Er zijn/waren in deze maand 3 grotere evenementen op wereldniveau. Daarmee zou je als terrorist toch beter scoren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me niet moeilijk toch. Als terrorist is een arena een goede lokatie. Vervolgens kijk je op de site voor hun schema, wat en wanneer er optredens zijn en kies je iets uit. Lijkt me niet dat de terrorist speciaal naar deze artiest ging.

Als spijkers/ glasscherven e.d. met grote snelheid op je af vliegen word je er i.i.g. niet gezonder van.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Kans op overlijden van gewonden is ook groter dacht ik? In verband met inwendige schade die het aanbrengt

Is fylax ook een minderjarig meisje?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijp dan ook wel dat het je extra veel doet.
Daar heeft Fylax een link/band mee. Niet dat deze gebeurtenis erger is dan bijv. het Bataclan maar meer een persoonlijke shock ofzo.

De bommen in Brussel waren ook spijkerbommen. Veel makkelijker zelf te maken dan opzoek te moeten gaan naar Semtex.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor doden niet. Als je echt doden wilt dan moet je gewoon wat Semtex op je plakken, normaal gedragen in zo'n concert en waneer er een gigantische rij is om naar buiten te gaan kaboem doen. Gegarandeerd 100 doden.

heywoodu

heywoodu

Zal wel erg dichtbij komen allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij is zelf groot ariana fan en ook bij concerten van haar geweest.

Het zal. En dat zijn ook moslims, maar niet zo suļcidaal blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die mocro bendes in UTrecht hebben Semtex zat. Geen grap.

heywoodu

heywoodu

twitter:gmpolice twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 02:30:56There will be a controlled explosion in Cathedral gardens shortly if you hearing anything don't be concerned. reageer retweet

x 2quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:30 schreef snetje het volgende:
Goddomme..19 ouders die afscheid kunnen gaan nemen van hun kind....

Die schrijft er nu een rap over.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar is de barney army wanneer je hem nodig hebt?

DIe doen alles voor geld.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zal. En dat zijn ook moslims, maar niet zo suļcidaal blijkbaar.

Ik had het bij Bataclan erger, die band had ik dat jaar nog live gezien, en het voorprogramma ook. Ik zat in het vliegtuig toen het gebeurde en had op Schiphol nog een bericht van White Miles op Facebook gelezen dat ze een geweldig voorprogrammashow hadden gespeeld en niet konden wachten op het concert van EoDMquote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daar doel ik ook op.. Zou ik wel beetje raar vinden als het daarom zoveel erger is. (+ Ze is in orde)
 Komt het bij mij toch veel meer aan dan nu.
 Komt het bij mij toch veel meer aan dan nu.

Ik heb in MH17 gevlogen naar Kuala Lumpur #dichtbijquote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had het bij Bataclan erger, die band had ik dat jaar nog live gezien, en het voorprogramma ook. Ik zat in het vliegtuig toen het gebeurde en had op Schiphol nog een bericht van White Miles op Facebook gelezen dat ze een geweldig voorprogrammashow hadden gespeeld en niet konden wachten op het concert van EoDMKomt het bij mij toch veel meer aan dan nu.

In een foyer. Een ruimte achter/naast het optreden waar mensen naar de wc konden. Of een drankje halen of waar ouders wachten ofzo.quote:

Dat is een Nederlander. Hoor je meteen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |