dit, schrijf op haar raam dat ze een vieze hoer is.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Je moe gewoon boos worden. Op haar. Dus scheld haar uit voor kankerwijf en dreig haar een klap te geven. 👍🏿
Ik neem trouwens aan dat je een meisje bent, want als je een jongen bent kan je niet dreigen met fysiek geweld.
Wat lief! Dankjewel!quote:Op maandag 22 mei 2017 15:37 schreef Census het volgende:
Spullen op je kamer zetten, verder kan je vrij weinig doen. Beterschap trouwens.
hiermee maak je je eigen geklaag een beetje nutteloos...quote:
Ook dit soort uitspraken is best wel treurig, je gaat haar eigen luiheid en slordigheid en gebrek aan moeite voor huishoudelijke taken zelfs versterken als je haar aanraad gewoon haar vuile was op de aanrecht te zetten zodat 'iemand anders het wel zou afwassen'...quote:Al aangeven dat als ze het gewoon neerzet op het aanrecht iemand het wel meeneemt met de afwas en het dan niet zo hoog oploopt.
Dit is trouwens wel het enige juiste advies. Het is drie tegen een, en zelfs de grootste pepjunk moet ooit een keer slapen. Draai met elkaar een schema in elkaar en maak haar leven een hel.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:39 schreef spierbal het volgende:
Al ze eten pakt uit te koelkast vergiftig dat, of op zn minst laxeermiddel. Dan wil ze ook rust en op bed liggen en dan is het goede tijd voor payback.
Harde herrie maken e.d. alles uit haar kamer pakken wat je nodig hebt etc.
Challenge accepted.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:42 schreef Nobu het volgende:
zelfs de grootste pepjunk moet ooit een keer slapen.
Of dit inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:46 schreef BoneThugss het volgende:
Gooi haar eruit, licht je huisbaas in. Hou een dossier bij, maak foto's van de situatie. Doe iets!
Dit soort parasieten moet je direct uitroeien!
Ik weet dat het gewoon geen zin heeft, en ze toch niet betaald, mijn andere huisgenoot vraagt al een paar maanden om dat andere bedrag.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hiermee maak je je eigen geklaag een beetje nutteloos...
als je je eigen recht niet claimt, maar zo over je heen laat lopen, roep je dit soort dingen ook over jezelf af
Ik kan op mijn kop gaan staan, maar dat interesseert haar echt niks.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ergens halverwege gestopt met lezen. Wat een ongelofelijk natte dwijl ben jijje weet dat ze keihard misbruik van je maakt en je laat het keer op keer toe
.
Welkom in de grote mensen wereld TS, put up or shut up!
Laxeermiddel zou ik serieus overwegen. Helpt het niet dan geeft het in elk geval een paar dagen wat voldoening.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:39 schreef spierbal het volgende:
Al ze eten pakt uit te koelkast vergiftig dat, of op zn minst laxeermiddel. Dan wil ze ook rust en op bed liggen en dan is het goede tijd voor payback.
Harde herrie maken e.d. alles uit haar kamer pakken wat je nodig hebt etc.
Je zei dat je het goed kan vinden met de twee andere huisgenoten. Ergeren zij zich in dezelfde mate aan deze huisgenoot of alleen jij? Ik raak heel snel geirriteerd (weet ik dus ook van mijzelf) dus ik neem mensen dat niet erg kwalijk. Als jullie haar allemaal zo vreselijk vinden kan je haar samen confronteren (of naar de verhuurder).quote:
quote:
Lage en gemene mensen kennen vaak geen andere taal. En dan moet je soms uit twee kwaden kiezen.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:51 schreef -Lois het volgende:
maar dat vind ik allemaal een beetje erg laag en gemeen.
Zodra je gewoon geen moeite doet je recht te halen, beloon je haar en zal haar gedrag enkel erger worden...quote:Op maandag 22 mei 2017 15:51 schreef -Lois het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewoon geen zin heeft, en ze toch niet betaald, mijn andere huisgenoot vraagt al een paar maanden om dat andere bedrag.
Zou jij als verhuurder zijnde moeite willen steken in de opvoeding van je huurders? Het is niet alsof ze de boel aan het slopen is.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Kun je met je 2 andere huisgenoten geen blok vormen en naar de verhuurder stappen en de situatie uitleggen?
Klopt, maar dat is ook wat ik bedoelde. Alleen bij zulke situaties zou de verhuurder een belang hebben en ook gegronde reden hebben om er werk van te maken, want in deze situatie lijkt het me kansloos.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zou jij als verhuurder zijnde moeite willen steken in de opvoeding van je huurders? Het is niet alsof ze de boel aan het slopen is.
Dit soort mensen kun je heel makkelijk terugpakken door collectief op te treden.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:29 schreef -Lois het volgende:
Ik ben ziek, dit weet ze ook, en vervolgens is ze keihard muziek aan het draaien. Ik loop naar haar toe en vraag of haar muziek wat zachter mag omdat ik probeer te slapen. ''Nee''.
Vind je dit ook niet een beetje dom van jezelf? Je weet hoe ze is en dan ga je haar alsnog helpen. Durf je geen "nee" te zeggen?quote:Toen we hier kwamen wonen, met zijn alle spullen aangeschaft en dat bedrag zouden we door 4e delen. Tot op heden heeft ze dit niet betaald, spullen gebruikt ze uiteraard wel. Laatst had ze haar pinpas weer eens niet bij haar, betaald voor haar, vervolgens zegt ze dat ik het thuis weer van haar terugkrijg.
Ja, precies. En dit is dus exact de reden waarom ze het blijft flikken. Ze komt ermee weg.quote:Op dat moment denk ik al... Ja tuurlijk. ?Uiteraard kreeg ik niks terug, het was geen spectaculair bedrag dus ik heb het erbij gelaten.
Waarom leen je haar dan ook geld uit? Waarom betaal je voor haar?!quote:De moeite die het me kost om er iedere keer om te moeten vragen weegt niet op tegen het bedrag.
Tja, of je gaat mee met de rest, of je gaat je verzetten. En je bek opentreken en flink boos worden en exact hetzelfde als haar doen. Haar dingen gebruiken.quote:Verder gebruikt ze werkelijk alles wat ze maar kan vinden. Eten uit de koelkast, wasmiddel, handdoeken, spullen uit de douche. Mijn huisgenoten zijn al zover dat ze al hun spullen op hun kamer neerzetten. Ik vind het alleen bizar dat ik mijn spullen weg moet zetten omdat zij er anders niet vanaf kan blijven.
Tja, waarom niet. Je vindt het prima.quote:Bij sommige dingen denk ik nog, nouja prima. Als je shampoo op is en je pakt die van mij even, geen probleem, maar haar shampoo is niet eens op, ze gebruikt mijn spullen gewoon standaard.
Waarom laat je zo over je heen lopen?quote:Vorige week ook een pot van 40 euro gekocht, gister wilde ik hem voor de 2e keer weer gebruiken.. pot leeg. Wasmiddel heeft ze niet eens, dat pakt ze ook standaard van een ander. In de douche hebben we ook een douchrek waar alle spullen op staan, en bij de douche een stukje waar je je spullen neer kan zetten. Bedoeling is dat je je spullen uit het douchrek pakt, en deze op dat kleine stukje bij de douche zet en na het douchen dit weer terug zet. Eerst vergat ze het nog wel eens, dan ruimde de rest het gewoon op, maar de laatste tijd staat het er standaard, haar kleding en ondergoed ligt door de douche heen, plukken haar in de wasbak.
Vorige week stond ik te douchen, kreeg opeens koud water omdat zij opeens moest afwassen. Toen ik de douche uitkwam legde ik haar uit dat als je warm water pakt uit de kraan, degene onder de douche dan koud water krijgt. ''Ja, dat weet ik, maar ik moest afwassen.''Ik wist gewoon niet meer wat ik terug moest antwoordden, het enige wat ik dacht was WTF.
Ze heeft zelf geen bestek, borden etc. Die gebruikt ze dus van iedereen. Prima. Maar iedere keer zijn alle borden, schaaltjes etc. op. Dan moeten ik en mijn andere huisgenoten de afwas van 3 weken uit haar kamer halen, gaan afwassen voordat we het kunnen gebruiken. Al aangeven dat als ze het gewoon neerzet op het aanrecht iemand het wel meeneemt met de afwas en het dan niet zo hoog oploopt.
Alle dingen weet ze, maar je kan nog beter tegen een muur praten. Een huisgenootje zegt standaard al niks meer omdat ze op het moment zelf ''Jaa, tuurlijk geen probleem zegt, en er vervolgens niks mee doet. Ik probeer het af en toe, maar we botsen gewoon heel erg. De dingen die zij doet vind ze allemaal heel erg normaal. Ze wilt zich ook bewust niet aanpassen, omdat ze vind dat zij er woont, en moet wonen hoe zij het wilt, zonder de regels van andere. Ik wil haar mijn regels ook niet opleggen, dus het loopt dan een soort van vast.
Het schoonmaken doen we standaard al met zijn 3e omdat je het anders 30 keer kan vragen en het dan nog niet gebeurd.
In het begin heb ik al een keer ruzie met haar gekregen, dat ik en 2 andere huisgenoten iets aan het kijken waren op tv, gezellig savonds, drankje erbij, chipje erbij. Ze kwam erbij zitten, en vervolgens ging ze facetimen. We konden dus niks meer van de tv verstaan. De volgende dag het hier met haar 1 op 1 over gehad, zij heeft dan zoiets van ik woon hier ook dus ik mag doen wat ik wil. Ik probeerde nog van maar als andere nou vragen om het niet te doen ? Dan is het toch apart dat je het blijft doen als je weet dat een ander er last van heeft ? ''Maar dan is het mijn keus of ik daar gehoor aan geef.''
Ik weet werkelijk niet meer wat ik ermee aan moet, iemand dit ooit meegemaakt en hoe mee omgegaan ?
quote:Op maandag 22 mei 2017 15:51 schreef -Lois het volgende:
Verder wil ik het wel graag netjes oplossen, mijn zus kwam al met al haar shampoo weggooien en de kraan aanzetten als zij gaat douchen, maar dat vind ik allemaal een beetje erg laag en gemeen.
Vanaf nu niets meer voorschieten, geen cent.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:29 schreef -Lois het volgende:
Ik woon in een studentenhuis met 3 andere. Met 2 kan ik het heel goed vinden, maar één huisgenoot haalt werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik ben ziek, dit weet ze ook, en vervolgens is ze keihard muziek aan het draaien. Ik loop naar haar toe en vraag of haar muziek wat zachter mag omdat ik probeer te slapen. ''Nee''.
Toen we hier kwamen wonen, met zijn alle spullen aangeschaft en dat bedrag zouden we door 4e delen. Tot op heden heeft ze dit niet betaald, spullen gebruikt ze uiteraard wel. Laatst had ze haar pinpas weer eens niet bij haar, betaald voor haar, vervolgens zegt ze dat ik het thuis weer van haar terugkrijg. Op dat moment denk ik al... Ja tuurlijk. ?Uiteraard kreeg ik niks terug, het was geen spectaculair bedrag dus ik heb het erbij gelaten. De moeite die het me kost om er iedere keer om te moeten vragen weegt niet op tegen het bedrag.
Tijdelijke oplossing is spullen op kamer, liefst een gecoordineerde actie zodat de kut in kwestie geen eten, shampoo etc heeft op een moment dat het haar niet uitkomt.quote:Verder gebruikt ze werkelijk alles wat ze maar kan vinden. Eten uit de koelkast, wasmiddel, handdoeken, spullen uit de douche. Mijn huisgenoten zijn al zover dat ze al hun spullen op hun kamer neerzetten. Ik vind het alleen bizar dat ik mijn spullen weg moet zetten omdat zij er anders niet vanaf kan blijven. Bij sommige dingen denk ik nog, nouja prima. Als je shampoo op is en je pakt die van mij even, geen probleem, maar haar shampoo is niet eens op, ze gebruikt mijn spullen gewoon standaard.
40 euro voor een pot shampooquote:Vorige week ook een pot van 40 euro gekocht,
Kleding nat en samen met haar in een vuilniszak stoppen en op haar kamer/het balkon/... deponeren.quote:gister wilde ik hem voor de 2e keer weer gebruiken.. pot leeg. Wasmiddel heeft ze niet eens, dat pakt ze ook standaard van een ander. In de douche hebben we ook een douchrek waar alle spullen op staan, en bij de douche een stukje waar je je spullen neer kan zetten. Bedoeling is dat je je spullen uit het douchrek pakt, en deze op dat kleine stukje bij de douche zet en na het douchen dit weer terug zet. Eerst vergat ze het nog wel eens, dan ruimde de rest het gewoon op, maar de laatste tijd staat het er standaard, haar kleding en ondergoed ligt door de douche heen, plukken haar in de wasbak.
Nee, niet prima. Zie hierboven: gecoordineerde actie en ze kan niks meer.quote:Vorige week stond ik te douchen, kreeg opeens koud water omdat zij opeens moest afwassen. Toen ik de douche uitkwam legde ik haar uit dat als je warm water pakt uit de kraan, degene onder de douche dan koud water krijgt. ''Ja, dat weet ik, maar ik moest afwassen.''Ik wist gewoon niet meer wat ik terug moest antwoordden, het enige wat ik dacht was WTF.
Ze heeft zelf geen bestek, borden etc. Die gebruikt ze dus van iedereen. Prima.
Geen idee wat facetimen is, maar als dat met mobiel is, mobiel afpakken en uit raam gooien.quote:Maar iedere keer zijn alle borden, schaaltjes etc. op. Dan moeten ik en mijn andere huisgenoten de afwas van 3 weken uit haar kamer halen, gaan afwassen voordat we het kunnen gebruiken. Al aangeven dat als ze het gewoon neerzet op het aanrecht iemand het wel meeneemt met de afwas en het dan niet zo hoog oploopt.
Alle dingen weet ze, maar je kan nog beter tegen een muur praten. Een huisgenootje zegt standaard al niks meer omdat ze op het moment zelf ''Jaa, tuurlijk geen probleem zegt, en er vervolgens niks mee doet. Ik probeer het af en toe, maar we botsen gewoon heel erg. De dingen die zij doet vind ze allemaal heel erg normaal. Ze wilt zich ook bewust niet aanpassen, omdat ze vind dat zij er woont, en moet wonen hoe zij het wilt, zonder de regels van andere. Ik wil haar mijn regels ook niet opleggen, dus het loopt dan een soort van vast.
Het schoonmaken doen we standaard al met zijn 3e omdat je het anders 30 keer kan vragen en het dan nog niet gebeurd.
In het begin heb ik al een keer ruzie met haar gekregen, dat ik en 2 andere huisgenoten iets aan het kijken waren op tv, gezellig savonds, drankje erbij, chipje erbij. Ze kwam erbij zitten, en vervolgens ging ze facetimen.
Direct aanspreken, niet wachten.quote:We konden dus niks meer van de tv verstaan. De volgende dag het hier met haar 1 op 1 over gehad,
Nee. Je woont samen met anderen in huis dus heb je rekening met elkaar te houden.quote:zij heeft dan zoiets van ik woon hier ook dus ik mag doen wat ik wil.
Verder valt er weinig aan te doen. Verandert de dame in kwestie niet dan heb je de keuze: accepteren of verhuizen.quote:Ik probeerde nog van maar als andere nou vragen om het niet te doen ? Dan is het toch apart dat je het blijft doen als je weet dat een ander er last van heeft ? ''Maar dan is het mijn keus of ik daar gehoor aan geef.''
Ik weet werkelijk niet meer wat ik ermee aan moet, iemand dit ooit meegemaakt en hoe mee omgegaan ?
Verhuurder heeft 2 criteria:quote:Op maandag 22 mei 2017 15:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zou jij als verhuurder zijnde moeite willen steken in de opvoeding van je huurders? Het is niet alsof ze de boel aan het slopen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 3:
Met z'n drietjes haar wegpesten. Maar dan ook echt treiteren tot ze niet anders kan dan het huis verlaten.
Optie 4:
Wanneer je ongesteld bent wat ongesteldheidsbloed verzamelen en dit in haar drinken deponeren.
Optie 5:
FOK! Knokploeg
Sterkte
quote:Op maandag 22 mei 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Optie 1:
Haar shampoofles bijvullen met wat zaad (van je vriendje of zo of een random jongen)
Optie 2: (ietwat rigoureus)
Kook Fugu voor haar en bereid het niet op de juiste manier.V.w.b. optie 1: met al die zolderkamermaagden hier is die fles zo vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 3:
Met z'n drietjes haar wegpesten. Maar dan ook echt treiteren tot ze niet anders kan dan het huis verlaten.
Optie 4:
Wanneer je ongesteld bent wat ongesteldheidsbloed verzamelen en dit in haar drinken deponeren.
Optie 5:
FOK! Knokploeg
SterkteOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Er komt dan echt niet in je op om haar dan op dezelfde manier terug te pakken? Gewoon ervoor zorgen dat ze niet meer met warm water kan douchen? Met z'n drieën lukt dat gemakkelijk.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:29 schreef -Lois het volgende:
Vorige week stond ik te douchen, kreeg opeens koud water omdat zij opeens moest afwassen. Toen ik de douche uitkwam legde ik haar uit dat als je warm water pakt uit de kraan, degene onder de douche dan koud water krijgt. ''Ja, dat weet ik, maar ik moest afwassen.'' Ik wist gewoon niet meer wat ik terug moest antwoordden, het enige wat ik dacht was WTF.
quote:Op maandag 22 mei 2017 16:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
V.w.b. optie 1: met al die zolderkamermaagden hier is die fles zo vol.
Ze heeft geen servies, dat wordt door de zogenaamd klagende huisgenotes gefaciliteerd.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Vooral je niet laten opnaaien op het moment dat ze er is. Geef subtiele hints; schijt bijvoorbeeld over haar servies, zeik over haar deurklink etc.
Laat haar merken dat je het spuugzat bent, maar op een slinkse manier.
Mensen die niet normaaal, sociaal functioneren doen dat. Mensen zoals de huisgenoot. En door mensen als gaan ze gewoon door.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen als TS brengen ons land naar de afgrond.
En nadat je het gezegd hebt, en zij doet er niks mee, doe jij er ook niks meer mee. Over je heen laten lopen dus.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:28 schreef -Lois het volgende:
Verder heb ik niet het idee dat ik over me heen laat lopen, ik zeg er regelmatig iets van, ze doet er alleen niks mee.
Nou en?quote:Op maandag 22 mei 2017 16:28 schreef -Lois het volgende:
Dat ik toen voor betaald heb was omdat we bij de kassa stonden en zij dus niet kon betalen.
Verder heb ik niet het idee dat ik over me heen laat lopen, ik zeg er regelmatig iets van, ze doet er alleen niks mee. Voor mijn gevoel moeten die maatregelen ook helemaal niet nodig zijn. Mijn andere huisgenoten doen deze dingen gewoon niet omdat ze rekening met mij houden.
Beetje heeeel erg veel, ik hoop voor TS dat zij zich snel wat harder kan gaan opstellen.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou en?
Dan haalt ze dr spullen maar van de band.
Je laat enorm over jezelf heen lopen, echt niet eens een klein beetje.
Je bent je gedrag aan het goed praten...quote:Op maandag 22 mei 2017 16:28 schreef -Lois het volgende:
Dat ik toen voor betaald heb was omdat we bij de kassa stonden en zij dus niet kon betalen.
Precies, je doet verder niets. Je zegt er wat van en daarna vind je het wel prima wat ze doet. En blijkbaar vind je dat okay.quote:Verder heb ik niet het idee dat ik over me heen laat lopen, ik zeg er regelmatig iets van, ze doet er alleen niks mee.
Juist, je hebt het door. Jullie manier van aanpak heeft tot nu geholpen, ze houdt rekening met jullie.quote:Voor mijn gevoel moeten die maatregelen ook helemaal niet nodig zijn.
...quote:Mijn andere huisgenoten doen deze dingen gewoon niet omdat ze rekening met mij houden.
Dan laat je haar en haar boodschappen maar in de winkel achter. Mensen suggereren hier om te gaan terugpesten maar dat is heel onverstandig. Je hoeft naar geen reden te geven om over jou te klagen. Maar tegelijkertijd hoef je haar ook niet te helpen in dit gedrag.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:28 schreef -Lois het volgende:
Verder heb ik niet het idee dat ik over me heen laat lopen, ik zeg er regelmatig iets van, ze doet er alleen niks mee. Voor mijn gevoel moeten die maatregelen ook helemaal niet nodig zijn. Mijn andere huisgenoten doen deze dingen gewoon niet omdat ze rekening met mij houden.
Dit inderdaad. Gewoon de hele huisraad die makkelijk te verplaatsen is op de eigen kamers neer zetten als je het niet gebruikt. Hetzelfde geldt voor voedsel, en de koelkast ruim je leeg en zet je in 1 van de kamers van de andere huisgenoten. Goede sloten op de deur laten zetten en dan zien hoe lang ze het vol houdt.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:17 schreef Ticootje het volgende:
ik zou mijn spullen gewoon uit de gemeenschappelijke ruimten halen, gewoon in een makkelijke krat of mand zetten, zodat als je gaat douchen je je mandje meeneemt.
Ook bestek en servies zal ik gewoon weghalen. Zolang je blijft faciliteren geef je de mogelijkheid dat iemand gebruik van je maakt. Geld voorschieten absoluut niet meer doen. Spullen die ze laat slingeren pleur je gewoon in een vuilniszak.
Ik denk ook dat je het meeste kans maakt als je je andere huisgenoten erbij betrekt. Spreek eens met z'n drieën af en bespreek de boel. Zo'n figuur moet anderen toch ook horendol maken. Met meerderen sta je sterker. En beterschap, want dat is natuurlijk helemaal drie keer niks als je niet eens normaal kunt uitzieken.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:53 schreef Census het volgende:
[..]
Je zei dat je het goed kan vinden met de twee andere huisgenoten. Ergeren zij zich in dezelfde mate aan deze huisgenoot of alleen jij?
Dat zou zeker helpen maar dat moet je maar net kunnen/durven (ik kan dit ook totaal niet). Daarbij is TS ziek dus dan voel je je al belabberd.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
TS toon eens wat power en temperament... Als je het bij 'ik heb er iets van gezegd, maar ze doet er verder toch niets mee' laat, is dat wel heel erg makkelijk. Zou een mooie boel worden als het altijd zo gaat... kun je alles flikken, zolang je maar gewoon niets doet met wat mensen tegen je zeggen.
Als je er iets van zegt en men doet daar verder niets mee, dan treedt meestal plan b in: hardere consequenties; wie niet horen wil, moet dan maar voelen. Dat werk!
'luister achterlijk wijf, je gaat nu echt ff heel goed naar me luisteren *flinke rant houden*, en als dat zelfs niet helpt er aan werken dat ze er wordt uitgegooid. Niet zo slap zijn hoor.
Shampoo + conditioner ben je al gauw 30 euro kwijt hoor als je een beetje degelijke wilt zonder sulfaten en troep erin.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:04 schreef Stratotanker het volgende:
EEN POT SHAMPOO VAN VEERTIG EUROOO???
Dan maar sulfaten, ik betaal toch liever die 1,69 per fles die ik nu betaalquote:Op maandag 22 mei 2017 17:05 schreef Census het volgende:
[..]
Shampoo + conditioner ben je al gauw 30 euro kwijt hoor als je een beetje degelijke wilt zonder sulfaten en troep erin.
Misschien ben je gezegend met heel mooi haar, maar voor mij vind ik 't het wel waardquote:Op maandag 22 mei 2017 17:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dan maar sulfaten, ik betaal toch liever die 1,69 per fles die ik nu betaal
Sinds ik niet verf, stijl, krul, föhn en dergelijke, heb ik inderdaad prima harenquote:Op maandag 22 mei 2017 17:10 schreef Census het volgende:
[..]
Misschien ben je gezegend met heel mooi haar, maar voor mij vind ik 't het wel waard.
Ik heb nogal fijn (dun) haar, dus voor mij zijn goede shampoo en (vooral) conditioner nodig om er wat meer volume in te krijgen (waarna het ook makkelijker te stylen is met wax, clay of fiber). Misschien dat het ook bijdraagt aan langer gezond houden van haar (later grijs/kaal/oid). Ben man hé, wellicht dat het voor vrouwen minder belangrijk is.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:13 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Sinds ik niet verf, stijl, krul, föhn en dergelijke, heb ik inderdaad prima haren![]()
Maakt het voor jou zoveel verschil dan? Ik kan gewoon elke shampoo gebruiken en het blijft toch wel hetzelfde.
Sorry voor offtopic
Dit. Er zijn ook koelkastlades met slot. Zeker de keukenkastjes met de handgrepen naast elkaar zijn makkelijk, gewoon een hangslotje doorheen jassen. Vraagt ze om de sleutel? Ja die laat je binnenkort wel bijmaken! En oh ja, heeft ze dat geld nou al terugbetaald? Vervolgens niet laten bijmaken dus, zoals zij ook dat geld niet betaalt. Verder elke keer alle meuk in de badkamer die van haar is in een vuilniszak mieteren (en dan dus niet de haren in de prullenbak gooien, alles in die vuilniszak) en die netjes voor haar deur neerzetten. Gaat zij zitten Facetimen terwijl jullie tv kijken? Volume gewoon omhoog gooien en dan over het geluid van de tv lekker met z'n drieën schreeuwend praten, zodat zij dat Facetimen wel kan vergeten. Staat ze onder de douche en je bent in de buurt en hebt niks te doen? Uitstekend moment voor de afwas.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:23 schreef Peter het volgende:
Sloten op de kasten plaatsen. Als zij niet meebetaalt, mag ze ook geen spul gebruiken. Ze zoekt het maar uit.
Een vriend van mij had zo'n zelfde huisgenoot. Die is ook begonnen met exact hetzelfde irritante gedrag terug te leveren. Na 2 maanden waa ze verhuisd.quote:Op maandag 22 mei 2017 18:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dit. Er zijn ook koelkastlades met slot. Zeker de keukenkastjes met de handgrepen naast elkaar zijn makkelijk, gewoon een hangslotje doorheen jassen. Vraagt ze om de sleutel? Ja die laat je binnenkort wel bijmaken! En oh ja, heeft ze dat geld nou al terugbetaald? Vervolgens niet laten bijmaken dus, zoals zij ook dat geld niet betaalt. Verder elke keer alle meuk in de badkamer die van haar is in een vuilniszak mieteren (en dan dus niet de haren in de prullenbak gooien, alles in die vuilniszak) en die netjes voor haar deur neerzetten. Gaat zij zitten Facetimen terwijl jullie tv kijken? Volume gewoon omhoog gooien en dan over het geluid van de tv lekker met z'n drieën schreeuwend praten, zodat zij dat Facetimen wel kan vergeten. Staat ze onder de douche en je bent in de buurt en hebt niks te doen? Uitstekend moment voor de afwas.
Als ze zich gedraagt als een klein kind, moet je haar behandelen als een klein kind. Vergeet bovenstaande vooral niet uit te voeren met je allervriendelijkste glimlach op je gezicht, want dat maakt haar waarschijnlijk alleen maar bozer. Winwin.
quote:Op maandag 22 mei 2017 17:17 schreef Census het volgende:
voor mij zijn goede shampoo en (vooral) conditioner nodig om er wat meer volume in te krijgen.
Ben man hé
quote:Op maandag 22 mei 2017 17:04 schreef Stratotanker het volgende:
Kijk, dit zijn de mannen. Die zich sterk maken voor een zieke en kwetsbare vrouw.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:02 schreef raptorix het volgende:
Echt TS, snap niet dat je zo een enorme drol kunt zijn, echt ben je een fucking cuck ofzo dat je door zo een kutwijf je leven laat bederven, stuur me anders even een PM, los ik het persoonlijk voor je op.
dweilquote:Op maandag 22 mei 2017 15:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ergens halverwege gestopt met lezen. Wat een ongelofelijk natte dwijl ben jijje weet dat ze keihard misbruik van je maakt en je laat het keer op keer toe
.
Welkom in de grote mensen wereld TS, put up or shut up!
Voor 50 euro kom ik ook wel ff langs om tegen een random stranger te schreeuwen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de mannen. Die zich sterk maken voor een zieke en kwetsbare vrouw.Die denken: hier grijp ik in!
![]()
Dat is nog een euro teveel.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit een clue kan zijn. Het gedrag voor de 40 euro aankoop shampoo straalt mogelijk ook uit naar andere zaken.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:04 schreef Stratotanker het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2017 17:05 schreef Census het volgende:
[..]
Shampoo + conditioner ben je al gauw 30 euro kwijt hoor als je een beetje degelijke wilt zonder sulfaten en troep erin.
Bij de Tuinen en bijv. Yves Rocher kunnen mensen zulk soort shampoo kopen in de variant 2 in 1. En dat voor een prijs rond de 5 euroquote:Op maandag 22 mei 2017 17:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2017 15:46 schreef BoneThugss het volgende:
Dit soort parasieten moet je direct uitroeien!
Natuurlijk zijn er goedkope alternatieven, ik beweer ook niet dat degene die ik gebruik de beste is ofzo hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:14 schreef Yiwei het volgende:
[..]
[..]
Bij de Tuinen en bijv. Yves Rocher kunnen mensen zulk soort shampoo kopen in de variant 2 in 1. En dat voor een prijs rond de 5 euroEen grote fles.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:30 schreef Census het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er goedkope alternatieven, ik beweer ook niet dat degene die ik gebruik de beste is ofzo hoor.
(Overigens geloof ik dat 2 in 1 niet echt; shampoo zorgt ervoor dat vuil en oliën uit je haar gaan, terwijl conditioner juist emollients in je haar stopt. Dit zou elkaar tegenwerken wanneer je ze tegelijkertijd aanbrengt.)
Ja, en die kamer natuurlijk afsluiten. Zou ook kijken voor een eigen koelkastje.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:37 schreef Census het volgende:
Spullen op je kamer zetten, verder kan je vrij weinig doen. Beterschap trouwens.
Of niet verkracht haar gewoon of niet raptorquote:Op maandag 22 mei 2017 20:02 schreef raptorix het volgende:
Echt TS, snap niet dat je zo een enorme drol kunt zijn, echt ben je een fucking cuck ofzo dat je door zo een kutwijf je leven laat bederven, stuur me anders even een PM, los ik het persoonlijk voor je op.
Ik ben tegenwoordig redelijk braaf enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Of niet verkracht haar gewoon of niet raptor
Tja wie niet luistert moet maar voelen he.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig redelijk braaf enzo
Maar ik los soms nog steeds klusjes zoals deze op.
Gewoon de Eef Hoos Methode
Evert Hendrik "Eef" Hoos was een Nederlandse crimineel, ook wel bekend als "de Haagse Al Capone". Eef Hoos stond onder meer aan het hoofd van het beruchte Scheveningse incassobureau Toetanchamonquote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tja wie niet luistert moet maar voelen he.
Wies Eef Hoos?
Sentoquote:Op woensdag 24 mei 2017 11:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat is nog een euro teveel..
Balea..
Nou toch niet in de supernarkt hoor. Halen jullie je spullen bij een of andere exclusieve winkel?quote:Op maandag 22 mei 2017 17:05 schreef Census het volgende:
[..]
Bij de kapper of via internet. Voor vrouwen is er veel bij Etos enzo, maar voor mannen is het een stuk lastiger.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nou toch niet in de supernarkt hoor. Halen jullie je spullen bij een of andere exclusieve winkel?
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Huurders hebben huurbescherming, waardoor het heel lastig is om iemand er uit te werken als het qua samenwonen niet gaat. Het enige wat ik TS daarom kan aanraden is alles wat er gebeurt te noteren, een dossier op te bouwen en dit aan de huisbaas te laten zien.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Waarom haar niet inruilen voor andere huurder die niet asociaal is?
Als zij geen rekening wil houden met anderen dan is zij niet geschikt voor gedeelde woning.
Oh en die koude douche methode is natuurlijk heel makkelijk te herhalen als dit exemplaar zelf aan douchen is![]()
als ze allemaal individueel contract hebben met huisbaas , ik had een andere constructie in mijn hoofd maar gebaseerd op ervaring van tig jaar terug.quote:Op maandag 29 mei 2017 07:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Huurders hebben huurbescherming, waardoor het heel lastig is om iemand er uit te werken als het qua samenwonen niet gaat. .
Als je met die 3 andere huisgenoten besluit om haar terug te pakken durf ik te wedden dat die bitch binnen no time weg is! Wat anderen al zeggen: zie je spullen van haar neem die dan mee of gooi ze in de prullenbak. Ook een leuke is als je s nachts toevallig wakker bent even een paar x keihard op haar deur bonken zodat ze zich de tyfus wakker schrikt. Er zijn echt heel veel subtiele manieren om ervoor te zorgen dat zij het ook zat word.quote:Op maandag 29 mei 2017 07:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Huurders hebben huurbescherming, waardoor het heel lastig is om iemand er uit te werken als het qua samenwonen niet gaat. Het enige wat ik TS daarom kan aanraden is alles wat er gebeurt te noteren, een dossier op te bouwen en dit aan de huisbaas te laten zien.
Is dit serieus een voorstel dat je moet doen gast?quote:Op maandag 29 mei 2017 08:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Poep in een leeg boterkuipje, laagje boter erbovenop, in de koelkast ermee en wachten maar.
Of ze zoekt even een neukertje die ze laat jizzen in een shampoofles.quote:Op maandag 29 mei 2017 08:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is dit serieus een voorstel dat je moet doen gast?
Welke van de 2 woorden 'collectief' en 'optreden' is het sleutelwoord?quote:Op maandag 29 mei 2017 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het sleutelwoord hier collectief optreden is
Ze kan niet meer op internet omdat haar huisgenote onder de douche staat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |