Computer idd. Alhoewel ik in dat grootste bakstenen gebouw van NL ga zittenquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:15 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een obessie gehad met alles wat met het OV temaken had. Ergens heb ik zelfs nog een strippenkaartmachine. Hoe berekenen jullie de rijtijd, rijden jullie net als Syntus UT met een demobus rond waar alles gemonitord wordt of wordt alles via de computer berekend?
Heel interessant ditquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:33 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Computer idd. Alhoewel ik in dat grootste bakstenen gebouw van NL ga zitten![]()
Zo hebben we als stagiair laten uitzoeken dat het 5 minuten en 42 seconden extra kost als een trein via de goederensporen van de Barendrechttunnel en Kijfhoek rangeerterrein (je weet wel, als daar weer eens een brandmelding was, was dat daar) zou worden gestuurd, in plaats van via Barendrecht station.Zodat er doorgaande treinen kunnen blijven als er werkzaamheden in de reizigerstunnel plaatsvinden en de hinder zo klein mogelijk gemaakt kan worden.
1) ja, stop in Eindhoven is langer door combineren en splitsen. VIRM kost 3 min. Meen ik. En opvolgtijd tussen twee treinen is 3 mij, dus Heerlentaken staat sowieso 6 minuten te niksen in Eindhoven.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:43 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Heel interessant dit. Nog drie vraagjes voor je:
1. Houden jullie rekening met vleugeltreinen? De IC Utrecht-Heerlen wordt gesplitst te Eindhoven. Houden jullie daar extra minuten voor gereserveerd of gaan jullie ervan uit dat de VIRM in één keer probleemloos weg moet kunnen na het lozen van pax/ontkoppelen en het deursluiten?
2. Was het moeilijk om de SPR/Regionalbahn Arnhem-Dusseldorf te proppen in de dienstregeling of stond het rijschema al vast op 11 dec?
3. Is het al bekend wanneer de Eurostar via Rotterdam gaat rijden?
Ik kreeg ook 29. Ben ik ook een keer echt geschat, maar dat was eenmalig. Verder word ik meestal halverwege 30 geschat.quote:
Andyvie!quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:28 schreef Andyvie het volgende:
Die persoonlijkheidstest gaf bij mij een paar rare uitslagen. Maar daar weet ik de reden wel van
Maar ik zou DEFENDER (ISFJ-T) zijn
En wie is dan de attacker?quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:28 schreef Andyvie het volgende:
Die persoonlijkheidstest gaf bij mij een paar rare uitslagen. Maar daar weet ik de reden wel van
Oud fokkers unite!quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:28 schreef Andyvie het volgende:
Joeppiequote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:28 schreef Kaas- het volgende:
Pfieuw, binnen 24 uur nu van twee verschillende sollicitaties bericht mogen ontvangen dat ik de allerlaatste ronde bereikt heb! Nu gaat het er echt om spannen.
Spannend!quote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:28 schreef Kaas- het volgende:
Pfieuw, binnen 24 uur nu van twee verschillende sollicitaties bericht mogen ontvangen dat ik de allerlaatste ronde bereikt heb! Nu gaat het er echt om spannen.
Spannend! Succes!quote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:28 schreef Kaas- het volgende:
lekker hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:28 schreef Kaas- het volgende:
Dat zeg ik eerlijk gezegd liever niet op het forum.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:19 schreef Great-Expectations het volgende:
Toch ben ik nu ook stiekem wel heel nieuwsgierig om wat voor functies het gaat bij Kaas. 🤔
Ik heb geen rijbewijs en wil lekker groen met het ov blijven gaan, dus ik wil liever een goed ov-abonnement binnen de secundaire voorwaarden eigenlijk. Weet niet eens zeker of ik überhaupt ooit een auto wil.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:20 schreef Great-Expectations het volgende:
En wat voor lease-auto hij gaat uitkiezen. 🤔
Dat begrijp ik. Zou ik ook niet doen. Maar wij branden allemaal van nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zeg ik eerlijk gezegd liever niet op het forum.
Ben ik ook best benieuwd naar.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:20 schreef Great-Expectations het volgende:
En wat voor lease-auto hij gaat uitkiezen. 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |