GGMM ontsnapt.quote:
Jammer, volgend seizoen niet het hele seizoen een slappe act van jou.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme.
Dik verdiend verder. Kut SCC.
Zonde he?quote:Op zondag 21 mei 2017 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, volgend seizoen niet het hele seizoen een slappe act van jou.
MVV-Roda is wel echt genotquote:Op zondag 21 mei 2017 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doei Cambuur. Nog extra zuur voor Helmond
Sowieso genotswedstrijden voor de boegquote:
Sowieso worden er weer twee stadions verbouwd komende weekquote:Op zondag 21 mei 2017 16:26 schreef asco het volgende:
Haha, dat wordt oorlog hier in Limburg. Wel mooi.
Tuurlijk niet. Maar NAC ook niet. En Roda en NEC eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan MVV het eigenlijk wel aan om Eredivisie te spelen?
We hebben dit jaar toch ook go ahead en nec gezien?quote:Op zondag 21 mei 2017 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan MVV het eigenlijk wel aan om Eredivisie te spelen?
Ze kunnen wel de sponsoren van Roda aantrekken dan als ze erin blijven. Maar is wel leuk eens wat anders.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar NAC ook niet. En Roda en NEC eigenlijk ook niet.
Venlo is nauwelijks Limburg, en de Koelgenotquote:Op zondag 21 mei 2017 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nu Roda eruit.
Beetje jammer alleen dat er nu twee Limburgse clubs in de eredivisie komen.
Ach als Roda er maar uit gaat, dat is wel de lelijkste Limburgse club.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nu Roda eruit.
Beetje jammer alleen dat er nu twee Limburgse clubs in de eredivisie komen.
Vergeet Roda niet. Ik zie Jong PSV, Jong Ajax, Jong Utrecht en Jong AZ in willekeurige volgorde gewoon 1, 2, 3 en 4 worden.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben dit jaar toch ook go ahead en nec gezien?
Hoeveel SC en CC heb jij wel niet?quote:Op zondag 21 mei 2017 16:38 schreef Caland het volgende:
Heb al een clubcardje voor VVV aangevraagd, genieten.
Ik ga met je mee hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:38 schreef Caland het volgende:
Heb al een clubcardje voor VVV aangevraagd, genieten.
Eens.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als Roda er maar uit gaat, dat is wel de lelijkste Limburgse club.
Snap ik wel.quote:
Ik heb een clubcard van NEC, de Graafschap, VVV, Cambuur en Vitesse.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel SC en CC heb jij wel niet?
Goed geregeld.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een clubcard van NEC, de Graafschap, VVV, Cambuur en Vitesse.
Verder ook wel genoeg mensen die ik ken die supporter of werkzaam zijn bij andere clubs dus meestal komt het wel goed.
Met een volkslied. Dan ben je gewoon kutquote:Op zondag 21 mei 2017 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens.MVV is een prachtige club met dito historie.
Ach ja. Als dat het ergste is.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met een volkslied. Dan ben je gewoon kut
Welke historie?quote:Op zondag 21 mei 2017 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens.MVV is een prachtige club met dito historie.
https://www.eredivisie.nl(...)Historisch-Ranglijstquote:
In 1743?quote:Op zondag 21 mei 2017 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is er ooit min of meer kampioen geworden.
quote:Op zondag 21 mei 2017 16:57 schreef bascross het volgende:
Hopelijk gaat Roda er deze keer wel uit. Wij mogen weer in de JL, daar winnen we in ieder geval wat vaker en die vrijdagavond is ook wel lekker.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:57 schreef bascross het volgende:
Hopelijk gaat Roda er deze keer wel uit. Wij mogen weer in de JL, daar winnen we in ieder geval wat vaker en die vrijdagavond is ook wel lekker.
Ben je serieus?quote:
Graagquote:
Dat is wel een prima reden om een mogelijke ondergang van je club voor lief te nemen.quote:Op zondag 21 mei 2017 16:59 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan voetbal op zondagmiddag.
Ondergang? Cambuur bestaat meer dan 40 jaar en heeft toch vooral in de eerste divisie gespeeld.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel een prima reden om een mogelijke ondergang van je club voor lief te nemen.
Ik dacht dat je voor Roda was.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Ondergang? Cambuur bestaat meer dan 40 jaar en heeft toch vooral in de eerste divisie gespeeld.
Is toch heerlijk johquote:Op zondag 21 mei 2017 16:59 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan voetbal op zondagmiddag.
Ja dan snap ik het. Roda kan inderdaad niet degraderen, dan gaan ze waarschijnlijk kapot.quote:
Overleefden ze 2 seizoen terug ook gewoonquote:Op zondag 21 mei 2017 17:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het. Roda kan inderdaad niet degraderen, dan gaan ze waarschijnlijk kapot.
quote:
Klopt, maar hun grote redder zit nu in de cel.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overleefden ze 2 seizoen terug ook gewoon
speelden toen ook alles of niks, daarbij hebben ze afgelopen jaar zowat twee elftallen bij elkaar gesprokkeld.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overleefden ze 2 seizoen terug ook gewoon
Wat heb je tegen NAC dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 18:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Wordt dus NEC - NAC volgende ronde.
Hup NEC dan maar.
Laten we het dan hopen dat ze degraderen.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het. Roda kan inderdaad niet degraderen, dan gaan ze waarschijnlijk kapot.
Al bijgekomen ouwe reus?quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:41 schreef Tagliano het volgende:
Toffe potjes vanavond. Kan wel eens leuk worden
Tuurlijk, nog even genieten van de laatste potjes voetbal en dan gaan we lekker de zomerstop inquote:
Zo is datquote:Op donderdag 25 mei 2017 10:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, nog even genieten van de laatste potjes voetbal en dan gaan we lekker de zomerstop in
quote:
Die Dessers hield net zo stevig dat shirtje van zijn tegenstander vast.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
En een schaapachtig lachje, dat was dus terecht.
Klopt, maar dat konden we je ook wel voorspellen in het reguliere JL-seizoen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou qua voetbal totaal niet. Wat een drama dat nac
Die Dessers ofzo mag wel eens leren koppenquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat konden we je ook wel voorspellen in het reguliere JL-seizoen.
NEC schakelt hem wel goed uit.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Dessers ofzo mag wel eens leren koppen
Vertel mij eens wat ik allemaal gemist heb, waarde opperquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De historische eerste helft gemist hebben
Een gegeven rode kaart die werd ingetrokken door de video ref.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat ik allemaal gemist heb, waarde opper
Ah dat soort dingen zijn wel tofquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een gegeven rode kaart die werd ingetrokken door de video ref.
Ja zal ik wel even doen. Kan mij nog wel Ajax-Willem II met de omgekeerde situatie herinnerenquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste keer ooit volgens mij. Momentje om terug te kijken.
Ik vraag me af of hij nog steeds een tipi in zijn woonkamer heeft staan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn Vreven gun ik de Eredivisie wel.
quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn Vreven gun ik de Eredivisie wel.
SMS INDI AANquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nog steeds een tipi in zijn woonkamer heeft staan.
NEC ook, behalve dit seizoen dan al scheelde het in de uitwedstrijd weinigquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:45 schreef Adames het volgende:
NAC is gegarandeerd puntverlies voor Feyenoord
Ook wel lekker
Drie schermpjes hier, niks mis meequote:Op donderdag 25 mei 2017 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
De bal rolt inmiddels ook in Maastricht.
Darts, hoe kan het ook andersquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is er op het derde scherm?
De altijd geblesseerde back?quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik let vanavond speciaal op Nick Kuipers. Staat in de belangstelling van ADO.
Voor PSV ookquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:45 schreef Adames het volgende:
NAC is gegarandeerd puntverlies voor Feyenoord
Ook wel lekker
Ah ja daar dacht ik even aanquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Centrale verdediger, maar ook een blessureverleden helaas. Is niet die ex Twente.
Speelt Barney nog?quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Half oog kijken af en toe
Gelukkig heeft niemand dat gezien.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is van het bordje geveegd door MvG gisteren
Wim en ik waren de hooligans in het topicquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand dat gezien.
Raar dat er geen Giro subforum is.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2017 #59: Korte etappegenot
Ik heb nog wel even gekeken aan het eind van de avond.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand dat gezien.
Ik durf ook niet te zeggen of het een sport isquote:Op donderdag 25 mei 2017 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2017 #59: Korte etappegenot
Maakt me ook niet zoveel uit eerlijk gezegd, ik vind het gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik durf ook niet te zeggen of het een sport is
NAC ontsnapt ondertussen eventjes
Preciesquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maakt me ook niet zoveel uit eerlijk gezegd, ik vind het gewoon leuk om naar te kijken.
Gelukkig ook op het open netquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:03 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg straks Wolfsburg - Braunschweig te kijken. Dat zal een topshow worden.
Goede keeper wmb.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgend jaar Twente, goede aankoop?
Toch denk ik dat mocht NAC Eredivisie halen Dessers wel een probleem heeft. Die is toch op zijn best bij een ploeg die veel in de 16 is naar mijn ideequote:Op donderdag 25 mei 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een blunder van NEC
maarrr DESSERS
Jezus, sorryquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk eens waar ik op reageerde.
NAC heeft buiten Dessers ook levensgrote problemen. Ze komen goed weg met een 1-0 zege.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch denk ik dat mocht NAC Eredivisie halen Dessers wel een probleem heeft. Die is toch op zijn best bij een ploeg die veel in de 16 is naar mijn idee
Wel een leuke stand voor de terugwedstrijd.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC heeft buiten Dessers ook levensgrote problemen. Ze komen goed weg met een 1-0 zege.
Net als Go Ahead zou het eigenlijk een jaar te vroeg zijnquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC heeft buiten Dessers ook levensgrote problemen. Ze komen goed weg met een 1-0 zege.
Qua clubs wel, maar ze moeten allebei echt behoorlijk hard aan het werk qua selectiequote:Op donderdag 25 mei 2017 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: NAC en MVV zijn een aanwinst voor de eredivisie.
Is die ook in 2 wedstrijden eigenlijk?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:03 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg straks Wolfsburg - Braunschweig te kijken. Dat zal een topshow worden.
Alles beter dan 35 nieuwe spelers in 2 seizoenen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Qua clubs wel, maar ze moeten allebei echt behoorlijk hard aan het werk qua selectie
Ja, maandagavond de return.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die ook in 2 wedstrijden eigenlijk?
Return is maandagquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die ook in 2 wedstrijden eigenlijk?
Puur wanbeleid. Wel jammer dat ze op het moment dat ze daarvan afstappen dan degraderen maargoedquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alles beter dan 35 nieuwe spelers in 2 seizoenen.
quote:
Thx, ik ga een beetje schakelen denk ik, Mighty Mike - Anderson lijkt me ook wel leuk.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Return is maandag
[..]
Puur wanbeleid. Wel jammer dat ze op het moment dat ze daarvan afstappen dan degraderen maargoed
Ik vrees dat dat laatste een youtube stream voor je gaat wordenquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Thx, ik ga een beetje schakelen denk ik, Mighty Mike - Anderson lijkt me ook wel leuk.
Voor NEC zal het zwaarder worden denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC met veel fortuin 1-0 winnaar.
Zondag wordt het weer zwaar voor NAC.
Jij bent toch voor Willem 2? Die zijn toch altijd tegen NAC?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooie onterechte overwinning. Dessersgod
Het kwaliteitsverschil is enorm. Die moeten net als vandaag rustig blijven en geen bijzonder gekke dingen doen. Die 1-0 was de enige echte 'grote' kans.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor NEC zal het zwaarder worden denk ik.
1 countertje en het gaat lastig worden.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil is enorm. Die moeten net als vandaag rustig blijven en geen bijzonder gekke dingen doen. Die 1-0 was de enige echte 'grote' kans.
NAC en MVV hebben er niks te zoeken, maar toch hoop ik dat ze promoveren.quote:Op donderdag 25 mei 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC schakelt hem wel goed uit.
Maar NEC hoort sowieso al dik voor te staan. NAC moet wel scoren om zondag hoop te houden.
Ik ben sceptisch over NAC. MVV is de beginfase goed doorgekomen, afwachten wat de tweede helft uitbrengt. Straks gebeurt het weer dat ik zeg: NEC en MVV en dan NAC en Roda gebeurt.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NAC en MVV hebben er niks te zoeken, maar toch hoop ik dat ze promoveren.
Ik vind beetje rellen altijd wel leuk, rauwe clubs zijn tof.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Staken. MVV reglementaire 0-3 .
Die houdt alles nog een beetje tegen lijkt mequote:Op donderdag 25 mei 2017 20:52 schreef Tchock het volgende:
Die ene MVV-mongool bij het hek lijkt op Obelix.
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Staken. MVV reglementaire 0-3 .
Gewoon met 17 teams komend seizoen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:53 schreef Tchock het volgende:
Kan NAC niet gewoon promoveren ipv Roda/MVV?
Tering, wat een mongolen.quote:
Er werden toch juist sanitair delen vanuit het uitvak gegooid? Meldt 1limburgquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind beetje rellen altijd wel leuk, rauwe clubs zijn tof.
Maar dit slaat nergens op.
Gewoon 0-3 ja en lekker in de Jupiler League laten.
Tevens maandje gevangenisstraf voor die lui.
Van beide kanten wordt gegooidquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Er werden toch juist sanitair delen vanuit het uitvak gegooid? Meldt 1limburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de OP maar even bijgewerkt voor volgend topic.
Kan, maar voorlopig zie ik 50 man met bivakmutsen die nogal overdrijven..quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Er werden toch juist sanitair delen vanuit het uitvak gegooid? Meldt 1limburg
Volgens 1limburg zijn de uitvaksupporters het veld opgelopen en met sanitair gegooid wat mvv uit lokte, dus 0-3 zou onterecht zijn.quote:
Ik heb geen Rodafans op het veld gezien in ieder geval, wel MVVquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens 1limburg zijn de uitvaksupporters het veld opgelopen en met sanitair gegooid wat mvv uit lokte, dus 0-3 zou onterecht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |