abonnement Unibet Coolblue
pi_171183033
Team gemiddeld anyone? 1.68 en 1.80 is geloof ik vrij gemiddeld :) we waren wel hele kleine kindjes allebei en dat is S. tot nu toe ook. Ben benieuwd hoe dat met broertje gaat.

Jammer, Minarosa... was wel prettig geweest als het had doorgezet.

Van half 9 tot half 7 gewerkt vandaag (zonder lunchpauze, want drukke lunch gedraaid en heel veel voorbereiden voor morgen).. pffff, dat voel ik nu toch wel hoor.
En dan morgen nog van 12 tot 6, de drukste dag van het hele jaar.
Vrijdag ga ik liggen. De hele dag. :P
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_171183839
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 21:46 schreef LeSage het volgende:
Team gemiddeld anyone? 1.68 en 1.80 is geloof ik vrij gemiddeld :) we waren wel hele kleine kindjes allebei en dat is S. tot nu toe ook. Ben benieuwd hoe dat met broertje gaat.
Jup, team gemiddeld hier :W ook 1.68m en 1.80m! :D

Onze Minion is redelijk groot, dat heeft ze van papa's kant van de familie geloof ik ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 24 mei 2017 @ 22:14:49 #128
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171184282
Hier ook team gemiddeld :D
Ik ben 1,69 en vriend is 1,85 (geloof ik :@)

Even wat anders: ik roep de hele tijd dat ik het geslacht niet wil weten. Voor de rest wil iedereen het weten (vriend, kinderen, grootouders). Nu twijfel ik, maar voornamelijk omdat ik me een soort van schuldig voel (is niet de goede omschrijving, maar weet even niks anders) omdat de rest het wel wil weten.
Dus. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil, misschien moeten jullie gewoon even zeggen dat ze niet moeten zeuren en dat ik best gewoon voet bij stuk mag houden :+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171185002
Je moet doen waar jij je goed bij voelt Lady, en niet wat anderen willen.

Hier hebben we er zelf voor gekozen om het wel te willen weten en het ook te vertellen aan naasten.
Nu ze het geslacht weten willen ze ook meteen de naam weten :{w ja hallo, er zijn grenzen.
pi_171185048
Gewoon voet bij stuk houden LadyS!

Sterkte LeSage! En wel gewoon je rust pakken als het nodig is, dat is belangrijker dan mensen die iets langer op hun drankjes moeten wachten!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 24 mei 2017 @ 22:38:51 #131
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171185203
Dat is mijn eerste ingeving ook inderdaad, hoor. "Probleem" is dat vriend het eigenlijk toch ook wel wil weten en dan vind ik het lastig om zijn wensen dan maar aan de kant te schuiven. Hij snapt mijn redenen om het niet te weten trouwens helemaal en kan er de charme ook wel van inzien, dus niet veel druk van zijn kant.
Nou ja, ik denk dus dat ik gewoon voet bij stuk ga houden inderdaad.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 mei 2017 @ 22:48:29 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171185629
Dat ze maar geduld hebben...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 24 mei 2017 @ 22:55:54 #133
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171185907
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:48 schreef Sjeen het volgende:
Dat ze maar geduld hebben...
Ook dat ja. Eind oktober zijn ze de eerste :P
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171186443
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:34 schreef FlyingFish het volgende:
Gewoon voet bij stuk houden LadyS!

Sterkte LeSage! En wel gewoon je rust pakken als het nodig is, dat is belangrijker dan mensen die iets langer op hun drankjes moeten wachten!
Haha, dat klopt, maar zo werkt het in de praktijk toch niet (in mijn hoofd ook vooral). Ach, vorige bevalling was ik conditioneel nog wel kei fit, dus het heeft ook zo z'n voordelen!

En #2 verbouwt de boel de hele dag, dus die heeft er schijnbaar weinig moeite mee :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_171188109
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:11 schreef LeSage het volgende:

[..]

Haha, dat klopt, maar zo werkt het in de praktijk toch niet (in mijn hoofd ook vooral). Ach, vorige bevalling was ik conditioneel nog wel kei fit, dus het heeft ook zo z'n voordelen!

En #2 verbouwt de boel de hele dag, dus die heeft er schijnbaar weinig moeite mee :D
Maar een #2 met een erg jonge #1 vraagt sowieso al veel meer van je natuurlijk. Iedereen vraagt aan mij of een tweeling zwangerschap veel zwaarder is, maar het is vooral die ene die er al rondloopt die het een stuk pittiger maakt imo.

En ik vond ook dat ik nog prima kon werken, en de verhuizing ging ook prima, tot ik daarna het verschil merkte. Na het stoppen met werken fysiek, en na de verhuizing vooral dat ik (en O ook) geestelijk ook weer rust had. Voel me nu met 33 weken zoveel beter dan de periode 25-31 weken. Maar dat besef komt achteraf pas... Leer dus van mijn fouten :P
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_171190801
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:59 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Maar een #2 met een erg jonge #1 vraagt sowieso al veel meer van je natuurlijk. Iedereen vraagt aan mij of een tweeling zwangerschap veel zwaarder is, maar het is vooral die ene die er al rondloopt die het een stuk pittiger maakt imo.

En ik vond ook dat ik nog prima kon werken, en de verhuizing ging ook prima, tot ik daarna het verschil merkte. Na het stoppen met werken fysiek, en na de verhuizing vooral dat ik (en O ook) geestelijk ook weer rust had. Voel me nu met 33 weken zoveel beter dan de periode 25-31 weken. Maar dat besef komt achteraf pas... Leer dus van mijn fouten :P
Klopt wel ja, dat die #1 het allemaal wat pittiger maakt. Soms ben ik uitgeruster na een dag werken dan na een dag thuis met S.
Ik voel me nu nog gewoon prima, moet alleen mijn rust pakken op dagen dat het kan. En morgen is vriend vrij, dus dan kan ik wat rust pakken :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_171191049
Geen Minababy, balen zeg -O-

Hier ook #teamgemiddeld met 1.68 en 1.84.

LadyS ik zou goed met je vriend bespreken wat jullie willen. Wat familie wil is m.i. niet zo heel relevant want het is jullie kindje.

De vorige keer wilde mijn man het niet weten en ik wel. Compromis was dat alleen wij het wisten. Deze keer was man 'om' en hebben we het geslacht wel bekend gemaakt. (Ik werd de vorige keer een tikkie gestoord van dat gevis van iedereen.) Nu vist iedereen, net als bij Flav, dus naar de naam }:| Zelfs een collega (ook zwanger) die vroeg of ik het even kwam vertellen als we de naam hadden. Ehhh ja aan jou ga ik het ook niet vertellen hoor :P

Ik luid mijn verlof overigens in met een fikse verkoudheid, leuk. Zeker de combi van niezen en een iets gevulde blaas is weer een feestje :')
pi_171191387
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 08:55 schreef kazy het volgende:
Geen Minababy, balen zeg -O-

Hier ook #teamgemiddeld met 1.68 en 1.84.

LadyS ik zou goed met je vriend bespreken wat jullie willen. Wat familie wil is m.i. niet zo heel relevant want het is jullie kindje.

De vorige keer wilde mijn man het niet weten en ik wel. Compromis was dat alleen wij het wisten. Deze keer was man 'om' en hebben we het geslacht wel bekend gemaakt. (Ik werd de vorige keer een tikkie gestoord van dat gevis van iedereen.) Nu vist iedereen, net als bij Flav, dus naar de naam }:| Zelfs een collega (ook zwanger) die vroeg of ik het even kwam vertellen als we de naam hadden. Ehhh ja aan jou ga ik het ook niet vertellen hoor :P

Ik luid mijn verlof overigens in met een fikse verkoudheid, leuk. Zeker de combi van niezen en een iets gevulde blaas is weer een feestje :')
Hier wilde man het niet weten en ik wel, ben nu met mijn man mee gegaan, mocht er een volgende komen doen we het mijn manier >:)

Gelukkig hier geen gevis van niemand maar dan praat ik ook vrij weinig met familie en schoon familie, moest veel werken afgelopen tijd nu eindelijk een aantal dagen vrij, moeder vroeg al kun je je buikje al zien ? Zal met het mooie weer een strak jurkje aantrekken en naar mijn ouders toe het weekend, buikje showen _O_

Ja volle blaas en niesten of hoesten dat zijn echt chips momenten, hier een aantal weken geen last van gehad tot gister avond ;( gelukkig moest ik douchen haha gelijk pyjama aangetrokken :@

( hier kreeg ik volgens mij een klein trapje toen ik vanochtend opstond en ik moest hoesten, zo midden op mijn buik een duw gevoel van binnen 1 keer maar helaas )
  donderdag 25 mei 2017 @ 10:54:26 #139
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171192422
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:37 schreef Aloria het volgende:

[..]

Hier wilde man het niet weten en ik wel, ben nu met mijn man mee gegaan, mocht er een volgende komen doen we het mijn manier >:)
Hier komt geen volgende, dus die afspraak kan ik niet maken ;). Gelukkig snapt hij me wel, dus denk gewoon dat het "niet weten" wordt.

quote:
Gelukkig hier geen gevis van niemand maar dan praat ik ook vrij weinig met familie en schoon familie, moest veel werken afgelopen tijd nu eindelijk een aantal dagen vrij, moeder vroeg al kun je je buikje al zien ? Zal met het mooie weer een strak jurkje aantrekken en naar mijn ouders toe het weekend, buikje showen _O_

Ja volle blaas en niesten of hoesten dat zijn echt chips momenten, hier een aantal weken geen last van gehad tot gister avond ;( gelukkig moest ik douchen haha gelijk pyjama aangetrokken :@

( hier kreeg ik volgens mij een klein trapje toen ik vanochtend opstond en ik moest hoesten, zo midden op mijn buik een duw gevoel van binnen 1 keer maar helaas )
Hier trouwens ook geen gevis, hoor. Maar ze laten wel duidelijk blijken dat ze het jammer vinden dat we (nou ja, ik ben er dus het stelligst in) het niet willen weten.
En als we het wel weten (en ook bekend maken), zal de volgende stap wel zijn dat ze de naam willen weten :/ Dan kan je aan de gang blijven.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 25 mei 2017 @ 10:56:44 #140
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171192447
En, Aloria, die omschrijving klinkt idd als een beweging. Ik voel dat ook zo af en toe. Een enkel duwtje. O+. Ik duw dan wel eens terug, maar dat werkt ook niet altijd. Nooit eigenlijk :')
Jammer dat het zo onduidelijk is of het écht de baby is
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171192493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:56 schreef LadyS het volgende:
En, Aloria, die omschrijving klinkt idd als een beweging. Ik voel dat ook zo af en toe. Een enkel duwtje. O+. Ik duw dan wel eens terug, maar dat werkt ook niet altijd. Nooit eigenlijk :')
Jammer dat het zo onduidelijk is of het écht de baby is
Ja de kleine laat mij 1 a 2 keer per week wat voelen ik ga er gewoon maar vanuit dat het de kleine is dan heb ik toch een klein beetje een geluksmomentje :') O+

Hier por ik ook terug maarja ik heb een lading buikvet dan een placenta en dan de baby in het vruchtwater _O- Mijn collega gister dacht dat ik de zelfde bouw als haar had en schrok dat ik al 19 weken zwanger was :@ Ja ik lijk nu gewoon echt dik in de niet zo'n charmante manier :')
pi_171192581
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:54 schreef LadyS het volgende:

[..]

Hier trouwens ook geen gevis, hoor. Maar ze laten wel duidelijk blijken dat ze het jammer vinden dat we (nou ja, ik ben er dus het stelligst in) het niet willen weten.
En als we het wel weten (en ook bekend maken), zal de volgende stap wel zijn dat ze de naam willen weten :/ Dan kan je aan de gang blijven.
Wij hebben het bij de eerste ook voor onszelf gehouden, vonden mensen ook erg jammer vooral voor het kopen van kadootjes (vooraf). Mijn tip is wel om in dat geval niet te melden dat je het zelf wel weet, scheelt veel gevis. Nu hebben we het vanwege praktische overwegingen wel bekend gemaakt. Naar de namen hebben ze bij ons nog niet gevist. Wel twee keer gevraagd of we het al wisten, maar we weten het ook nog niet. Maar ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen vooraf de naam bekend maken (in Nederland...). Wat voor verrassing houd je dan nog over bij de geboorte?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:08:57 #143
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171192626
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:00 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ja de kleine laat mij 1 a 2 keer per week wat voelen ik ga er gewoon maar vanuit dat het de kleine is dan heb ik toch een klein beetje een geluksmomentje :') O+

Hier por ik ook terug maarja ik heb een lading buikvet dan een placenta en dan de baby in het vruchtwater _O- Mijn collega gister dacht dat ik de zelfde bouw als haar had en schrok dat ik al 19 weken zwanger was :@ Ja ik lijk nu gewoon echt dik in de niet zo'n charmante manier :')
Hier hetzelfde. Met de goede kleding lijkt ik best wel zwanger, met de verkeerde kleding heb ik gewoon een dikke pens :')
En ook buikvet hier. lk vind het altijd knap dat de vk mijn baarmoeder kan voelen :o

Laatst zat ik trouwens voorovergebogen op de bank (ellebogen op knieën zeg maar) en toen leek ik ook wat meer te voelen, misschien dat het wat krap was :P
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:18:29 #144
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171192770
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:06 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Wij hebben het bij de eerste ook voor onszelf gehouden, vonden mensen ook erg jammer vooral voor het kopen van kadootjes (vooraf). Mijn tip is wel om in dat geval niet te melden dat je het zelf wel weet, scheelt veel gevis. Nu hebben we het vanwege praktische overwegingen wel bekend gemaakt. Naar de namen hebben ze bij ons nog niet gevist. Wel twee keer gevraagd of we het al wisten, maar we weten het ook nog niet. Maar ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen vooraf de naam bekend maken (in Nederland...). Wat voor verrassing houd je dan nog over bij de geboorte?
Ik heb het wel eens gehoord, maar echt 1 of 2 keer maar.

Ik wil ook echt wel er over nadenken of ik het echt niet wil weten. Maar ik stelde me de situatie voor dat de vk zich bij bijvoorbeeld de 20weken echo zich per ongeluk verkletste, omdat zij het geslacht wel gezien had. Ik denk dat ik dan écht teleurgesteld zou zijn dat de verrassing eraf zou zijn. Voor mij dus ook reden om toch maar voet bij stuk te houden.

Trouwens, toen mijn jongste geboren werd, wist ik het geslacht ook niet. Tijdens het persen hoorde ik iemand opeens zeggen: je kan je kindje pakken. Dus ik het kindje gepakt en op mijn borst gelegd en voor mijn gevoel 15 minuten niet gekeken wat het geslacht was. (zal wel 15 seconden zijn geweest, maar goed). Ik realiseerde me opeens dat ik nog helemaal niet gekeken had wat het geslacht was, want dat deed er niet toe op dat moment.
Mooie ervaring, zoiets wil ik nog een keer O+
(bij mijn oudste wist ik het ook niet, maar dat werd een ks onder algehele narcose, dus kreeg toen ik bijkwam de mededeling "Gefeliciteerd met je dochter" en kreeg een tijdje daarna van partner een aangeklede baby in mijn handen, achteraf had dat ik dat op 100 andere manieren gewild :{w )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171193811
Hier zitten man een ik gelukkig op één lijn (we willen het allebei wel weten, vorige keer en nu), dat is voor mij het belangrijkste.
En we hebben vooral geen zin om ons mond te moeten houden, dus vandaar dat iedereen het mag weten :P

Naam peins ik niet over, die hoort iedereen pas na de geboorte. Vorige keer begonnen mensen al wel namen te raden, dat heb ik ook meteen afgekapt :{w (al zaten ze er allemaal compleet naast :') )
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:21:18 #146
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_171193973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:08 schreef LadyS het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Met de goede kleding lijkt ik best wel zwanger, met de verkeerde kleding heb ik gewoon een dikke pens :')
En ook buikvet hier. lk vind het altijd knap dat de vk mijn baarmoeder kan voelen :o

Dat heb ik nu met 27 weken nog steeds _O- mensen durven het denk ik ook niet te vragen of ik zwanger ben uit angst dat het misschien spek is. Ik zie zelf heel veel verschil en idd met de juiste kleding ben ik onmiskenbaar zwanger, maar met iets wijds aan gewoon dik :+ Ik heb zelfs overwogen zon lellike buikband te kopen voor over mn kleding om t wat duidelijker te maken voor anderen :@ vind het geen tof idee dat mensen misschien denken "jesus, die is veel aangekomen in korte tijd" :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:47:29 #147
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171194549
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Dat heb ik nu met 27 weken nog steeds _O- mensen durven het denk ik ook niet te vragen of ik zwanger ben uit angst dat het misschien spek is. Ik zie zelf heel veel verschil en idd met de juiste kleding ben ik onmiskenbaar zwanger, maar met iets wijds aan gewoon dik :+ Ik heb zelfs overwogen zon lellike buikband te kopen voor over mn kleding om t wat duidelijker te maken voor anderen :@ vind het geen tof idee dat mensen misschien denken "jesus, die is veel aangekomen in korte tijd" :')
Dit had ik kunnen schrijven _O-
En ik ben in kilo's niet eens aangekomen. Strikt genomen zelfs afgevallen.

Als ik zo'n tuniek/shirt/whatever met zo'n lintje (of elastiek ofzo) onder mijn borsten aantrek, ben ik echt goed zwanger *O*. En inderdaad, bij een gewoon wijd shirt ben ik gewoon dik.
Dus ik moet ook op zoek naar meer van die bovenstukken.

Over kleding: wat adviseren jullie als lekkere broeken voor de zomer? Echte shorts wil ik niet, want daar voel ik me acht niet prettig in :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171194702
LadyS, Ik had nooit gedacht dat ik me zo fijn zou voelen in jurkjes O+ dus heb er maar meteen een aantal aangeschaft want een short zie ik ook niet echt zitten.
Ohja en natuurlijk zon corrigerend zwangerschapsbroekje onder de jurk zodat alles mooi afkleed.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:57:37 #149
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171194773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:54 schreef Flav het volgende:
LadyS, Ik had nooit gedacht dat ik me zo fijn zou voelen in jurkjes O+ dus heb er maar meteen een aantal aangeschaft want een short zie ik ook niet echt zitten.
Ohja en natuurlijk zon corrigerend zwangerschapsbroekje onder de jurk zodat alles mooi afkleed.
Oh ja. Jurkjes kan ook nog :o
Maar dan wel inderdaad zo'n corrigerend broekje eronder :')
Ik heb een paar jurkjes in een pakket van marktplaats gekregen, zal die nog eens beter bekijken en passen.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171196164
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:06 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Wij hebben het bij de eerste ook voor onszelf gehouden, vonden mensen ook erg jammer vooral voor het kopen van kadootjes (vooraf). Mijn tip is wel om in dat geval niet te melden dat je het zelf wel weet, scheelt veel gevis. (...)

Maar ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen vooraf de naam bekend maken (in Nederland...). Wat voor verrassing houd je dan nog over bij de geboorte?
Dit inderdaad ^
Mijn schoonzus heeft blijkbaar laatst een linkje met de top 20 van namen naar mijn man geappt met de vraag: deze namen worden het toch zeker niet? (Of iets in die trant.) Echt wtf :')

LadyS: jurkjes inderdaad en ik vind van die dunne zomerbroeken ook heerlijk zitten nu. (Ik draag die laatste wel alleen thuis overigens..) Geen idee hoe ze heten, maar vorige week kocht ik er eentje bij de Hema.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')