Aan nuance heb je niet zoveel. Probeer eens onderscheid te maken, wie is de vijand en wie niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wegkijken is zeker een probleem.
maar ik heb wel een hekel aan een zin als 'we zijn in oorlog met de moslims'. Want wie zijn 'we' dan? Iedereen niet moslim? Dat klopt dus niet aangezien moslims het grootste slachtoffer zijn van moslim geweld. Ik vind het wel belangrijk om die nuance te maken dat het niet gaat om 'de moslims', maar de extreme stromingen daarbinnen.
hoogst ironisch dat je zelf een polarisatie-steentje bijdraagt danquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook het hele cynische ervan. In plaats van dat moslims hier proberen een hoofddoekje bij de politie te introduceren zouden ze zich beter bezig kunnen houden met de polarisatie minder groot te maken.
Tuurlijk niet joh, de andere kant op redeneren is veel makkelijker. Als iedereen nu moslim wordt is er geen polarisatie meer en is er kans op wereldvrede.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook het hele cynische ervan. In plaats van dat moslims hier proberen een hoofddoekje bij de politie te introduceren zouden ze zich beter bezig kunnen houden met de polarisatie minder groot te maken.
kluun mag van mij ook best opgeblazen worden. De man die miljoenen verdiende door op te schrijven hoe hij zijn vrouw bedroog omdat ze kanker had.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 08:30:17Kluun in shock https://t.co/d8ALJex30b #Kluun reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
bedankt markquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:41 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 07:48:27Verschrikkelijk nieuws uit Manchester, waar mooie avond eindigt in een drama. Gedachten bij slachtoffers. Net PM May ons medeleven betuigd. reageer retweet
Tsja, wat moet hij anders zeggen? Ze copy/pasten bij elke aanslag hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:41 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 07:48:27Verschrikkelijk nieuws uit Manchester, waar mooie avond eindigt in een drama. Gedachten bij slachtoffers. Net PM May ons medeleven betuigd. reageer retweet
Nog heel erg lang zolang mensen massaal blijven stemmen op linkse partijen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:45 schreef Red_85 het volgende:
Bij een concert van Ariana Grande een bom laten af gaan met metalen objecten.. Wat een intens laffe daad zeg.
Hoe lang pikken we dit nog?
Als iedereen op rechts had gestemd was de aarde allang kapot omdat alle natuurgebieden waren weggevaagd voor een beetje hout en olie.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nog heel erg lang zolang mensen massaal blijven stemmen op linkse partijen.
Door religie dus minder serieus te nemen. Niet dat hoofddoekje eisen, niet die eisen stellen omtrent je religie, niet proberen de grootste moskee te bouwen, niet de haatimam uitnodigen, niet je kinderen naar een religieuze school sturen etc etc etc Oftewel echt integreren, en die religie, die houd je lekker voor jezelf.quote:
Links heeft dik verloren hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Amenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens.
Wat ik echter nu veel voorbij zie komen is 'alle moslims zijn slecht' 'dat volk heeft nog nooit wat bijgedragen' en dat soort dingen.
Dat is gewoon discriminatie. Daar mod ik op en daar kan zelfs voor geband worden. Nu zijn we met dit soort gebeurtenissen wat milder en ik brgrijp de emotie, maar het moet echt wat minder extreem.
Dus even voor iedereen: probeer je tot het directe probleem te beperken en laat je door de emotie niet verleiden op te roepen tot massadeportatie of zelfs erger.
In de vorm van?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:45 schreef no1uknow het volgende:
hoogst ironisch dat je zelf een polarisatie-steentje bijdraagt dan
dom? klopt gewoon wat je zegt hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als iedereen op rechts had gestemd was de aarde allang kapot omdat alle natuurgebieden waren weggevaagd voor een beetje hout en olie.
Oh kijk, ik kan ook domme opmerkingen maken!
De politie en geheime diensten zijn hard bezig om hun falen te verhullen en rapporten te antidateren en ander bewijs dat zij al veel eerder op de hoogte waren te laten verdwijnen. Net als in Duitsland met Anus Amriquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, het is nu zelfs in Engeland weer een normale tijd. Waarom hebbe we nog niet meer informatie?
Volgens mij is rechts aan de macht in Engeland hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dit soort journalistiekquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 08:30:17Kluun in shock https://t.co/d8ALJex30b #Kluun reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij opgroeit met een bepaald ideeenstelsen, of dat nou religie is of wat anders, een bepaalde identiteit en cultuur, dan ga je niet zomaar 'religie minder serieus nemen'. Daar vraag je nogal wat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Door religie dus minder serieus te nemen. Niet dat hoofddoekje eisen, niet die eisen stellen omtrent je religie, niet proberen de grootste moskee te bouwen, niet de haatimam uitnodigen, niet je kinderen naar een religieuze school sturen etc etc etc Oftewel echt integreren, en die religie, die houd je lekker voor jezelf.
Voor Engeland is het al te laat,voor Frankrijk ook trouwens.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is rechts aan de macht in Engeland hoor.
Juist.!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Europa heeft dik gewonnen. Daar zit de kern van het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |