Dan is het seizoen voor mij geslaagd. We worden toch geen kampioen dus dan kun je net zo goed even geld gaan harken en mooie wedstrijden aan het publiek geven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop voor Fey dat ze door de poule fase van de CL heen komen, zou toch lachen zijn.
Moet het plaatje met de prijzen niet up to date gemaakt worden? Dit was jullie 15e schaal toch?quote:
Feyenoord Facebook pagina, niet alleen voor SCC houders maar voor letterlijk: iedereen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:41 schreef yvette1982 het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je gratis een seizoenoverzicht kon ontvangen. Ik neem aan dat dit voor seizoenkaarthouders is. Waar kan je aangeven dat je dit wilt ontvangen?
Kan niet meer, is "uitverkocht".quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:41 schreef yvette1982 het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je gratis een seizoenoverzicht kon ontvangen. Ik neem aan dat dit voor seizoenkaarthouders is. Waar kan je aangeven dat je dit wilt ontvangen?
Belachelijk dat de seizoenkaarthouders geen voorrang krijgen.quote:
Verzopen in de fontein. Maar zijn kloonaccount zal vast en zeker wel bovendrijven.quote:
Genot.twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 11:11:30Momentje hoor... Kunstenaar Merijn Oomen heeft zojuist kampioensjaar 2?0?1?7? bijgeschilderd in de spelerstunne... https://t.co/uHWnYuljXS reageer retweet
Jullie krijgen al genoeg voorrang.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:04 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Belachelijk dat de seizoenkaarthouders geen voorrang krijgen.
Wel vrijwel onmogelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop voor Fey dat ze door de poule fase van de CL heen komen, zou toch lachen zijn.
Krijgen we niet elk jaar automatisch zo'n seizoensoverzicht toegestuurd als seizoenskaarthouder? Ik bekijk die shit nooit (omdat ik het seizoen over het algemeen snel wil vergeten), maar zoiets staat me wel bij.quote:
Dan wil ik degene die het eerder linkte in dit topic hartelijk bedanken, anders had ik het echt gemist.quote:
Moet gewoon effe lekker gaan plenzen na dat weer van de afgelopen dagen. Heerlijk als het helemaal losgaat buiten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Net een rondje door het centrum gelopen, het meurt er naar een studentenhuis
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je ergens een handleiding ofzo
Net zoals je schoenen dusquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Net een rondje door het centrum gelopen, het meurt er naar een studentenhuis
Dekatriaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan wil ik degene die het eerder linkte in dit topic hartelijk bedanken, anders had ik het echt gemist.Ik weet niet meer wie het was maar je bent een god.
Dekatriagod.quote:
Thxquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik haal meestal de veters eruit, stop de schoenen in een oude kussensloop (apart) en knoop die dicht met die veters. Gooi er nog wat handdoeken bij tegen het gebonk en doe wat schoonmaakazijn in het wasmiddelvakje. Op 30C wassen en ze zijn weer schoon.
Voor de echte vieze vlekken gebruik ik Jason Markk en een oude tandenborstel.
Een vriend van me gooide z'n schoenen daarna in de droger want hij wou ze aan. Heeft ze direct weg kunnen gooienmafklapper
Disclaimer: Dit is wat ik doe, Omaweetraad heeft vast betere manieren, want volgens mij is de wasmachine niet de beste optiemaar gaat totnogtoe altijd goed.
Watquote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:12 schreef MPC60 het volgende:
Mijn wasmachine heeft een speciale schoenen stand.![]()
Dat zal in de loekomst nog vaker voorkomen.....quote:
Terecht, wij zijn betalende klanten.quote:
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef Divje het volgende:
Wie van jullie heeft er een Younes shirt verscheurd en in de fontein gedumpt?
http://www.ad.nl/rotterda(...)einfontein~a1ad2f68/
quote:
Henk Spaan is walgelijk mad.quote:Spaan: ''Dus El Ahmadi is beter dan Davy Klaassen?''
Feyenoord staat bovenaan. Of het nou de stand in de Eredivisie is, een verkiezing van Voetbal Inside of Fox Sports of het Telegraaf-klassement voor Voetballer van het Jaar. Sportjournalist Henk Spaan snapt er niets van dat de Gouden, Zilveren en Bronzen schoen dit jaar naar Feyenoord-spelers gaan.
“Kinderachtig of niet: ik spel lijstjes en ik vind dat ze moeten kloppen”, schrijft Spaan in zijn column in het Parool. “Vorige maand zaten we al opgescheept met het Eredivisie-elftal Aller Tijden met Bennie Wijnstekers als rechtsback. Nu hebben we te kampen met El Ahmadi als Voetballer van het Jaar. Hij staat bovenaan in het Telesport Klassement. Dus El Ahmadi is beter dan Davy Klaassen? Dat is ridicuul.”
“Op de tweede plaats staat Botteghin, alsof hij beter zou zijn dan Jan-Arie van der Heijden, die zesde staat. Toornstra staat op drie, dus die wint dik van Ziyech. Kuyt stond dit seizoen regelmatig wissel, maar hij was de enige Rotterdamse speler die technisch en mentaal dat snelle eerste doelpunt kon maken dat Feyenoord de titel bezorgde.
Altijd hetzelfde met Ajax. Ze speelde gewoon heel belabberd aan het einde van het seizoen. Vanaf februari ging het weer een beetje lopen en ze doen nu alsof ze het hele jaar de sterren van de hemel speelden. Dat viel allemaal wel mee.quote:
Hij heeft ergens heus wel een punt wat betreft de kwaliteiten van Klaassen en Ziyech bijvoorbeeld, maar de prestaties van El Ahmadi en Toornstra vind ik wel degelijk beter.quote:
Ruilen voor Elia.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:56 schreef Divje het volgende:
De v. Persie geruchten steken ook weer de kop op in Turkije.
Klaassen is in geen enkel kwalitatief opzicht beter dan El Ahmadi.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft ergens heus wel een punt wat betreft de kwaliteiten van Klaassen en Ziyech bijvoorbeeld, maar de prestaties van El Ahmadi en Toornstra vind ik wel degelijk beter.
Scorend vermogen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klaassen is in geen enkel kwalitatief opzicht beter dan El Ahmadi.
Met alle respect, ik vind Klaassen een heel erg beperkte voetballer met teveel mankementen om te renderen in de Europese subtop (daaronder valt Ajax duidelijk niet). Net als dat El Ahmadi ook overduidelijk de kwaliteiten mist voor de top. Het is maar behelpen in de Eredivisie.quote:
En wat zou je doen voor groen-rook-aanslagquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik haal meestal de veters eruit, stop de schoenen in een oude kussensloop (apart) en knoop die dicht met die veters. Gooi er nog wat handdoeken bij tegen het gebonk en doe wat schoonmaakazijn in het wasmiddelvakje. Op 30C wassen en ze zijn weer schoon.
Voor de echte vieze vlekken gebruik ik Jason Markk en een oude tandenborstel.
Een vriend van me gooide z'n schoenen daarna in de droger want hij wou ze aan. Heeft ze direct weg kunnen gooienmafklapper
Disclaimer: Dit is wat ik doe, Omaweetraad heeft vast betere manieren, want volgens mij is de wasmachine niet de beste optiemaar gaat totnogtoe altijd goed.
Oef, geen ervaring meequote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En wat zou je doen voor groen-rook-aanslag
Ik heb schijnbaar iets te dicht bij zo een rookbom gestaan![]()
Ik ga vanavond maar eens poetsen, ik hoorde al tips als met tandpasta inwrijven. Een kijken of we er nog wat van kunnen maken
Wel een gruwelijk goede voetballer voor de Eredivisie. Gaan we niet op achteruit ten opzichte van Elia.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:31 schreef Oldground het volgende:
Doen nu ook al geruchten over Lens de ronde. Zou al zijn gepolst.
Die heeft niet de beste band met onze supporters geloof ik, dankzij al zijn incidentjes.
Mathijsen ook maar terug halen dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:31 schreef Oldground het volgende:
Die heeft niet de beste band met onze supporters geloof ik, dankzij al zijn incidentjes.
Dat zeker niet. Zou er ook geen tegenstander van zijn, mocht dit haalbare kaart zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wel een gruwelijk goede voetballer voor de Eredivisie. Gaan we niet op achteruit ten opzichte van Elia.
Lensquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:31 schreef Oldground het volgende:
De alternatieven zijn Rashica en Larssen. Chong hebben we als alternatief door gepruts verloren (die hadden we net als Kluivert moeten behandelen). Ik vind het met het oog op de CL wel prima, al zou het wel fijn zijn als we spelers aantrekken met toekomstige restwaarde.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lens. Dat is net zo'n droeftoeter als Elia.
Heb zo m'n twijfels bij die Rashica, maar dan heb je iig nog restwaarde. Tenminste, hoe oud is die jongen? Voor zo'n Larsson moet je sowieso de hoofdprijs betalen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
De alternatieven zijn Rashica en Larssen. Chong hebben we als alternatief door gepruts verloren (die hadden we net als Kluivert moeten behandelen). Ik vind het met het oog op de CL wel prima, al zou het wel fijn zijn als we spelers aantrekken met toekomstige restwaarde.
Lens die Mathijsen in de catacombe opwachtte om verhaal te halen. Genot.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:31 schreef Oldground het volgende:
En Larsson is gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zo m'n twijfels bij die Rashica, maar dan heb je iig nog restwaarde. Tenminste, hoe oud is die jongen? Voor zo'n Larsson moet je sowieso de hoofdprijs betalen.
Je kan altijd proberen door bluf die Larsson te halen, maar dat betekent wel dat het een gevalletje laatste weekend voor transferwindow is. Denk dat er genoeg twijfel is over die jongen en Heerenveen wil hoe dan ook van hem af. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans is dat hij daalt naar de waarde die Feyenoord hem geeft.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zo m'n twijfels bij die Rashica, maar dan heb je iig nog restwaarde. Tenminste, hoe oud is die jongen? Voor zo'n Larsson moet je sowieso de hoofdprijs betalen.
Wat ik van Heerenveensupporters hoor is dat het ook vooral een heel vervelend ventje is. Moet je niet willen.quote:
Hij is nog maar 20, prima leeftijd dus. Al zou ik wel even een hoop statistiek checkers op die jongen loslaten. Vond hem in de bekerfinale in ieder geval niet zo best, maar iedereen speelt wel eens een kutpot.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop dat Berghuis gewoon gehaald wordt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:46 schreef Oldground het volgende:
Larsson ben ik ook verre van kapot van. Zeneli (geen idee wat die moet kosten) heeft m.i. wel wat potentie, maar blijft altijd afwachten. Met het vertrek van Elia en Berghuis hebben we er sowieso meer nodig.
4 goals en 14 assists in 39 wedstrijden dit seizoen. Allemaal tegen kleintjes. 1 goal tegen Twente, de rest tegen GAE, ASV De Dijk en Jodan Boysquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij is nog maar 20, prima leeftijd dus. Al zou ik wel even een hoop statistiek checkers op die jongen loslaten. Vond hem in de bekerfinale in ieder geval niet zo best, maar iedereen speelt wel eens een kutpot.
En dan moet je alsnog ofwel Lensie, ofwel Berghuis erbij halen. De flank moet gewoon dubbel bezet zijn met verschillende type spelers. Daar win je uiteindelijk de wedstrijden mee. Plus snelheid en techniek is onmisbaar als je tegen CL-tegenstanders speelt. Wat dat betreft zie ik Lens dan nog het meeste zitten op de korte termijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:50 schreef Divje het volgende:
[..]
4 goals en 14 assists in 39 wedstrijden dit seizoen. Allemaal tegen kleintjes. 1 goal tegen Twente, de rest tegen GAE, ASV De Dijk en Jodan Boys
Maar als hij voor een leuk prijsje op te halen is is het misschien de gok wel waard.
Is op huurbasis, en z'n engelse clubje is gedegradeerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:54 schreef Caland het volgende:
Lens doet het toch best leuk in Turkije? Waarom zou hij daar weg willen, laat staan om naar de eredivisie terug te gaan.
Voetballers zijn ook mensen. Misschien ligt cultuur hem niet, of mist hij zijn familiequote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:54 schreef Caland het volgende:
Lens doet het toch best leuk in Turkije? Waarom zou hij daar weg willen, laat staan om naar de eredivisie terug te gaan.
Hoezo zijn dat de enige opties?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
De alternatieven zijn Rashica en Larssen. Chong hebben we als alternatief door gepruts verloren (die hadden we net als Kluivert moeten behandelen). Ik vind het met het oog op de CL wel prima, al zou het wel fijn zijn als we spelers aantrekken met toekomstige restwaarde.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop dat Berghuis gewoon gehaald wordt.
Ik zie in de Eredivisie in ieder geval geen betere opties. Buiten de Eredivisie heb ik zelf te weinig zicht op alternatieven.quote:
Mooiste moment vond ik nog wel hoe ze Utrecht thuis lieten zien. En dan die pa thuisquote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef DonRaja het volgende:
Net even die docu teruggekeken van gisteravond. In eerste instantie dacht ik bij die Dave hetzelfde wat Rutger zei, het gaat om je vader. Hoe kan je dan op een boot feest staan te lopen te vieren?
Maar later zag je gewoon dat die gast het helemaal niet echt besefte, dat zijn pa er echt niet zou zijn. Brok in m'n keel gewoon.![]()
Zoveel mooier dan dat gehypte 'the other side of the heart is white'...
Ik zei het al na het zien van TOSOTHIW: als ze nou alleen maar een paar camera's gedraaid naar het publiek hadden geplaatst tijdens de 4-2 wedstrijd destijds. Verder geen commentaar, alleen het geluid van het stadion.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mooiste moment vond ik nog wel hoe ze Utrecht thuis lieten zien. En dan die pa thuis
Inderdaad een veel betere docu dan TOSOTHIW.
020 madquote:
Beelden van teleurgestelde Peter R de Vries, Henk Spaan en Jack Spijkerman na een verloren EL-finale zijn alleen maar priceless straks.quote:
Die zullen dan niet teleurgesteld lijken, die zijn dan trots op het geweldige seizoen en het feit dat ze met zo'n jong team de finale hebben gehaald. Wat op zich terecht zou zijn, ware het niet dat ze liegen dat ze barsten, zwaar over de zeik zijn en direct gaan klagen over Bosz.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Beelden van teleurgestelde Peter R de Vries, Henk Spaan en Jack Spijkerman na een verloren EL-finale zijn alleen maar priceless straks.
Leeft Jack Spijkerman nog?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Beelden van teleurgestelde Peter R de Vries, Henk Spaan en Jack Spijkerman na een verloren EL-finale zijn alleen maar priceless straks.
Op zich is de finale halen al wel een prestatie natuurlijk, maar ergens is het ook wel sip dat we onszelf in Nederland al op de borst kloppen als een club de beste verliezer van het B-toernooi van Europaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zullen dan niet teleurgesteld lijken, die zijn dan trots op het geweldige seizoen en het feit dat ze met zo'n jong team de finale hebben gehaald. Wat op zich terecht zou zijn, ware het niet dat ze liegen dat ze barsten, zwaar over de zeik zijn en direct gaan klagen over Bosz.
http://www.ad.nl/dossier-(...)mijn-vader~a10a6c8f/quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mooiste moment vond ik nog wel hoe ze Utrecht thuis lieten zien. En dan die pa thuis
Inderdaad een veel betere docu dan TOSOTHIW.
Voorlopig staan ze gewoon in de finale en hebben ze nog niet verloren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zich is de finale halen al wel een prestatie natuurlijk, maar ergens is het ook wel sip dat we onszelf in Nederland al op de borst kloppen als een club de beste verliezer van het B-toernooi van Europa
Ik kom nog steeds klaar als ik die TIFO ziequote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze gewoon in de finale en hebben ze nog niet verloren.
Ik weet nog dat er hier mensen waren die na het seizoen met Sevilla nog klaar kwamen door dat potje thuis.
Mooie nieuwe club of zo.quote:
Zeneli is na de eerste seizoenshelft wel harder teruggevallen dan Larsson volgens mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:46 schreef Oldground het volgende:
Larsson ben ik ook verre van kapot van. Zeneli (geen idee wat die moet kosten) heeft m.i. wel wat potentie, maar blijft altijd afwachten. Met het vertrek van Elia en Berghuis hebben we er sowieso meer nodig.
Als feyenoord de volgende ronde niet haalt in de CL en dan de EL wint dan ben ik blij...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zich is de finale halen al wel een prestatie natuurlijk, maar ergens is het ook wel sip dat we onszelf in Nederland al op de borst kloppen als een club de beste verliezer van het B-toernooi van Europa
Stel je eens voor dat geld geen issue meer was waardoor spelers NL verlaten voor het buitenland. Hoe sterk zou de NL competitie dan zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je tante een lul had.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat geld geen issue meer was waardoor spelers NL verlaten voor het buitenland. Hoe sterk zou de NL competitie dan zijn.
Hou toch eens op met dat steeds weer over je schouder kijken naar Ajax. Wees gewoon blij voor Feyenoord en heb lak aan de rest.quote:Dirk Kuijt zit midden in een dankwoord, met een microfoon in handen. Hij bedankt keurig het publiek, wil nog wat vertellen en wordt dan ondersteboven gelopen door de voltallige selectie van Feyenoord. De microfoon wordt Kuijt uit handen getrokken, een speler zoekt naar de aan- en uitknop, holt met de microfoon naar Het Legioen en zingt: ‘Helemaal niets in Amsterdam.’
Zo jammer. Het was allemaal zo stijlvol, tot dat moment. Wat ongelofelijk jammer dat je midden in zo’n verbijsterend feest een microfoon grijpt en dat zingt. Dat je juist dan de Louis van Gaal gaat staan uithangen. Zo veel sterker zou het zijn geweest met geen woord over Ajax te reppen. Niet gelukt. Helaas. Nu zagen we woeste feestvreugde en een beetje frustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |