Ik heb ook niet gehuild hoor. Ik was zo flabbergasted door het hele gebeuren en ik denk ook door de enorme hoeveelheid adrenaline in mijn lichaam. Huilen deed ik pas dagen later.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:39 schreef Skittles het volgende:
Mijn vriend was juist degene die na de bevalling aan het snikken wasik had het alleen niet door en zag het naderhand pas op een foto
Ikzelf was eerder vreselijk verbaasd toen ze op mn buik werd gelegd. Ik weet nog dat ik dacht, huh is dat mijn dochter? Wat is ze groot! Paste dat?
Waarom huilt ze niet? *vraagt aan gyn waarom.ze niet huilt* ah ze huilt! Gelukkig maar!
Geen regenboog met glitterpoepende unicorns. Geen identificatie met de video waar bij iedereen het geluk er vanaf spat
Aww ik heb zitten glimlachen om dat eerste jongetje en zijn vaderquote:Op zondag 21 mei 2017 21:32 schreef Franny_G het volgende:
Nee, ik heb daar ook niet zoveel mee.
Maar van dit filmpje moest ik dan weer wel huilen. Maar dat heeft vast te maken met dat ik in die meisjes mijn eigen meisjespeuter zie.
Die adrenaline ja! Dat je een paar uur na de bevalling als een kip zonder kop door je huis loopt, want omg ik heb een baby. Zelf de deur open doen voor bezoek, aan iedereen je kind willen laten zien en hallooo ik kan alles zelf wel hoor. Kijk mij eens gaan!quote:Op zondag 21 mei 2017 21:42 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gehuild hoor. Ik was zo flabbergasted door het hele gebeuren en ik denk ook door de enorme hoeveelheid adrenaline in mijn lichaam. Huilen deed ik pas dagen later.
Zijn allemaal meisjes toch juist? Maar tof is ie zeker.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Aww ik heb zitten glimlachen om dat eerste jongetje en zijn vaderSilly self
quote:Op zondag 21 mei 2017 21:39 schreef Skittles het volgende:
Waarom huilt ze niet? *vraagt aan gyn waarom.ze niet huilt* ah ze huilt! Gelukkig maar!
Geen regenboog met glitterpoepende unicorns. Geen identificatie met de video waar bij iedereen het geluk er vanaf spat
quote:Op zondag 21 mei 2017 22:58 schreef Nanuke het volgende:
Maar o my, de gedachte datie er dan straks is en dat kerel dan papa is en ik mama mag zijn... Ja, daar krijg ik wel een beetje kippenvel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |