Dus de beloning is een riante vakantie in Mallorca.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik dacht dat het per persoon is.
Maar dit moeten die jongens dus ook nog over >20 spelers verdelen.
Multimiljonair belooft NAC-spelers 110.000 euro bij promotie
Zegt genoeg, lijkt me.
Inderdaad en die groep geeft niet om vertoon anders zouden ze geen producten aanschaffen waarom ze uitgehoond werden, iPhone-generatie wel.quote:Mac supporters worden al decennia idioten genoemd, btw, dat is niet met de iPhone ontstaan.
Ik kan mij nog levendig herinneren hoe ze zich in bochten wrongen toen Apple van de PPC naar de Intel cpu overging, wat heb ik gelachen toen.
Is een paar maandsalarissen voor die lui, niet onaardig.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:47 schreef GSbrder het volgende:
Zegt genoeg, lijkt me.
Tja, het is geen Feyenoord of Ajax daar bij NAC, natuurlijk, daar ga je geen miljoenen tegenaan gooienquote:Op maandag 22 mei 2017 17:47 schreef GSbrder het volgende:
Zegt genoeg, lijkt me.
Godzijdank. Ik schrok al dat ik ineens als serieuze programmeur moest doorgaan.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:49 schreef Kaas- het volgende:
Mensen die Windows verkiezen zijn natuurlijk geen serieuze programmeurs.
Zeg, hou jij je lekker bij economie, mischien dat je daar wel verstand van hebtquote:Op maandag 22 mei 2017 17:49 schreef Kaas- het volgende:
En daarover valt zelfs te twijfelen.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je lekker bij economie, mischien dat je daar wel verstand van hebt
Klopt, dat zijn meer hobbyisten.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:49 schreef Kaas- het volgende:
Iets minder grote autisten, derhalve?quote:Op maandag 22 mei 2017 17:49 schreef Kaas- het volgende:
Klantenservice, het bestaat nog!quote:Op maandag 22 mei 2017 17:53 schreef Tchock het volgende:
Had een LP besteld maar er zit een overslaande groef in, krijg zonder enig probleem een nieuwe thuisgestuurd. Netjes
Windows-'programmeurs'quote:Op maandag 22 mei 2017 17:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn meer hobbyisten.
Ik vind die Segers maar een nare vent dat hij ons zo in deze ongewenste coalitie probeert te duwen.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
'Voltooid leven' is niet langer breekpunt voor ChristenUnie
Christenrechts kabinet incoming.
En zijn derhalve objectiever dan papierschuivers.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Programmeurs zijn sowieso autisten voor welk OS dan ook.
Na het vallen van dit kabinet met de PvdA strijden over wie er het kleinste wordtquote:Op maandag 22 mei 2017 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind die Segers maar een nare vent dat hij ons zo in deze ongewenste coalitie probeert te duwen.
Rechts goed maar geen christenen.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
'Voltooid leven' is niet langer breekpunt voor ChristenUnie
Christenrechts kabinet incoming.
https://speld.nl/2017/05/22/schippers-plant-tussenjaar-formatie/quote:Schippers plant tussenjaar in formatie
Partijen gaan backpacken in Vietnam om te ontdekken wat ze willen
De partijen die betrokken zijn bij de formatie nemen een gap year om te ontdekken wat ze nu eigenlijk willen met hun toekomst. Dat heeft formateur Edith Schippers besloten om de impasse in de formatie te doorbreken.
Volgens Schippers is een gap year noodzakelijk om echt volwassen te worden als partij: “In een tussenjaar kun echt ontdekken wat je nou wil met je leven en het eigenwoningforfait. Zo word je weerbaarder in het formatieproces. Bovendien zie je nog eens wat van de wereld. Het is nu of nooit. Later als je eenmaal in een regering zit, heb je er geen tijd meer voor en begin je elk wetsvoorstel met ‘ach had ik maar’. Dat zag je bijvoorbeeld bij Lubbers II.”
Aankomende donderdag vertrekken de leiders van VVD, CDA, D66, ChristenUnie, GroenLinks, PvdA en SP voor elf maanden naar Vietnam. De eerste weken verblijven ze bij een gastgezin met een tomatenkwekerij.
Veel mensen vrezen dat de partijleiders bij terugkomst Media en Cultuur willen gaan studeren aan de UvA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |