Anderlecht zelfde verhaal.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef Sloggi het volgende: [..] Idd
. Alternatief: Spartak Moskou Sevilla Anderlecht Feyenoord Gewoon keihard eerste in de poule.
Ik ga toch liever naar Athene in september dan met de combi naar Belgie.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar wél een mooie tegenstander. Beter dan Olympiakos.
Ik ga niet naar de uitwedstrijden, dus ik hoop dat Club door de voorrondes komt.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga toch liever naar Athene in september dan met de combi naar Belgie.
Die zullen ook wel in pot 4 komen dan.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de uitwedstrijden, dus ik hoop dat Club door de voorrondes komt.
Dat wordt iedereen in de bus-combi vanaf Rotterdam natuurlijk, net als met AA Gent. Heb er overigens geen probleem mee als 1 van de 3 clubs een bus-club wordt, kan ik met een beetje geluk bij alle 3 de wedstrijden zijn met mijn huidige financiële middelen.quote:
België, Engeland en Duitsland. Hoef je 3x niet te vliegen, of cheapass met Ryanair.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat wordt iedereen in de bus-combi vanaf Rotterdam natuurlijk, net als met AA Gent. Heb er overigens geen probleem mee als 1 van de 3 clubs een bus-club wordt, kan ik met een beetje geluk bij alle 3 de wedstrijden zijn met mijn huidige financiële middelen.
Altijd boycotten. Met een combi naar een Europese uitwedstrijdquote:Op maandag 22 mei 2017 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat wordt iedereen in de bus-combi vanaf Rotterdam natuurlijk, net als met AA Gent. Heb er overigens geen probleem mee als 1 van de 3 clubs een bus-club wordt, kan ik met een beetje geluk bij alle 3 de wedstrijden zijn met mijn huidige financiële middelen.
Hoop zelf het meeste op een wedstrijdje in Dortmund (pot 2?).quote:Op maandag 22 mei 2017 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
België, Engeland en Duitsland. Hoef je 3x niet te vliegen, of cheapass met Ryanair.
In 2008 ook gewoon geweest na uitsluiting bij Nancy. Kan best. London is grootquote:Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Mochten we echt Spurs uit loten hoop ik werkelijk waar dat we geen supporters meenemen.
Hallo Happel!quote:Op maandag 22 mei 2017 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
In 2008 ook gewoon geweest na uitsluiting bij Nancy. Kan best. London is groot
Ja toen was er geen wedstrijdquote:Op maandag 22 mei 2017 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
In 2008 ook gewoon geweest na uitsluiting bij Nancy. Kan best. London is groot
Bedankt fijne vent.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Happel!![]()
Jij ook nog gefeliciteerd he!
Real.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
POT 1 @ChampionsLeague staat vast. Welke kampioen willen jullie loten? Bayern, Real, Juve, Benfica, Chelsea, Shakhtar, Monaco of Spartak?
quote:Op maandag 22 mei 2017 14:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor de mooi idd Real.
Shakhtar of Spartak voor de kans.
Die heb ik opgenomen, ben benieuwd!quote:Op zondag 21 mei 2017 18:34 schreef Caland het volgende:
Overigens zendt om 20.00u FOX de docu cultuurshock in Tirana uit
https://twitter.com/feyenoord/status/866329377059065860
Gaaf!quote:Op zondag 21 mei 2017 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Overigens is nu ook de volledige wedstrijd hierrr te vinden, zonder commentaar of herhalingen. Puur de wedstrijdcamera dus.
Met 10.000 man op Wembleyquote:Op maandag 22 mei 2017 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En uitsluiting van Europa voor 5 jaar na Spurs uit
Real, lekker 4e ring met je verrekijker de wedstrijd kijkenquote:Op maandag 22 mei 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
POT 1 @ChampionsLeague staat vast. Welke kampioen willen jullie loten? Bayern, Real, Juve, Benfica, Chelsea, Shakhtar, Monaco of Spartak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |