Ja, is leuker, zeker als ze een fanatieke aanhang hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Trouwens vind ik het systeem in Duitsland wel mooier dat de 2. Bundesligaploeg eerst uit speelt
Je kan beter eerst thuis spelen. Of tellen uitgoals in verlenging niet dubbel?quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Trouwens vind ik het systeem in Duitsland wel mooier dat de 2. Bundesligaploeg eerst uit speelt
Jup, zeker als het nog dicht bij elkaar zit is dat wel tof. En het zou normaliter toch ook de kleinere club een klein voordeeltje moeten geven wat ik prima vind. Ik zou ook niet weten waarom in Nederland Roda en NEC het "verdienen" om eerst uit te spelenquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, is leuker, zeker als ze een fanatieke aanhang hebben.
Ja dat is ook nog een discussie die je kan voeren. Als het niet tot een verlenging zou komen (en dat is dan toevallig in Duitsland niet zo vaak het geval voor mijn gevoel) denk ik dat je altijd in het voordeel bent op deze manierquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan beter eerst thuis spelen. Of tellen uitgoals in verlenging niet dubbel?
Hebben ze je ook al welkom geheten bij de ARD? Und wir gruBen ünsere Hollandische freund Heekskartiertjequote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik de enige die de dfb pokal kijkt op ARD?
Nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben ze je ook al welkom geheten bij de ARD? Und wir gruBen ünsere Hollandische freund Heekskartiertje
Eerst FA Cup afkijkenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik de enige die de dfb pokal kijkt op ARD?
Ze is dan ook Russische van geboorte.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:00 schreef Grifte het volgende:
Het komt in de buurt, maar is net niet fout genoeg voor een echt goed Duits optreden
Wie is het? Ik had het geluid uitstaanquote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze is dan ook Russische van geboorte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |