Omdat ik FOK! op de been houd.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:39 schreef DrDentz het volgende:
Waarom mag Tong dit altijd allemaal zeggen en als een andere user dit zegt is het direct ban? Klassenjustitie!
Sportmodsquote:
Hang me er niet aan op. Zou Jezus hebben gezegdquote:
Wist niet dat je zijn broer was.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:42 schreef DrDentz het volgende:
Tong deed de moeder van GibsonLesPaul88 anaal op Terschelling.
![]()
Je maakt FOK! eerder kapot, ontzettende malloot. Flikker toch eens op met die nietszeggende kuttopics waar alleen maar plaatjes in staan. En dan ook nog durven te beweren dat je er werk in gestoken hebtquote:
We nemen het in beraad. Wie ben je? Stel je even voor. Misschien ken ik je moeder.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je maakt FOK! eerder kapot, ontzettende malloot. Flikker toch eens op met die nietszeggende kuttopics waar alleen maar plaatjes in staan. En dan ook nog durven te beweren dat je er werk in gestoken hebt
En zo zie je maar, soms is het beter om stilletjes ten onder te gaan.quote:
Nee, mijn moeder gaat niet om met simpele zielen en alcoholisten. Je neemt helemaal niks in beraad, het enige wat je doet is het ene na het andere topic openen, dan boos worden dat iets wordt gesloten, dan ga je te ver, krijg je een ban, en dat riedeltje herhaald zichzelf continue.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
We nemen het in beraad. Wie ben je? Stel je even voor. Misschien ken ik je moeder.
Ben even weg. Dus niet adrem. Nieuw topic aan het openen.
Ik zou 'en' en 'soms is het' achterwegen hebben gelaten.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En zo zie je maar, soms is het beter om stilletjes ten onder te gaan.
Waar heb je het over. Dit was een goed topic. Wees blij dat er nog users zijn die er werk insteken en zich niet laten wegjagen door users zoals jij. Dat ik nog reageer op zo'n faalhaas..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder gaat niet om met simpele zielen en alcoholisten. Je neemt helemaal niks in beraad, het enige wat je doet is het ene na het andere topic openen, dan boos worden dat iets wordt gesloten, dan ga je te ver, krijg je een ban, en dat riedeltje herhaald zichzelf continue.
Je discussieert ook nergens inhoudelijk mee, je wil alleen maar nieuwe topicjes openen. Je voegt helemaal niks toe.
Heb ik dit in ONZ gepostquote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:52 schreef Oberkullie het volgende:
Zijn er echt users die dit grappig vinden?
Niet alleen Tongquote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:42 schreef DrDentz het volgende:
Tong deed de moeder van GibsonLesPaul88 anaal op Terschelling.
![]()
Ja, ontzettend goed, daarom ging het ook dicht natuurlijk. Jij als alcoholist bent niet echt in de positie om anderen faalhaas te noemenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dit was een goed topic. Wees blij dat er nog users zijn die er werk insteken en zich niet laten wegjagen door users zoals jij. Dat ik nog reageer op zo'n faalhaas..
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder gaat niet om met simpele zielen en alcoholisten. Je neemt helemaal niks in beraad, het enige wat je doet is het ene na het andere topic openen, dan boos worden dat iets wordt gesloten, dan ga je te ver, krijg je een ban, en dat riedeltje herhaald zichzelf continue.
Je discussieert ook nergens inhoudelijk mee, je wil alleen maar nieuwe topicjes openen. Je voegt helemaal niks toe.
Ik sta in m'n aanrecht om wie dan ook faalhaas te noemen. Het klopt dat ik soms overweeg zelfmoord te plegen. Gelukkig duurt de Down-time van FOK! niet meer zo lang.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ontzettend goed, daarom ging het ook dicht natuurlijk. Jij als alcoholist bent niet echt in de positie om anderen faalhaas te noemenAls FOK! zou ophouden te bestaan is jouw bestaansrecht ook weg, de rest leeft gewoon door hoor.
FOK! is helemaal niet down. Tenzij je bedoelt dat het niet meer zo lang duurt tot dat FOK! down gaat, maar aangezien jij net aangeeft dat jij FOK! draaiende houdt vermoed ik zo maar dat FOK! niet zo erg afhankelijk is van jou als jij graag denkt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta in m'n aanrecht om wie dan ook faalhaas te noemen. Het klopt dat ik soms overweeg zelfmoord te plegen. Gelukkig duurt de Down-time van FOK! niet meer zo lang.
Bespaar je de moeite, tegen een plank lullen heeft nog meer effect.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
FOK! is helemaal niet down. Tenzij je bedoelt dat het niet meer zo lang duurt tot dat FOK! down gaat, maar aangezien jij net aangeeft dat jij FOK! draaiende houdt vermoed ik zo maar dat FOK! niet zo erg afhankelijk is van jou als jij graag denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |