Ik zou hem snel koelen, dan heb je nog kans dat je je schoen aan kan doen en later ook weer uit kan doen.quote:
quote:
een eckte baas slaat de wasbak doormiddenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Leuk toch, onderweg naar de douche nog wat glazen omstoten met je odol als een echte baas
Je hebt het verkeerd. De odol gaat in de kut van je nichtje.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:24 schreef knokkels het volgende:
even gegoogled.. TS is wakker geworden met een natte doos. Waar is de klacht dan?
Maar jij hebt het over een odel.....quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. De odol gaat in de kut van je nichtje.
Ik had het inderdaad verkeerd. Nog geen koffie op.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. De odol gaat in de kut van je nichtje.
quote:
Zo dik is je enkel? Gast ga naar de dokter, dit is serieus man.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Er was een soort van tent onder de lakens dus je krijgt het beeld wel.
Wat is jong? Als ze 16 is kan het nog door de beugel gezien mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad verkeerd. Nog geen koffie op.
En mijn nichtje is daar nog wat te jong voor.
Als jij nou nog de goede afkorting leert gebruiken was je topic nog wat geworden. Helaas
Pedo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is jong? Als ze 16 is kan het nog door de beugel gezien mijn leeftijd.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Er was een soort van tent onder de lakens dus je krijgt het beeld wel.
Ow wow dat ziet inderdaad niet prettig uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou serieus even de dokter bellen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is jong? Als ze 16 is kan het nog door de beugel gezien mijn leeftijd.
Ripquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wijsheid komt met de jaren.quote:
En jij denkt dat je nicht je van 16 een braaf meiske is? Ze kent al alle trucjes uit de Kamasutra.quote:
Waar haal jij vandaan dat mijn nichtje 16 is?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:42 schreef Atak het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nicht je van 16 een braaf meiske is? Ze kent al alle trucjes uit de Kamasutra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Leuk toch voor TS, heeft wel meteen een pik van een beroemdheid in zn'n anus gehad, kunnen er ook niet veel zeggenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist niet dat hij gay is, maar verbaast me niks.
Het is niet zo netjes om zo over je nichtje te praten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Leuk toch voor TS, heeft wel meteen een pik van een beroemdheid in zn'n anus gehad, kunnen er ook niet veel zeggen
Idd. Wel vervelend dat hij een dikke enkel heeft opgelopen, maar klinkt als een relatief onschuldige soa.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Leuk toch voor TS, heeft wel meteen een pik van een beroemdheid in zn'n anus gehad, kunnen er ook niet veel zeggen
Survival of the fittest, only the strong survive.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Wel vervelend dat hij een dikke enkel heeft opgelopen, maar klinkt als een relatief onschuldige soa.
Ja. Je strakke nichtje heeft mij te grazen genomen. Moet nu paar dagen recoveren voordat ik weer kan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Survival of the fittest, only the strong survive.
Een nachtje passie voor TS. Ein-de-lijk. En nu dit.
Ik heb je gewaarschuwd voor uitstekende botjes maar jij blijft struikelen over gratenpakhuizen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja. Je strakke nichtje heeft mij te grazen genomen. Moet nu paar dagen recoveren voordat ik weer kan.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja. Je strakke nichtje heeft mij te grazen genomen. Moet nu paar dagen recoveren voordat ik weer kan.
Ja, en met een beetje mazzel heeft Tom ook nog even z'n dikke enkel gesigneerd als aardigheidjequote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Wel vervelend dat hij een dikke enkel heeft opgelopen, maar klinkt als een relatief onschuldige soa.
Misschien heeft Tom wel kaartjes voor zijn komende show gegeven. Kan TS in de VIP room champagne drinken met Tom's nichtjes. Want je weet he. There's no sex in the champagne room.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja, en met een beetje mazzel heeft Tom ook nog even z'n dikke enkel gesigneerd als aardigheidje
Je nichtje zei ook dat het aanvoelde als een enkel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja, en met een beetje mazzel heeft Tom ook nog even z'n dikke enkel gesigneerd als aardigheidje
Dan moet je ook niet naar de VIP.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien heeft Tom wel kaartjes voor zijn komende show gegeven. Kan TS in de VIP room champagne drinken met Tom's nichtjes. Want je weet he. There's no sex in the champagne room.
Je weet zoveel over die aandoeningen. Volgens mij heb je het zelf. Je valt wel door de mand nu.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Jij komt daar nooit.
Plottwist:
TS is een chick met cankles
Ik ben goed met google. Jij bent goed met minderjarige nichtjes. Ieder zijn ding he.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Je weet zoveel over die aandoeningen. Volgens mij heb je het zelf. Je valt wel door de mand nu.
TS is wel goed met dikke enkels krijgen door de dikke pik van Tom Odell.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben goed met google. Jij bent goed met minderjarige nichtjes. Ieder zijn ding he.
Ook dat. Zou hij ook een dikke enkel krijgen van het nichtje van Tom Odell?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
TS is wel goed met dikke enkels krijgen door de dikke pik van Tom Odell.
Volgens mij ben jij de kasthomo hier. De hele tijd je in rare bochten wringen en over nichtjes beginnen om je escapade met Tom te verhullen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:39 schreef Atak het volgende:
Een freak met een fetisj voor rare aandoeningen en een homo die nog in de kast zit. Het wordt met de dag gekker op Fok.![]()
Wat ik al dacht. Je bevestigt wat ik zei.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de kasthomo hier. De hele tijd je in rare bochten wringen en over nichtjes beginnen om je escapade met Tom te verhullen.
Ik ben je nichtje idiootquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat ik al dacht. Je bevestigt wat ik zei.
Hey leuk, een beschrijving over jezelf. We hoefden er niet eens om te vragen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:39 schreef Atak het volgende:
Een freak met een fetisj voor rare seksuele aandoeningen en een homo die nog in de kast zit en zijn homo erotische fantasieën projecteert en ventileert. Het wordt met de dag gekker op Fok.![]()
* knokkels wrijft koffie van de monitor afquote:
Ik net ook, je hoorde me ook niet miepen van "stop! stop nouhou"quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Toef is op met je homo erotische gedachten. Ik zit te eten.
Ik heb niks met dames hoor, ik houd van pik, dus niks homoseksueels aan mij.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Toef is op met je homo erotische gedachten. Ik zit te eten.
Moet je aan TS vragen of je Tom ook een nachtje mag lenen, die lijkt niet vies te zijn van een Fok!ker op zijn tijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niks met dames hoor, ik houd van pik.
En niet zo homofoob doen, anders haal ik mijn betonschaar tevoorschijn.
Awkwardquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik net ook, je hoorde me ook niet miepen van "stop! stop nouhou"
De jaren '50 belden, ze willen hun angst voor seksualiteit terug.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Awkward
Dus jij zat rare seksuele aandoeningen te googelen terwijl je aan het eten was?
Je zakt steeds dieper en dieper.
Ik probeer op hetzelfde niveau te komen als jij.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Awkward
Dus jij zat rare seksuele aandoeningen te googelen terwijl je aan het eten was?
Je zakt steeds dieper en dieper.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
De jaren '50 belden, ze willen hun angst voor seksualiteit terug.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niks met dames hoor, ik houd van pik, .
Ik zit niet te googelen naar seksuele aandoeningen terwijl ik iets eet. Jij geeft net toe dat je dat wel deed.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik probeer op hetzelfde niveau te komen als jij.
Echt gast, hoe diep zit jij nou eigenlijk? Ik hoor alleen maar echo's.
Die kwam te laat. Die hoorde ergens hierquote:
Of hierquote:
Hier misschien?quote:
Misschien toch hierquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of, toch hier?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ow wow dat ziet inderdaad niet prettig uit.
Ts gaat nu zeker dood..
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mijn google resultatemquote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zit niet te googelen naar seksuele aandoeningen terwijl ik iets eet. Jij geeft net toe dat je dat wel deed.
Ik ga later wel wat draaien op de radio van Tom Odell. En dan zal ik TS in mijn gedachten houden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Die Tom Odel lijkt me helemaal geen vervelende kerel trouwens, en hij is voor de maatschappij, dus hij doet alles: man, vrouw, dik, dun, zwart, wit, groot. klein. Dat noem ik nou een nobel streven, petje af Tom
Goed plan, misschien dat TS de bewuste nacht dan ook wat meer zal gaan waarderen en accepterenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga later wel wat draaien op de radio van Tom Odell. En dan zal ik TS in mijn gedachten houden.
#prayforTSquote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Goed plan, misschien dat TS de bewuste nacht dan ook wat meer zal gaan waarderen en accepteren
quote:
Wat is er homo aan penis in vagina?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:21 schreef Atak het volgende:
Dat ik die kasthomo en aandoeningenfetisjist zo hard heb gedolt dat ze een apart topic openen.![]()
De ene kan maar niet ophouden over seksuele aandoeningen en de ander over "pik" en homo erotiek.
Nee maar je werd wel wakker met een ongelofelijke dikke enkel links, wat zei de dokter daar eigenlijk van TS?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zit niet te googelen naar seksuele aandoeningen terwijl ik iets eet. Jij geeft net toe dat je dat wel deed.
Een cankle is geen sexuele aandoening. Elefantiasis ook niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:21 schreef Atak het volgende:
Dat ik die kasthomo en aandoeningenfetisjist zo hard heb gedolt dat ze een apart topic openen.![]()
De ene kan maar niet ophouden over seksuele aandoeningen en de ander over "pik" en homo erotiek.
De telefoon ligt ergens buiten zijn bereik. Hij kan niet op zijn odel lopen. Doet auw enzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nee maar je werd wel wakker met een ongelofelijke dikke enkel links, wat zei de dokter daar eigenlijk van TS?
RIP TSquote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
De telefoon ligt ergens buiten zijn bereik. Hij kan niet op zijn odel lopen. Doet auw enzo.
De dokter zal te laat komen. RIP TS.
Now playing: Tom Odell - I knew you were trouble (when you walked in)quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga later wel wat draaien op de radio van Tom Odell. En dan zal ik TS in mijn gedachten houden.
schijnbaar een ontzettend dikke ochtend enkel.quote:
odel-tje toch?quote:
Jij brengt mensen in de war zoquote:Op woensdag 24 mei 2017 20:32 schreef Prego het volgende:
TS noemt iedereen homo omdat hij niet weet dat een odel eigenlijk een odol heet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |