Je zult nu maar in Vlissingen ofzo zittenquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:10 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt wel zien waar Eindhoven ligt
21.5 lees ikquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:10 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
Knut, je ligt zeker onder je winterdekbed?
Lekker warm in Twentequote:Op woensdag 17 mei 2017 11:10 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Gelachenquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Dolf_v_Aert/status/864744892068769792
Speciaal voor Opperkleurder. Knip- en plakaidsgenot.
De warme persoonlijkheid van Saind. Als hij er niet is, is het gelijk een graad of 5 kouder.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat philips waardoor het altijd microlokaal warm is daar?
Is dit serieusquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Dolf_v_Aert/status/864744892068769792
Speciaal voor Opperkleurder. Knip- en plakaidsgenot.
Geen idee, heb ik nooitquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:43 schreef Saind het volgende:
Brandwonden krijg je ook echt altijd op de wijsvingers hè
kut typen dit
quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het artikel is alweer weggehaald, maar toch.
Gisteren bij iemand anders in de keuken gekookt, vinger gebrand aan pan met metalen handvaten die schuin op het fornuis stondquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kook wel vaak, maar eigenlijk nooit brandwonden door het koken.
Den Helderquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zult nu maar in Vlissingen ofzo zitten
Op gas koken zal steeds minder gaan gebeuren. Alleen professionele koks zullen op gas blijven koken denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren bij iemand anders in de keuken gekookt, vinger gebrand aan pan met metalen handvaten die schuin op het fornuis stond
Sws niet gewend dat pannen op die manier warm worden, heb inductie, geen gas
Juist in professionele keukens wordt meer en meer inductie gebruikt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op gas koken zal steeds minder gaan gebeuren. Alleen professionele koks zullen op gas blijven koken denk ik.
Ik heb het tegenovergestelde gelezen. De temperatuur is met gas makkelijker te controleren dan met inductie. Langdurig op lage temperatuur koken met inductie is heel lastig.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Juist in professionele keukens wordt meer en meer inductie gebruikt.
Vind ik nietquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde gelezen. De warmte is met gas makkelijker te controleren dan met inductie. Langdurig op lage warmte koken met inductie is heel lastig.
Kan je vandaag kijken stinho?quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het artikel is alweer weggehaald, maar toch.
Jonnie Boer kookt op inductie. Toch niet de kleinste.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde gelezen. De temperatuur is met gas makkelijker te controleren dan met inductie. Langdurig op lage temperatuur koken met inductie is heel lastig.
Als ik aan het brouwen ben moet ik iedere keer de inductie aan en uit doen om op een constante temperatuur te blijven.quote:
Je kunt ze ook traploos krijgen hè.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik aan het brouwen ben moet ik iedere keer de inductie aan en uit doen om op een constante temperatuur te blijven.
Waar pak je het mee in?quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt ze ook traploos krijgen hè.
En voor maischen? Gewoon goed inpakken en zonder externe hitte doen man. Scheelt een bak gekut
Deken ofzoquote:
Volgende keer maar eens proberen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
t
[..]
Deken ofzo
Ik draai er een hele lading fleece dekens omheen, hang de probe van die stc-1000 erin en als ie echt laag komt slaat die ff aan tot ie een graadje warmer is maar dat is zelden nodig
Denk wel dat het scheelt dat jij minder maakt, met 4/5 liter koelt het sneller af natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens proberen.
Wij gebruiken gewoon normale pannen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inductie is kut dat je speciale pannen nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |