ik doel ook meer op de angst die insluipt op nabije grote evenementen. Een groot deel zal dan toch passen of niet het risico durven nemen. of de stemming is weg/verpest.quote:
Boze witte man gespotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:31 schreef Cattivo het volgende:
Dit krijg je als je in Eurabia wil toeren. Geen eu land is nog veilig door het leger van merkel, wir schaffen das
Volgende maand ga ik naar een groot open lucht concert met 60K man, nou genieten hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik doel ook meer op de angst die insluipt op nabije grote evenementen. Een groot deel zal dan toch passen of niet het risico durven nemen. of de stemming is weg/verpest.
In Amsterdam was op 5 mei ook totaal geen controle. Mensen met rugzakken konden zo overal naartoe. Geen tassencontrole. Zelfs in Zwolle hebben ze meer controle... vond ik ook vrij bizar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het viel mij trouwens wel op dat er op de beelden zo weinig anti-terreur eenheden, politie of beveiligers te zien waren. Met alle dreiging zou je op zijn minst verwachten dat de lobby vol staat met gewapende militairen,agenten of beveiligers. Het gaat immers wel over een concertgebouw met een capaciteit van 20.000 toeschouwers.
Waarschijnlijk waren er gisteren veel meer evenementen in die stad. Je kan ze moeilijk allemaal beveiligen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het viel mij trouwens wel op dat er op de beelden zo weinig anti-terreur eenheden, politie of beveiligers te zien waren. Met alle dreiging zou je op zijn minst verwachten dat de lobby vol staat met gewapende militairen,agenten of beveiligers. Het gaat immers wel over een concertgebouw met een capaciteit van 20.000 toeschouwers.
Lekker paniek zaaienquote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Dick SchoofGod
Dreigingsniveau onveranderd
BOEM, AUW schreeuw, paniek, gewonden, dodenquote:
Nou de nerveuze agenten daar ter plaatse denken daar heel anders over met eventuele copycats.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Terroristen slaan zelden tot nooit 2 dagen achterelkaar toe. Die zijn niet achterlijk. Die weten ook dat er morgen 1.000 extra agenten zijn etc.
wat verdedig ik?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hou toch op. Er worden nog genoeg haat imams al dan niet stiekem uitgenodigd in moskeeen in Nederland. Dus de wet tolereerd het niet maar er zijn nog genoeg haatcentra in Nederland die jij loopt te verdedigen die het meer dan tolereren, die promoten het.
Daarom zeg ik. Het lijkt vaak dat ze dingen ''laten'' gebeuren om later met de vinger te wijzen of een reden hebben om iets te doen etc etc.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In Amsterdam was op 5 mei ook totaal geen controle. Mensen met rugzakken konden zo overal naartoe. Geen tassencontrole. Zelfs in Zwolle hebben ze meer controle... vond ik ook vrij bizar.
In Engeland hebben agenten niet eens een wapenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
goed punt iddquote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker wel. Afgelopen week stond Donald Trump nog dikke vriendjes te zijn met het regime dat de meeste haatimams opleidt en naar het buitenland stuurt. Alles voor het geld.
bizar hoe we de dans steeds ontspringen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:42 schreef MCH het volgende:
Nederland is een veilige haven gelukkig, hier gebeurt zoiets niet.
Dit is de grootste arena van de stad.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren er gisteren veel meer evenementen in die stad. Je kan ze moeilijk allemaal beveiligen.
Nog even afgezien van het feit dat ze net zo makkelijk een restaurant of metro opblazen.
simpelste reden: het kost geld. En om eerlijk te zijn,is het niet te voorkomen. Dus beter gewoon normaal beveiligen, en de kosten van de beveiliging steken in het bestrijden van de Islam.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat is nog wel een van de ziekste kanten aan de aanslag ja. Het is echt de bedoeling geweest om kinderen te treffen...
Misschien is het budget er nog niet, maar dan moeten we naar het vorige kabinet wijzen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom zeg ik. Het lijkt vaak dat ze dingen ''laten'' gebeuren om later met de vinger te wijzen of een reden hebben om iets te doen etc etc.
Ja, van Nieuwkerk en Pauw kom er maar in!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:45 schreef TheJanitor het volgende:
Het belangrijkste is nu om te melden dat niet alle moslims terroristen zijn en dat moslims de grootste slachtoffers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |