Ik ben al in verschillende savegames aangevallen door de cultists nog lang voordat ik Alduin had verslagenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen als je Alduin al verslagen hebt, want als je dat nog niet hebt gedaan krijg je de cultists van Miraak nog niet te zien.
Hearthfire voegt weinig bijzonders toe, alleen dat je op drie locaties een huis kunt bouwen
Ze komen al lang daarvoor. Als je deze quest hebt geaccepteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen als je Alduin al verslagen hebt, want als je dat nog niet hebt gedaan krijg je de cultists van Miraak nog niet te zien.
Apart, nadat ik de horn haalde heb ik vaak genoeg ergens gewacht of liggen pitten en die lui niet gezien. Pas direct na het doden van Alduin en teruggaan naar Riverwood om Delphine te spreken had ik ze ineens in m'n nek na de fasttravelquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Ze komen al lang daarvoor. Als je deze quest hebt geaccepteerd![]()
Ik kan het weten want ik heb het spel ondanks de honderden uren die ik erin heb zitten nooit 'uitgespeeld'
Ik ben ze eigenlijk altijd alleen in Riverwood of Whiterun tegengekomen na een fast travel, maar echt nog voordat ik Esbern überhaupt ben gaan oppikken in Riften.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Apart, nadat ik de horn haalde heb ik vaak genoeg ergens gewacht of liggen pitten en die lui niet gezien. Pas direct na het doden van Alduin en teruggaan naar Riverwood om Delphine te spreken had ik ze ineens in m'n nek na de fasttravel
Aightquote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:29 schreef Reljem het volgende:
Ik ben begonnenWood Elf for the win. Genot.
Ik ben altijd gecharmeerd van Elven in Fantasy boeken/films. Boog, beetje magie. Dus eerder dual magic dan dual dagger mits mogelijk. Ooit Skyrim gespeeld, begon toch weer te kriebelen. Vette shit.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
AightWordt vast en zeker een sneak archer/dual dagger char?
Ik ook, zie usernamequote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:35 schreef Reljem het volgende:
[..]
Ik ben altijd gecharmeerd van Elven in Fantasy boeken/films. Boog, beetje magie. Dus eerder dual magic dan dual dagger mits mogelijk. Ooit Skyrim gespeeld, begon toch weer te kriebelen. Vette shit.
Bogen upgrade je bij een smith, moet je wel de perks hebben om ze te improven (elven smithing, dwarven smithing, orcish... etc etc) en enchanten gaat bij een arcane enchanter table, waar je gevulde soulgems voor nodig hebt, en natuurlijk een rijtje enchants om uit te kiezen, dus enchanted wapens waar je niks aan hebt disenchant je daar (voorbeeld: je vecht met zwaard en schild en loot een two-handed axe met fire damage).quote:Op zondag 23 juli 2017 09:27 schreef Reljem het volgende:
Tips om een brute boog te maken? Ik ben niet echt thuis in dat enchanten/smithing, nog nooit gedaan ook. Heb wel allemaal Soul Gems, maar die zijn leeg. Hoe vul ik die en hoe werkt het allemaal? Kan het ook opzoeken maar denk dat ik van jou/jullie een simpeler, vollediger antwoord krijg. Alvast dank.
Creatures/humanoids lvlen niet met je mee, dus die poisons werken nog gewoon op wolves en bandits enzo.quote:Op zondag 23 juli 2017 09:29 schreef Reljem het volgende:
Ennn.. Ik heb allemaal poisons maar die tellen bijvoorbeeld maar voor creatures tot en met level 5. Ik ben nu zelf level 7. Die kan ik wel weggooien allemaal? (ervan uitgaande dat creatures meelevelen).
Hahaha wat leuk!!quote:Op maandag 24 juli 2017 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De dingen die af en toe gebeuren...
[ afbeelding ]
Ik had die orc bard afgemaakt en een paar seconden later komt die knul binnenlopen (de zoon van de inn-eigenaar in Rorikstead) en gaat gewoon op die stoel zitten
Haha ja hequote:
Echt hoor!quote:
Doe even normaal tegen Drizzt, mongoolquote:Op maandag 24 juli 2017 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt hoor!
Die orc bard zeg. Die heeft ook altijd wat!
quote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Drizzt, mongool
DPgodquote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Drizzt, mongool
Dark elf (drow)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |