Ik had net ook kippenvel.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ook nog gezien tijdens een audioslave optreden dat Chris in zijn eentje akoestisch black hole sun speelde, kippenvel.
Bel hem evenquote:
In sommige contreien noemen ze het ook wel mierentietjes, ik vind dat woord ook wel geschikter voor jou om te gebruiken.quote:
9 van de 10 keer naai je me. kan ik weten dat je een keer serieus bent.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:22 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Gozer,rustaagh, er zijn ook genoeg van dit soort 'fanmade' filmpjes, dat bedoel ik.
quote:
Deed 'ie dat ook niet tijdens dat optreden op Pinkpop 2003? Toen het zo taffes heet was..quote:Op zondag 21 mei 2017 18:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ook nog gezien tijdens een audioslave optreden dat Chris in zijn eentje akoestisch black hole sun speelde, kippenvel.
Oh, geen idee. Ik heb eind jaren '90 definitief afscheid genomen van pinkpop, daarna alleen nog belgische festivals ....quote:Op maandag 22 mei 2017 17:29 schreef Befbekje het volgende:
Deed 'ie dat ook niet tijdens dat optreden op Pinkpop 2003? Toen het zo taffes heet was..
Ik zou je bijna willen vragen of ik je even zou mogen aanraken om dit feit..quote:Op maandag 22 mei 2017 17:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik heb eind jaren '90 definitief afscheid genomen van pinkpop, daarna alleen nog belgische festivals ....
Dat mag je wel vragen, maar dat mag je niet. Dat is alleen voor heel speciale mensen.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:35 schreef Befbekje het volgende:
Ik zou je bijna willen vragen of ik je even zou mogen aanraken om dit feit..
quote:To My Sweet Christopher,
You were the best father, husband and son-in-law. Your patience, empathy and love always showed through.
You had always said I saved you, that you wouldn't be alive if it were not for me. My heart gleamed to see you happy, living and motivated. Excited for life. Doing everything you could to give back. We had the time of our lives in the last decade and I'm sorry, my sweet love, that I did not see what happened to you that night. I'm sorry you were alone, and I know that was not you, my sweet Christopher. Your children know that too, so you can rest in peace.
I’m broken, but I will stand up for you and I will take care of our beautiful babies. I will think of you every minute of every day and I will fight for you. You were right when you said we are soulmates. It has been said that paths that have crossed will cross again, and I know that you will come find me, and I will be here waiting.
I love you more than anyone has ever loved anyone in the history of loving and more than anyone ever will.
Always and forever,
Your Vicky
quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:28 schreef Cyanide- het volgende:
Begrafenis was afgelopen vrijdag;
[..]
[ afbeelding ]
Chester Bennington / Brad Delson zingen 'Hallelujah'
Hij doet me daar denken aan Eric Clapton met lang haarquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
ghehe dave grohl met een omgekeerd kruis om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |