Juichen voor Bayern dan maar??quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dilemma. Ik mag Bosz niet, maar Dortmund wel. Wat nu?
Nare vent man. Heel arrogant in het echt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Juichen voor Bayern dan maar??![]()
Waarom mag je hem niet? oude trainer van jullie..
Thanks ouwe reus.quote:
Terwijl die niet eens zo slecht was het afgelopen seizoen. Dan had je met Ginter en Schmelzer grotere prutsers in de verdediging.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor mijn favoriete user alweer kotsen om Bartra.
Guerreiro en Schmelzer zijn geblesseerd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Zagadou is een pure centrale verdediger, wat heeft die te zoeken op de back? Desalniettemin meldt de Ous-fanclub zich bij dezen.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guerreiro en Schmelzer zijn geblesseerd.
Nare uitstraling ook..best een enge man ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nare vent man. Heel arrogant in het echt.
Neymar zonder Messi is een heel andere speler dan Neymar met Messi. Hij is op zijn best als hij de kapitein is. Dat was zo bij Santos, dat was zo bij Barcelona, dat is zeker bij zo Brazilië en dat gaat ook zo zijn bij PSG. Neymar was al 13e in de stemming van de Balon d'Or op zijn 19e bij Santos, hoger dan Ous tot nu toe ooit gekomen is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zal eerder de gouden bal winnen dan Neymar, let maar op.
Zie hem ook liever spelen dan Neymar
Oke ,we gaan het zien komend seizoen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neymar zonder Messi is een heel andere speler dan Neymar met Messi. Hij is op zijn best als hij de kapitein is. Dat was zo bij Santos, dat was zo bij Barcelona, dat is zeker bij zo Brazilië en dat gaat ook zo zijn bij PSG. Neymar was al 13e in de stemming van de Balon d'Or op zijn 19e bij Santos, hoger dan Ous tot nu toe ooit gekomen is.
Niet echt het juiste topic voor deze discussie, maar:quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oke ,we gaan het zien komend seizoen.
En als ie die nare maniertjes afleert mag ie van mij elk jaar de gouden bal winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet voor niets dat Neymar hem de baas was in de laatste Brazilië - Argentinië.Put these foolish ambitions to rest.
Van mij nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oke ,we gaan het zien komend seizoen.
En als ie die nare maniertjes afleert mag ie van mij elk jaar de gouden bal winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |