aaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:59 schreef Aguero het volgende:
Tom moet wel oppassen voor dat Kiryienka bochtje.
SamOomenN1Fan moet gaan vrezenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een slechte dag voor mensen die Dumoulin niet hebben opgesteld.
Oprecht wel een prima tijdritje ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is wel echt grote klasse van hem ja, geen grap.
Neuh, Nibali heeft de rit gewoon beter ingedeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Nibali komt serieus terug zo te zien. Heeft Dumoulin zich toch opgeblazen?
Ik ben bang dat Conti de oorlog niet gaat winnen nee.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SamOomenN1Fan moet gaan vrezen
Waar zie je dit?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Nibali komt serieus terug zo te zien. Heeft Dumoulin zich toch opgeblazen?
Anders ingedeeld*quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Neuh, Nibali heeft de rit gewoon beter ingedeeld.
De roze trui en de etappewinst zijn nog niet binnen in elk geval..quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Neuh, Nibali heeft de rit gewoon beter ingedeeld.
Wat?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De roze trui en de etappewinst zijn nog niet binnen in elk geval..
Rare post inderdaad.quote:
Oe, welke reclames hebben ze daar?quote:
Dumoulin staat voor op Nibali hč.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De roze trui en de etappewinst zijn nog niet binnen in elk geval..
Meer dan 1:30 achterstand op tussenpunt 2 al voor Nibali.quote:
Als Nibali inloopt, lopen de ander klassementsrenners ook in. Dumoulin is aan het instorten vrees ik. Of de timing klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dumoulin staat voor op Nibali hč.
Nibali focust zich vaak op het laatste gedeelte in een tijdrit volgens mij. Hoeft dus nog niets te betekenen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Nibali inloopt, lopen de ander klassementsrenners ook in. Dumoulin is aan het instorten vrees ik. Of de timing klopt van geen kant.
triest! beetje moe worden.quote:
Instortenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Nibali inloopt, lopen de ander klassementsrenners ook in. Dumoulin is aan het instorten vrees ik. Of de timing klopt van geen kant.
Die zou ik sowieso tot de laatste week nooit afschrijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali rijdt sterk. Gaat die dan de giro winnen?
Hier word je toch moe van...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Nibali 1.18 achter Thomas, de etappewinst is dus voor Thomas, want Dumoulin lag nog maar een minuutje voor op Nibali net.
Geloof je t zelf?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Nibali 1.18 achter Thomas, de etappewinst is dus voor Thomas, want Dumoulin lag nog maar een minuutje voor op Nibali net.
2 minuten volgens de timing hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Tom gaat hem gewoon winnen, Nibali kan een mooie compagnon worden voor Tom in de derde week.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali rijdt sterk. Gaat die dan de giro winnen?
Watquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij zijn alleen tevreden bij een Swiep.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Kruijswijk verliest een half minuutje op Nibali en Nibali rijdt een goede tijdrit, Kruijswijk stelt teleur.
Terwijl Nibali de betere tijdrijder is, normaal gesproken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Kruijswijk verliest een half minuutje op Nibali en Nibali rijdt een goede tijdrit, Kruijswijk stelt teleur.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Que?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:05 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |