Ik was bij de eerste zwangerschap ook zo ontzettend vermoeid en door dit hete weer heb je ook meer last van vermoeidheid. Dus heel begrijpelijk. Af en toe een beetje klagen/zeuren kan best wel fijn zijn tochquote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:32 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Nee niet vanwege de zwangerschap. Ik ben pas sinds kort aan het werk vanuit een reïntegratietraject. Vandaar de halve dagen. Ik werk dus ook maar max 12 uur in de week (en daarnaast doe ik nog voor een uur of 6 vrijwilligerswerk), en mag voor mijn gevoel dan ook niet echt zeuren over moe zijn. Ik hoef immers ook niet zoveel.![]()
Ik kan me goed voorstellen dat je je heel saai voelt, maar met deze warmte mag je dat ook best een keer hoor. Ik vind het al heel wat dat je nog op de fiets gestapt bent. Baby laten groeien kost gewoon heel veel energie en dan mag je best een beetje extra lief zijn voor jezelf.
nee helaas! Komt vast nog wel een keerquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:49 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Is mijn PM aangekomen? Verzenden lukte niet goed.
Gefeli Aloria, heerlijke geruststelling een vast contract.
quote:Op zondag 28 mei 2017 21:11 schreef Lemijn het volgende:
Ik zit ook met verbazing naar mijn ooit-enkels te kijken. Heb er geen last van en slippers gaan prima, maar die kan ik morgen echt niet aan naar m'n werk![]()
LeSage, had ik al gezegd dat ik je zo'n bikkel vind met jouw werk en dit weer? Ik hoop dat je niet teveel dagen hoeft te werken en dat het nog 3,5 maand goed blijft gaan!
Dit dus!quote:Op maandag 29 mei 2017 15:21 schreef twist02 het volgende:
Horeca werk lijkt me sowieso al zwaar, laat staan met dit weer én zwanger
Ik heb het gisteravond een collega vertelt. We praten wel vaker over onze kinderen en zij wilt ook al heel lang weer zwanger worden maar tot op heden nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 04:39 schreef Nanuke het volgende:
Wat grappig vencodark! Wanneer ga je het vertellen op je werk?
Wat een warmte zeg. Werd net helemaal in de deken gerold badend in t zweet wakker (joh wat raar). Hoe t kan dat ik dat in mijn slaap een goed idee vond met dit weer is mij ook een raadsel.
Hallo, je lijf is een mens aan het maken hè! Stel dat je een kast aan het maken zou zijn... dan zou je het heel logisch vinden dat je daar moe van wordt. En dat je daarnaast niet óók nog eens energie hebt om én te werken, én te sporten, én vriendinnen te bezoeken, én naar festivals te gaan én je lekker fit te voelen. Een baby is iets ingewikkelder dan een kastquote:Op zondag 28 mei 2017 10:26 schreef Flav het volgende:
Ik vind de warmte helemaal niet vervelend![]()
Ik geloof dat ik in het verkeerde klimaat ben geboren, kan me niet warm genoeg zijn (zonder de benauwdheid).
Gisteren naar een festival geweest van 14:00 tot 22:00, soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben. Maar die harde buiken herinneren me er dan weer aan![]()
Ik ben vast niet de enige, maar ik vind het best rot dat m'n lichaam niet meer zoveel kan hebben. Ik ben namelijk heel eigenwijs en wil alles zelf doen en kan niet graag toegeven dat het niet gaat
Ja, ze wilt nu extra graag, zeg maar.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 08:42 schreef Krisvc het volgende:
Ah jongens, normaal weer![]()
Venco, leuk! Wel confronterend voor je collega lijkt me.
Wat Is dat met die stomme hormonen trouwens? Ik drink normaal nooit en het enige waar ik aan kan denken is wijn.En steak tartare, daar heb ik hele levendige dagdromen over.
Ik durf het toch niet echt. En ik wacht dan liever tot oktober zodat ik dan gewoon weer alles mag hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Sushi is niet gevaarlijk he. Ik heb het de hele zwangerschap gegeten. Moet alleen selectief zijn. Geen tonijn bijvoorbeeld. Maar rauwe zalm kan prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |