Zeker weten. Veel beter dan gister.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net even overlegje gehad op het balkon. Was lekker hoor.
Vind het wel ineens heel erg warm zo van de ene op de andere week.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net even overlegje gehad op het balkon. Was lekker hoor.
Dit weekend is het weer 11 graden hoorde ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het wel ineens heel erg warm zo van de ene op de andere week.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het wel ineens heel erg warm zo van de ene op de andere weekdag.
ach meisje tochquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het wel ineens heel erg warm zo van de ene op de andere week.
Daar kunnen we dus helemaal niks mee.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit weekend is het weer 11 graden hoorde ik.
Lagentermijn is ook niet heel vrolijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar kunnen we dus helemaal niks mee.
kwark heeft meer proteïnenquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die dit soort troep tot zich nemen zijn complete malloten.
https://www.bodyenpower.n(...)-is-arla-skyr-gezond
Waar rook is is vuur.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens is ggmm echt gepakt op pedofilie of hoe zit dat precies?
Dumoulin lekker bezig hoor. Net zo lang wachten tot mollema en pinot het werk voor je gaan doenquote:
natuurlijk maar als je het over mooie actrices hebt zal je moeite hebben 2 Jodinnen in de top 10 te zettenquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn echt veel joden in hollywood hoor.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar als je het over mooie actrices hebt zal je moeite hebben 2 Jodinnen in de top 10 te zetten
Hiervoor moet ik schindlers list weer een keer kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar als je het over mooie actrices hebt zal je moeite hebben 2 Jodinnen in de top 10 te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |