abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171118155
Ik woon in een studentenhuis met 3 andere. Met 2 kan ik het heel goed vinden, maar één huisgenoot haalt werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan.

Ik ben ziek, dit weet ze ook, en vervolgens is ze keihard muziek aan het draaien. Ik loop naar haar toe en vraag of haar muziek wat zachter mag omdat ik probeer te slapen. ''Nee''.

Toen we hier kwamen wonen, met zijn alle spullen aangeschaft en dat bedrag zouden we door 4e delen. Tot op heden heeft ze dit niet betaald, spullen gebruikt ze uiteraard wel. Laatst had ze haar pinpas weer eens niet bij haar, betaald voor haar, vervolgens zegt ze dat ik het thuis weer van haar terugkrijg. Op dat moment denk ik al... Ja tuurlijk. ?Uiteraard kreeg ik niks terug, het was geen spectaculair bedrag dus ik heb het erbij gelaten. De moeite die het me kost om er iedere keer om te moeten vragen weegt niet op tegen het bedrag.

Verder gebruikt ze werkelijk alles wat ze maar kan vinden. Eten uit de koelkast, wasmiddel, handdoeken, spullen uit de douche. Mijn huisgenoten zijn al zover dat ze al hun spullen op hun kamer neerzetten. Ik vind het alleen bizar dat ik mijn spullen weg moet zetten omdat zij er anders niet vanaf kan blijven. Bij sommige dingen denk ik nog, nouja prima. Als je shampoo op is en je pakt die van mij even, geen probleem, maar haar shampoo is niet eens op, ze gebruikt mijn spullen gewoon standaard. Vorige week ook een pot van 40 euro gekocht, gister wilde ik hem voor de 2e keer weer gebruiken.. pot leeg. Wasmiddel heeft ze niet eens, dat pakt ze ook standaard van een ander. In de douche hebben we ook een douchrek waar alle spullen op staan, en bij de douche een stukje waar je je spullen neer kan zetten. Bedoeling is dat je je spullen uit het douchrek pakt, en deze op dat kleine stukje bij de douche zet en na het douchen dit weer terug zet. Eerst vergat ze het nog wel eens, dan ruimde de rest het gewoon op, maar de laatste tijd staat het er standaard, haar kleding en ondergoed ligt door de douche heen, plukken haar in de wasbak.

Vorige week stond ik te douchen, kreeg opeens koud water omdat zij opeens moest afwassen. Toen ik de douche uitkwam legde ik haar uit dat als je warm water pakt uit de kraan, degene onder de douche dan koud water krijgt. ''Ja, dat weet ik, maar ik moest afwassen.'' 8)7 Ik wist gewoon niet meer wat ik terug moest antwoordden, het enige wat ik dacht was WTF.

Ze heeft zelf geen bestek, borden etc. Die gebruikt ze dus van iedereen. Prima. Maar iedere keer zijn alle borden, schaaltjes etc. op. Dan moeten ik en mijn andere huisgenoten de afwas van 3 weken uit haar kamer halen, gaan afwassen voordat we het kunnen gebruiken. Al aangeven dat als ze het gewoon neerzet op het aanrecht iemand het wel meeneemt met de afwas en het dan niet zo hoog oploopt.

Alle dingen weet ze, maar je kan nog beter tegen een muur praten. Een huisgenootje zegt standaard al niks meer omdat ze op het moment zelf ''Jaa, tuurlijk geen probleem zegt, en er vervolgens niks mee doet. Ik probeer het af en toe, maar we botsen gewoon heel erg. De dingen die zij doet vind ze allemaal heel erg normaal. Ze wilt zich ook bewust niet aanpassen, omdat ze vind dat zij er woont, en moet wonen hoe zij het wilt, zonder de regels van andere. Ik wil haar mijn regels ook niet opleggen, dus het loopt dan een soort van vast.

Het schoonmaken doen we standaard al met zijn 3e omdat je het anders 30 keer kan vragen en het dan nog niet gebeurd.

In het begin heb ik al een keer ruzie met haar gekregen, dat ik en 2 andere huisgenoten iets aan het kijken waren op tv, gezellig savonds, drankje erbij, chipje erbij. Ze kwam erbij zitten, en vervolgens ging ze facetimen. We konden dus niks meer van de tv verstaan. De volgende dag het hier met haar 1 op 1 over gehad, zij heeft dan zoiets van ik woon hier ook dus ik mag doen wat ik wil. Ik probeerde nog van maar als andere nou vragen om het niet te doen ? Dan is het toch apart dat je het blijft doen als je weet dat een ander er last van heeft ? ''Maar dan is het mijn keus of ik daar gehoor aan geef.''

Ik weet werkelijk niet meer wat ik ermee aan moet, iemand dit ooit meegemaakt en hoe mee omgegaan ?
  maandag 22 mei 2017 @ 15:31:19 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171118200
Een gat in de grond en wat ongebluste kalk werkt doorgaans wel goed.
And so is the past
  maandag 22 mei 2017 @ 15:34:49 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_171118287
Je moe gewoon boos worden. Op haar. Dus scheld haar uit voor kankerwijf en dreig haar een klap te geven. 👍🏿

Ik neem trouwens aan dat je een meisje bent, want als je een jongen bent kan je niet dreigen met fysiek geweld.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_171118313
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Je moe gewoon boos worden. Op haar. Dus scheld haar uit voor kankerwijf en dreig haar een klap te geven. 👍🏿

Ik neem trouwens aan dat je een meisje bent, want als je een jongen bent kan je niet dreigen met fysiek geweld.
dit, schrijf op haar raam dat ze een vieze hoer is.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2017 15:37:07 ]
  maandag 22 mei 2017 @ 15:37:14 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171118359
Slaan met een loden pijp. Kan een beetje spetteren, pas op het behang.
pi_171118372
Spullen op je kamer zetten, verder kan je vrij weinig doen. Beterschap trouwens.
The road to success is always under construction.
pi_171118431
Al ze eten pakt uit te koelkast vergiftig dat, of op zn minst laxeermiddel. Dan wil ze ook rust en op bed liggen en dan is het goede tijd voor payback.

Harde herrie maken e.d. alles uit haar kamer pakken wat je nodig hebt etc.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_171118436
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:37 schreef Census het volgende:
Spullen op je kamer zetten, verder kan je vrij weinig doen. Beterschap trouwens.
Wat lief! Dankjewel!
pi_171118439
Vooral je niet laten opnaaien op het moment dat ze er is. Geef subtiele hints; schijt bijvoorbeeld over haar servies, zeik over haar deurklink etc.
Laat haar merken dat je het spuugzat bent, maar op een slinkse manier.
U MAD?
  maandag 22 mei 2017 @ 15:42:39 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_171118492
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:29 schreef -Lois het volgende:
... dus ik heb het erbij gelaten
hiermee maak je je eigen geklaag een beetje nutteloos...

als je je eigen recht niet claimt, maar zo over je heen laat lopen, roep je dit soort dingen ook over jezelf af:

quote:
Al aangeven dat als ze het gewoon neerzet op het aanrecht iemand het wel meeneemt met de afwas en het dan niet zo hoog oploopt.
Ook dit soort uitspraken is best wel treurig, je gaat haar eigen luiheid en slordigheid en gebrek aan moeite voor huishoudelijke taken zelfs versterken als je haar aanraad gewoon haar vuile was op de aanrecht te zetten zodat 'iemand anders het wel zou afwassen'...

Zorg gewoon dat ze merkt dat als zij een puinhoop maakt; ook zij de consequenties moet dragen en maak duidelijk dat zij het bestek van anderen _niet_ mag gebruiken, punt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 22 mei 2017 @ 15:42:49 #11
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171118495
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:39 schreef spierbal het volgende:
Al ze eten pakt uit te koelkast vergiftig dat, of op zn minst laxeermiddel. Dan wil ze ook rust en op bed liggen en dan is het goede tijd voor payback.

Dit is trouwens wel het enige juiste advies. Het is drie tegen een, en zelfs de grootste pepjunk moet ooit een keer slapen. Draai met elkaar een schema in elkaar en maak haar leven een hel.
pi_171118504
Ergens halverwege gestopt met lezen. Wat een ongelofelijk natte dwijl ben jij :D je weet dat ze keihard misbruik van je maakt en je laat het keer op keer toe :D.

Welkom in de grote mensen wereld TS, put up or shut up!
pi_171118532
quote:
7s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:42 schreef Nobu het volgende:
zelfs de grootste pepjunk moet ooit een keer slapen.
Challenge accepted.
pi_171118582
Gooi haar eruit, licht je huisbaas in. Hou een dossier bij, maak foto's van de situatie. Doe iets!

Dit soort parasieten moet je direct uitroeien!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:48:50 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171118626
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:46 schreef BoneThugss het volgende:
Gooi haar eruit, licht je huisbaas in. Hou een dossier bij, maak foto's van de situatie. Doe iets!

Of dit inderdaad.
And so is the past
  maandag 22 mei 2017 @ 15:50:19 #16
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171118661
Kun je met je 2 andere huisgenoten geen blok vormen en naar de verhuurder stappen en de situatie uitleggen? Ik weet alleen niet of die verhuurder iets kan doen aangezien huurders over het algemeen nogal wat rechten hebben. Eigenlijk moet je dan op zoek gaan naar een wettelijke stok om mee te slaan, maar ik zie vooral veel dingen gebeuren die je zelf in de hand zou moeten hebben.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_171118688
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hiermee maak je je eigen geklaag een beetje nutteloos...

als je je eigen recht niet claimt, maar zo over je heen laat lopen, roep je dit soort dingen ook over jezelf af
Ik weet dat het gewoon geen zin heeft, en ze toch niet betaald, mijn andere huisgenoot vraagt al een paar maanden om dat andere bedrag.

quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ergens halverwege gestopt met lezen. Wat een ongelofelijk natte dwijl ben jij :D je weet dat ze keihard misbruik van je maakt en je laat het keer op keer toe :D.

Ik kan op mijn kop gaan staan, maar dat interesseert haar echt niks.

Verder wil ik het wel graag netjes oplossen, mijn zus kwam al met al haar shampoo weggooien en de kraan aanzetten als zij gaat douchen, maar dat vind ik allemaal een beetje erg laag en gemeen.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:53:13 #18
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171118721
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:39 schreef spierbal het volgende:

Laxeermiddel zou ik serieus overwegen. Helpt het niet dan geeft het in elk geval een paar dagen wat voldoening.

Wel even afstemmen met de andere huisgenoten on collateral damage uit te sluiten ;)
pi_171118726
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:40 schreef -Lois het volgende:

[..]

Wat lief! Dankjewel!
Je zei dat je het goed kan vinden met de twee andere huisgenoten. Ergeren zij zich in dezelfde mate aan deze huisgenoot of alleen jij? Ik raak heel snel geirriteerd (weet ik dus ook van mijzelf) dus ik neem mensen dat niet erg kwalijk. Als jullie haar allemaal zo vreselijk vinden kan je haar samen confronteren (of naar de verhuurder).

Hoe is zij uberhaubt ingestemd (of is ze huisoudste)? :'(
pi_171118730
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:51 schreef -Lois het volgende:

Verder wil ik het wel graag netjes oplossen

:')

Zij gebruikt jou en jij wil het 'netjes oplossen'?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:53:45 #21
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171118734
quote:
maar dat vind ik allemaal een beetje erg laag en gemeen.
Lage en gemene mensen kennen vaak geen andere taal. En dan moet je soms uit twee kwaden kiezen.
And so is the past
  maandag 22 mei 2017 @ 15:55:07 #22
33189 RM-rf
1/998001
pi_171118770
quote:

[..]

Ik weet dat het gewoon geen zin heeft, en ze toch niet betaald, mijn andere huisgenoot vraagt al een paar maanden om dat andere bedrag.
Zodra je gewoon geen moeite doet je recht te halen, beloon je haar en zal haar gedrag enkel erger worden...

dan kun je wel blijven klagen, maar jij bent de enige die haar kan leren dat haar asociale gedrag niet werkt..
als je echter haar gaat helpen, doodleuk geld uitlenen en geen moeite doen het terug te krijgen en haar tips gaat geven dat zij haar afwas vooral zo moet neerzetten dat anderen het wel voor haar gaan doen, geef je een heel groot signaal af dat zij wint en ze vooral door moet gaan met haar asociale gedragingen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 22 mei 2017 @ 15:56:04 #23
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171118803
Met de andere huisgenoten aanspreken op het onwenselijke gedrag. Concreet.
Verder kun je weinig doen, behalve verhuizen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 22 mei 2017 @ 15:56:58 #24
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_171118837
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Kun je met je 2 andere huisgenoten geen blok vormen en naar de verhuurder stappen en de situatie uitleggen?
Zou jij als verhuurder zijnde moeite willen steken in de opvoeding van je huurders? Het is niet alsof ze de boel aan het slopen is.
Ik ga naar huis.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:58:14 #25
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171118880
Ik zou om te beginnen wel dat blok vormen en met zijn drieën een soort 'interventie' organiseren. Ga maar om tafel met zijn allen en ga dan de confrontatie maar eens aan. Vuist op tafel en iig laten menen dat het niet langer gaat. Als je dat met zijn allen doet sta je sterker, nu heeft ze misschien ook nog het gevoel dat ze er individueel bij iedereen mee weg kan komen.

Ik weet niet hoe ze verder in elkaar zit, maar kan me ook niet voorstellen dat het voor haar leuk wonen blijft als je weet dat al je huisgenoten je intens haten of op zijn minst aan je ergeren.

quote:
5s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:56 schreef nietzman het volgende:

[..]

Zou jij als verhuurder zijnde moeite willen steken in de opvoeding van je huurders? Het is niet alsof ze de boel aan het slopen is.
Klopt, maar dat is ook wat ik bedoelde. Alleen bij zulke situaties zou de verhuurder een belang hebben en ook gegronde reden hebben om er werk van te maken, want in deze situatie lijkt het me kansloos.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_171118997
quote:
Ik ben ziek, dit weet ze ook, en vervolgens is ze keihard muziek aan het draaien. Ik loop naar haar toe en vraag of haar muziek wat zachter mag omdat ik probeer te slapen. ''Nee''.
Dit soort mensen kun je heel makkelijk terugpakken door collectief op te treden.

Als je haar wil terugpakken, moet je haar op dezelfde manier behandelen. Lekker egoïstisch doen dus tegen haar.

Maar ik heb het idee dat je daar niet voor gemaakt bent, want je laat over je heen lopen.

quote:
Toen we hier kwamen wonen, met zijn alle spullen aangeschaft en dat bedrag zouden we door 4e delen. Tot op heden heeft ze dit niet betaald, spullen gebruikt ze uiteraard wel. Laatst had ze haar pinpas weer eens niet bij haar, betaald voor haar, vervolgens zegt ze dat ik het thuis weer van haar terugkrijg.
Vind je dit ook niet een beetje dom van jezelf? Je weet hoe ze is en dan ga je haar alsnog helpen. Durf je geen "nee" te zeggen?

Word denk ik zo langzamerhand tijd voor een conflict...

quote:
Op dat moment denk ik al... Ja tuurlijk. ?Uiteraard kreeg ik niks terug, het was geen spectaculair bedrag dus ik heb het erbij gelaten.
Ja, precies. En dit is dus exact de reden waarom ze het blijft flikken. Ze komt ermee weg.

quote:
De moeite die het me kost om er iedere keer om te moeten vragen weegt niet op tegen het bedrag.
Waarom leen je haar dan ook geld uit? Waarom betaal je voor haar?!

quote:
Verder gebruikt ze werkelijk alles wat ze maar kan vinden. Eten uit de koelkast, wasmiddel, handdoeken, spullen uit de douche. Mijn huisgenoten zijn al zover dat ze al hun spullen op hun kamer neerzetten. Ik vind het alleen bizar dat ik mijn spullen weg moet zetten omdat zij er anders niet vanaf kan blijven.
Tja, of je gaat mee met de rest, of je gaat je verzetten. En je bek opentreken en flink boos worden en exact hetzelfde als haar doen. Haar dingen gebruiken.

Of je gaat met z'n drieën erover spreken, en een plan bedenken en uitvoeren. Jullie vinden het blijkbaar allemaal prima.

quote:
Bij sommige dingen denk ik nog, nouja prima. Als je shampoo op is en je pakt die van mij even, geen probleem, maar haar shampoo is niet eens op, ze gebruikt mijn spullen gewoon standaard.
Tja, waarom niet. Je vindt het prima.

quote:
Vorige week ook een pot van 40 euro gekocht, gister wilde ik hem voor de 2e keer weer gebruiken.. pot leeg. Wasmiddel heeft ze niet eens, dat pakt ze ook standaard van een ander. In de douche hebben we ook een douchrek waar alle spullen op staan, en bij de douche een stukje waar je je spullen neer kan zetten. Bedoeling is dat je je spullen uit het douchrek pakt, en deze op dat kleine stukje bij de douche zet en na het douchen dit weer terug zet. Eerst vergat ze het nog wel eens, dan ruimde de rest het gewoon op, maar de laatste tijd staat het er standaard, haar kleding en ondergoed ligt door de douche heen, plukken haar in de wasbak.

Vorige week stond ik te douchen, kreeg opeens koud water omdat zij opeens moest afwassen. Toen ik de douche uitkwam legde ik haar uit dat als je warm water pakt uit de kraan, degene onder de douche dan koud water krijgt. ''Ja, dat weet ik, maar ik moest afwassen.'' 8)7 Ik wist gewoon niet meer wat ik terug moest antwoordden, het enige wat ik dacht was WTF.

Ze heeft zelf geen bestek, borden etc. Die gebruikt ze dus van iedereen. Prima. Maar iedere keer zijn alle borden, schaaltjes etc. op. Dan moeten ik en mijn andere huisgenoten de afwas van 3 weken uit haar kamer halen, gaan afwassen voordat we het kunnen gebruiken. Al aangeven dat als ze het gewoon neerzet op het aanrecht iemand het wel meeneemt met de afwas en het dan niet zo hoog oploopt.

Alle dingen weet ze, maar je kan nog beter tegen een muur praten. Een huisgenootje zegt standaard al niks meer omdat ze op het moment zelf ''Jaa, tuurlijk geen probleem zegt, en er vervolgens niks mee doet. Ik probeer het af en toe, maar we botsen gewoon heel erg. De dingen die zij doet vind ze allemaal heel erg normaal. Ze wilt zich ook bewust niet aanpassen, omdat ze vind dat zij er woont, en moet wonen hoe zij het wilt, zonder de regels van andere. Ik wil haar mijn regels ook niet opleggen, dus het loopt dan een soort van vast.

Het schoonmaken doen we standaard al met zijn 3e omdat je het anders 30 keer kan vragen en het dan nog niet gebeurd.

In het begin heb ik al een keer ruzie met haar gekregen, dat ik en 2 andere huisgenoten iets aan het kijken waren op tv, gezellig savonds, drankje erbij, chipje erbij. Ze kwam erbij zitten, en vervolgens ging ze facetimen. We konden dus niks meer van de tv verstaan. De volgende dag het hier met haar 1 op 1 over gehad, zij heeft dan zoiets van ik woon hier ook dus ik mag doen wat ik wil. Ik probeerde nog van maar als andere nou vragen om het niet te doen ? Dan is het toch apart dat je het blijft doen als je weet dat een ander er last van heeft ? ''Maar dan is het mijn keus of ik daar gehoor aan geef.''

Ik weet werkelijk niet meer wat ik ermee aan moet, iemand dit ooit meegemaakt en hoe mee omgegaan ?
Waarom laat je zo over je heen lopen?

Ik word al boos bij het lezen... Waarom laat jij je zo behandelen?
pi_171119020
quote:
Verder wil ik het wel graag netjes oplossen, mijn zus kwam al met al haar shampoo weggooien en de kraan aanzetten als zij gaat douchen, maar dat vind ik allemaal een beetje erg laag en gemeen.
:').

Dit is dus exact de reden waarom ze kan blijven doen wat ze al die tijd al doet.
  maandag 22 mei 2017 @ 16:04:00 #28
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171119052
quote:
Ik woon in een studentenhuis met 3 andere. Met 2 kan ik het heel goed vinden, maar één huisgenoot haalt werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan.

Toen we hier kwamen wonen, met zijn alle spullen aangeschaft en dat bedrag zouden we door 4e delen. Tot op heden heeft ze dit niet betaald, spullen gebruikt ze uiteraard wel. Laatst had ze haar pinpas weer eens niet bij haar, betaald voor haar, vervolgens zegt ze dat ik het thuis weer van haar terugkrijg. Op dat moment denk ik al... Ja tuurlijk. ?Uiteraard kreeg ik niks terug, het was geen spectaculair bedrag dus ik heb het erbij gelaten. De moeite die het me kost om er iedere keer om te moeten vragen weegt niet op tegen het bedrag.
Vanaf nu niets meer voorschieten, geen cent.
quote:
Verder gebruikt ze werkelijk alles wat ze maar kan vinden. Eten uit de koelkast, wasmiddel, handdoeken, spullen uit de douche. Mijn huisgenoten zijn al zover dat ze al hun spullen op hun kamer neerzetten. Ik vind het alleen bizar dat ik mijn spullen weg moet zetten omdat zij er anders niet vanaf kan blijven. Bij sommige dingen denk ik nog, nouja prima. Als je shampoo op is en je pakt die van mij even, geen probleem, maar haar shampoo is niet eens op, ze gebruikt mijn spullen gewoon standaard.
Tijdelijke oplossing is spullen op kamer, liefst een gecoordineerde actie zodat de kut in kwestie geen eten, shampoo etc heeft op een moment dat het haar niet uitkomt.
quote:
Vorige week ook een pot van 40 euro gekocht,
40 euro voor een pot shampoo 8)7
quote:
gister wilde ik hem voor de 2e keer weer gebruiken.. pot leeg. Wasmiddel heeft ze niet eens, dat pakt ze ook standaard van een ander. In de douche hebben we ook een douchrek waar alle spullen op staan, en bij de douche een stukje waar je je spullen neer kan zetten. Bedoeling is dat je je spullen uit het douchrek pakt, en deze op dat kleine stukje bij de douche zet en na het douchen dit weer terug zet. Eerst vergat ze het nog wel eens, dan ruimde de rest het gewoon op, maar de laatste tijd staat het er standaard, haar kleding en ondergoed ligt door de douche heen, plukken haar in de wasbak.
Kleding nat en samen met haar in een vuilniszak stoppen en op haar kamer/het balkon/... deponeren.
quote:

Ze heeft zelf geen bestek, borden etc. Die gebruikt ze dus van iedereen. Prima.
Nee, niet prima. Zie hierboven: gecoordineerde actie en ze kan niks meer.
quote:
Maar iedere keer zijn alle borden, schaaltjes etc. op. Dan moeten ik en mijn andere huisgenoten de afwas van 3 weken uit haar kamer halen, gaan afwassen voordat we het kunnen gebruiken. Al aangeven dat als ze het gewoon neerzet op het aanrecht iemand het wel meeneemt met de afwas en het dan niet zo hoog oploopt.

In het begin heb ik al een keer ruzie met haar gekregen, dat ik en 2 andere huisgenoten iets aan het kijken waren op tv, gezellig savonds, drankje erbij, chipje erbij. Ze kwam erbij zitten, en vervolgens ging ze facetimen.
Geen idee wat facetimen is, maar als dat met mobiel is, mobiel afpakken en uit raam gooien.
quote:
We konden dus niks meer van de tv verstaan. De volgende dag het hier met haar 1 op 1 over gehad,
Direct aanspreken, niet wachten.
quote:
zij heeft dan zoiets van ik woon hier ook dus ik mag doen wat ik wil.
Nee. Je woont samen met anderen in huis dus heb je rekening met elkaar te houden.
quote:
Ik probeerde nog van maar als andere nou vragen om het niet te doen ? Dan is het toch apart dat je het blijft doen als je weet dat een ander er last van heeft ? ''Maar dan is het mijn keus of ik daar gehoor aan geef.''

Verder valt er weinig aan te doen. Verandert de dame in kwestie niet dan heb je de keuze: accepteren of verhuizen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 22-05-2017 16:12:14 ]
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 22 mei 2017 @ 16:05:40 #29
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171119079
quote:
5s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:56 schreef nietzman het volgende:

[..]

Verhuurder heeft 2 criteria:
1. Wordt de huur op tijd betaald?
2. Blijft mijn pand in goede staat?
Rest interesseert hem/haar niet.
pi_171119092
Jullie kunnen haar zo hard terugpesten eh...

Leen je spullen niet uit, zeg nee, gebruik haar spullen en speel de vermoorde onschuld. Totdat ze breekt.
pi_171119110
Optie 1:

Haar shampoofles bijvullen met wat zaad (van je vriendje of zo of een random jongen)

Optie 2: (ietwat rigoureus)

Kook Fugu voor haar en bereid het niet op de juiste manier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optie 3:

Met z'n drietjes haar wegpesten. Maar dan ook echt treiteren tot ze niet anders kan dan het huis verlaten.

Optie 4:

Wanneer je ongesteld bent wat ongesteldheidsbloed verzamelen en dit in haar drinken deponeren.

Optie 5:

FOK! Knokploeg

Sterkte
  maandag 22 mei 2017 @ 16:13:10 #32
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171119286
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Optie 1:

Haar shampoofles bijvullen met wat zaad (van je vriendje of zo of een random jongen)

Optie 2: (ietwat rigoureus)

Kook Fugu voor haar en bereid het niet op de juiste manier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optie 3:

Met z'n drietjes haar wegpesten. Maar dan ook echt treiteren tot ze niet anders kan dan het huis verlaten.

Optie 4:

Wanneer je ongesteld bent wat ongesteldheidsbloed verzamelen en dit in haar drinken deponeren.

Optie 5:

FOK! Knokploeg

Sterkte
V.w.b. optie 1: met al die zolderkamermaagden hier is die fles zo vol.
pi_171119305
quote:
Vorige week stond ik te douchen, kreeg opeens koud water omdat zij opeens moest afwassen. Toen ik de douche uitkwam legde ik haar uit dat als je warm water pakt uit de kraan, degene onder de douche dan koud water krijgt. ''Ja, dat weet ik, maar ik moest afwassen.'' Ik wist gewoon niet meer wat ik terug moest antwoordden, het enige wat ik dacht was WTF.
Er komt dan echt niet in je op om haar dan op dezelfde manier terug te pakken? Gewoon ervoor zorgen dat ze niet meer met warm water kan douchen? Met z'n drieën lukt dat gemakkelijk.

WAAROM ZIJN JULLIE ALLEDRIE ZO BRAAF?!
pi_171119312
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:13 schreef Eleiko het volgende:

[..]

V.w.b. optie 1: met al die zolderkamermaagden hier is die fles zo vol.
:D
  maandag 22 mei 2017 @ 16:14:15 #35
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_171119315
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Vooral je niet laten opnaaien op het moment dat ze er is. Geef subtiele hints; schijt bijvoorbeeld over haar servies, zeik over haar deurklink etc.
Laat haar merken dat je het spuugzat bent, maar op een slinkse manier.
Ze heeft geen servies, dat wordt door de zogenaamd klagende huisgenotes gefaciliteerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 22-05-2017 16:24:55 ]
pi_171119363
-Lois, hoe is het internet bij jullie thuis geregeld?!
  maandag 22 mei 2017 @ 16:16:36 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171119380
En zo zie je maar weer.... zo gaat het overal in de wereld.
Diegene die het brutaalst is, schijt heeft en het hardst schreeuwt krijgt alles.

Dan ben je met zijn 3en... zo iemand straf je dan toch al keihard af tezamen? weekdier gedrag
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 22 mei 2017 @ 16:17:22 #38
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171119400
ik zou mijn spullen gewoon uit de gemeenschappelijke ruimten halen, gewoon in een makkelijke krat of mand zetten, zodat als je gaat douchen je je mandje meeneemt.

Ook bestek en servies zal ik gewoon weghalen. Zolang je blijft faciliteren geef je de mogelijkheid dat iemand gebruik van je maakt. Geld voorschieten absoluut niet meer doen. Spullen die ze laat slingeren pleur je gewoon in een vuilniszak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 mei 2017 @ 16:17:49 #39
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171119410
Je moet leren voor jezelf op te komen. Daarnaast moet je inzien dat de mensen in de grote, boze wereld echt niet gaan veranderen omdat je het lief vraagt.
Protège moi de mes désirs.
pi_171119461
Mensen als TS brengen ons land naar de afgrond.
  maandag 22 mei 2017 @ 16:23:09 #41
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171119522
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen als TS brengen ons land naar de afgrond.
Mensen die niet normaaal, sociaal functioneren doen dat. Mensen zoals de huisgenoot. En door mensen als gaan ze gewoon door.
Protège moi de mes désirs.
pi_171119664
Dat ik toen voor betaald heb was omdat we bij de kassa stonden en zij dus niet kon betalen.

Verder heb ik niet het idee dat ik over me heen laat lopen, ik zeg er regelmatig iets van, ze doet er alleen niks mee. Voor mijn gevoel moeten die maatregelen ook helemaal niet nodig zijn. Mijn andere huisgenoten doen deze dingen gewoon niet omdat ze rekening met mij houden.
pi_171119704
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:28 schreef -Lois het volgende:
Verder heb ik niet het idee dat ik over me heen laat lopen, ik zeg er regelmatig iets van, ze doet er alleen niks mee.
En nadat je het gezegd hebt, en zij doet er niks mee, doe jij er ook niks meer mee. Over je heen laten lopen dus.

Hebben jullie niet nog een kamer vrij? Ik wil ook wel een gratis hotel ^O^
  maandag 22 mei 2017 @ 16:31:14 #45
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171119730
quote:
Dat ik toen voor betaald heb was omdat we bij de kassa stonden en zij dus niet kon betalen.

Verder heb ik niet het idee dat ik over me heen laat lopen, ik zeg er regelmatig iets van, ze doet er alleen niks mee. Voor mijn gevoel moeten die maatregelen ook helemaal niet nodig zijn. Mijn andere huisgenoten doen deze dingen gewoon niet omdat ze rekening met mij houden.
Nou en?

Dan haalt ze dr spullen maar van de band.

Je laat enorm over jezelf heen lopen, echt niet eens een klein beetje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171119795
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou en?

Dan haalt ze dr spullen maar van de band.

Je laat enorm over jezelf heen lopen, echt niet eens een klein beetje.
Beetje heeeel erg veel, ik hoop voor TS dat zij zich snel wat harder kan gaan opstellen.
pi_171119821
quote:
Je bent je gedrag aan het goed praten...

Het maakt niet uit waar jullie staan of wat jullie doen. Ze is onbetrouwbaar en betaalt niet terug, dus je betaalt niet (meer) voor haar. Klaar.

quote:
Verder heb ik niet het idee dat ik over me heen laat lopen, ik zeg er regelmatig iets van, ze doet er alleen niks mee.
Precies, je doet verder niets. Je zegt er wat van en daarna vind je het wel prima wat ze doet. En blijkbaar vind je dat okay.

quote:
Voor mijn gevoel moeten die maatregelen ook helemaal niet nodig zijn.
Juist, je hebt het door. Jullie manier van aanpak heeft tot nu geholpen, ze houdt rekening met jullie.

Vooral zo doorgaan en niet veranderen in jullie aanpak.

En vooral niet vragen om advies en eigenlijk negeren.

Het lucht wel op eh, dat wegschrijven. Totdat het weer gebeurt...

quote:
Mijn andere huisgenoten doen deze dingen gewoon niet omdat ze rekening met mij houden.
...

Je bent echt veels te lief.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2017 16:40:19 ]
pi_171119866
Het is echt heel erg dat je niet beseft dat je zelf allemaal toestaat.

Het is echt enorm jammer dat je je zo laat behandelen.
pi_171119899
quote:

Dan laat je haar en haar boodschappen maar in de winkel achter. Mensen suggereren hier om te gaan terugpesten maar dat is heel onverstandig. Je hoeft naar geen reden te geven om over jou te klagen. Maar tegelijkertijd hoef je haar ook niet te helpen in dit gedrag.

Dus spreek met die andere huisgenoten en bepaal je strategie. Ofwel je zet alles op je eigen kamer zodat ze geen bestek, wasmiddel, shampoo etc meer heeft. Of je houdt een dossier bij en stapt daarmee naar de huisbaas. In elk geval moet je haar geen geld uitlenen of op een andere manier tegemoetkomen.
  maandag 22 mei 2017 @ 16:39:40 #50
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_171119946
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:17 schreef Ticootje het volgende:
ik zou mijn spullen gewoon uit de gemeenschappelijke ruimten halen, gewoon in een makkelijke krat of mand zetten, zodat als je gaat douchen je je mandje meeneemt.

Ook bestek en servies zal ik gewoon weghalen. Zolang je blijft faciliteren geef je de mogelijkheid dat iemand gebruik van je maakt. Geld voorschieten absoluut niet meer doen. Spullen die ze laat slingeren pleur je gewoon in een vuilniszak.
Dit inderdaad. Gewoon de hele huisraad die makkelijk te verplaatsen is op de eigen kamers neer zetten als je het niet gebruikt. Hetzelfde geldt voor voedsel, en de koelkast ruim je leeg en zet je in 1 van de kamers van de andere huisgenoten. Goede sloten op de deur laten zetten en dan zien hoe lang ze het vol houdt.

Vervolgens als ze zelf eten koopt of levensmiddelen gewoon pakken en op je kamer flikkeren/weggooien.

Succes ermee
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 22 mei 2017 @ 16:44:44 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171120080
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:53 schreef Census het volgende:

[..]

Je zei dat je het goed kan vinden met de twee andere huisgenoten. Ergeren zij zich in dezelfde mate aan deze huisgenoot of alleen jij?
Ik denk ook dat je het meeste kans maakt als je je andere huisgenoten erbij betrekt. Spreek eens met z'n drieën af en bespreek de boel. Zo'n figuur moet anderen toch ook horendol maken. Met meerderen sta je sterker. En beterschap, want dat is natuurlijk helemaal drie keer niks als je niet eens normaal kunt uitzieken.
  maandag 22 mei 2017 @ 16:46:05 #52
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171120120
TS toon eens wat power en temperament... Als je het bij 'ik heb er iets van gezegd, maar ze doet er verder toch niets mee' laat, is dat wel heel erg makkelijk. Zou een mooie boel worden als het altijd zo gaat... kun je alles flikken, zolang je maar gewoon niets doet met wat mensen tegen je zeggen.

Als je er iets van zegt en men doet daar verder niets mee, dan treedt meestal plan b in: hardere consequenties; wie niet horen wil, moet dan maar voelen. Dat werk!

'luister achterlijk wijf, je gaat nu echt ff heel goed naar me luisteren *flinke rant houden*, en als dat zelfs niet helpt er aan werken dat ze er wordt uitgegooid. Niet zo slap zijn hoor.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171120598
EEN POT SHAMPOO VAN VEERTIG EUROOO???
  maandag 22 mei 2017 @ 17:04:31 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171120612
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
TS toon eens wat power en temperament... Als je het bij 'ik heb er iets van gezegd, maar ze doet er verder toch niets mee' laat, is dat wel heel erg makkelijk. Zou een mooie boel worden als het altijd zo gaat... kun je alles flikken, zolang je maar gewoon niets doet met wat mensen tegen je zeggen.

Als je er iets van zegt en men doet daar verder niets mee, dan treedt meestal plan b in: hardere consequenties; wie niet horen wil, moet dan maar voelen. Dat werk!

'luister achterlijk wijf, je gaat nu echt ff heel goed naar me luisteren *flinke rant houden*, en als dat zelfs niet helpt er aan werken dat ze er wordt uitgegooid. Niet zo slap zijn hoor.
Dat zou zeker helpen maar dat moet je maar net kunnen/durven (ik kan dit ook totaal niet). Daarbij is TS ziek dus dan voel je je al belabberd.
pi_171120660
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:04 schreef Stratotanker het volgende:
Shampoo + conditioner ben je al gauw 30 euro kwijt hoor als je een beetje degelijke wilt zonder sulfaten en troep erin.
pi_171120719
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:05 schreef Census het volgende:

[..]

Shampoo + conditioner ben je al gauw 30 euro kwijt hoor als je een beetje degelijke wilt zonder sulfaten en troep erin.
Dan maar sulfaten, ik betaal toch liever die 1,69 per fles die ik nu betaal :D
pi_171120772
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Misschien ben je gezegend met heel mooi haar, maar voor mij vind ik 't het wel waard :).
pi_171120862
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:10 schreef Census het volgende:

[..]

Misschien ben je gezegend met heel mooi haar, maar voor mij vind ik 't het wel waard :).
Sinds ik niet verf, stijl, krul, föhn en dergelijke, heb ik inderdaad prima haren ^O^
Maakt het voor jou zoveel verschil dan? Ik kan gewoon elke shampoo gebruiken en het blijft toch wel hetzelfde.

Sorry voor offtopic :@
pi_171120949
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:13 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Sinds ik niet verf, stijl, krul, föhn en dergelijke, heb ik inderdaad prima haren ^O^
Maakt het voor jou zoveel verschil dan? Ik kan gewoon elke shampoo gebruiken en het blijft toch wel hetzelfde.

Sorry voor offtopic :@
Ik heb nogal fijn (dun) haar, dus voor mij zijn goede shampoo en (vooral) conditioner nodig om er wat meer volume in te krijgen (waarna het ook makkelijker te stylen is met wax, clay of fiber). Misschien dat het ook bijdraagt aan langer gezond houden van haar (later grijs/kaal/oid). Ben man hé, wellicht dat het voor vrouwen minder belangrijk is.
pi_171121085
Sloten op de kasten plaatsen. Als zij niet meebetaalt, mag ze ook geen spul gebruiken. Ze zoekt het maar uit.
dag
pi_171122024
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:23 schreef Peter het volgende:
Sloten op de kasten plaatsen. Als zij niet meebetaalt, mag ze ook geen spul gebruiken. Ze zoekt het maar uit.
Dit. Er zijn ook koelkastlades met slot. Zeker de keukenkastjes met de handgrepen naast elkaar zijn makkelijk, gewoon een hangslotje doorheen jassen. Vraagt ze om de sleutel? Ja die laat je binnenkort wel bijmaken! En oh ja, heeft ze dat geld nou al terugbetaald? Vervolgens niet laten bijmaken dus, zoals zij ook dat geld niet betaalt. Verder elke keer alle meuk in de badkamer die van haar is in een vuilniszak mieteren (en dan dus niet de haren in de prullenbak gooien, alles in die vuilniszak) en die netjes voor haar deur neerzetten. Gaat zij zitten Facetimen terwijl jullie tv kijken? Volume gewoon omhoog gooien en dan over het geluid van de tv lekker met z'n drieën schreeuwend praten, zodat zij dat Facetimen wel kan vergeten. Staat ze onder de douche en je bent in de buurt en hebt niks te doen? Uitstekend moment voor de afwas.

Als ze zich gedraagt als een klein kind, moet je haar behandelen als een klein kind. Vergeet bovenstaande vooral niet uit te voeren met je allervriendelijkste glimlach op je gezicht, want dat maakt haar waarschijnlijk alleen maar bozer. Winwin.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 22 mei 2017 @ 19:00:06 #62
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_171122910
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit. Er zijn ook koelkastlades met slot. Zeker de keukenkastjes met de handgrepen naast elkaar zijn makkelijk, gewoon een hangslotje doorheen jassen. Vraagt ze om de sleutel? Ja die laat je binnenkort wel bijmaken! En oh ja, heeft ze dat geld nou al terugbetaald? Vervolgens niet laten bijmaken dus, zoals zij ook dat geld niet betaalt. Verder elke keer alle meuk in de badkamer die van haar is in een vuilniszak mieteren (en dan dus niet de haren in de prullenbak gooien, alles in die vuilniszak) en die netjes voor haar deur neerzetten. Gaat zij zitten Facetimen terwijl jullie tv kijken? Volume gewoon omhoog gooien en dan over het geluid van de tv lekker met z'n drieën schreeuwend praten, zodat zij dat Facetimen wel kan vergeten. Staat ze onder de douche en je bent in de buurt en hebt niks te doen? Uitstekend moment voor de afwas.

Als ze zich gedraagt als een klein kind, moet je haar behandelen als een klein kind. Vergeet bovenstaande vooral niet uit te voeren met je allervriendelijkste glimlach op je gezicht, want dat maakt haar waarschijnlijk alleen maar bozer. Winwin.
Een vriend van mij had zo'n zelfde huisgenoot. Die is ook begonnen met exact hetzelfde irritante gedrag terug te leveren. Na 2 maanden waa ze verhuisd.

Gewoon consequent met gelijke munt terugbetalen. En als zij niet meebetaalt in de gezamenlijke kosten dan zal ze er ook niet van profiteren. Dus maak haar dat zeker onmogelijk.
pi_171123211

[ Bericht 100% gewijzigd door Tevik op 22-05-2017 19:27:00 ]
pi_171123353
Voor dat geld dat jullie nog van haar krijgen zou ik contact opnemen met haar ouders :P
Is een kinderachtige move, maar kinderachtige acties vragen daar soms om.
pi_171124370
Echt TS, snap niet dat je zo een enorme drol kunt zijn, echt ben je een fucking cuck ofzo dat je door zo een kutwijf je leven laat bederven, stuur me anders even een PM, los ik het persoonlijk voor je op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171148053
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:17 schreef Census het volgende:
voor mij zijn goede shampoo en (vooral) conditioner nodig om er wat meer volume in te krijgen.

Ben man hé
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:24:31 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171149917
quote:
:D :D
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:50:08 #68
286575 Roces18
Chef de party
pi_171150460
TS ik vind je overkomen als een pushover net zo als je huisgenoten.
Er zijn natuurlijk verschillende oplossingen.

Zelf zou ik als ze wat van mij steelt wat van haar stelen. Bijvoorbeeld haar dekbed of lattenbodem.
Kijken of ze dan nog lekker slaapt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:27:41 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171151170
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:02 schreef raptorix het volgende:
Echt TS, snap niet dat je zo een enorme drol kunt zijn, echt ben je een fucking cuck ofzo dat je door zo een kutwijf je leven laat bederven, stuur me anders even een PM, los ik het persoonlijk voor je op.
Kijk, dit zijn de mannen. Die zich sterk maken voor een zieke en kwetsbare vrouw. :( Die denken: hier grijp ik in! ^O^
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:48:58 #70
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171151547
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:43 schreef SebbeSwensje het volgende:

dweil
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:06:51 #71
286575 Roces18
Chef de party
pi_171151929
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Kijk, dit zijn de mannen. Die zich sterk maken voor een zieke en kwetsbare vrouw. :( Die denken: hier grijp ik in! ^O^
Voor 50 euro kom ik ook wel ff langs om tegen een random stranger te schreeuwen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:26:25 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171156072
Jezus, ik ben zelf een enorme pushover maar ik krijg hier zelfs vlekken in de nek van. Hoe moeilijk kan het zijn? Even met zijn drieën coördineren anderhalve week lang en mevroi snapt het echt wel hoor...
pi_171158367
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:48 schreef Thezappa het volgende:

[..]

dweil
Thnx bruur
  woensdag 24 mei 2017 @ 11:48:07 #74
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171166432
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:38 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Thnx bruur
lobi
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 24 mei 2017 @ 11:49:54 #75
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171166464
quote:

[..]

Dat is nog een euro teveel. :D.

Balea. _O_.
And so is the past
pi_171166514
ik zou graag een vliegje zijn in dit studentenhuis.
  woensdag 24 mei 2017 @ 12:19:22 #77
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_171167158
Ik hoop dat we wel worden geupdate met de laatste nieuwtjes uit huize overmeheenlatenlopen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_171168494
Heeft de huisgenote een beetje een goed lichaam?
pi_171226301
quote:
Ik denk ook dat dit een clue kan zijn. Het gedrag voor de 40 euro aankoop shampoo straalt mogelijk ook uit naar andere zaken.

Zijn huisgenote is mogelijk een extreem socialist. Indien deze groep (en andere groepen) o.a. zien dat mensen mogelijk iets duurs hebben voor onbenullige zaken zoals shampoo wat je weer wegspoelt, roept het de gedachte op dat diegene wel geld en/of andere materiële zaken kan missen/niet belangrijk vindt. Dat diegene vast gul is. Dat het niet erg is om te nemen, dat het vast niet eens door de eigenaar wordt gemist. Dat het rechtmatig is; dat ze er zelfs recht op hebben. Immers gelijkheid en eerlijkheid in de wereld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yiwei op 26-05-2017 18:19:08 ]
pi_171226336
quote:

[..]

quote:

[..]

Bij de Tuinen en bijv. Yves Rocher kunnen mensen zulk soort shampoo kopen in de variant 2 in 1. En dat voor een prijs rond de 5 euro :D Een grote fles.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 18:16:04 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171226365
Wat een schitterend topic. _O_
Hopelijk wordt dit een topicreeks. *O*

Is je huisgenootje wel een beetje aantrekkelijk? Single?
Ze klinkt als een slimme meid. Ze krijgt namelijk alles gratis,
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 18:18:45 #82
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171226406
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:46 schreef BoneThugss het volgende:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_171227802
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:14 schreef Yiwei het volgende:

[..]

[..]

Bij de Tuinen en bijv. Yves Rocher kunnen mensen zulk soort shampoo kopen in de variant 2 in 1. En dat voor een prijs rond de 5 euro :D Een grote fles.
Natuurlijk zijn er goedkope alternatieven, ik beweer ook niet dat degene die ik gebruik de beste is ofzo hoor.
(Overigens geloof ik dat 2 in 1 niet echt; shampoo zorgt ervoor dat vuil en oliën uit je haar gaan, terwijl conditioner juist emollients in je haar stopt. Dit zou elkaar tegenwerken wanneer je ze tegelijkertijd aanbrengt.)
pi_171238900
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:30 schreef Census het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er goedkope alternatieven, ik beweer ook niet dat degene die ik gebruik de beste is ofzo hoor.
(Overigens geloof ik dat 2 in 1 niet echt; shampoo zorgt ervoor dat vuil en oliën uit je haar gaan, terwijl conditioner juist emollients in je haar stopt. Dit zou elkaar tegenwerken wanneer je ze tegelijkertijd aanbrengt.)
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:09:19 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_171242264
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:37 schreef Census het volgende:
Ja, en die kamer natuurlijk afsluiten. Zou ook kijken voor een eigen koelkastje.
En dan met je andere collega huursters eens praten om samen een front te vormen tegen haar. Om samen te zeggen dit pikken we niet, jij betaalt je deel, je blijft van de spullen van anderen af, en geen gepest of wij gaan (met zijn drie-en) ook jou pesten.
Verder zouden jullie met zijn drietjes de verhuurder kunnen aanspreken en zeggen hoe de situatie is. Misschien zelf al iemand zoeken die jullie liever als huurder zouden willen en dan de verhuurder zeggen de situatie is onhoudbaar, gooi haar eruit en we hebben al een nieuwe huurder dus je mist geen huurgelden.

Succes ermee ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:24:30 #86
450228 LeesFoknl
pi_171242528
Ik zou ook spullen in de koelkast en keuken zetten met duidelijk mijn naam en "afblijven" er op. En die spullen dan verzieken. Restje eten ... zand erdoor. Yoghurt met wat groene zeep of afwasmiddel erdoor. En je eigen spullen op je kamer. En goede sloten op je deur. Echt goede, waarvan de sleutel niet bij te maken is. En liever twee dan een slot op je deur !!
Natuurlijk nooit never nog eens voor haar betalen.
En vooral: samen met de andere huurders spreken en afspreken hoe het aan te pakken.

~O> ~O> ~O>
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:28:13 #87
450228 LeesFoknl
pi_171242606
Zijn jullie alle 4 vrouwen?

:?
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:41:57 #88
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171242953
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:28 schreef LeesFoknl het volgende:
Zijn jullie alle 4 vrouwen?

:?
Ah Mr. Pervert heeft zich ook gemeld.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:57:34 #89
450228 LeesFoknl
pi_171243269
Flutopmerking.
Als er een man tussen zit loopt die gevaar bij een confrontatie. Zo een a-sociale (de betreffende medehuurster) kan dan makkelijk bij een confrontatie met de 3 andere huurders even een aanklacht indienen vanwege sexuele intimidatie, aanranding etc.
Daar wilde ik even voor waarschuwen, want een man ertussen als huurder zou de hele situatie en eventuele aanpak veranderen.

:Y
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:52:02 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171244233
Wat me opviel aan dit verhaal:

Jij was aan het douchen, zij ging aan de afwas. jij kreeg een plens koud water over haar heen.

Vervolgens een alinea over dat ze niks doet in het huishouden.

Maar verder wel een smakelijk verhaal en ik hoop dat je het oplost, laat dat kutwijf maar eens voelen hoe het is om asociaal te zijn!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 27 mei 2017 @ 19:04:18 #91
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_171252366
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:02 schreef raptorix het volgende:
Of niet verkracht haar gewoon of niet raptor
Irene is bae &lt;3
pi_171254784
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 19:04 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Of niet verkracht haar gewoon of niet raptor
Ik ben tegenwoordig redelijk braaf enzo :)
Maar ik los soms nog steeds klusjes zoals deze op.

Gewoon de Eef Hoos Methode :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 27 mei 2017 @ 21:50:10 #93
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_171256807
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben tegenwoordig redelijk braaf enzo :)
Maar ik los soms nog steeds klusjes zoals deze op.

Gewoon de Eef Hoos Methode :)
Tja wie niet luistert moet maar voelen he.

Wies Eef Hoos?
Irene is bae &lt;3
pi_171259333
Zijn jullie Christelijk ofzo? Ik ken weinig, eigenlijk geen mensen die dit allemaal zouden toelaten.

Nou ja, een misschien, maar die woont begeleid.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2017 23:04:57 ]
pi_171259537
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:50 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Tja wie niet luistert moet maar voelen he.

Wies Eef Hoos?
Evert Hendrik "Eef" Hoos was een Nederlandse crimineel, ook wel bekend als "de Haagse Al Capone". Eef Hoos stond onder meer aan het hoofd van het beruchte Scheveningse incassobureau Toetanchamon
pi_171262404
quote:
14s.gif Op woensdag 24 mei 2017 11:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat is nog een euro teveel. :D.

Balea. _O_.
Sento _O_

pi_171271060
quote:

[..]

Nou toch niet in de supernarkt hoor. Halen jullie je spullen bij een of andere exclusieve winkel?

TS wtf kweek een paar ballen en een ruggengraat want die heb je duidelijk niet. Als je in de winkel staat en zij kan niet betalen, laat haar de spullen terugbrengen. Je bent godverdomme haar huisgenoot, niet haar moeder! Je huis is overigens geen hotel. Mag ook wel eens duidelijk gemaakt worden.

Tip: ga samen met de andere huosgenoten de confrontatie aan, laat haar de eigen shit oplossen en licht de huisbaas in. Maak een dossier met wat er gebeurd is en wanneer. Heb je straks een heel rijtje klachten en dan wens ik haar veel succes met het verweer.
pi_171280674
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nou toch niet in de supernarkt hoor. Halen jullie je spullen bij een of andere exclusieve winkel?
Bij de kapper of via internet. Voor vrouwen is er veel bij Etos enzo, maar voor mannen is het een stuk lastiger.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:55:13 #99
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171282814
Hier is pesten voor uitgevonden. :')
pi_171283013
Waarom haar niet inruilen voor andere huurder die niet asociaal is?
Als zij geen rekening wil houden met anderen dan is zij niet geschikt voor gedeelde woning.

Oh en die koude douche methode is natuurlijk heel makkelijk te herhalen als dit exemplaar zelf aan douchen is })
  Moderator zondag 28 mei 2017 @ 20:53:33 #101
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_171293088
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 20:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Waarom haar niet inruilen voor andere huurder die niet asociaal is?
Als zij geen rekening wil houden met anderen dan is zij niet geschikt voor gedeelde woning.

Oh en die koude douche methode is natuurlijk heel makkelijk te herhalen als dit exemplaar zelf aan douchen is })
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Huurders hebben huurbescherming, waardoor het heel lastig is om iemand er uit te werken als het qua samenwonen niet gaat. Het enige wat ik TS daarom kan aanraden is alles wat er gebeurt te noteren, een dossier op te bouwen en dit aan de huisbaas te laten zien.
pi_171293174
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 07:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Huurders hebben huurbescherming, waardoor het heel lastig is om iemand er uit te werken als het qua samenwonen niet gaat. .
als ze allemaal individueel contract hebben met huisbaas , ik had een andere constructie in mijn hoofd maar gebaseerd op ervaring van tig jaar terug.
In dat geval zou ik haar behandelen zoals zij TS behandeld .
  maandag 29 mei 2017 @ 08:12:46 #104
132191 -jos-
Money=Power
pi_171293354
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 07:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Huurders hebben huurbescherming, waardoor het heel lastig is om iemand er uit te werken als het qua samenwonen niet gaat. Het enige wat ik TS daarom kan aanraden is alles wat er gebeurt te noteren, een dossier op te bouwen en dit aan de huisbaas te laten zien.
Als je met die 3 andere huisgenoten besluit om haar terug te pakken durf ik te wedden dat die bitch binnen no time weg is! Wat anderen al zeggen: zie je spullen van haar neem die dan mee of gooi ze in de prullenbak. Ook een leuke is als je s nachts toevallig wakker bent even een paar x keihard op haar deur bonken zodat ze zich de tyfus wakker schrikt. Er zijn echt heel veel subtiele manieren om ervoor te zorgen dat zij het ook zat word.

[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 29-05-2017 08:31:20 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_171293382
Poep in een leeg boterkuipje, laagje boter erbovenop, in de koelkast ermee en wachten maar :9.
pi_171293387
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Poep in een leeg boterkuipje, laagje boter erbovenop, in de koelkast ermee en wachten maar :9.
Is dit serieus een voorstel dat je moet doen gast? :o
pi_171293509
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Is dit serieus een voorstel dat je moet doen gast? :o
Of ze zoekt even een neukertje die ze laat jizzen in een shampoofles.
pi_171293517
Ik denk dat het sleutelwoord hier collectief optreden is, want TS zelf is niet zo assertief. Je moet het dus vooral met je andere 2 huisgenoten samen doen. Eerst interventie. Alles op tafel; geef haar nog 1 allerlaatste kans en wees vooral bijzonder duidelijk in wat je van haar verwacht, namelijk rekening houden met jullie, dingen betalen en van jullie spullen afblijven. Daarna rigoureus aanpakken (zie tips in dit topic, er zijn er genoeg) en met gelijke munt terug betalen. En vooral vriendelijk blijven en blijven glimlachen. Jullie kunnen dit samen heus winnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 mei 2017 @ 10:28:41 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171295361
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het sleutelwoord hier collectief optreden is
Welke van de 2 woorden 'collectief' en 'optreden' is het sleutelwoord?
Mijn autistische trekjes spelen op
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 29 mei 2017 @ 10:30:50 #110
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_171295402
Ik mis Lois.
Ik ga naar huis.
  maandag 29 mei 2017 @ 10:32:31 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_171295436
quote:
9s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:30 schreef nietzman het volgende:
Ik mis Lois.
Ze kan niet meer op internet omdat haar huisgenote onder de douche staat.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 29 mei 2017 @ 10:43:03 #112
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_171295641
Wat een nare situatie. Zeker als je zelf niet zo assertief bent en de ander het wel is. Als eerste alles heel duidelijk maken. Kies een moment met je huisgenoten om dit te bespreken. Maak een lijst van punten waar je klaar mee bent. Bedenk ook consequenties.

Maak het heel duidelijk voor haar: hoe kun je gaan wassen als je zelf geen wasmiddel hebt? Waar is jou servies? Wijs het eens aan!

Vertel haar wat de grenzen zijn: Eten wat niet van jezelf is: afblijven. Wasmiddel: afblijven. Servies: Afblijven.

Maak ook een lijst met geld wat jullie nog van haar krijgen. Toon begrip dat ze misschien krap zit maar laat haar maar vertellen wanneer ze het gaat betalen. Een datum die reëel is en waar je haar aan kunt houden.

Iedere keer dat ze in overtreding is erop aanspreken. Mijn yoghurtschaaltje met haar yoghurt wat ze net heeft ingeschonken? Jammer joh, hier geven. Geen geld bij je? Jammer joh, ik krijg nog geld van je. Geen wasmiddel? Dan maar niet wassen. Staat die al aan? Wasmachine uitzetten, was eruit trekken.

Punt is:, het mag niet lonend zijn. Het gedoe moet voor haar opwegen tegen de voordelen van niet zelf je shit hoeven kopen.

Maak haar ook heel duidelijk dat
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')