Anderlecht zelfde verhaal.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef Sloggi het volgende: [..] Idd
. Alternatief: Spartak Moskou Sevilla Anderlecht Feyenoord Gewoon keihard eerste in de poule.
Ik ga toch liever naar Athene in september dan met de combi naar Belgie.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar wél een mooie tegenstander. Beter dan Olympiakos.
Ik ga niet naar de uitwedstrijden, dus ik hoop dat Club door de voorrondes komt.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga toch liever naar Athene in september dan met de combi naar Belgie.
Die zullen ook wel in pot 4 komen dan.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de uitwedstrijden, dus ik hoop dat Club door de voorrondes komt.
Dat wordt iedereen in de bus-combi vanaf Rotterdam natuurlijk, net als met AA Gent. Heb er overigens geen probleem mee als 1 van de 3 clubs een bus-club wordt, kan ik met een beetje geluk bij alle 3 de wedstrijden zijn met mijn huidige financiële middelen.quote:
België, Engeland en Duitsland. Hoef je 3x niet te vliegen, of cheapass met Ryanair.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat wordt iedereen in de bus-combi vanaf Rotterdam natuurlijk, net als met AA Gent. Heb er overigens geen probleem mee als 1 van de 3 clubs een bus-club wordt, kan ik met een beetje geluk bij alle 3 de wedstrijden zijn met mijn huidige financiële middelen.
Altijd boycotten. Met een combi naar een Europese uitwedstrijdquote:Op maandag 22 mei 2017 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat wordt iedereen in de bus-combi vanaf Rotterdam natuurlijk, net als met AA Gent. Heb er overigens geen probleem mee als 1 van de 3 clubs een bus-club wordt, kan ik met een beetje geluk bij alle 3 de wedstrijden zijn met mijn huidige financiële middelen.
Hoop zelf het meeste op een wedstrijdje in Dortmund (pot 2?).quote:Op maandag 22 mei 2017 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
België, Engeland en Duitsland. Hoef je 3x niet te vliegen, of cheapass met Ryanair.
In 2008 ook gewoon geweest na uitsluiting bij Nancy. Kan best. London is grootquote:Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Mochten we echt Spurs uit loten hoop ik werkelijk waar dat we geen supporters meenemen.
Hallo Happel!quote:Op maandag 22 mei 2017 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
In 2008 ook gewoon geweest na uitsluiting bij Nancy. Kan best. London is groot
Ja toen was er geen wedstrijdquote:Op maandag 22 mei 2017 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
In 2008 ook gewoon geweest na uitsluiting bij Nancy. Kan best. London is groot
Bedankt fijne vent.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Happel!![]()
Jij ook nog gefeliciteerd he!
Real.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
POT 1 @ChampionsLeague staat vast. Welke kampioen willen jullie loten? Bayern, Real, Juve, Benfica, Chelsea, Shakhtar, Monaco of Spartak?
quote:Op maandag 22 mei 2017 14:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor de mooi idd Real.
Shakhtar of Spartak voor de kans.
Die heb ik opgenomen, ben benieuwd!quote:Op zondag 21 mei 2017 18:34 schreef Caland het volgende:
Overigens zendt om 20.00u FOX de docu cultuurshock in Tirana uit
https://twitter.com/feyenoord/status/866329377059065860
Gaaf!quote:Op zondag 21 mei 2017 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Overigens is nu ook de volledige wedstrijd hierrr te vinden, zonder commentaar of herhalingen. Puur de wedstrijdcamera dus.
Met 10.000 man op Wembleyquote:Op maandag 22 mei 2017 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En uitsluiting van Europa voor 5 jaar na Spurs uit
Real, lekker 4e ring met je verrekijker de wedstrijd kijkenquote:Op maandag 22 mei 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
POT 1 @ChampionsLeague staat vast. Welke kampioen willen jullie loten? Bayern, Real, Juve, Benfica, Chelsea, Shakhtar, Monaco of Spartak?
Bizar wel, volgens mij is pot 2 gemiddeld gezien nog beterquote:Op maandag 22 mei 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
Goede vraag. Ik denk alleen eerder dat Jones zich geschikt heeft in een rol als tweede keeper. Vraag me alleen af dan voor welk salarisquote:
Vond hem echt stukken toffer dan de Kuyt docu, absoluut een aanrader (maar ik kende het verhaal dan ook nog nauwelijks)quote:
Waarom zou Jones tweede keeper moeten zijn dan? Ik vind Vermeer een leuke keeper hoor, maar ik heb liever zo'n grote gozer in het doel dan eentje die wellicht beter kan voetballen, maar wel wat aan lengte tekort schiet. Dat speelt toch mee bij standaardsituatiesquote:Op maandag 22 mei 2017 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk alleen eerder dat Jones zich geschikt heeft in een rol als tweede keeper. Vraag me alleen af dan voor welk salaris![]()
Maar goed, ik weet het ook niet natuurlijk
Jones heeft de titel van eerste keeper ook wel verdiend dit seizoen toch? Was echt keigoed.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zou Jones tweede keeper moeten zijn dan? Ik vind Vermeer een leuke keeper hoor, maar ik heb liever zo'n grote gozer in het doel dan eentje die wellicht beter kan voetballen, maar wel wat aan lengte tekort schiet. Dat speelt toch mee bij standaardsituaties
Ik zeg ook niet dat Jones tweede keeper van mij moet zijn. Ik heb niet echt duidelijk een voorkeur, vind het allebei prima keepers. Allebei zo hun kwaliteiten.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zou Jones tweede keeper moeten zijn dan? Ik vind Vermeer een leuke keeper hoor, maar ik heb liever zo'n grote gozer in het doel dan eentje die wellicht beter kan voetballen, maar wel wat aan lengte tekort schiet. Dat speelt toch mee bij standaardsituaties
Vind ik ookquote:Op maandag 22 mei 2017 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jones heeft de titel van eerste keeper ook wel verdiend dit seizoen toch? Was echt keigoed.
Ik vind het voor Vermeer net zoiets als voor Krul bij Ajax: jammer dan, er is een betere. En jullie hebben Hahn ook nog, dat is ook al zo'n baas en een prima tweede keeper.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vind ik ook
Ik vind ook dat Vermeer wel een eerlijke kans moet krijgen om zich terug te vechten voor zover dat mogelijk is. Maar ik vind het persoonlijk onzin om Vermeer maar als eerste keeper voor te schuiven terwijl we met Jones kampioen werden
Zag jou ook laatst zeggen (dacht ik) dat je niet echt een voorkeur had, of is het nu toch een voorkeur voor Jones?quote:
Had ik ook niet maar verwacht niet dat ze allebei blijven.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zag jou ook laatst zeggen (dacht ik) dat je niet echt een voorkeur had, of is het nu toch een voorkeur voor Jones?
Volgens Caland wijn zwarte keepers een hoax.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zag jou ook laatst zeggen (dacht ik) dat je niet echt een voorkeur had, of is het nu toch een voorkeur voor Jones?
Precies. Al vraag ik mij af hoelang Hahn zich nog kan schikken in die rol.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het voor Vermeer net zoiets als voor Krul bij Ajax: jammer dan, er is een betere. En jullie hebben Hahn ook nog, dat is ook al zo'n baas en een prima tweede keeper.
Zwarte keepers, trap er niet in.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens Caland wijn zwarte keepers een hoax.
Ben benieuwd waar Vermeer dan heen kan. Ergens cashen?quote:Op maandag 22 mei 2017 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ik ook niet maar verwacht niet dat ze allebei blijven.
Ik denk niet dat Hahn dat nog wil inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2017 16:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Precies. Al vraag ik mij af hoelang Hahn zich nog kan schikken in die rol.
PSV, als vervanger van Zoet.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar Vermeer dan heen kan. Ergens cashen?
quote:Op maandag 22 mei 2017 16:34 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb sowieso een beetje een ''hekel'' aan Vermeer gekregen sinds dat filmpje waar die zo debiel aan het doen was tegen die agent.
Dus hij mag ook geen verdriet hebben als zijn ouders overlijden?quote:Op maandag 22 mei 2017 16:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk niet dat je medelijden hoeft te hebben met iemand die zoveel verdiend
Haten op Van Beekquote:Op maandag 22 mei 2017 16:48 schreef Elan het volgende:
Vermeer gaat hopelijk nog wel weg. Wat een matige keeper is dat. Zeker in combinatie met die prutser van een Van Beek.
Vannochtend las ik dat ze rekening hielden met 10.000, maar ook dat is dus nog een ruime onderschatting geweestquote:Op maandag 22 mei 2017 16:45 schreef Caland het volgende:
Ondertussen wordt Van Bronckhorst gehuldigd in zijn woonplaats, gemeente had ingeschat dat er 3000 man op af zouden komen, zijn er nu zo'n 15.000
https://twitter.com/jeroenhvnl/status/866659666759176196
Feyenoordgoden
Ja kan me wel herinneren dat er voedselpaketten samengesteld werden om op te sturen.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem echt stukken toffer dan de Kuyt docu, absoluut een aanrader (maar ik kende het verhaal dan ook nog nauwelijks)
1 probleem hahn wil niet bankenquote:Op maandag 22 mei 2017 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Vermeer verpatsen lijkt mij eerlijk gezegd ook het beste. Jones volgend jaar met Hahn als tweede keeper, het jaar erop wisselen en daarna is Jones al wel weer met pensioen
Begin me nu toch wel af te vragen wat het werkloosheidscijfer is onder Feyenoordsupportersquote:Op maandag 22 mei 2017 16:45 schreef Caland het volgende:
Ondertussen wordt Van Bronckhorst gehuldigd in zijn woonplaats, gemeente had ingeschat dat er 3000 man op af zouden komen, zijn er nu zo'n 15.000
https://twitter.com/jeroenhvnl/status/866659666759176196
Feyenoordgoden
Gaf die laatst zelf aan in een interview. Hij wil spelenquote:Op maandag 22 mei 2017 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt hem persoonlijk gesproken merk ik
Ja dat lijkt me logisch. Zou ik ook willen. Denk je dat Vermeer de tweede seizoenshelft wilde spelen of liever op de bank wilde?quote:Op maandag 22 mei 2017 18:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaf die laatst zelf aan in een interview. Hij wil spelen
Jezus en dat voor een prof hoe durft hijquote:Op maandag 22 mei 2017 18:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaf die laatst zelf aan in een interview. Hij wil spelen
Hij geeft toch alleen maar antwoord op Tim johquote:Op maandag 22 mei 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus en dat voor een prof hoe durft hij
quote:Op maandag 22 mei 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
De enige keeper die graag op de bank wilde zitten was Ronald Graafland. Maar die had dan ook een eigen snackbar, de god.
Als je je kan beheersen wel jaquote:Op maandag 22 mei 2017 18:22 schreef Divje het volgende:
Da's toch veel mooier dan zo'n kledingmerkje of geflopte muziekcarrière
Volgens mij ook gewoon letterlijk z'n hele carriere tweede of derde keeper geweestquote:Op maandag 22 mei 2017 18:22 schreef Divje het volgende:
Da's toch veel mooier dan zo'n kledingmerkje of geflopte muziekcarrière
Hahn als tweede keeper? Die is wel echt kut hoor.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:06 schreef Slobeend het volgende:
Vermeer verkopen. Met Jones, Hahn en Bijlow het seizoen in.
Verkopen dan.quote:Op maandag 22 mei 2017 18:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahn als tweede keeper? Die is wel echt kut hoor.
W2 heeft iig al interesse getoond in Hahn.quote:Op maandag 22 mei 2017 18:27 schreef Caland het volgende:
Ik gok dat ze Hahn laten gaan, Jones en Vermeer mogen het uitvechten waarna de verliezer in de winterstop alsnog vertrekt.
Zwolle uitquote:Op maandag 22 mei 2017 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik gok dat vermeer een andere club zoekt.
ik hoop dat hij een andere club zoekt.
Meevoetballende keepers zit niemand op te wachten.
Hoevee keer is jones dit seizoen uit het strafschopgebied gelopen om iets af te stoppen?
nul keer.
Iddquote:Op maandag 22 mei 2017 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ook gewoon letterlijk z'n hele carriere tweede of derde keeper geweest
Zelfs dat deed Jones dan goed.quote:
Hoop dat ie terug naar PEC komt.quote:Op maandag 22 mei 2017 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
W2 heeft iig al interesse getoond in Hahn.
Nee Klaas dat was een blunder van Jones.quote:Op maandag 22 mei 2017 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zelfs dat deed Jones dan goed.
Ik moest altijd lachen toen vermeer bij ajax in het doel stond.
Ik heb het allemaal niet zo begrepen waarom hij ooit kwam.
Ik denk dat het grootste deel van de Feyenoord aanhang Jones gewoon in het doel willen zien. Maar GIo bepaalt.
keepers kunnen heel lang meequote:Op maandag 22 mei 2017 18:35 schreef macca728 het volgende:
Vermeer verkopen en verder gaan met een keeper van 35 die 2 jaar basis speler is geweest ??
Ja vooral doen.
En zo goed was Jones de laatste weken ook niet meer.
dat noemt zich een echte supporterquote:Op maandag 22 mei 2017 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keepers kunnen heel lang mee
ik wist tot 2 weken geleden niet eens dat jones 35 ia
ik dacht dat die goser 28 orzo wasquote:
Ja.quote:Op maandag 22 mei 2017 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik dacht dat die goser 28 orzo was
heb je daar problemen mee?
Prima club, gewoon nog een jaartje verhuren en volgend jaar verder kijken.quote:Op maandag 22 mei 2017 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
W2 heeft iig al interesse getoond in Hahn.
Ik dacht dat jij alles wist?quote:Op maandag 22 mei 2017 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik dacht dat die goser 28 orzo was
heb je daar problemen mee?
Nu voel ik me een pestkop. Bedankt.quote:Op maandag 22 mei 2017 18:49 schreef Caland het volgende:
We kunnen van Klaas ook moeilijk verwachten dat hij alles weet ofzo
Ik wist zijn leeftijd echt niet ..quote:
Ze kunnen ook té oud worden, maar in principe worden ze met de tijd alleen maar beter ja.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Jones kan alleen maar beter en lekkerder worden?
Zo lekker serieus.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze kunnen ook té oud worden, maar in principe worden ze met de tijd alleen maar beter ja.
Vermeer wordt dus alleen nog maar beter. Jones zit aan z'n top.
Jones is ook vrijwel z'n gehele carrière tweede keeper geweest en heeft in de meeste seizoenen dus nauwelijks gekeept (in het eerste elftal).quote:Op maandag 22 mei 2017 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo lekker serieus.
Moet Vermeer wel spelen uiteraard. Ervaringsvak dit dat.
Hmpf. Goed punt. Ik maak hieruit op dat een keeper van trainen ook beter wordt. Eye-opener.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jones is ook vrijwel z'n gehele carrière tweede keeper geweest en heeft in de meeste seizoenen dus nauwelijks gekeept (in het eerste elftal).
De kwaliteit die Jones heeft gaat Vermeer nooit krijgen of hij nou 16, 29 of 39 is. Jones is goed omdat hij groot is en zelfverzekerd net uitkomen. Vermeer is klein voor een keeper dus moet hij beter incalculeren wanneer hij kan uitkomen. Met zijn reach zal het dus vaker misgaan en/of besluit hij op zijn doellijn te blijven met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze kunnen ook té oud worden, maar in principe worden ze met de tijd alleen maar beter ja.
Vermeer wordt dus alleen nog maar beter. Jones zit aan z'n top.
quote:Op maandag 22 mei 2017 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo lekker serieus.
Moet Vermeer wel spelen uiteraard. Ervaringsvak dit dat.
Tuurlijk is Jones op sommige punten beter. Aan de andere kanten is Vermeer explosiever, atletischer, heeft betere reflexen en kan 'ie beter meevoetballen.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De kwaliteit die Jones heeft gaat Vermeer nooit krijgen of hij nou 16, 29 of 39 is. Jones is goed omdat hij groot is en zelfverzekerd net uitkomen. Vermeer is klein voor een keeper dus moet hij beter incalculeren wanneer hij kan uitkomen. Met zijn reach zal het dus vaker misgaan en/of besluit hij op zijn doellijn te blijven met alle gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |