Mensen die geen hekel aan Weghorst hebben heben geen ziel.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als AZ supporter heb ik zo een tyfus hekel aan die gast, ook toen hij nog bij Heracles speelde, dat hij ging fistpumpen nadat hij penalty had genaaid, prima hoor als je een penalty krijgt, maar dat hoef je niet te gaan vieren. En hij loopt alsof hij stelten van 4 meter heeft.
Ja die heeft zin om voor 3 ton per jaar in de middenmoot te gaan spelen.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:27 schreef Evertjan het volgende:
Heerenveen moet Klaas Jan Hunterlaar halen
hebenquote:Op maandag 22 mei 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die geen hekel aan Weghorst hebben heben geen ziel.
Kuytgodquote:Op maandag 22 mei 2017 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weghorst is niveau Kuyt. Vreselijke figuren.
quote:Op maandag 22 mei 2017 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weghorst is niveau Kuyt. Vreselijke figuren.
quote:Op maandag 22 mei 2017 21:27 schreef raptorix het volgende:
Iemand toevallig nog het gifje van: Op naar het Ajax Topic?
Wijshedenquote:Op maandag 22 mei 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er eentje meer maakt dan de tegenstander is het genoeg
Vast weer een matige cover van een dode.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vond het vrijdag wel een tof nummer
alleen vergeten welk
als Ajax begin je met een 0-0 achterstandquote:Op maandag 22 mei 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er eentje meer maakt dan de tegenstander is het genoeg
was toen een vrij redelijke cover, niet die geknepen stem van netquote:Op maandag 22 mei 2017 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vast weer een matige cover van een dode.
CruijffGodquote:Op maandag 22 mei 2017 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
als Ajax begin je met een 0-0 achterstand
quote:Op maandag 22 mei 2017 21:27 schreef raptorix het volgende:
Iemand toevallig nog het gifje van: Op naar het Ajax Topic?
die is al 10 jaar doodquote:Op maandag 22 mei 2017 21:38 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Hugo Camps nooit meer gevraagd word?
Ja en die ene. Anthony Kamerling ofzoquote:Op maandag 22 mei 2017 21:38 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Hugo Camps nooit meer gevraagd word?
Wat is er zo verkeerd aan Sjaak dan? Hij slaat vaak onzin uit, maar is toch een prima vent.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:42 schreef Caland het volgende:
Alle goede Ajacieden gaan dood en Jack en Sjaak blijven nog bestaan. Het leven is soms oneerlijk.
Sjaak is een parodie op zichzelf.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er zo verkeerd aan Sjaak dan? Hij slaat vaak onzin uit, maar is toch een prima vent.
Zweterige neger uit Louisiana die van armoe op zijn 83 nog in Groningen moet optreden.quote:
Spijkertijd op de radio was leuk, al het andere daarna was ranzige linkse humor.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er zo verkeerd aan Sjaak dan? Hij slaat vaak onzin uit, maar is toch een prima vent.
Kijk je via de Ziggo app?quote:Op maandag 22 mei 2017 21:42 schreef raptorix het volgende:
Loop je met Ziggo nou gewoon echt bijna een minuut achter als je gewoon TV kijkt?
Ligt een beetje aan het volk wat er rond loopt anders naar mijn vaste kroeg in Amsterdamquote:Op maandag 22 mei 2017 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Rensgod, woensdag nog relletje zetten op museumplein?
Hoi Stijn.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon vragen stellen over het Ajax van Frank de Boer in vergelijking met het Ajax van nu. Dan wordt 'ie mad.
Kloptquote:Op maandag 22 mei 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hebben hier zelfs ruzie over gehad bij de directie.
Zijn die al uit dan?quote:Op maandag 22 mei 2017 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Twin Peaks afleveringen?
Niko Bellic godquote:Op maandag 22 mei 2017 21:49 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, denk nu terug aan de tijd dat er nog veel vragen van kijkers werden beantwoord, en dat er in dit topic werd afgesproken om gekke namen te verzinnen, keer met beestennamen weet ik nog welVolgens mij was dat de periode dat Hugo er nog zat.
Johan, een vraag van ene H. Himmler uit München.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:49 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, denk nu terug aan de tijd dat er nog veel vragen van kijkers werden beantwoord, en dat er in dit topic werd afgesproken om gekke namen te verzinnen, keer met beestennamen weet ik nog welVolgens mij was dat de periode dat Hugo er nog zat.
....quote:Op maandag 22 mei 2017 21:47 schreef Max23 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)1cc05541b480686d645c
GENOT
Snap ik, om me heen zie ik opeens allerhande figuren die geen kut met voetbal hebben en naar Amsterdam gaanquote:Op maandag 22 mei 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het volk wat er rond loopt anders naar mijn vaste kroeg in Amsterdam
Hopelijk worden ze door bendes verkracht.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik, om me heen zie ik opeens allerhande figuren die geen kut met voetbal hebben en naar Amsterdam gaan
Ferdi Okkerquote:Op maandag 22 mei 2017 21:49 schreef raptorix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |