Als dit waar is dan is dit inderdaad een hele slechte zaakquote:Op zondag 9 juli 2017 00:47 schreef happylife070 het volgende:
Ik vind het wel raar dat negatieve reviews niet geplaatst worden of een paar dagen later weer verwijderd.
2x een negatieve review gegeven maar die zie je niet terug.
Maakt de positieve reviews dus een stuk minder betrouwbaar.
Weet niet hoe vaak het voorkomt, maar bij mij dus 2xquote:Op zondag 9 juli 2017 03:31 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als dit waar is dan is dit inderdaad een hele slechte zaak
Ik dacht dat de BW-MF1 was vervangen voor de Ampcore:quote:Op zondag 9 juli 2017 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wanneer zijn deze weer op voorraad? Heb er 10 nodig namelijk
Hi, reviews mogen alleen onder strikte voorwaarden worden verwijderd, en een negatieve ervaring met een product of onze service mag daar nooit de reden van zijn. Als je de ordernummers van de 2 betreffende producten waarvoor je de review hebt geschreven kunt doorgeven dan zoek ik voor je uit wat er aan de hand is!quote:Op zondag 9 juli 2017 00:47 schreef happylife070 het volgende:
Ik vind het wel raar dat negatieve reviews niet geplaatst worden of een paar dagen later weer verwijderd.
2x een negatieve review gegeven maar die zie je niet terug.
Maakt de positieve reviews dus een stuk minder betrouwbaar.
Hi, ik zie dat je de weegschaal besteld hebt uit het EU-warehouse, maar het duurt nog een paar maanden voordat ie daar op voorraad is (ik weet ook niet waarom 'ie dan nu al kan worden besteld uit dat warehouse). Volgens m'n collega stond die lange levertijd er wel bij op het moment dat ie was te bestellen, maar dat kan ik niet bevestigen. Hij is hier in het Chinese warehouse wel al op voorraad en dus verkrijgbaar, al ligt de prijs in dat warehouse hoger dan in het EU warehouse. Wil je wachten tot 'ie in in het EU-warehouse op voorraad is, wil je wijzigen naar het CN warehouse (daar is ie dus wel duurder) of wil je dat ik je order laat annuleren?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:26 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb een order een tijd geleden geplaatst van een digoo weegschaal, wat een pre order was.
Nu is het zo dat deze nu uit is, en direct kan worden verzonden als je hem nu bestelt. Terwijl mijn order nu nog steeds al weken op back-order staat.
Kun je hier even naar kijken, mocht het zo zijn dat deze inderdaad al op voorraad is dan vind ik het heel slordig dat deze nog niet is verzonden.
Order 26695257
Hi, die kabel is inderdaad vervangen door de BlitzWolf Ampcore-variant, en met code 12BLITZW heb je 10% korting.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wanneer zijn deze weer op voorraad? Heb er 10 nodig namelijk
quote:Op zondag 9 juli 2017 13:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat de BW-MF1 was vervangen voor de Ampcore:
https://www.banggood.com/(...)10.html?rmmds=search
Erg goede kabeltjes die ampcore dingen; wel braided maar ook hoge kwaliteit.
quote:Op maandag 10 juli 2017 08:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die kabel is inderdaad vervangen door de BlitzWolf Ampcore-variant, en met code 12BLITZW heb je 10% korting.
Ik krijg net code BWTCK binnen voor 20% korting, dus als je nog niet besteld hebt, dat scheelt nog meer!quote:
Helemaal top, had nog niet besteld dus een mooi voordeelquote:Op maandag 10 juli 2017 11:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik krijg net code BWTCK binnen voor 20% korting, dus als je nog niet besteld hebt, dat scheelt nog meer!
Hey er is nog steeds niks veranderd. Stuur ze nog maar een keer op, en dat ze dan wel naar nl gaan . mogelijk om sneller te laten versturen? Dat prio oid gaan. Moet ze zsm hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen! Ik kan er verder ook niets aan zien helaas, maar zie wel dat het al bijna 20 werkdagen geleden is dat je de bestelling hebt gedaan. Omdat er voor de door jou gekozen verzendmethode een bezorgtermijn staat van 20 werkdagen kan ik je dinsdag (dan is de termijn verlopen) helpen met een passende oplossing. Kun je me het laten weten als je dan nog steeds niets binnen hebt?
Hi, omdat powerbanks hoofdzakelijk batterijen zijn kunnen ze helaas niet worden verzonden met een andere methode dan de normale verzending.. Wil je in dat geval nog steeds een herzending of ben je bang dat ze dan te laat binnen zijn, en ga je dan liever voor een refund?quote:Op maandag 10 juli 2017 21:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hey er is nog steeds niks veranderd. Stuur ze nog maar een keer op, en dat ze dan wel naar nl gaan . mogelijk om sneller te laten versturen? Dat prio oid gaan. Moet ze zsm hebben eigenlijk.
Hi, dat heb ik voor je nagevraagd, maar ik heb nog geen antwoord terug, dus dat hoor je van me zodra ik een reactie hebquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:00 schreef Miniem het volgende:
Vraagje, heb net een Eken H9 camera besteld maar het is me niet duidelijk of er een car mount bij zit. Zit deze er bij? Zo nee, welke dien ik dan te bestellen?
Hoeft niet, eerste keer was zonnescherm voor zender, past absoluut niet bij betreffende zender waar het voor verkocht werd.quote:Op maandag 10 juli 2017 03:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, reviews mogen alleen onder strikte voorwaarden worden verwijderd, en een negatieve ervaring met een product of onze service mag daar nooit de reden van zijn. Als je de ordernummers van de 2 betreffende producten waarvoor je de review hebt geschreven kunt doorgeven dan zoek ik voor je uit wat er aan de hand is!
Ze zijn binnen hoor, pff. via Malmo zweden naar Heathrow uk naar Roterdam naar Nijmegenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, omdat powerbanks hoofdzakelijk batterijen zijn kunnen ze helaas niet worden verzonden met een andere methode dan de normale verzending.. Wil je in dat geval nog steeds een herzending of ben je bang dat ze dan te laat binnen zijn, en ga je dan liever voor een refund?
Niet geheel netjes van jullie. Hij was toendertijd een promotie, als een soort crowdfuncing voor digoo. (terug te lezen op hun site en bij het product zelf). Toen kon ik niet kiezen voor een EU of CH shipping. Nu is hij dus snel te verzenden vanuit CH, alleen dan mag ik wel bijbetalen? Dat vind ik dus erg slordig van jullie. Het lijkt mij dat als jullie hem even omzetten naar CH order dat dit nog goedkoper is voor jullie ook. Scheelt immers een tussenstop en extra courier.quote:Op maandag 10 juli 2017 07:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je de weegschaal besteld hebt uit het EU-warehouse, maar het duurt nog een paar maanden voordat ie daar op voorraad is (ik weet ook niet waarom 'ie dan nu al kan worden besteld uit dat warehouse). Volgens m'n collega stond die lange levertijd er wel bij op het moment dat ie was te bestellen, maar dat kan ik niet bevestigen. Hij is hier in het Chinese warehouse wel al op voorraad en dus verkrijgbaar, al ligt de prijs in dat warehouse hoger dan in het EU warehouse. Wil je wachten tot 'ie in in het EU-warehouse op voorraad is, wil je wijzigen naar het CN warehouse (daar is ie dus wel duurder) of wil je dat ik je order laat annuleren?
Ik hoor het van je
Hi, dat is erg vervelend! Zou je een kort filmpje kunnen maken van het probleem en dat vervolgens uploaden via Youtube en hier plaatsen? Als je daarnaast ook je ordernummer kunt vermelden geef ik alles door aan m'n collega en doe ik m'n best voor een snelle oplossingquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:58 schreef rolodiabolo het volgende:
Ik heb een Xiami Mi5 ontvangen. Vanaf het begin gaat het scrollen niet goed. Als ik van boven naar beneden door een menu scrol, wordt voortdurend een menu-item geselcteerd..per ongeluk. Het lijkt alsof ik steeds 'tap' terwijl ik da dus niet doe. Ik heb onder developer options pointer location (show touch coordinate) ingeschakeld zodat je lijnen ziet als je over het scherm beweegt met je vinger. De lijn wordt steeds onderbroken terwijl ik mijn vinger op het scherm houd. Er lijkt iets mis te zijn met het touchscreen. Zou dit software- of hardwarematig zijn? Weet iemand een oplossing?
Hi, ok ik snap het. Ik zou echter nog steeds graag willen laten uitzoeken waarom je reviews zijn verdwenen, omdat dat zoals eerder gezegd niet mag gebeuren zonder goede reden. Mocht je me dus alsnog de 2 ordernummers willen doorgeven van de bestellingen waarvan je reviews zijn verdwenen dan zou ik dat erg op prijs stellenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:57 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Hoeft niet, eerste keer was zonnescherm voor zender, past absoluut niet bij betreffende zender waar het voor verkocht werd.
Nu staat er bij dat je er stukken af moet knippen en hem vast moet plakken op je zender dus mensen worden nu gewaarschuwd.
daar ging het mij om dat niet anderen een miskoop doen, hoef geen geld terug ofzo.
maar hecht hierdoor wel minder waarde aan reviews
Hi, goed om te horen! Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ze zijn binnen hoor, pff. via Malmo zweden naar Heathrow uk naar Roterdam naar Nijmegen
thanks voor support anyway
Hi, ondanks dat er op de pagina een afbeelding staat dat er een GPS ingang is, heeft deze dashcam volgens mn collega geen dergelijke ingang en dus heeft ze de foto laten weghalen. Als je nog steeds interesse hebt in een dergelijke dashcam vraag ik graag voor je na welke wel geschikt is en wat voor module daar dan bij zou passen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef -wtf- het volgende:
Welke gps module past op deze dash cam?
F2C Dual Lens 4.3 Inch HD 1080P Car DVR Recorder Rearview Mirror Dash Camera G-sensor
https://banggood.app.link/5WYDIrB9JE
Hi, ik snap wat je bedoelt. Ik zal m'n mening over de externe marketingactiviteiten van Digoo voor me laten, maar ik kijk wat ik voor je kan betekenen!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niet geheel netjes van jullie. Hij was toendertijd een promotie, als een soort crowdfuncing voor digoo. (terug te lezen op hun site en bij het product zelf). Toen kon ik niet kiezen voor een EU of CH shipping. Nu is hij dus snel te verzenden vanuit CH, alleen dan mag ik wel bijbetalen? Dat vind ik dus erg slordig van jullie. Het lijkt mij dat als jullie hem even omzetten naar CH order dat dit nog goedkoper is voor jullie ook. Scheelt immers een tussenstop en extra courier.
Hi, op dit moment kan de leverancier ons helaas niet vertellen wanneer dit toestel weer leverbaar is..quote:Op zondag 16 juli 2017 22:21 schreef monkeykong het volgende:
Hoi,
Ik wilde even vragen of jullie de Honor Note 8 (64 of 128 GB versie) weer verkrijgbaar zullen hebben.
Dank!
Ok graag heb zeker interesse.als er net zoiets bestaat voor op de spiegel graag.quote:Op maandag 17 juli 2017 12:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ondanks dat er op de pagina een afbeelding staat dat er een GPS ingang is, heeft deze dashcam volgens mn collega geen dergelijke ingang en dus heeft ze de foto laten weghalen. Als je nog steeds interesse hebt in een dergelijke dashcam vraag ik graag voor je na welke wel geschikt is en wat voor module daar dan bij zou passen.
Ordernummer: 29157661quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:58 schreef rolodiabolo het volgende:
Ik heb een Xiami Mi5 ontvangen. Vanaf het begin gaat het scrollen niet goed. Als ik van boven naar beneden door een menu scrol, wordt voortdurend een menu-item geselcteerd..per ongeluk. Het lijkt alsof ik steeds 'tap' terwijl ik da dus niet doe. Ik heb onder developer options pointer location (show touch coordinate) ingeschakeld zodat je lijnen ziet als je over het scherm beweegt met je vinger. De lijn wordt steeds onderbroken terwijl ik mijn vinger op het scherm houd. Er lijkt iets mis te zijn met het touchscreen. Zou dit software- of hardwarematig zijn? Weet iemand een oplossing?
Hi, dank je voor de video en het ordernummer; ik zie inderdaad wat het probleem is. Ik heb je video doorgegeven aan m'n collega's van onze technische klantenservice en wacht op een reactie.quote:
Hi, dat weet ik eerlijk gezegd niet, dus dat vraag ik m'n collega en dan hoor je het van me zodra ik een antwoord hebquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:29 schreef Horsemen het volgende:
Ik heb nu een paar keer kleine dingen besteld welke worden aangeboden met “gratis verzending”. Als ik vervolgens bij de “orderbevestiging” aanvink dat ik de verzendverzekering wil hebben dan gaat de gratis verzending gelijk over van standard shipping naar air parcel register. Dit kost dan naast de extra kosten (waar ik geen probleem mee heb) van de verzendverzekering ook weer ¤1,14 extra terwijl het verzenden even lang (7-20 werkdagen) duurt. Klopt het dat het niet mogelijk is om voor gratis verzending te kiezen maar met een verzendverzekering?
Bedankt!quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat weet ik eerlijk gezegd niet, dus dat vraag ik m'n collega en dan hoor je het van me zodra ik een antwoord heb
Hi, we hebben een heleboel laders, maar ik zou persoonlijk voor deze lader van BlitzWolf gaan; een snelle/veilige lader van een betrouwbaar merk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 08:25 schreef radeloosje1987 het volgende:
Hi Banggood,
Wat is de beste iPad charger/oplader wat jullie hebben in het assortiment?
Dankje! Ga hem snel bestellen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben een heleboel laders, maar ik zou persoonlijk voor deze lader van BlitzWolf gaan; een snelle/veilige lader van een betrouwbaar merk.
Oei! We hebben je een refund gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2017 16:19 schreef MaximV het volgende:
Afgelopen week iPad case ontvangen en net uitgepakt. Echter is hij "stuk". Lijm lijkt te zijn opgedroogd waardoor de 2 componenten los in de verpakking zaten.
Ordernummer: 30197440
[ afbeelding ]
Geen dank en veel plezier ermee alvastquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:08 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Dankje! Ga hem snel bestellen.
En weet je al wat?quote:Op maandag 17 juli 2017 12:51 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Ok graag heb zeker interesse.als er net zoiets bestaat voor op de spiegel graag.
Alvast bedankt!
Dank je! Overigens heb ik de telefoon zo ontvangen, het scherm heeft het vanaf het begin niet goed gedaan. Ik postte nu pas het probleem doordat ik niet in NL woon en mijn naar NL verzonden pakjes alleen kan openen als ik hier op vakantie ben (nog tot maandag a.s.)quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor de video en het ordernummer; ik zie inderdaad wat het probleem is. Ik heb je video doorgegeven aan m'n collega's van onze technische klantenservice en wacht op een reactie.
Het scherm valt officieel niet binnen onze garantie op telefoons normaal gesproken (tenzij het een DOA betreft), maar gezien er geen barst o.i.d. in zit geef ik het een goede kans.
Je hoort het van me als ik een reactie heb!
Hi, dat is een goede vraag. Het klopt inderdaad dat ook pakketjes zonder tracking vaak te volgen zijn tot de Nederlandse grens, dus ik ga voor je navragen of dat via desktop ook mogelijk is op de site zelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:18 schreef Azerdion het volgende:
Als ik op de desktop site naar mijn orders ga en daar Shipping Info wil aanklikken van een product die gratis verzonden is, dan kan dit niet omdat het untracked is. Dit is logisch. Maar als ik echter in de app naar de order ga, zie ik wel een knop 'Track' staan en is er (weliswaar beperkte) informatie beschikbaar over de zending. Of deze bijvoorbeeld al is aangekomen in Nederland.
Is er een manier om bij deze informatie te komen als ik achter mijn computer zit?
Ik snap hetquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:26 schreef rolodiabolo het volgende:
[..]
Dank je! Overigens heb ik de telefoon zo ontvangen, het scherm heeft het vanaf het begin niet goed gedaan. Ik postte nu pas het probleem doordat ik niet in NL woon en mijn naar NL verzonden pakjes alleen kan openen als ik hier op vakantie ben (nog tot maandag a.s.)
Wow, super! Bedankt voor de snelle oplossing, meteen maar even kijken naar een nieuwe gadget.quote:
Dankje . Ik kom er net bijvoorbeeld achter dat een pakketje al sinds de 14e in Nederland is, maar ik heb hem nog niet ontvangen. De bezorger heeft geen briefje achter gelaten... dus kon het ook niet weten. Ligt waarschijnlijk bij het ophaalpunt.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is een goede vraag. Het klopt inderdaad dat ook pakketjes zonder tracking vaak te volgen zijn tot de Nederlandse grens, dus ik ga voor je navragen of dat via desktop ook mogelijk is op de site zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |