quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:50 schreef Atak het volgende:
Het kan ook niet genetisch zijn of zo want ze zijn alle 3 bijna even dik.
Hoe kan die ene dan als een pinda uitzien terwijl die andere twee er gewoon Nederlands uitzien?quote:
waterstofperoxide.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoe kan die ene dan als een pinda uitzien terwijl die andere twee er gewoon Nederlands uitzien?
Sorry maar ik ben geen dokter maar als die dames zo blijven door eten dan hebben ze voordat ze 40 jaar oud zijn suikerziekte of een andere aandoening. Als je geen gezond verstand hebt dan moet je sowieso niet over schoonheidsidealen hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:56 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Zien er meer dan prima uit. Wat een onzin dit. En idd, praat vrouwen geen eetstoornissen aan. Dat belachelijke schoonheidsideaal moet ook eens kappen.
Je bent inderdaad geen dokter.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben geen dokter maar als die dames zo blijven door eten dan hebben ze voordat ze 40 jaar oud zijn suikerziekte of een andere aandoening. Als je geen gezond verstand hebt dan moet je sowieso niet over schoonheidsidealen hebben.
Je lult dom, dat is het enige dat waar is aan dit topic.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben geen dokter maar als die dames zo blijven door eten dan hebben ze voordat ze 40 jaar oud zijn suikerziekte of een andere aandoening. Als je geen gezond verstand hebt dan moet je sowieso niet over schoonheidsidealen hebben.
Dat zoe je met die n.. lovers ook. Ze krijgen allemaal een dikke kont. Doutzen Kroes wordt nog gemotiveerd omwille haar modellenwerk. De meeste vrouwen echter blijven thuiszitten niksen. Omdat lover vriend verloofde of echtgenoot toch genoeg verdient. Dan worden ze dik. Krijgen ze ruzie. Gaan ze toch (parttime!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:50 schreef Atak het volgende:
Vandaag nog een discussie over gehad. Zoveel overtollig vet lijkt me niet gezond. Het kan ook niet genetisch zijn of zo want ze zijn alle 3 bijna even dik. Volgens mij heeft die blonde een Turkse vriend. Ik denk zelf dat hij die meiden dik voert met kebab want vroeger waren deze meiden niet dik.
WE WACHTEN JE OP BIJ DE MACDONALDSquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:04 schreef Atak het volgende:
Ik word aangevallen door dikkerdjes.
Ok. Eet maar wat je wilt als je mij maar met rust laat.
Nee, je wordt aangevallen op je verstoorde schoonheidsideaal. De dames zijn niet dik. De Belgische minister van volksgezondheid, die is dik.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:04 schreef Atak het volgende:
Hin mama wist van wanten.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoe kan die ene dan als een pinda uitzien terwijl die andere twee er gewoon Nederlands uitzien?
Nu doe je zelf waar je mij van beschuldigd. Flapdrol.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, je wordt aangevallen op je verstoorde schoonheidsideaal. De dames zijn niet dik. De Belgische minister van volksgezondheid, die is dik.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Nu doe je zelf waar je mij van beschuldigd. Flapdrol.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Nu doe je zelf waar je mij van beschuldigd. Flapdrol.
Niemand wil jouquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:04 schreef Atak het volgende:
Christus te paard, 7 miljoen viewsquote:
viel me ook op heel vreemd idd. Gebruikt ze medicijnen of zo?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:08 schreef Atak het volgende:
Ze heeft dikkere armen dan de meeste mannen die fitnessen.
Als je wilt weten of een vrouw dik is dan moet je naar haar armen kijken. Meestal gebruiken die artiesten ook nog eens korsetten om de hele bende bij elkaar te houden. Waarschijnlijk heeft Lisa ook nog eens een dikke pens die ze heeft weggewerkt met een korset. Bij Shelley gaat dat wat moeilijker omdat het bij haar de vet-rollen van elke kant eruit schieten. Op het podium zag je die dames ook niet lekker staan omdat de korsetten heel ongemakkelijk zijn en dat straalt er vanaf. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ze verloren hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:12 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
viel me ook op heel vreemd idd. Gebruikt ze medicijnen of zo?
Enige die altijd iets molliger was was Shelley. Maar zeker niet Lisa.
Amy is echt niet dik hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je wilt weten of een vrouw dik is dan moet je naar haar armen kijken. Meestal gebruiken die artiesten ook nog eens korsetten om de hele bende bij elkaar te houden. Waarschijnlijk heeft Lisa ook nog eens een dikke pens die ze heeft weggewerkt met een korset. Bij Shelley gaat dat wat moeilijker omdat het bij haar de vet-rollen van elke kant eruit schieten. Op het podium zag je die dames ook niet lekker staan omdat de korsetten heel ongemakkelijk zijn en dat straalt er vanaf. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ze verloren hebben.
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik heb het over die andere twee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:49 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
Amy is echt niet dik hoor.
Lisa valt idd zwaar tegen.
Dat kan gebeuren als de ouders totaal niet op elkaar lijken, en dat is in dit geval zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Roemeense is inderdaad onweerstaanbaar. Echt hoe een vrouw eruit moet zien. Vrouwelijk, fit, gezond en sexy.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:59 schreef Kluun1985 het volgende:
Dikke meiden idd. Deze is![]()
[ afbeelding ]
Dan is de moeder vreemd gegaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren als de ouders totaal niet op elkaar lijken, en dat is in dit geval zo.
De figuren van Lisa en Shelley zou ik btw eerder als 'wulps' betitelen dan als dik.
Ik zat al aan die dame te denken voordat ik bij het scrollen bij dit plaatje terechtkwam.quote:
Te dikquote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je dit beter dan?
Amy had ene of andere ziekte, zag er vroeger ook nog een stuk ongezonder uitquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:49 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
Amy is echt niet dik hoor.
Lisa valt idd zwaar tegen.
Jezus wat een vadsig mormel!quote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je dit beter dan?
Ja want alle Turkse Nederlanders zijn dom.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Sander166 het volgende:
Ik las dat die wijven vmbo kader hebben gedaan. Dus dan snap je wel waarom eentje met een Turk gaat
SOW.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Sander166 het volgende:
Ik las dat die wijven vmbo kader hebben gedaan. Dus dan snap je wel waarom eentje met een Turk gaat
Dus als 1 van die 3 tenoren 20 kg. afvalt mag hij niet meer meedoen omdat hij te weinig volume kan produceren?quote:Op zondag 21 mei 2017 12:11 schreef Lunatiek het volgende:
It ain't over until the fat lady sings.
Uit een zanger(es) met meer volume komt nu eenmaal een bepaald volume met een bepaalde plank, het lichaam is de klankkast.
Check ff het volume van "de drie tenoren", bijvoorbeeld.
Ahem. Je volume maak je met je zangtechnieken, niet met je gewicht.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:11 schreef Lunatiek het volgende:
It ain't over until the fat lady sings.
Uit een zanger(es) met meer volume komt nu eenmaal een bepaald volume met een bepaalde plank, het lichaam is de klankkast.
Check ff het volume van "de drie tenoren", bijvoorbeeld.
Dit artikel is wel verhelderend. Amy heeft niet alleen maar 1 long, maar ook nog astma en een algehele lage weerstand.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:29 schreef fespo het volgende:
[..]
Amy had ene of andere ziekte, zag er vroeger ook nog een stuk ongezonder uit
Amy en Shelley zijn ook een tweeling, maar Shelly was altijd een kop groter en een stuk voller
volgens mij is die daarom zo dun gebleven, die andere zijn idd iets te dik geworden.
Als jij jezelf wil laten volblaffen door een Achmed of Mustafa, dan moet je dat lekker zelf weten. Over het algemeen zijn dat niet de meest intelligente en fatsoenlijke meiden.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja want alle Turkse Nederlanders zijn dom.
Hahahaquote:Op zondag 21 mei 2017 15:23 schreef pussycatdoll het volgende:
, ze zien er wat mij betreft prima uit. Snap ook niet dat je hier je tijd en energie insteekt. Heb je geen dienst in de kebabzaak van je oom vandaag?
Daar mag hij niet meer komen. Jaagt de klanten weg met z'n lege blik.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:23 schreef pussycatdoll het volgende:
, ze zien er wat mij betreft prima uit. Snap ook niet dat je hier je tijd en energie insteekt. Heb je geen dienst in de kebabzaak van je oom vandaag?
Ik ben ergens niet van op de hoogte maar wel nieuwsgierig geworden over TSquote:Op zondag 21 mei 2017 15:23 schreef pussycatdoll het volgende:
Je kon toen aan haar stem al horen dat ze dik zou wordenquote:Op zondag 21 mei 2017 12:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ahem. Je volume maak je met je zangtechnieken, niet met je gewicht.
Toen mensen dit liedje voor het eerst hoorden maar nier wisten wie het zong, dachten ze allemaal aan een dikke zwarte zangeres zoals Jocelyn Brown. Het bleek een fragiel vrouwtje van nog niet eens 1,60 m.
hahahahahaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Jij spoort echt niet en praat vrouwen eetstoornissen aan.
Nee die zijn zo gezond als maar kan.
Meisjesmoeder die op indo-papi geild.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:55 schreef Atak het volgende:
[..]
papa is geen indo het is mammaquote:Op maandag 22 mei 2017 06:42 schreef gekkiehenke het volgende:
[..]
Meisjesmoeder die op indo-papi geild.
Lisa: havo en daarna hbo entertainment of zoiets (volgens mij de eerste jaren nog vwo)quote:Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Sander166 het volgende:
Wulpsquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren als de ouders totaal niet op elkaar lijken, en dat is in dit geval zo.
De figuren van Lisa en Shelley zou ik btw eerder als 'wulps' betitelen dan als dik.
Deze vier meiden zijn gewoon vies dik natuurlijk. De enige mensen die zeggen dat ze normaal zijn hebben ook 6 vetrollen te veel.quote:
misschien gebruiken ze medicijnen?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Deze vier meiden zijn gewoon vies dik natuurlijk. De enige mensen die zeggen dat ze normaal zijn hebben ook 6 vetrollen te veel.
Hef jezelf op.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Deze vier meiden zijn gewoon vies dik natuurlijk. De enige mensen die zeggen dat ze normaal zijn hebben ook 6 vetrollen te veel.
Dat valt nog lang niet mee, tellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit dik noemenquote:Op maandag 22 mei 2017 03:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je kon toen aan haar stem al horen dat ze dik zou worden
[ afbeelding ]
Onder de negroïde bevolking is dit dun.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit dik noemen
Gewoon brede heupen. Ontzettend vrouwelijk.
Zelf zien die frusti's eruit als volgd:quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit dik noemen
Gewoon brede heupen. Ontzettend vrouwelijk.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:12 schreef Atak het volgende:
Het ergste is nog dat er vetkleppen zijn die het eetgedrag van de dames aanmoedigen om hun eigen ongezonde eetgedrag te normaliseren. Als de dames dan voor hun 40ste allerlei hart en vaatziektes hebben kijken ze ook raar op. Egoïstisch zijn heeft een prijs.
Zijn dat nou bitterballen? Als je die krengen nog geen eens 2000 km van huis kan laten dan is het echt geen genetische aandoening. Dan ben je gewoon vies dik omdat je niet de baas bent over je strotje. Dat hebben ze speciaal laten bakken want dat serveren ze echt niet in Oekraïne.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |