Onzin, niemand zal dit verbieden! Ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee . Maar zie je het al voor je bij de bruiloft van je zus niet aanwezig zijn omdat je criminele neef er ook zal zijn.
Een oude bekende.quote:Aalbersberg wordt geadviseerd door voormalig PvdA-politica Fatima Elatik. Zij draagt zelf ook een hoofddoek. Ze wordt door de Amsterdamse politie ingehuurd als directeur diversiteit. 'Ze kan haarfijn uitleggen waar de echte spanning zit', vindt Aalbersberg. 'Bij het selecteren van personeel denken we vaak te veel langs standaardpatronen. We vissen te veel in onze eigen vijver. Fatima houdt mij scherp.'
Manman, eerst Amsterdam-Oost ten gronde gericht, nu dit.quote:
Frans achtig beleid moeten we willen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En heb je enig idee wat dat inhoudt? Want het houdt niet specifiek in dat je geen kruisje, keppeltje, hoofddoek of iets anders mag dragen als je dat niet in je werk belemmert.
Voor je het weet komt art. 7 van de grondwet om de hoek kijken namelijk.
En de PVV weer flink wat munitie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:00 schreef truthortruth het volgende:
Op deze manier geef je de kreet 'islamisering' wel fundament.
Precies. Dan wil je gewoon dat Wilders de grootste wordt.quote:
Jawel hoor en ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:40 schreef thekolere het volgende:
[..]
Onzin, niemand zal dit verbieden! Ik spreek uit ervaring.
Geef ze ongelijk met dat rooster en inkomen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:06 schreef PandaDrop het volgende:
Moslima's die agent willen worden?![]()
Nooit van gehoord. Ze studeren wel allemaal rechten, maar baan bij de politie willen ze niet.
Wel bij OM of bij een advocatenbureau.
http://nos.nl/artikel/216(...)ergeet-het-maar.html
4 keer nacht, slaapdag, oh shit mensen tekort en een vroege dienst.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geef ze ongelijk met dat rooster en inkomen.
Waarbij je nacht nog effe een paar uur langer loopt wegens een ongeluk in de spits en jij de agent ter plekke bent.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:15 schreef thekolere het volgende:
[..]
4 keer nacht, slaapdag, oh shit mensen tekort en een vroege dienst.
Ja..maar arbeidstijden wet! Tenzij de dienst anders bepaald....en weer 5 nachten...quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarbij je nacht nog effe een paar uur langer loopt wegens een ongeluk in de spits en jij de agent ter plekke bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |