En dan te bedenken dat we deze situatie al 2 keer eerder hebben meegemaakt de afgelopen twee jaar. Met de bekende afloop... Ik durf nog helemaal nergens op te rekenen, maar het moet toch een keer gaan lukken zou je denken.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Het zijn vreemde dagen, waarin we met zijn allen heen en weer geslingerd worden tussen hoop en vrees...
Denk dat ze die andere 2 nodig hadden voor de verplaatsingen naar de eilanden. Deze rustdag valt dan op een meer logisch moment.quote:
Het is vooral moeilijk om niet waanzinnig bijgelovig te worden van deze situatie. Soms weet ik echt niet meer wat ik erover moet zeggen. Alsof het iets uitmaakt of iemand die Tom Dumoulin nooit persoonlijk heeft ontmoet beweert 'dat het nog wel mis zal gaan' of 'dat het sowieso binnen is'.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we deze situatie al 2 keer eerder hebben meegemaakt de afgelopen twee jaar. Met de bekende afloop... Ik durf nog helemaal nergens op te rekenen, maar het moet toch een keer gaan lukken zou je denken.
Je zou als volwassen man natuurlijk ook kunnen proberen om zoiets primitiefs als nationalisme achter je te laten.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is vooral moeilijk om niet waanzinnig bijgelovig te worden van deze situatie. Soms weet ik echt niet meer wat ik erover moet zeggen. Alsof het iets uitmaakt of iemand die Tom Dumoulin nooit persoonlijk heeft ontmoet beweert 'dat het nog wel mis zal gaan' of 'dat het sowieso binnen is'.
Voor de eerste etappe van de Giro sprak ik vol vertrouwen dat Steven Kruijswijk dit jaar de boel recht zou gaan zetten en zijn revanche zou krijgen dit jaar. Het gevolg na 2,5 week Giro is dat Kruijswijk harkend en stoempend op plek 10 staat en Dumoulin met minuten voorsprong in het roze rijdt. Tsja.
Uiteindelijk kunnen we maar 1 ding doen en dat is wachten. Maar dat wachten is moordend voor een land dat zo smacht naar succes en verlossing... dus proberen we er alles aan te doen om onszelf wijs te maken dat we er op de een of andere manier invloed op hebben.
-wappert met vlaggetje-
Poeh heej.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou als volwassen man natuurlijk ook kunnen proberen om zoiets primitiefs als nationalisme achter je te laten.
Zonneveldiaans stukje.quote:
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 22 mei 2017 11:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is vooral moeilijk om niet waanzinnig bijgelovig te worden van deze situatie.
Wat vind jij eigenlijk van Tom Dumoulin? Los van z'n nationaliteit en los van het feit dat je de blinde adoratie voor hem hypocriet vindt?quote:Op maandag 22 mei 2017 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou als volwassen man natuurlijk ook kunnen proberen om zoiets primitiefs als nationalisme achter je te laten.
Het woord 'jinx' is aardig vaak gevallen dit jaar én vorig jaar, en lang niet alleen door mij, dus blijkbaar wel.quote:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er iemand is die Tom Dumoulin niet de zege zou gunnen. Tom heeft wel echt een hoge gun-factor, en met zijn actie van gisteren door het peloton stil te leggen toen Quintana op de grond lag heeft die die gunfactor alleen maar verhoogd internationaal gezien.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Tom Dumoulin? Los van z'n nationaliteit en los van het feit dat je de blinde adoratie voor hem hypocriet vindt?
eerste rustdag was inderdaad ivm verplaatsing. Valt me op dat ze dat tijdens Grande Partenza in Denemarken en Nederland niet deden.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Denk dat ze die andere 2 nodig hadden voor de verplaatsingen naar de eilanden. Deze rustdag valt dan op een meer logisch moment.
Tom heeft een leuke uitstraling en over het algemeen een goede koersinstelling. Hij koerst vaak attractief en heeft daar vervolgens ook nog een goed verhaal bij. Dat is bijzonder tegenwoordig.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Tom Dumoulin? Los van z'n nationaliteit en los van het feit dat je de blinde adoratie voor hem hypocriet vindt?
Aldus iemand die een zwak heeft voor Basken.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En voor alle Afrikanen!quote:Op maandag 22 mei 2017 12:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Aldus iemand die een zwak heeft voor Basken.
Jawel hoor.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
eerste rustdag was inderdaad ivm verplaatsing. Valt me op dat ze dat tijdens Grande Partenza in Denemarken en Nederland niet deden.
Dinsdag en donderdag.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
gevalletje glazen bol werk. Kijkende naar het programma deze week, welke rit is voor Tom de meest lastige op papier?
Je verwart nationalisme met chauvinisme.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op papier zijn dit de zwaarste ritten. Ik denk dat psychologisch gezien zaterdag misschien nog wel zwaarder is, omdat het vorige keer ook mis ging op de voorlaatste dag.quote:
Ik schaam me er niet voor chauvinistisch te zijn.quote:Op maandag 22 mei 2017 13:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je verwart nationalisme met chauvinisme.
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op maandag 22 mei 2017 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op papier zijn dit de zwaarste ritten. Ik denk dat psychologisch gezien zaterdag misschien nog wel zwaarder is, omdat het vorige keer ook mis ging op de voorlaatste dag.
Woensdag ook lange etappe met veel klimkilometers. Denk dat als TD donderdag overleeft dan is het wel binnen wellicht, tenzij er iets raars gebeurt.quote:
ik vind het altijd zo ironisch dat jij dit roept terwijl je je bank wit als er een Bask goed rijdtquote:Op maandag 22 mei 2017 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Naja, ook los daarvan wordt zaterdag zeker geen eitje. Zeker omdat het de laatste kans is voor Quintana en Nibali en misschien Zakarin/Pinot, zullen ze daar alles uit de kast trekken. Woensdag en vrijdag zijn wel iets milder.quote:
Dat is toch al weer anderhalf jaar geleden en toen was er toch ook geen tijdrit aan het eind om het goed te maken?quote:Op maandag 22 mei 2017 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op papier zijn dit de zwaarste ritten. Ik denk dat psychologisch gezien zaterdag misschien nog wel zwaarder is, omdat het vorige keer ook mis ging op de voorlaatste dag.
Dat is waar. Die slottijdrit vergroot de kansen wel aanzienlijk. Waarschijnlijk is dat ook een van de redenen dat Dumoulin voor de Giro gaat ipv de Tour.quote:Op maandag 22 mei 2017 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch al weer anderhalf jaar geleden en toen was er toch ook geen tijdrit aan het eind om het goed te maken?
Hij is nu ook nog eigenlijk de underdogquote:Op maandag 22 mei 2017 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom heeft een leuke uitstraling en over het algemeen een goede koersinstelling. Hij koerst vaak attractief en heeft daar vervolgens ook nog een goed verhaal bij. Dat is bijzonder tegenwoordig.
Toch heb ik niet echt veel gevoel bij Tom. Het interesseert me niet echt. Waarschijnlijk omdat hij te goed is, ik ben meer voor de underdogs. In 2015 vond ik zijn overwinning op Cumbre del Sol nog geniaal, maar de zege op Oropa deed me al een stuk minder.
Ik denk trouwens ook nog steeds dat hij de Giro gaat verliezen. Morgen wordt een spannende dag voor zijn fans.
Je gaat hier toch niet Chad Haga en Preidler vergelijken met Poels, Henao en Thomas?quote:Op maandag 22 mei 2017 11:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me niet onlogisch, zo doet Sky het ook altijd.
Hebben ze daar nog last van sneeuwmuren?quote:Op maandag 22 mei 2017 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
De Stelvio wordt in ieder geval niet geschrapt morgen. Daar was nog enige tijd sprake van.
Kruijswijk DNSquote:Op maandag 22 mei 2017 14:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Petakki is vandaag al naar boven gereden.
[ afbeelding ]
Amstel Gold Race toch?quote:Op maandag 22 mei 2017 14:42 schreef showtimer het volgende:
Weet iemand nog in welke koers Kelderman zich ooit vastreed in de sneeuw? Was dat Parijs tegen Nice?
Daar ging hij gewoon een weiland in.quote:
En toch was ik bij Kruijswijk eigenlijk meer zeker van een mogelijke NL eindzege dan nu. Steven was bergop oppermachtig en echt alleen pech (of de jinxers van de NOS) zou hem van een eindzege houden.quote:Op maandag 22 mei 2017 11:11 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het allemaal prachtig, hij verdient de hype zeker wel. We maken mooie dagen mee.
Cataloniequote:Op maandag 22 mei 2017 14:42 schreef showtimer het volgende:
Weet iemand nog in welke koers Kelderman zich ooit vastreed in de sneeuw? Was dat Parijs tegen Nice?
Je hebt gelijk dat Dumoulin bergop minder imponeert dan Kruijswijk vorig jaar.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:54 schreef franklop het volgende:
[..]
En toch was ik bij Kruijswijk eigenlijk meer zeker van een mogelijke NL eindzege dan nu. Steven was bergop oppermachtig en echt alleen pech (of de jinxers van de NOS) zou hem van een eindzege houden.
Dumoulin moet eerst maar laten zien wat hij tegenover Quintana kan zetten.
Ach die val was onhandig, niet teveel aan ophangen. Vooraf was vooral zaak voor hem om week 3 sterk te zijn, want daar kon hij het verschil maken. Na een prima rustdag van Movistar zie ik hem morgen wel vroege poging doen en dan kan het hard gaan.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat Dumoulin bergop minder imponeert dan Kruijswijk vorig jaar.
Toch vind ik Quintana ook niet extreem overtuigend. Op de Etna deed hij geen poging. Op de Blockhaus ging hij wel in de aanval, maar pakte hij uiteindelijk nog geen halve minuut. In de klim naar Oropa probeerde hij het wel, maar kwam hij niet meer dan 10 seconden los en uiteindelijk moest hij zelfs lossen. En gisteren viel hij, dat is ook altijd een slecht teken.
Aan de andere kant; als een Lotto-Jumbo renner zo valt, noemt iedereen het een gebrek aan scherpte en een signaal.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach die val was onhandig, niet teveel aan ophangen. Vooraf was vooral zaak voor hem om week 3 sterk te zijn, want daar kon hij het verschil maken. Na een prima rustdag van Movistar zie ik hem morgen wel vroege poging doen en dan kan het hard gaan.
Een valpartij is nooit fijn, noch fysiek, noch mentaal. Ongeacht wat de oorzaak is of de nationaliteit van de renner.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aan de andere kant; als een Lotto-Jumbo renner zo valt, noemt iedereen het een gebrek aan scherpte en een signaal.
Dat doet de prestatie van Kruijswijk te kort. Hij was de overige etappe's bij de les.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aan de andere kant; als een Lotto-Jumbo renner zo valt, noemt iedereen het een gebrek aan scherpte en een signaal.
En die van dit jaar?quote:Op maandag 22 mei 2017 15:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat doet de prestatie van Kruijswijk te kort. Hij was de overige etappe's bij de les.
Ik vond die 13 seconden verlies in de eerste etappe al een heel slecht teken voor Kruijswijk.quote:
We hadden het over de val van Quintana deze ronde, niet over de val van Kruijswijk vorig jaar.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Daar hebben we het toch niet over?
Jij had het over een TLJ renner die valt. Nou toevallig is Kruijswijk van die ploeg. Kruijswijk had vorig jaar geen gebrek aan scherpte.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We hadden het over de val van Quintana deze ronde, niet over de val van Kruijswijk vorig jaar.
quote:Astana Proteam together with its partners will issue the special edition water bottles in the day of memory of Michele Scarponi. It will be special colored bottles (see the picture) to honor the memory of Michele.
Tomorrow, on May 23rd, during Stage 16 (Rovetta – Bormio) with a famous climb Passo del Mortirolo, named as “Cima Scarponi”, Astana Proteam riders will use these bottles in the race, while the staff of the team will distribute it to the fans on the road and near the bus.
Besides, a part of the bottles will be given to the family of Michele.
It is just a small thing, but we believe, it will help everyone to memory great champion Michele Scarponi.
Heel moeilijk leek het me allemaal niet, maar goed, ik zal het even spellen.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij had het over een TLJ renner die valt. Nou toevallig is Kruijswijk van die ploeg. Kruijswijk had vorig jaar geen gebrek aan scherpte.
niet gelezenquote:Op maandag 22 mei 2017 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel moeilijk leek het me allemaal niet, maar goed, ik zal het even spellen.
Franklop zegt dat de val van Quintana onhandig was, niet te veel aan ophangen. Dus ik vraag me af hoe de reactie was geweest als een Lotto-Jumbo renner zo was gevallen. Dat heeft dus geen ene fucking moer met die val van Kruijswijk vorig jaar te maken want dat was net even wat anders.
In dat geval zullen de reguliere volgers zeggen dat het een onhandige val isquote:Op maandag 22 mei 2017 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus ik vraag me af hoe de reactie was geweest als een Lotto-Jumbo renner zo was gevallen.
Nee, dat bleek.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2017 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
In dat geval zullen de reguliere volgers zeggen dat het een onhandige val is
quote:Steven Kruijswijk: “Had scheurtje in mijn ribben na Yorkshire”
twitter:JeroenVanbelle twitterde op maandag 22-05-2017 om 15:08:35We beginnen morgen al om 12u30 ipv 13u15 met de koninginnenrit! MET de Mortirolo dus. Vijf uur live koers... @EurosportNLBE #giro100 reageer retweet
Hij bedoelt 3,5 uur koers en 1,5 uur reclamequote:Op maandag 22 mei 2017 15:41 schreef showtimer het volgende:
twitter:JeroenVanbelle twitterde op maandag 22-05-2017 om 15:08:35We beginnen morgen al om 12u30 ipv 13u15 met de koninginnenrit! MET de Mortirolo dus. Vijf uur live koers... @EurosportNLBE #giro100 reageer retweet
Optimist.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij bedoelt 3,5 uur koers en 1,5 uur reclame
Haha sukkolquote:Op maandag 22 mei 2017 15:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Optimist.
Nou ja, ik kan toch niet kijken, heb diverse afspraken voor mijn werk morgenmiddag
Waarom in godsnaam en wat heeft volwassen zijn daarmee te makenquote:Op maandag 22 mei 2017 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dik 25 graden daar. Als je dan met lange mouwen gaat trainen weet je inderdaad dat die ouwe viespeuken weer ouderwets aan de benzinepomp hebben gehangen.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
De Movis met lange mouwen op de rustdag, die hebben goed bijgeladen
Die formuleringquote:Op maandag 22 mei 2017 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dik 25 graden daar. Als je dan met lange mouwen gaat trainen weet je inderdaad dat die ouwe viespeuken weer ouderwets aan de benzinepomp hebben gehangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaldenprikjes verbergen.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Wat hebben lange mouwen te maken met een 'goede hersteldag'?
Eng. Hopelijk Tom ook dan.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen korte mauwen en de arm vol pleisters zekerquote:
Dan zullen er wel mensen gaan mauwen ja.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En morgen korte mauwen en de arm vol pleisters zeker
is eerder andersom.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam en wat heeft volwassen zijn daarmee te maken
Train jij ook wel eens met lange mouwen als het bijna 30 graden is?quote:
Ik train überhaupt niet met mouwen. Maar ik train dan ook niet buiten.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Train jij ook wel eens met lange mouwen als het bijna 30 graden is?
waarom die lange trainingsbroeken?quote:Op maandag 22 mei 2017 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Train jij ook wel eens met lange mouwen als het bijna 30 graden is?
Die van Lampre heeft wel een kuurtje gehad zo te zien. Is dat Chris Horner?quote:Op maandag 22 mei 2017 17:30 schreef wimderon het volgende:
Dumoulin met zonder lange mouwen.
[ afbeelding ]
Nooooquote:Op maandag 22 mei 2017 17:30 schreef wimderon het volgende:
Dumoulin met zonder lange mouwen.
[ afbeelding ]
Matxin.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die van Lampre heeft wel een kuurtje gehad zo te zien. Is dat Chris Horner?
Zo naief deze manquote:Op maandag 22 mei 2017 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Wat hebben lange mouwen te maken met een 'goede hersteldag'?
quote:Op maandag 22 mei 2017 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |