SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Bork borkquote:
Ik heb als fan inderdaad geen klagen. Binnenkort een serie re-issues van albums uit de periode 1999-2012, waarschijnlijk met diverse, nooit eerder uitgebrachte tracks op de bonus-cd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:39 schreef livelink het volgende:
Pet Shop Boys hebben ook echt een enorm oeuvre volgens mij. Wat zijn die lui productief zeg!
Dat was toch een semi-relletje?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb als fan inderdaad geen klagen. Binnenkort een serie re-issues van albums uit de periode 1999-2012, waarschijnlijk met diverse, nooit eerder uitgebrachte tracks op de bonus-cd.
De track van zojuist heette eerst "Single" en staat op het album Bilingual (1996). Het werd als single gekozen, maar Everything But The Girl had net een single uit met de titel "Single". Vandaar dat de titel werd veranderd in Single-Bilingual (kortom: een single van Bilingual, met de titel Single-Bilingual)
Klinkt erg Italiaansquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga zo slapen als mijn glaasje Limoncino leeg is
Ik zou gaan plakken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Willen jullie dat ik er nog een half uur of uur bij aan plak? Of wil iemand het zo om 22:00 uur overnemen?
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
van onze huwelijksreis meegenomen, citroenlikeur, heet ook wel Limoncello
Ben al lang blij dat er een opviel. Ik merk nooit zo welke taal er gebruikt is (zolang ik de taal kan).quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik deed 'm tweetaligEerst Duits, toen Noors
Ben jij trouwens bekend met de formatie Nordgarden?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat er een opviel. Ik merk nooit zo welke taal er gebruikt is (zolang ik de taal kan).
Misschien als ik het hoor? Naam zegt me zo niks.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben jij trouwens bekend met de formatie Nordgarden?
Zal straks even een nummer van ze draaien. Intogen pop/rock, ook weer uit Noorwegen (bij mijn weten).quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien als ik het hoor? Naam zegt me zo niks.
Pure brilliance is hetquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:57 schreef knokkels het volgende:
Is het heel erg fout als ik vrolijk wordt van dit nummer?![]()
mmmmmmmm lemon jelly
Ken je de Staunton Lick?quote:
Qua naam zegt het me vaag iets...quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ken je de Staunton Lick?
Dát is pure brilliance, refined to the maximum
Die heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:04 schreef knokkels het volgende:
My Life As A Duck![]()
Komt Bryant Oden - Duck Song hierna zeker?
de vogeltjesdans, uiteraardquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Echt geen idee wat ik hierna ga draaien...
mooie afsluiter voor ons, tnxquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ja...Ik wilde eigen wat Italiaans doen hierna
La Danza Di Polloquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ja...Ik wilde eigen wat Italiaans doen hierna
quote:
Mijn "Fogelvlucht"-show sloot hiermee af....quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:15 schreef Fogel het volgende:
Kreeg een idee dat ik hier moest komen kijken door dit nummer
(ben mijn CV in een sollicitatiesitedinges aan het gooien, kutwerk)
Ik hoorde wat gekwaak aan het einde van Paolo Contequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:17 schreef knokkels het volgende:
* knokkels verontschuldigt zich alvast voor het verzoekje wat komt.
De jingle....quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoorde wat gekwaak aan het einde van Paolo Conte
Stemming stijgt, niveau daaltquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja zeg, wij gingen slapen, begint het foute uur
Dit was hem niet overigens. Ik had hem goed kunnen aanvragen, dat welquote:
Dat begon wel een beetje toen ik inchoondequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja zeg, wij gingen slapen, begint het foute uur
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft verlengd tot 23:00 uur... geen idee hoe die tijd vol komt...
Gewoon met dit soort muziekquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft verlengd tot 23:00 uur... geen idee hoe die tijd vol komt...
quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:37 schreef knokkels het volgende:
Hoe tof, een 3D-Spectrumanalyzer en lyrics bij elk nummer. I lurv my Android TV
Vorig jaar veel gedraaidquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:46 schreef knokkels het volgende:
Zo hee, da's lang geleden
Hmmm... dat sample ken ik van een andere plaat, dus![]()
Het is alsof ik hem van jaren terug kenquote:
Komt toch echt uit 2016. Nummer 36 in mijn jaarlijst.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is alsof ik hem van jaren terug ken
quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt toch echt uit 2016. Nummer 36 in mijn jaarlijst.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een klassieke sample prominent in: de funky drummer
quote:
Mooiquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
Ik zit hier het laatste half uur echt te genieten, Elfletterig
Trap? Straks ga je nog grime draaienquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiIk probeerde een flow te maken, met wat trap-achtige nummers naar een rustig einde
Dit is de laatste plaat. Echtquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Trap? Straks ga je nog grime draaien
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Veel plezier nog met Knokkels.
* Elfletterig pakt zelf ook nog een uurtje mee
Ik vond het wel een leuke opvolger op de vorige a capellaquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:07 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg bij dit nummer ook een gevoel dat er iemand aandacht wil
Morgen wordt je helemaal lekgeprikt wakker?quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Pfff... nog steeds 23 graden. En in de woonkamer is het 26 graden.![]()
Zojuist het slaapkamerraam wagenwijd open gezet.
22.8 graden binnen, 11.1 buiten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Pfff... nog steeds 23 graden. En in de woonkamer is het 26 graden.![]()
Zojuist het slaapkamerraam wagenwijd open gezet.
Elf is toch binnen?quote:
Nee, ik heb gelukkig een hor voor m'n slaapkamerraam. Ik woon hier al meer dan 9 jaar en heb zelden een mug in huis gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen wordt je helemaal lekgeprikt wakker?
Elf punt één. De verbeterde versie van mijquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elf is toch binnen?
22.5 binnen, 19/20 graden buiten
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom moet ik aan "Heb Je Even Voor Mij" van Frans Bauer denken?
RAMMMMMMMMMSTEEEEEEEEEINquote:
Past bij de kleur van mijn ziel.quote:
Daarom volgen we zo ook de zonquote:
Maar nu volgen we de zon weer hoorquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
Misschien moet ik de tuindeur maar dicht doen, bedenk ik net. De buren zullen niet blij zijn met Rammstein
Heuliefuqquote:
Ik ben gisteren 3 uur bezig geweest met mijn speakers in de woonkamer. Eentje bleef maar niets aan geluid geven. Alles keer op keer nachecken.. En ineens... *rommelt aan 2e set kabels achter op de speaker *kraak* geluidquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij bromt over een verkeerde configuratie.Maar zijn microfoon bromt niet.
Ik heb hem toch maar iets zachter gezet voor de zekerheidquote:
Goed plan welquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar iets zachter gezet voor de zekerheid
Alle chocola is voor mijquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
chocolaatje, Homijn?
Als in: [ afbeelding ]
quote:
Goed shirt welquote:
QFTquote:
Deze hele film is geweldigquote:
Ik dacht dat het tijd werd voor O Fortuna. Vanwege dat ultiem geweldige koor.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:50 schreef Monopoly het volgende:
Gamen en Knokkels op de achtergrond. Groots genot. Wat een bazen DJ
Nog beter. Ipv een treinreis ben je de 1e die Moira10.rar gaat ontvangenquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Meauneau! HeauwGeau?
Wat zeg je nou? Geef je me een gratis treinreis?Wat tof!
Uh oh...quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog beter. Ipv een treinreis ben je de 1e die Moira10.rar gaat ontvangen
*slik*quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog beter. Ipv een treinreis ben je de 1e die Moira10.rar gaat ontvangen
fix datdanquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira.rar is legendarisch. Iedereen weet het.
Hahahahaha, wat gaaf. Wist ik niet eens. Retegeile achtergrondmuziek.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:58 schreef knokkels het volgende:
Oh ehh Meauneau, check de titel van dit nummer, juuuuuuuuuuust for shits n giggles
Jij ook bedankt voor jouw aandeel vanavondquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet helaas afhaken
Ik zou graag nog een poosje luisteren, maar ik moet gaan slapen.![]()
Bedankt, Knokkels. Succes met de rest van de show.
Welterusten allemaal
Mono en Moira doing the nasty deed: The Soundtrackquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat gaaf. Wist ik niet eens. Retegeile achtergrondmuziek.
Ik vind het altijd ranzig maaruh, DM graagquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira10.rar is aan het uploaden as we speak.
Awww slaap lekker livelink, bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
Ik moet ook afhaken. Het was weer fijn, Knokkels.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd ranzig maaruh, DM graag
Nee, je gaat eerst mono haten en daarna jezelf intens haten en dan gaat dat allemaal weer een beetje over.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Fogel, voordat ik hem open... Zal mijn leven hierna ooit hetzelfde zijn?
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor jouw aandeel vanavondTofheid
![]()
Slaap lekker Elf
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
Ik moet ook afhaken. Het was weer fijn, Knokkels.
Vervolgens een flinke masturbeersessie en alles is weer oke.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, je gaat eerst mono haten en daarna jezelf intens haten en dan gaat dat allemaal weer een beetje over.
Intriguing *swipe* Hmmm hmm *next* OH HOLY Sh... What the.. Nooooooquote:Op donderdag 18 mei 2017 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, je gaat eerst mono haten en daarna jezelf intens haten en dan gaat dat allemaal weer een beetje over.
1-0 voor Ajax?quote:
Oh, sorry. Ik dacht dat Ajax Olympique Lyon had verslagen. Blijkt het Zwolle te zijn.quote:
Oh tof! Ik zat toevallig laatst in die van FC Groningen. Lekker luxe en veel beenruimte. Magnetron aan boord. Het goede leven.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik dacht dat Ajax Olympique Lyon had verslagen. Blijkt het Zwolle te zijn.
Fun fact: ik heb een tijdje geleden in de spelersbus van PEC Zwolle gezeten.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik dacht dat Ajax Olympique Lyon had verslagen. Blijkt het Zwolle te zijn.
Fun fact: ik heb een tijdje geleden in de spelersbus van PEC Zwolle gezeten.
O.a. die bus was ingezet als vervanger van de trein, die niet reed wegens een ongeluk ofzo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:14 schreef Monopoly het volgende:
Oh tof! Ik zat toevallig laatst in die van FC Groningen. Lekker luxe en veel beenruimte. Magnetron aan boord. Het goede leven.
Lees: dit heb ik gedaanquote:
Neequote:
Ja hequote:Op donderdag 18 mei 2017 00:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel peinlijk dat er Asterdam staad...
Oh ja, hoi.quote:
Mooi, dan zo even een jingletje en mijn voiceoverquote:
Gemist vandaag, maar dat wist ik al..quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Hey knok... je hebt eigenlijk best wel een lekkere stem.
Doe er wat aan.
Ga zware shag roken ofzo.
Trusil zeker he?quote:
Ja hoiquote:Op donderdag 18 mei 2017 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist vandaag, maar dat wist ik al..
Er zijn een aantal die regelmatig hun stem laten horen hier ..
Dat zijn:
vul in
Nee, de y is echt superkut qua uitspraak, ik kan het na 16 jaar nog steeds niet perfectquote:Op donderdag 18 mei 2017 00:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Trusil zeker he?
Ik stond onder wat hoogspanning, dat was mijn eerste script. Wat een ***script zeg
Ik heb nog een tijdje meegedaan. Lang geleden. Binnenkort wat meer vrije tijd. Misschien toch die rommelkamer inrichten en een fatsoenlijke microfoon op de kop tikken. Het kriebelt weer.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist vandaag, maar dat wist ik al..
Er zijn een aantal die regelmatig hun stem laten horen hier ..
Dat zijn:
vul in
De audio-engineer én ik kwamen er ook niet uit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, de y is echt superkut qua uitspraak, ik kan het na 16 jaar nog steeds niet perfect
puzziequote:
USB of SLR?quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje meegedaan. Lang geleden. Binnenkort wat meer vrije tijd. Misschien toch die rommelkamer inrichten en een fatsoenlijke microfoon op de kop tikken. Het kriebelt weer.
Vooralsnog usb. Ik wil later ooit nog wat pro gear hebben. Mengpaneel en alles. Is nu nog dromerij. Zolang ik een fatsoenlijke mic en internetverbinding heb, ga ik lekker amateuristisch via virtualDJ live. Ik zweer bij dat pauper programmaquote:
Slaap lekker Fogelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Behringer C-1U, Statief Samson Q1Uquote:Op donderdag 18 mei 2017 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vooralsnog usb. Ik wil later ooit nog wat pro gear hebben. Mengpaneel en alles. Is nu nog dromerij. Zolang ik een fatsoenlijke mic en internetverbinding heb, ga ik lekker amateuristisch via virtualDJ live. Ik zweer bij dat pauper programma
quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:50 schreef knokkels het volgende:
Had er iemand een probleempje mee als ik een half uurtje verleng?
Het. Is. Een. Schande.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ik zou een paars lintje opsturen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Corrigeer de volgende fouten:
Vrijwillige bijdrage Pink Ribbon is vereist
Serieus?
VRIJWILLIGE bijdrage is VEREIST?!
Manmanman...
Sorryquote:
Nee, ze vragen om geld. Gelukkig kon ik ook €0,00 invullenquote:Op donderdag 18 mei 2017 00:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou een paars lintje opsturen.
Dat vragen ze toch?
semantiekquote:Op donderdag 18 mei 2017 00:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ze vragen om geld. Gelukkig kon ik ook €0,00 invullen
Vandaar die diepe tekst dusquote:Op donderdag 18 mei 2017 00:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat het die Antwoord is. Heb niks gezegd.
Gooi er een suggestie in, en ik ga er zsm naartoe bouwenquote:Op donderdag 18 mei 2017 01:03 schreef spijkerbroek het volgende:
De muziekstijl van de afgelopen liedjes is lichtjaren verwijderd van liedjes die ik wél ken...
Neh, ik ga maffen. Sorry, maat.quote:Op donderdag 18 mei 2017 01:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gooi er een suggestie in, en ik ga er zsm naartoe bouwen
whehehe slaap lekker spijkerbroekquote:Op donderdag 18 mei 2017 01:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh, ik ga maffen. Sorry, maat.
Truste en toch bedankt, ondanks de liedjes
Dat was het hoorquote:Op donderdag 18 mei 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe slaap lekker spijkerbroek![]()
Ik hoop dat het alsnog lekker luisteren was
quote:
Ik ga zo proberen te slapen ,moet morgen naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 18 mei 2017 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]puzzie
![]()
Helaas komt het eind alweer in zicht
quote:Op donderdag 18 mei 2017 01:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga zo proberen te slapen ,moet morgen naar het ziekenhuis
Gedoe door mijn schildklier zeg maarquote:Op donderdag 18 mei 2017 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]Niets ernstigs hoop ik?
* knokkels zoekt een breed spectrum medicijn op
Euhh... Wacht even. Die Jihad-ganger is veroordeeld. Gaat voor een bedrijf werken waarvoor hij op defensieterrein moet komen. Maakt foto's en dat is niet strafbaar? Okee, an sich niet.. Toch zou dat anders moeten werken bij een veroordeelde Jihad-ganger. Sowieso dacht ik dat het niet toegestaan was om foto's te nemen op defensieterrein. Ik werd al op mijn vingers getikt toen ik met de dierenambulance op marineterrein was en mijn telefoon pakte voor een foto.quote:Toen bleek dat hij een strafblad had, heeft de Marechaussee hem opgepakt. Hij was voor een bedrijf aan het werk op het terrein van de vliegbasis. OM: ,,De man heeft een strafblad voor een poging tot uitreizen naar Syrië.'' Volgens het OM heeft hij niets strafbaars gedaan op de vliegbasis. De man zou foto's van het terrein hebben gemaakt, stelt RTL Nieuws.
Mehhh.... veel sterkte morgenquote:Op donderdag 18 mei 2017 01:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gedoe door mijn schildklier zeg maar
Als ik nou zeg: knopjes. Snap je het dan wel?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik nou zeg: knopjes. Snap je het dan wel?
Wat heb je dan? Show! Lemme See
Maschinequote:
ik snap er aalleen niks vanquote:Op donderdag 18 mei 2017 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maschine![]()
![]()
Heb er leuke Youtube clips over gezien
Je had een eenvoudiger apparaat kunnen halenquote:
Stien! Radio49's Hoop in Late Uurtjesquote:
quote:
Hallee Knokkelsquote:Op donderdag 18 mei 2017 02:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stien! Radio49's Hoop in Late Uurtjes
gebruiksaanwatnou?quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zit er geen gebruiksaanwijzing bij?
Sorry ben regelmatig niet te volgen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
gebruiksaanwatnou?
Wat is dat waar jij over spreekt?
manual shmanual. Gewoon knopjes drukken (nadat je je samples in je DAW hebt ingeladen, dan gewoon dingen proberen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Sorry ben regelmatig niet te volgen.
Ik ben van de ouwe stempel, 2 draaitafels en mengpaneel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
manual shmanual. Gewoon knopjes drukken (nadat je je samples in je DAW hebt ingeladen, dan gewoon dingen proberen.
hoe maak je daar ooit een nmmer mee?quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ben van de ouwe stempel, 2 draaitafels en mengpaneel.
Dat kan op de PCquote:Op donderdag 18 mei 2017 02:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe maak je daar ooit een nmmer mee?
Turntablismquote:Op donderdag 18 mei 2017 02:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe maak je daar ooit een nmmer mee?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik ga Mad Professor en Lee Perry maar niet posten.
quote:You're not hacking into the Pentagon, you're a professional iPad controller![]()
Jij past er dus wel tussen, toffe gozer, mad as hellquote:Op donderdag 18 mei 2017 02:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mwah Lee Perry is gek als een deur en Mad Prof is toffe gozert.
Voel me daar wel thuis ja,quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij past er dus wel tussen, toffe gozer, mad as hell
Zijn Lee Perry en Mad Professor nog actief trouwens? Doen ze dingen met andere artiesten?quote:
en ook veel buds.quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:33 schreef Stien_Struis het volgende:
In de studio bij Mad Prof daar waren pas echt veel knopjes,
vind haar zo slechtquote:Op donderdag 18 mei 2017 02:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben geen Apple fan maar ik vind dit wel éxtreem tof!
Lee Perry is 82 , Mad Prof in de 60 inmiddels,quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zijn Lee Perry en Mad Professor nog actief trouwens? Doen ze dingen met andere artiesten?
* knokkels krijgt net een brainwave
Ik doe het haar niet na.quote:
Ben wel benieuwd hoe Candy Rose en dub reggae samen klinkenquote:Op donderdag 18 mei 2017 02:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Lee Perry is 82 , Mad Prof in de 60 inmiddels,
Doen het wat rustiger aan
veel knopjes raakt ze aan van decks die uitstaanquote:Op donderdag 18 mei 2017 02:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik doe het haar niet na.
Nu heb ik ook geen 4 decks natuurlijk
slechte mastering?quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:45 schreef tailfox het volgende:
ik zal maar even niks zeggen over mastering
rip compresorquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:48 schreef Stien_Struis het volgende:
Ga je nu Lee Perry wat leren over mastering en sound?
Ik gok zomaar dat ze niet weten wat het inhoudtquote:
Geluidsman is ingewikkelder dan je denkt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ze niet weten wat het inhoudt
Zeker wel. Mucho knopjesquote:Op donderdag 18 mei 2017 02:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geluidsman is ingewikkelder dan je denkt.
Elk podium is weer anders.quote:Op donderdag 18 mei 2017 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeker wel. Mucho knopjesVeel termen ditdat
Als je het door hebt niet neequote:
Volgens mij heeft dat de krant of het nieuws nog gehaaldquote:Op donderdag 18 mei 2017 03:06 schreef Stien_Struis het volgende:
Op Electro festival ging het iets te hard in grote zaal 3 km verder vielen er mensen van luchtbed op de camping.
Hebben we opgelost door speakers in vierkant te zetten.
Tegengeluid krijg je dan.
Heb regelmatig de krant gehaald, kan het allemaal niet meer precies herinneren.quote:Op donderdag 18 mei 2017 03:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat de krant of het nieuws nog gehaald
quote:Op donderdag 18 mei 2017 03:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb regelmatig de krant gehaald, kan het allemaal niet meer precies herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |