quote:
Ze kappen er alweer mee.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Off: Ik heb er toch altijd bewondering voor hoe snel de NOS de boel in de studio zo snel draaiende heeft. Astrid die er netjes bijzit etc.
Zouden ze hiervoor ook een soort stand-by rooster hebben?
Dat vragen veel zich af hoor remlof, meeste van wat ik hoor geven dat aanquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:15 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me ook af of het wel een bom was en geen explosie als gevolg van elektrische overbelasting ofzo.
Hahaquote:
De NOS had iets daarvoor nog gewoon een reguliere uitzending, het is eerder vreemd dat ze niet direct al doorgingen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Off: Ik heb er toch altijd bewondering voor hoe snel de NOS de boel in de studio zo snel draaiende heeft. Astrid die er netjes bijzit etc.
Dat lijkt me wel ja, maar dan nog is het voor een niet-24-uurs-nieuwszender inderdaad wel netjes om vrij snel een studio draaiende en live te hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En met de verkiezingen in de VS toen wel de hele nacht doorquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:16 schreef richolio het volgende:
[..]
HahaZe gingen met de verkiezingen ook echt naar bed, om drie uur al ofzo
Classic
Bij de box office in het gebouw dus bij in/uitgang in de ruimte waar je kaartjes kan kopen voor je naar daadwerkelijk naar binnen gaat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:14 schreef SevD het volgende:
[..]
Dit heb ik meerdere keren voorbij zien komen. Buiten en/of vlakbij ingang arena.
Ja dat was echt wtf man.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:16 schreef richolio het volgende:
[..]
HahaZe gingen met de verkiezingen ook echt naar bed, om drie uur al ofzo
Classic
Nu nog een beetje up-to-date en ongekleurd nieuws en je zou bijna een fatsoenlijk netwerk hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |