ja kap gewoon.quote:
dit maakt weer een hoop duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:28 schreef Samzz het volgende:
Vandaag heb ik zo'n dag dat ik er bijna over dacht mijn haar af te knippen.
Afknippen. Niet m'n kop kaalscheren.quote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afknippen. Niet m'n kop kaalscheren.
Maar ik ben er al overheen.
rustigquote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:28 schreef Samzz het volgende:
Vandaag heb ik zo'n dag dat ik er bijna over dacht mijn haar af te knippen.
Bijna. Niet gedaan en ga t ook niet doenquote:
Even tegen de otto geschopt en het was overquote:
okayquote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna. Niet gedaan en ga t ook niet doen.
En bij mij is haar afknippen een 20 cm eraf. Dus dan heb ik nog lang haar.
Kliko.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even tegen de otto geschopt en het was over.
Wagyu.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Alles gedaan wat ik moest en wilde doen behalve lunchen met JB en haar dochtertje![]()
Zal het maar een keer goed maken binnenkort dan![]()
Wel wat dichtbijmensen blij kunnen maken![]()
Nog drie weken tot rondtoeren in Japan![]()
Drie (kleine) bordjes Waygu opgevreten en goedgekeurd![]()
Wijntjestijd nu en heel even niksen![]()
#Liefdagboek
Nah, und?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkel bootje boven de twee ton
Niks mis mee. Ik ga verder met genieten, jij succes verder met het etaleren van je geestelijke armoede.quote:
Hehehe, geniet ervan Barbiequote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ga verder met genieten, jij succes verder met het etaleren van je geestelijke armoede.
Langs de Adriatische kust en de Egeïsche zee is het een heel stuk relaxter met een zeilboot (en betaalbaarder), de twee bestemmingen die je opnoemt zijn meer geschikt voor wat extra PK's on demand mocht het nodig zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou wel een mooi zeilbootje willen om een beetje door de Cariben / Indonesie te cruisen.
Mag ik meequote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou wel een mooi zeilbootje willen om een beetje door de Cariben / Indonesie te cruisen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:44 schreef Faxie het volgende:
Zo, accounts verwijderd tot het volgende moment van zwakte
In de tussentijd een cursusje Ye Old Fashioned Romance and Chivalry en binnen drie maanden neuk je je ballen binnenstebuiten uit je broek met 8 t/m 9 meisjesquote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:44 schreef Faxie het volgende:
Je bent je FOK! account vergetenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:44 schreef Faxie het volgende:
Verwijderen niet, maar met een niet bestaand e-mailadres in je profiel en de optie 'nieuw wachtwoord e-mailen' kom je ook een heel eind.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwijderen niet, maar met een niet bestaand e-mailadres in je profiel en de optie 'nieuw wachtwoord e-mailen' kom je ook een heel eind.
Rot opquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie Faxie en Dop nog wel eens ooit hele lieve zachtaardige tedere sociaal-erotische homoseks hebben, aan de kant geveegd speelgoed overal om hen heen en wat zilte tranen van geluk en opluchting op de vloer
Ik ook een beetje. Maar mijn huis is wel lekker schoon en m'n bed lekker frisquote:
Je klinkt jaloers.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie Faxie en Dop nog wel eens ooit hele lieve zachtaardige tedere sociaal-erotische homoseks hebben, aan de kant geveegd speelgoed overal om hen heen en wat zilte tranen van geluk en opluchting op de vloer
Bijna 6 uur niks gedronkenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Maar mijn huis is wel lekker schoon en m'n bed lekker fris.
Gezien het detail waarmee e.e.a. is omschreven, kan het haast niet anders dat hij al een keer of drie heeft gemasturbeerd met deze fantasie in zijn hoofd.quote:
Meh, kennis heeft laatst nog een stuk Indo gedaan in de zeilboot van z'n pa. Compressor bij om duikflessen te vullen en gaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langs de Adriatische kust en de Egeïsche zee is het een heel stuk relaxter met een zeilboot (en betaalbaarder), de twee bestemmingen die je opnoemt zijn meer geschikt voor wat extra PK's on demand mocht het nodig zijn
Verklaart waaom US geen tijd had om JB te zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het detail waarmee e.e.a. is omschreven, kan het haast niet anders dat hij al een keer of drie heeft gemasturbeerd met deze fantasie in zijn hoofd.
Ja dat doet t wel jaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijna 6 uur niks gedronken
En de passagierdeur van de auto kan nu weer openKut slot
Huis wilde ik ook doen, maar daar heb ik nu echt geen zin meer in
Ik twijfel nu wel een beetje maar neequote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij nu met een dergelijk verhaal over zichzelf komt.
Dit is wel erg waar een beetje zo, heb drie leuke mannen uit de brand geholpen vanmiddagquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Verklaart waaom US geen tijd had om JB te zien.
Kun je mijn benen ook uit de brand halen? Ik wil naar de kermis.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel erg waar een beetje zo, heb drie leuke mannen uit de brand geholpen vanmiddag
Ik ben geen artsquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kun je mijn benen ook uit de brand halen? Ik wil naar de kermis.
Hier komen alleen ouwe mensen langslopenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:18 schreef Samzz het volgende:
Er komt net een voetbalteam, of zo, langslopen. Zitten een paar knappe mannen tussen. Straks met de hondjes wandelen en eens uitzoeken waar ze verblijven
.
Gewoon het hele elftal afwerken, one down for your bucket listquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:18 schreef Samzz het volgende:
Er komt net een voetbalteam, of zo, langslopen. Zitten een paar knappe mannen tussen. Straks met de hondjes wandelen en eens uitzoeken waar ze verblijven
.
Iewl, nee. Er liepen er ook wat tussen die ik niet zou doenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon het hele elftal afwerken, one down for your bucket list
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier komen alleen ouwe mensen langslopen
Die maar een minuutje de tijd geven en het grootste deel van je tijd vermaken met de mooie mannen, vraag me dat wel eens af eigenlijk, ken een of twee van die gangbang mensen maar hoe doen die dat dan met de echt onaantrekkelijke mensen die er ongetwijfeld tussen zitten?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iewl, nee. Er liepen er ook wat tussen die ik niet zou doen.
Vraag het zequote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die maar een minuutje de tijd geven en het grootste deel van je tijd vermaken met de mooie mannen, vraag me dat wel eens af eigenlijk, ken een of twee van die gangbang mensen maar hoe doen die dat dan met de echt onaantrekkelijke mensen die er ongetwijfeld tussen zitten?
Dan heb je de vraag niet duidelijk gesteld.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik gedaan uiteraard maar werd er niet veel wijzer van
Nou ja kreeg een antwoord dat de man dat een beetje probeert te regelen tussendoor maar dat hij daar dan niet altijd tijd voor heeft en niet altijd opletquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je de vraag niet duidelijk gesteld.
Watquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja kreeg een antwoord dat de man dat een beetje probeert te regelen tussendoor maar dat hij daar dan niet altijd tijd voor heeft en niet altijd oplet
Hehehquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iewl, nee. Er liepen er ook wat tussen die ik niet zou doen.
Nouquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als ze leuk is heeft ze toch geen interesse
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen met smaakquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:42 schreef Faxie het volgende:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hebben lelijke kutwijven wel interesse dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso wel beter kan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Faxie is een leuke jongen.quote:
Kan ie Deutsche Dirndls aan trekkenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Fax moet gewoon eens in zeeuws vlaanderen gaan kiten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Faxie is een leuke jongen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Fax moet gewoon eens in zeeuws vlaanderen gaan kiten.
Opgelost, slotjequote:
Die leuke vrouwen doen niet anders.quote:
Je vergat *drops micquote:
Hier in de kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |