Mag het niet hopen. Een tweede Benjamin van Leer zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Drommel hadden meegenomen in de deal.
Heeft Sparta daar nog iets aan los van prestige? Ik snap inmiddels helemaal niks meer van belofte teamsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:04 schreef Bayswater het volgende:
Jong Sparta inmiddels op 0-3 tegen Feyenoord 021 op Varkenoord![]()
Blijven ze in de tweede divisie bij de beste amateurverenigingen. Anders competitie 021. Jong Feyenoord wil via deze weg richting KKD.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft Sparta daar nog iets aan los van prestige? Ik snap inmiddels helemaal niks meer van belofte teams
Ah oke daar zit en O21 en O23 in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Blijven ze in de tweede divisie bij de beste amateurverenigingen. Anders competitie 021. Jong Feyenoord wil via deze weg richting KKD.
Waar lees je dat? De laatste berichten die ik heb gelezen is dat er al overeenstemming tussen PSV en Sparta is over Olij. Die gaat 100% door en het is ook bekend onder welke voorwaarden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:45 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig geen Drommel. En nu moet we blijkbaar gaan wachten tot Drommel gesleten is aan een andere club totdat Olij zijn handtekening kan zetten bij PSV. Lijkt mij slimmer dat Nijkamp nu doorpakt met Olij en hem gewoon weer in de markt zet als zijnde geen deal
Schendelaar lijkt ook richting Sparta te gaan. Dat is een hele verbetering ten opzichte van Drommelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:48 schreef Bayswater het volgende:
https://www.sparta-rotter(...)naar-zege-duitsland/
Oufkir, onze volgende gigant.
PSV zal wel weer 2 kwartjes bieden
Dat is geen verkeerde.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Toornstra officieel naar Sparta.
Misschien kopen ze nu nog snel iemand?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:17 schreef Bayswater het volgende:
Alles wat Sparta is moest die Drommel niet behalve Nijkamp en Steijn. Waarvoor onze dank.
Huren Olij wel, krijgen ze Drommel weer terug. Kan Olij vanavond nog met de bus mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien kopen ze nu nog snel iemand?
Schoonheidsfoutjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zouden ze het bonnetje van Drommel nog hebben?
Is gehuurd van PSV, laten we hem lekker snel terugsturen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zouden ze het bonnetje van Drommel nog hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |