Gister de mi band ontvangenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 04:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb even je order gecheckt en ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van de standaard (gratis) verzending zonder tracking. Dat betekent dat je 'em tot de NL-grens in de gaten kunt houden en daarna is het afwachten wanneer 'ie aankomt. Voor deze verzendwijze hanteren we maximaal 20 werkdagen, en die termijn verloopt voor jouw bestelling na a.s. vrijdag. Ik verwacht dat je 'em wel gewoon voor het weekend hebt, maar mocht dat niet zo zijn, laat het me dan ajb maandag even weten, dan lossen we het op.
[..]
Wat de case betreft: kun je me even een duidelijke foto sturen van welke case je hebt ontvangen?
Hi, sorry dat is mijn fout, ik zie dat mn collega heeft gevraagd of je een review of resend wilde, en ik heb jou vervolgens laten weten dat we een refund gingen doen. Ik heb nu net m'n collega doorgegeven dat order 26161149 moet worden gerefund dus dat heb je spoedig weer op je rekening staan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:24 schreef VdBorght het volgende:
Kan je doorgeven dat order 26161149 nog terugbetaald moet worden? (Zie vorig webcare gedeelte)
Ik heb ook contact gehad met jullie via het contactformulier op de website en daarna hebben ze alleen maar 26161184 terugbetaald, 26161149 staat nog steeds op shipped maar heeft het zelfde probleem als 26161184
Hi, die code hoort niet bij dat ordernummer, omdat deze order zonder tracking is verzonden. Het lijkt een 3S-code te zijn, dus wellicht een bestelling die je elders hebt gedaan en bijna aankomt?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Klopt het dat order 27973825 door jullie is verstuurd met trackingnummer 3SIMU0012403512?
Of is dat van een andere webshop?
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik heb volgensmij alleen bij jullie nog een bestelling lopen, een telefoonhoesje.quote:Op woensdag 24 mei 2017 03:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die code hoort niet bij dat ordernummer, omdat deze order zonder tracking is verzonden. Het lijkt een 3S-code te zijn, dus wellicht een bestelling die je elders hebt gedaan en bijna aankomt?
Volgens mij is op dit moment als sitewijde code alleen FOKNLBG actief, die 5% korting geeft op het hele assortiment (m.u.v. producten die in je winkelmandje een een promo-tag hebben).quote:
Hi, de Fok-code is inderdaad FOKNLBG voor 5% korting (indien een product geen promo-tag heeft, want dan werken codes niet). Iedere andere code die je voorbij hebt zien komen was tijdelijk, maar deze doet het dus altijd.quote:
Hi, beide exemplaren zijn over ong. een week weer op voorraad (een beetje afhankelijk van hoe snel het transport van de leverancier naar ons warehouse gaat)quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:45 schreef Azerdion het volgende:
Zou je me kunnen vertellen wanneer de volgende artikelen weer op voorraad zijn?
MiLight Dimmable E27 9W RGBW LED Smart Bulb
MiLight RGBWW/RGBW RF LED Remote
Alvast bedankt
Hi, ik heb voor je gekeken, maar hij is inderdaad echt untracked dus het kan 'em echt niet zijn. Daarnaast komt ook het gewicht niet overeen (een telefoonhoesje van 260 gram lijkt me behoorlijk zwaarquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik heb volgensmij alleen bij jullie nog een bestelling lopen, een telefoonhoesje.
Die had ik eerst met normale shipping besteld, daarna met PDM die ook na een weekje binnenkwam, en nu verwachtte ik dus dat dit gemiste pakketje die met de langzamere shipping was. Er staat inderdaad untracked bij maar weet je niet toevallig of dit alsnog kan samenhangen?
Het Jumbo PostNL-point geeft namelijk aan dat ze het pakketje er niet hebben liggen, PostNL-twitter geeft aan dat hij daar wel moet liggen, ze hebben de Jumbo gebeld en toen werd weer gezegd dat die er niet is en ik met de verzender contact moet opnemen.
Wacht, als we het even hierop gooien: is er bij die bestelling genoteerd dat dit de afmetingen en gewicht zijn? Dimensions 30 x 20 x 9 cm - Weight0.26 kg
Ok dank je, dan heb ik inderdaad een verkeerde code geprobeerdquote:Op vrijdag 26 mei 2017 04:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, de Fok-code is inderdaad FOKNLBG voor 5% korting (indien een product geen promo-tag heeft, want dan werken codes niet). Iedere andere code die je voorbij hebt zien komen was tijdelijk, maar deze doet het dus altijd.
Kan gebeuren!quote:Op vrijdag 26 mei 2017 10:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok dank je, dan heb ik inderdaad een verkeerde code geprobeerdga ik deze gebruiken
Ik zie dat deze weer op voorraad is.quote:Op woensdag 24 mei 2017 03:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens m'n collega hebben we deze over 3-5 dagen weer op voorraad.
quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi Banggood.
Ik heb gisteren 2 cases besteld voor mijn telefoon en betaald via paypall. Helaas zie ik op jullie site geen bestellingen staan en heb ik ook geen mail van jullie gehad.
Ik denk dat jullie het beste contact kunnen opnemen via live chat of een andere vorm van klantenservice contact. Zoals je een paar berichten boven dit bericht kunt lezen is er in ieder geval geen support t/m 4 juni op fokquote:Op donderdag 1 juni 2017 11:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hallo,
Is er iets mis gegaan met #28539937? Heb nog steeds niks ontvangen. Heb ook een order later besteld en die is allang aangekomen.
Ja dat had ik gelezen. Probeer nu via de livechat maar aangezien er geen bewijs is van de bestelling heb ik ook de juiste gegevens niet....quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:04 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie het beste contact kunnen opnemen via live chat of een andere vorm van klantenservice contact. Zoals je een paar berichten boven dit bericht kunt lezen is er in ieder geval geen support t/m 4 juni op fok
Ja geen haast:)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:15 schreef RobertNL het volgende:
Of gewoon even een paar dagen wachten natuurlijk
Ik zal de gegevens even controleren adhv wat er in mijn PayPal staat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen. Probeer nu via de livechat maar aangezien er geen bewijs is van de bestelling heb ik ook de juiste gegevens niet....
Zou het kunnen zijn dat ik het heb besteld bij iemand die zich voordoet als Banggood?
Dit zijn de gegevens van Paypall:
Gegevens verkoper
Banggood Technology Co., Limited
+852 35903678
http://www.banggood.com
service@banggood.com
Hi, ik was er niet van op de hoogte dat de prijs zo hoog is vergeleken met andere shops. Wil je dat ik voor je kijk wat ik met de prijs kan doen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:46 schreef glsf het volgende:
[..]
Ik zie dat deze weer op voorraad is.
Alleen jammer dat er zo'n abnormale hoge prijs wordt gevraagd. Zelfs Amazon is veel goedkoper.
In China (aliexpress/ ebay) is de gemiddelde prijs $32-$40.
Ik verwacht echt niet de laagste prijs maar $68 is veel te veel
Hi, vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan! Is er inmiddels al duidelijkheid of nog niet?quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi Banggood.
Ik heb gisteren 2 cases besteld voor mijn telefoon en betaald via paypall. Helaas zie ik op jullie site geen bestellingen staan en heb ik ook geen mail van jullie gehad.
Hi, ik zie dat je order op 18 mei is verzonden, en omdat dat met standard shipping is gedaan staat er 20 werkdagen voor de bezorging. Daar zit je op dit moment nog niet aan, dus het is nog even een kwestie van wachten voor die om zijn, en dan ga ik er vanuit dat je bestelling voor die tijd gewoon binnen is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hallo,
Is er iets mis gegaan met #28539937? Heb nog steeds niks ontvangen. Heb ook een order later besteld en die is allang aangekomen.
Hi, tot voor kort brachten we die volgens mij nooit in rekening, maar ik weet niet precies hoe het nu zit, dus dat ga ik voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug!quote:Op zondag 28 mei 2017 22:01 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe zit dat met het terugsturen van defecte dingen naar Banggood?
Ik las op jullie website dat de kans bestaat dat de Chinese douane taxes gaat vragen voor hetgeen wordt teruggestuurd en dat Banggood dat doorberekent aan de klant. Kan daar meer duidelijkheid over gegeven worden?
Zijn er nog dingen om rekening mee te houden tijdens het terugsturen?
Bedankt.
Hoiquote:Op maandag 5 juni 2017 09:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je order op 18 mei is verzonden, en omdat dat met standard shipping is gedaan staat er 20 werkdagen voor de bezorging. Daar zit je op dit moment nog niet aan, dus het is nog even een kwestie van wachten voor die om zijn, en dan ga ik er vanuit dat je bestelling voor die tijd gewoon binnen is.
Hoi, bedankt.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, tot voor kort brachten we die volgens mij nooit in rekening, maar ik weet niet precies hoe het nu zit, dus dat ga ik voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug!
Als dit klopt, hoe moet je dan garantie/DOA claimen bij Banggood?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb precies hetzelfde geprobeerd laatst. Gewoon in zo'n doorzichtige insteekmap erop plakken.
Was een telefoon die defect was. Helaas kwam hij bij mij terug omdat er accu's in zitten en die mogen niet naar China verzonden worden (verstuurd vanuit Duitsland met DHL). Flink gezeik dus, weet nog niet wat ik nu ga doen.
Hi, dat zoek ik graag voor je uit, maar daar heb ik wel even je ordernummer voor nodig, zodat ik kan zien om welke producten het gaatquote:Op maandag 5 juni 2017 09:39 schreef Elvi het volgende:
Hoi, 29 mei heb ik 2 producten besteld maar ze zijn nog niet verzonden. Hoe lang duurt dat ongeveer?
Uiteraard!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zoek ik graag voor je uit, maar daar heb ik wel even je ordernummer voor nodig, zodat ik kan zien om welke producten het gaat
Hi, je orders zijn allebei op 31 mei verzonden zie ik in het systeem. Kun je me laten weten waar je ziet dat ze nog niet verzonden zijn?quote:
Hi, we hebben je order gecancelled en je aankoopbedrag gerefundquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:52 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling niet meer op voorraad zou zijn?
Het gaat om bestelnummer 29417264 mocht dat idd het geval zijn zou ik graag een refund willen.
Hi, ik heb vanmiddag ook je PM gezien (excuses, erg laat; ik was een aantal dagen afwezig). M'n collega heeft net de leverancier gecontact, en die laat weten dat het toestel niet meer leverbaar is. We zijn nu aan het proberen een andere leverancier te vinden die 'em nog wel kan leveren, omdat we 'em door zn populariteit uiteraard graag blijven verkopen. Zodra ik een reactie van m'n collega heb kom ik er meteen bij je op terug.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:05 schreef Riot- het volgende:
Komt de Zuk Z2 nog binnen of is het voorbij met Zuk?
quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:45 schreef Azerdion het volgende:
Zou je me kunnen vertellen wanneer de volgende artikelen weer op voorraad zijn?
MiLight Dimmable E27 9W RGBW LED Smart Bulb
MiLight RGBWW/RGBW RF LED Remote
Alvast bedankt
Zou je nog eens kunnen kijken? We zijn ondertussen bijna alweer een week verder, bovenop de week die je noemde.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 05:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, beide exemplaren zijn over ong. een week weer op voorraad (een beetje afhankelijk van hoe snel het transport van de leverancier naar ons warehouse gaat)
Bedankt voor de genomen moeite dan zoek ik weer een andere uit ;-)quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben je order gecancelled en je aankoopbedrag gerefund
Hi, geen probleem, het is voor mij een kleine moeite om het even na te vragenquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
Zou je nog eens kunnen kijken? We zijn ondertussen bijna alweer een week verder, bovenop de week die je noemde.
Sorry, ik ben ongeduldig
Nu is de ene helft van mijn verlichting te besturen via m'n telefoon, maar voor de andere helft moet ik alsnog opstaan
Ouchquote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, geen probleem, het is voor mij een kleine moeite om het even na te vragen
De bulbs hebben nog 2 weken nodig, en de remote 1 week. Dat komt dus niet bepaald overeen met wat ik eerder kreeg te horen; ik hoop dat het niet een al te grote klap voor je is
Hij is nog niet op voorraad, heb je enig idee van hoelang het nog gaat duren?quote:Op maandag 15 mei 2017 09:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat gaat volgens m'n collega nog ongeveer 3 weken duren. We hebben tijdig een grote order geplaatst, maar de productie heeft helaas vertraging opgelopen. We hebben van Digoo (hetzelfde merk) nog wel andere fans, waaronder deze. Wellicht heb je er iets aan.
Hoi,quote:Op maandag 5 juni 2017 09:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, tot voor kort brachten we die volgens mij nooit in rekening, maar ik weet niet precies hoe het nu zit, dus dat ga ik voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug!
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi, bedankt.
Staat op een van jullie pagina's.
Kun je ook vertellen hoe je precies moet terugzenden? China wil twee CN22 formulieren. Als het pakketje met maar een CN22 formulier aankomt, nemen ze die, zo schijnt, niet in behandeling en gaat het pakketje zonder pardon terug.
Hoe zit het met het terugsturen van goederen waar batterijen/accu's in zitten? Ik hoorde hier en daar dat China dat soort goederen niet accepteert. Ik volg nog een ander topic en daaruit blijkt hetzelfde.
[..]
Als dit klopt, hoe moet je dan garantie/DOA claimen bij Banggood?
Dan heeft terugzenden geen zin, want dan ben je nog eens bijna 30 euro armer.
Waar is die insurance trouwens voor? Er staat bij voor snelle resending of refunding, maar van die extra verzekering lijkt maar weinig van terecht te komen?
Bedankt alvast.![]()
Hi, hij is weer op voorraad.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is nog niet op voorraad, heb je enig idee van hoelang het nog gaat duren?
Hi, vervelend dat ie het niet goed doet; ik geef je video door aan m'n collega en kom er op terug als ik een reactie heb!quote:Op zondag 11 juni 2017 09:18 schreef robinjoo1 het volgende:
help miband 2 na gisteren binnen te hebben gekregen doet nu opeens de hartslag niet meer heb al van alles geprobeerd groene lichtjes gaan wel branden
order nummer 29183532
video'tje
edit op random momenten gaan ook de groene ledjes branden opeens
Hoi, inmiddels al iets vernomen? Als ie echt uit de productie is dan dringt de tijd om er ééntje te bestellen nog...quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb vanmiddag ook je PM gezien (excuses, erg laat; ik was een aantal dagen afwezig). M'n collega heeft net de leverancier gecontact, en die laat weten dat het toestel niet meer leverbaar is. We zijn nu aan het proberen een andere leverancier te vinden die 'em nog wel kan leveren, omdat we 'em door zn populariteit uiteraard graag blijven verkopen. Zodra ik een reactie van m'n collega heb kom ik er meteen bij je op terug.
Hi, ik heb het net nagevraagd en er is geen leverancier gevonden tot op heden, dus als je echt voor dit toestel wilt gaan dan adviseer ik je inderdaad om 'em elders op te zoeken, want m'n collega schat de kans klein in dat we alsnog een leverancier gaan vinden die 'em nog heeft.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:49 schreef Riot- het volgende:
[..]
Hoi, inmiddels al iets vernomen? Als ie echt uit de productie is dan dringt de tijd om er ééntje te bestellen nog...
Hi, ik heb de vragen uit je bericht hier neergelegd en ook reactie op gehad, maar het één en ander kan per product verschillen of ligt aan wanneer het probleem is ontdekt. Heb je zodoende voor mij het ordernummer van het specifieke item dat je wilt terugsturen, en kun je me laten weten of dat een DOA geval was? Dan heb ik morgenochtend een rijtje antwoorden op al je vragen.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi,
Weet je misschien al meer en heb je naar onderstaande vragen kunnen kijken?
Wat adviseren jullie trouwens als waarde te noteren voor een defecte smartphone van 150 euro?
In principe is dat ding defect niets waard meer.
[..]
Hoi Kristian, ik kan je helaas niet zeggen of de vouw eruit gaat na een tijdje gebruiken, dus daarom lijkt het me het beste als je me inderdaad even een foto stuurt waarop de vouw duidelijk te zien is. We kunnen het dan even aankijken, en als 'ie er met een dagen alsnog uit is is er niets aan de hand. Als dat niet het geval is dan kun je me contacten en gaan we voor een andere oplossing.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:05 schreef krissie100 het volgende:
Hey Banggood,
Ik heb een tijdje geleden deze rugtas gekocht bij jullie:
https://www.banggood.com/(...)1.html?rmmds=myorder
Nou kwam deze vandaag binnen en tot mijn grote verbazing zat deze tas helemaal opgevouwen in het bekende china 'zakje' waardoor er nu een enorme kreukel zit in de achterkant van de tas omdat een een soort van karton zit, juist om de tas netjes te houden, maar nu is het karton dus helemaal dubbelgevouwen en dat ga je er nauwelijks weer uitkrijgen? is hier een oplossing voor, heb je eventueel een fotootje nodig of denk je dat het wel goed komt na een paar keer gebruik wat ik erg betwijfel.
Groetjes
Kristian
hey had je misschien al een antwoord hoor het graag van jequote:Op maandag 12 juni 2017 11:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat ie het niet goed doet; ik geef je video door aan m'n collega en kom er op terug als ik een reactie heb!
Hi, m'n collega vraagt wat er gebeurt als je via de app probeert je hartslag te meten (in het statusscherm naar beneden scrollen, komt er daarna ook --X te staan?)quote:Op woensdag 14 juni 2017 05:14 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
hey had je misschien al een antwoord hoor het graag van je
app faalt idd ook --× en firmware heeft hij gelijk geupdate toen ik hem voor het eerst aan zette is een refund mogelijk lijkt op een doa alleen deed hij het eerst effe welquote:Op woensdag 14 juni 2017 07:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega vraagt wat er gebeurt als je via de app probeert je hartslag te meten (in het statusscherm naar beneden scrollen, komt er daarna ook --X te staan?)
Daarnaast: heb je de de meest recente versie van de app en de firmware van de Miband zelf?
Hoi,quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de vragen uit je bericht hier neergelegd en ook reactie op gehad, maar het één en ander kan per product verschillen of ligt aan wanneer het probleem is ontdekt. Heb je zodoende voor mij het ordernummer van het specifieke item dat je wilt terugsturen, en kun je me laten weten of dat een DOA geval was? Dan heb ik morgenochtend een rijtje antwoorden op al je vragen.
Hi, als je artikel DOA is aangekomen dan vergoeden wij inderdaad gewoon de verzendkosten terug naar ons. Ook over eventuele douanekosten hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi,
Artikel kwam DOA aan. Ik heb inmiddels contact gehad van iemand van customer support.
Artikel mag terug op kosten van Banggood. Over import taxes die eventueel betaald moeten worden door Banggood heeft deze persoon het niet gehad. Zit wel goed dus of niet?
Ben verzocht om te verzenden via Post NL en niet door DHL/FEDEX/UPS/ENZ.
Mocht er iets foutgaan verneem je van mij.
Kun je trouwens aangeven hoe om te gaan met het verzenden?
China douane wil 2x een CN23 formulier. Een Post NL CN23 formulier bestaat uit 3 vellen waarvan er twee carbon copy vellen zijn. De ene is voor de verzender (mij) en de andere 2 voor de NL en CHN douane. Telt dat als 2 CN23 formulieren? Want ze worden afgestempeld en de verzendprijs wordt erbij geschreven. Lijkt me sterk dat Post NL nog een loos CN23 formulier met een ander serienummer wil afstempelen voor de CHN douane?
Ok ik geef het door en dan hoor je snel van me!quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:56 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
app faalt idd ook --× en firmware heeft hij gelijk geupdate toen ik hem voor het eerst aan zette is een refund mogelijk lijkt op een doa alleen deed hij het eerst effe wel
heb je misschien al nieuwsquote:Op donderdag 15 juni 2017 10:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok ik geef het door en dan hoor je snel van me!
via priority mail zoja zou ik dan tracking code mogen?quote:Op maandag 19 juni 2017 09:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vergeten aan je door te geven, maar we hebben afgelopen zaterdag een resend gedaan
Hi, ik zie dat je inderdaad geen volledige tracking hebt, maar in die gevallen wordt je bestelling wel getracked tot het moment dat deze het land van bestemming bereikt. Het is dus niet te zien waar je bestelling nu uithangt, maar het zou goed kunnen dat 'ie ergens deze week gewoon wordt bezorgd. Er staan 20 werkdagen bezorgtijd voor onze standaardverzending, en die termijn verloopt a.s. vrijdag. Heb je na vrijdag dus nog niets ontvangen, laat het me dan ajb weten, dan lossen we het voor je op.quote:Op maandag 19 juni 2017 09:15 schreef Exterminator het volgende:
Hallo,
26-05 een powerbank bij BG besteld mbv standaard verzending. Nu staat er bij het track knopje (bij het orderoverzicht) dat de powerbank sinds 10-06 in NL is. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Order: 29079980
Gisteren contact gehad met de live chat, er is geen trackingnr omdat het met standaard verzending is verstuurd. Hoe kan de website dan aangeven dat het pakket in NL is en wanneer zou ik het dan kunnen verwachten? Zou nu dus 9 dagen ergens in NL moeten zijn.
Via PDM inderdaad, en ik stuur je nu je code per DMquote:Op maandag 19 juni 2017 09:29 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
via priority mail zoja zou ik dan tracking code mogen?
Ok, dankje. Hopelijk komt hij deze week dan nog. Heb 'm volgende week woensdag nodig :-/. Maar er is dus totaal geen T&T? Neem aan dat er toch iets gekoppelt moet zijn, anders kan jullie site toch ook niets weergeven?quote:Op maandag 19 juni 2017 09:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je inderdaad geen volledige tracking hebt, maar in die gevallen wordt je bestelling wel getracked tot het moment dat deze het land van bestemming bereikt. Het is dus niet te zien waar je bestelling nu uithangt, maar het zou goed kunnen dat 'ie ergens deze week gewoon wordt bezorgd. Er staan 20 werkdagen bezorgtijd voor onze standaardverzending, en die termijn verloopt a.s. vrijdag. Heb je na vrijdag dus nog niets ontvangen, laat het me dan ajb weten, dan lossen we het voor je op.
Hi, ik heb navraag voor je gedaan, en voor de OnePlus 3T is alleen een 3% code beschikbaar, dus dan heb je meer aan FOKNLBG, die 5% korting geeft. Voor PDM staat een levertijd van maximaal 12 werkdagen, en hoewel ik geen garanties kan geven wordt deze vrijwel altijd gehaald, in tegenstelling tot onze gratis verzending, die nog weleens langer op zich laat wachten. Als je vandaag zou bestellen dan zou 'ie maximaal eind week 27 binnen moeten zijn. Nogmaals, dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen, maar uit onze ervaringen met PDM is de kans wel heel groot.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:05 schreef Grrlof het volgende:
Weet je toevallig of (gezien de introductie van opvolger OnePlus 5) de https://www.banggood.com/(...)9289.html?rmmds=cart nog in prijs gaat zakken?
NB Als ik deze week een bestelling plaats (met verzendwijze PDM), heb ik het toestel dan nog in week 27 binnen? Ik ga daarna namelijk op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |