abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7305537
Mijn vriendin heeft de (merkwaardige) eigenschap dat ze bij 'normale' seks (ik noem het maar even plat: neuken) vrijwel nooit een orgasme krijgt. Bij orale seks krijgt ze dat wel maar tijdens het vrijen alleen (heel soms) als we het 'op z'n hondjes' doen.
Daaruit trek ik de voorzichtige conclusie dat bij haar de clitoris optimaal gestimuleerd moet worden om een orgasme te kunnen bereiken maar aangezien ik geen universitaire studie Kama Sutra heb afgerond, ben ik op zoek naar mensen die mij kunnen vertellen bij welke technieken (graag duidelijk maar niet te plat omschreven ) zulks het beste wordt bereikt.
Ze zegt zelf overigens het vrijen ook heel fijn te vinden zonder orgasme en zelfs dat ze niet vaker dan 2 of 3 keer per week een orgasme wil (hoewel we wel elke dag vrijen), omdat het anders te gewoon wordt. Toch zou ik graag hebben dat ze ook met enige regelmaat klaarkomt als we vrijen. Wie weet raad?
pi_7305642
Eh, ze zegt zelf dat klaarkomen van haar niet perse elke keer hoeft. Waarom zou jij dan willen dat het wel gebeurt? Klaarkomen is toch geen must? Vrouwen denken daar sowieso vaak anders over dan mannen.
  vrijdag 13 december 2002 @ 01:15:48 #3
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_7305783
-edit: doe ff normaal-

[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 13-12-2002 01:20]

Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_7305790
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 01:08 schreef matthijn99 het volgende:
Eh, ze zegt zelf dat klaarkomen van haar niet perse elke keer hoeft. Waarom zou jij dan willen dat het wel gebeurt? Klaarkomen is toch geen must? Vrouwen denken daar sowieso vaak anders over dan mannen.
kloppie

maarre, vrouwen willen ook graag klaarkomen... Het is geen must, maar toch...

het is net als warme appeltaart zonder slagroom. Heeel lekker, maar je wilt toch graag de slagroom...

Wat je moet doen, is gewoon eens de kamasutra lenen van de bieb(de onze heeft dat ) en dan gewoon wat standkes proberen....

standje 69 doet het altijd goed

vrijdag 13 december 2002 @ 01:18:25 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7305829
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
-quote edit-
Doe eens normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 13-12-2002 01:20]

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7305876
volgens mij heeft wimpie-bosboom net een schokkende onthulling gedaan betreffende ZIJN seksleven....
  vrijdag 13 december 2002 @ 01:21:25 #7
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_7305879
Er zijn heel veel vrouwen die van gewoon neukwerk niet genoeg worden gestimuleerd.
Vaak wordt de clitoris gewoonweg bijna of helemaal niet geraakt bij gewoon neuken.
Je zou eens naar een sexsjop moeten gaan en een cockring met een clitoris stimulator moeten kopen.
Dat werkt bij mijn vriendin prima.

Ook een goed en stimulerend voorspel kan ervoor zorgen dat je vriendin wat heter is voordat je je tampeloer d´r in hangt.
Als ze goed is opgewarmd is de clitoris ook gevoeliger en zal het klaarkomen tijdens het neuken veel meer kans hebben.

Wat natuurlijk ook kan is haar clit met je vingers stimuleren terwijl je haar neukt.

GreetZ,

[Dit bericht is gewijzigd door MrLunk op 13-12-2002 01:27]

pi_7305901
Okay, er zijn dus nog pubers wakker...

Maar zijn er ook nog serieuze reacties van mensen die ervaring met en liefst ook ''verstand'' van seks?

pi_7305924
heel veel vrouwen komen tijdens het (oke ik zeg het ook maar ) neuken niet klaar. Maar als man moet je je ook niet teveel inleven in een vrouw. Die denken namelijk anders over dat soort dingen. Bij ons is het echt stoom van de ketel blazen als je eenmaal bezig bent, vrouwen vinden het gewoon lekker (die moeten niks lozen )

fixeer je dus niet teveel op een orgasme van haar tijdens het neuken, er zijn genoeg andere dingen (zoals orale sex) waar ze t wel bereikt, so keep it goin'

mijn vriendin had laatst wel een orgasme tijdens de sex, maar dat was echt een (heerlijke) uitzondering

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_7305926
aah bedankt admin
pi_7305933
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 01:03 schreef shyguy het volgende:
Mijn vriendin heeft de (merkwaardige) eigenschap dat ze bij 'normale' seks (ik noem het maar even plat: neuken) vrijwel nooit een orgasme krijgt.
Dat is normaal 90% van de vrouwen kunnen dat (meestal) niet.

nou en, genoeg manier om haar wel te laten komen.

[Dit bericht is gewijzigd door damster op 13-12-2002 01:27]

- iedereen heeft recht op mijn mening -
  Admin vrijdag 13 december 2002 @ 01:25:58 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_7305963
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 01:24 schreef shyguy het volgende:
aah bedankt admin
geen probleem
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_7305981
Quote: ''Wat natuurlijk ook kan is haar clit met je vingers stimuleren terwijl je haar neukt.''

Hmm, dat vindt ze niet eens lekker als ze het zelf doet dus daar moet ik dan maar met m'n vingertjes afblijven denk ik

vrijdag 13 december 2002 @ 01:28:53 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7306009
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 01:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

geen probleem

Trouwens lekker stom dat ik hem quote.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 13 december 2002 @ 09:14:18 #15
39446 303
(C) Roland
pi_7307750
Lekker standje:

vriendin op haar rug, linkerbeen in de lucht, rechterbeen plat op bed en met de benen wijd.

Jij op haar, steunend op je linkerhand, met je rechterhand vinger je haar, je bent een beetje naar links gedraaid zodat je ook nog eens diep bij haar naar binnen kan.

Gegarandeerd succes (mijn vriendin kan hier geen genoeg van krijgen).

Andere mogelijkheid: vriendin op haar rug met de benen over de bedrand, jij ervoor op je knieeen (op een kussen ofzo) en haar zo nemen. Kan je haar ook vingeren tegelijk of andere hulpmiddelen gebruiken.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  vrijdag 13 december 2002 @ 09:20:09 #16
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_7307806
Je hebt ook je handjes nog waar je vanalles mee kunt hoor... Wees creatief
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_7308209
vriendin plat op de buik, en dan rustig opbouwen en steeds iets dieper..
:D
  vrijdag 13 december 2002 @ 09:55:41 #18
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_7308223
het vinger-op-de-klit standje
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  vrijdag 13 december 2002 @ 10:23:22 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7308620
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 01:03 schreef shyguy het volgende:
Mijn vriendin heeft de (merkwaardige) eigenschap dat ze bij 'normale' seks (ik noem het maar even plat: neuken) vrijwel nooit een orgasme krijgt.
Houd er rekening mee, dat de meeste vrouwen van alleen neuken geen orgasme krijgen.

Een clitoraal orgasme is (bijna) alleen mogelijk door directe stimulering van de clitoris. Dit dus door handen/tong..
Voor een vaginaal orgasme dient de G-plek gestimuleert te worden, helaas is dit niet voor ELKE vrouw mogelijk. Er zijn genoeg vrouwen die door stimulatie van de G-plek geen orgasme krijgen. (er wordt soms zelfs beweerd dat de G-plek een jaren '80 fabeltje is, maar dat gaat mij net iets te ver, aangezien ik er ook positieve reacties over tegenkom)

Bedenk dat een hoop vrouwen niet per se elke keer klaar hoeven te komen. Ik zag een vergelijking met appeltaart met slagroom, ik hou 't liever op de kers op de slagroomtaart..

Gebruik je fantasie, maak er geen 'moeten' van.. dat komt je sexleven niet ten goede. En laat je vriendin zelf aangeven wat ze lekker vindt

Have fun!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7313330
Jij liggend op je rug, zij er bovenop. Omgekeerd missonaris standje...clitoros wordt door de wrijving gestimuleerd.
Goed gek!
  zaterdag 14 december 2002 @ 13:24:40 #21
40559 SufferingJanet
sweetsufferingjanet
pi_7330792
so many possibilities.. it boggles the mind.......

naast alle adviezen over de positie (wil ze je zien?, of juist niet?, wil ze veel van je voelen of juist niet?, wil ze juist onder of boven?) is er ook de BEWEGING.

Ik heb gemerkt dat veel vrouwen het erg lekker vinden als je heel krachtig beweegt. Maar niet steeds dezelfde kracht. Voorbeeld; op zijn hondjes; superlangzaam uitbewegen, even stil..... langzaam naar binnen en dan met kracht!!! en opnieuw...... dit is vaak erg effectief (en ook leuk voor jou want je bent erg in controle.......)

of juist een veel passievere rol. Jij moet op je rug liggen en zij gehurkt op je. Je moet haar voorstellen dat ze je pik als een soort dildo moet gebruiken. Het mag niet om jouw genot gaan (ha ha...... ) maar zij moet haar best doen zich klaar te maken met jouw gereedschap

etc veel plezier.

pi_7330878
zij op haar buik en jij zwevend beuken
  zaterdag 14 december 2002 @ 14:29:36 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7331682
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 13:29 schreef Rulin het volgende:
zij op haar buik en jij zwevend beuken
Kun je dit verder toelichten? Ik kan 't me zo niet 1,2,3 voor de geest halen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7331756
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

Houd er rekening mee, dat de meeste vrouwen van alleen neuken geen orgasme krijgen.

ik hou het er op dat slechts sommige vrouwen niet in staat zijn een orgasme te krijgen van alleen neuken, en dat het bij het de meesten voornamelijk een kwestie is van het zoeken naar de juiste techniek
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7336222
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 14:34 schreef extreme het volgende:

[..]

ik hou het er op dat slechts sommige vrouwen niet in staat zijn een orgasme te krijgen van alleen neuken, en dat het bij het de meesten voornamelijk een kwestie is van het zoeken naar de juiste techniek

volgens mij... :

Zij ligt met haar buik op het bed/grond/whatever en ze steekt haar kont(je) iets de lucht in (btw dat is al zwaar lekker als man zijnde )..

Jij gaat gehurkt boven haar kontje zitten en ahem.. drukt hem erin, dan ga je op je knieeen zitten en ga je steeds dieper..

zo wordt de voorkant van de vaginawand gestimuleerd, dus ook de plek waar de g-spot zit en daar kan ze wel van klaarkomen. Try it

lol wat vakkundig toch weer uitgelegd

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')