Het is al 15.40 man.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komen vast nog wel wat mooie dagen aan. Het is nog vroeg.
Wat zijn jouw mankementen in het leven?quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je zo nu en dan zou haxballen zou je weten dat Davy er geen klote van kan
dat is wel een goed idee, ik kan helaas nog niet wegquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:39 schreef Saind het volgende:
Ik ga eens even een biertje happen in de zon
Ik ben een narcist en een autist.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw mankementen in het leven?
Hij is supporter van Feyenoord. Met uitzondering van dit jaar is dat al bijna zijn hele leven afzien.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw mankementen in het leven?
Lekker klam en benauwd in Nederlandquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat we rond juni/juli 32/33 aantikken
2002quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is supporter van Feyenoord. Met uitzondering van dit jaar is dat al bijna zijn hele leven afzien.
Zo is dat. Feyenoordsupporter = afzien.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is supporter van Feyenoord. Met uitzondering van dit jaar is dat al bijna zijn hele leven afzien.
Kampioenschappen van de jaren '90 heeft ie ook wel bewust meegemaakt.quote:
Echte boterquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Enkel boter? Echte boter of margarine?
wij kennen hem toch ookquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. Feyenoordsupporter = afzien.
Maar gelukkig leer je zo nu en dan mooie en markante figuren als Caland kennen
Telstar fans zien pas af. Jij niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. Feyenoordsupporter = afzien.
Maar gelukkig leer je zo nu en dan mooie en markante figuren als Caland kennen
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vreemd tijdstip voor een bammetje.
Doet Leo Driessen daarom zo raar?quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telstar fans zien pas af. Jij niet.
Overigens heb ik mijn laptop erbij gepakt voor het wielrennen.
Ik straf dat genadeloos af. Je moet scherp blijven opper. Jammer dit.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wilde je een compliment geven.
Op dit tijdstip liever cup a soup. Alleen met die warmte niet zo'n trek in.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
(voor deze ene keer)
cup a soup is een tijdje geleden dat ze echt reclame hebben gemaakt zeg. Die reclame die zo ging ''habibi zo kip x2 kip kip kip kip cuppaa soup''quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op dit tijdstip liever cup a soup. Alleen met die warmte niet zo'n trek in.
Lekker b/c-elftal niets mis mee.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaan de cup niet winnen.
eh ja... bijv.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
cup a soup is een tijdje geleden dat ze echt reclame hebben gemaakt zeg. Die reclame die zo ging ''habibi zo kip x2 kip kip kip kip cuppaa soup''
dat moet je ook maar willenquote:
Ik heb één vriendin die echt voor ajax is. Verder geen vrienden die voor ajax zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet je ook maar willen, behalve jullie virtueel heb ik maar 1 iemand die ik wel meer dan kennis kan noemen die voor Feyenoord is.
was in rl snel klaar met feliciteren
Waardeloosquote:Op woensdag 17 mei 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb één vriendin die echt voor ajax is. Verder geen vrienden die voor ajax zijn.
Allemaal voor Feyenoord. Collega's zijn er wel zat voor ajax.
En de "only sing when you are winning" zangere?quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb één vriendin die echt voor ajax is. Verder geen vrienden die voor ajax zijn.
Allemaal voor Feyenoord. Collega's zijn er wel zat voor ajax.
Zijn harde werkers.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:51 schreef Elan het volgende:
Heb collega die voor Ado is.
Altijd mad die kerel.
Zijn wel Joodse billen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekkere billen steeds in die tel aviv reclame
Eckte eckte Ajacieden hebben ook gewoon redelijk wat zelfspot vaak.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
De Ajacieden die ik ken zijn eigenlijk allemaal stereotype salonjoden, walgelijk volk.
De paar fanatiekelingen die ik heb gekend kon ik juist wel weer prima mee overweg.
En met Befbekje?quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een prima verstandhouding met Doublepain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |