.

Sws doet Saudi-Arabië goede zaken met het Westen en dat konten gelik eindigt nog even niet.

Zou juist oppassen. Ze baren tientallen kinderen.

Groetjes
Xenofobie is dus vreemdelingenangst,
Moslims zijn geen vreemden, ze zijn al zo lang een onderdeel van de samenleving...
Het is een religieus clubje met een bovengemiddeld percentage van extremisten die geweld niet schuwen.

het is meer religieangst aangezien de link tussen de twee niet kan worden weggezet als onzin.
pi_171140362
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:43 schreef perezoso het volgende:
Gaan we weer forums volschrijven ? Beetje zinloos niet? :')
Je hebt suggesties?
Make my day!
pi_171140367
quote:
Het is simpel, maar we vertikken het. We hoeven maar 2 dingen te doen.

- Stop met het inmengen in andere landen, vooral islamitisch landen. Gewoon daar nooit geen voet meer zetten. Geen inmenging, geen beïnvloeding, geen toerisme en uiteraard geen (militaire) interventies. Geef dat kutvolk geen enkele reden om ons nog meer te haten dan ze al doen door hun islamistische hersenspoeling.
- Stop met het importeren van moslims in onze westerse samenleving en duldt geen islamitische invloeden in onze landen. Geen halal-vlees meer, geen islamitisch onderwijs en moskeeën, geen inmenging in onze politiek of politie, niks. Eruit met die zooi en niemand meer erbij.

Ik ben klaar met dit geniepige kutgeloof en al haar aanhangers. Niet alleen door de aanslagen, maar vooral op de manier waarop zij constant hun mening opleggen aan anderen en langzaam maar zeker, vooral door de taqqiya en de slachtofferrol, zich zelfs van bovenaf de samenleving inwerken én ontwrichten. Overigens heb ik het minstens net zo hard gehad met westerse collaborateurs, wegkijkers en afzwakkers die denken dat het allemaal wel meevalt en bij deze verkiezingen weer hun HRA of milleudromen boven het grootste probleem van onze huidige tijd hebben geplaatst.

Het is tijd om het roer radicaal om te gooien. Het is 1 voor 12. Nu kan het nog. Anders zijn burgeroorlogen onvermijdelijk.
ben ik het roerend mee eens
pi_171140391
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Boeiend. Oorlogen zullen er altijd zijn. Wat wil je er aan doen? De wereld toont toch al eeuwen aan dat de mens altijd oorlogen zal voeren?

Honderden jaren geleden waren het jouw voorouders die bloeddorstig waren en nu de mijne.
Je voorouders waren dat en je geloofsgenoten zijn dat.

Stop gewoon met die achterlijkheid. Dan hoeven we ook niet boos op je te zijn wegens het vermoorden van 20 kinderen met je kutgeloof. Want ja, de islam is verantwoordelijk. En iedereen die hem belijdt.

Zolang zit sort dingen gebeuren hoeft niemand te praten over oslamofobie. Je moet als niet-gelovige altijd wantrouwen richting moslims. Ze haten tenslotte niet-moslims. Dat is wel. Duidelijk.
Whatever...
pi_171140410
quote:
Reactie van Zijne Majesteit de Koning op de aanslag in Manchester

“De huiveringwekkende aanslag in Manchester die zoveel jonge slachtoffers heeft geëist, heeft ons diep geraakt. Wij leven intens mee met alle ouders die het verschrikkelijke nieuws hebben gekregen dat hun kind is omgekomen en met alle familieleden en vrienden die nu in rouw gedompeld zijn. Ook allen die in angstige onzekerheid verkeren over het lot van hun dierbaren zijn in onze gedachten.”
pi_171140414
Is het al duidelijk of het wederom iemand een persoon betreft van de ware islam of is er nog een kleine kans dat dat niet het geval is?
Conscience do cost.
pi_171140418
Het is ook geen fobie. Het is een echt gevaar.
Whatever...
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:48:16 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171140437
quote:

[..]

Dat laatste vind ik dan wel weer een heel dom "argument" alsof de huidige Jihad een soort van straf voor de kruistochten zijn.
Dat wordt in sommige kringen vast als argument gebruikt, maar zoals met iedere "oorlog" zijn de werkelijke belangen van degenen die het aansturen danwel ophitsen heel anders dan de zogenaamde argumenten die ze voor die oorlog aandragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171140440

:D _O-
U MAD?
pi_171140441
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:47 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Die heeft die tekst ook gewoon in een wordbestandje staan, en past alleen de plaats aan.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:48:43 #143
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171140445
Benieuwd wat de stappen zullen zijn van het Britse parlement. Qua huiszoekingen etc
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171140448
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:47 schreef Spanky78 het volgende:
Het is ook geen fobie. Het is een echt gevaar.
We laten ons geen angst aanpraten!
pi_171140457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:48 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Die heeft die tekst ook gewoon in een wordbestandje staan, en past alleen de plaats aan.
Dat is als je er al vanuit gaat dat hij er zelf bij betrokken is.
pi_171140474
quote:

[..]

boeiend? :{ 20 kinderlijkjes en nog veel meer verminkt. Lekker dan. Boeiend.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:51:13 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171140511
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Kinderen worden eigenlijk nooit buiten schot gehouden in dit soort conflicten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171140531
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik dan wel weer een heel dom "argument" alsof de huidige Jihad een soort van straf voor de kruistochten zijn.
Dat wordt in sommige kringen vast als argument gebruikt, maar zoals met iedere "oorlog" zijn de werkelijke belangen van degenen die het aansturen danwel ophitsen heel anders dan de zogenaamde argumenten die ze voor die oorlog aandragen.
Dat zeg ik nergens? Ik zeg gewoon dat er elk eeuw wel weer een groep op staat dat achterlijk te keer gaat.

Mensen zijn gebaat bij onvrede. Mensen die erbij verdienen bedoel ik.
pi_171140550
quote:

[..]

Tuurlijk joh, heel boeiend als jij of een geliefde van je door zo'n randdebiel aan flarden wordt gerukt.
pi_171140551
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Tja. Gebeurt daar elke dag. Het is afschuwelijk en ik leef mee met de ouders, maar deze berichten lees ik elke dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')