Boeie...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Die arme meisjes worden niet begeleid en niet opgeleid. Het hoort te beginnen met een cursus Klantvriendelijkheid en daarna Assortimentskennis. Lijkt me..
Blijkbaar krijgen ze die niet, dus het is niet helemaal hun schuld.
Hoort bij de professie hoor. Ik word ook doodgegooid met cursussen en bijspijkerdagen (verplicht). Ik vind dat de werkgever dat ook verplicht is.quote:
Bij de Karwei moet je iemand hebben die in ieder geval gewoon een reguliere opleiding werktuigbouwkunde of iets dergelijks heeft gedaan. En als je daar rond dart in de Appie zou je gewoon idd het assortiment moeten kennen en moeten weten waar eea staat en dat is an sich niet zo moeilijk, want dat is in elke Appie ongeveer hetzelfde, dus daar kun je een training op los laten voor medewerkers.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Die arme meisjes worden niet begeleid en niet opgeleid. Het hoort te beginnen met een cursus Klantvriendelijkheid en daarna Assortimentskennis. Lijkt me..
Blijkbaar krijgen ze die niet, dus het is niet helemaal hun schuld.
Okee. Maar als ik iets vraag en elk antwoord is dan dat ze het niet weet, werkt niet echt klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hoort bij de professie hoor. Ik word ook doodgegooid met cursussen en bijspijkerdagen (verplicht). Ik vind dat de werkgever dat ook verplicht is.
Klopt, vind ik ook. Doe dan in ieder geval je best om toch te kunnen helpen. Bij Blokker heb ik de indruk dat scholieren worden aangenomen zonder dat ze iets krijgen uitgelegd en dat ze gewoon de winkel in worden gestuurd. Het is goed dat jonge mensen hun zakgeld verdienen, maar als er een meisje van 16 tegenover me staat en me aankijkt met een blik, waar heeft die man het over, dan vraag ik me oprecht af wat ze daar te zoeken heeft.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee. Maar als ik iets vraag en elk antwoord is dan dat ze het niet weet, werkt niet echt klantvriendelijk.
Wat is er mis met C&A?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:09 schreef Ticootje het volgende:
Maar dit was vorig jaar toch wel duidelijk? Na de V&D wist iedereen toch dat blokker zou volgen in het rijtje?
C&A gaat ook nog wel.
lijden verlies, moeten winkels sluiten...quote:
je hebt gelijkquote:
Ook die hebben de boot gemist.quote:
Dat had de V&D ook, leuk om rond te kijken en nooit wat te kopen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:49 schreef Eightyone het volgende:
Ik hoop iig dat er een bedrijf is wat Xenos over wil nemen. Die winkel heeft nog een leuk snuffelgehalte.
Waarom ze Marskramer aanhouden en de enigszins rendabele filialen niet ombouwen naar kleine Blokkertjes in nieuwe stijl: geen idee. Marskramer en kleine Blokker-filialen, dat verschilt qua aanbod nauwelijks.
Wat bedoel je dan? Een droogmolen die je buiten zet om de was aan te hangen? Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zal vanmiddag eens naar het plaatselijke filiaal gaan btw. Want dat dingetje waarmee je de wasmolenlijntjes bij elkaar bindt ahw, in ingetrokken staat, dat is gebroken. Ben benieuwd of ze weten hoe dat dingetje heet, of ze het hebben en indien niet zo, of ze dan voorstellen dat ik meteen maar een nieuwe wasmolen aanschaf.
Als ze al weten wat een wasmolen is zonder te googlen, bedenk ik me nu.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:49 schreef HSG het volgende:
Blokker heeft nou niet iets wat het nou aantrekt want het heeft nog steeds de imago van een huisvrouwenwinkeltje. Verder zijn de producten die zij verkopen elders goedkoper.
Mocht je daar wel binnen met één paspoort?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kwam weleens langs het distributiecentrum van Blokker in Gouda, maar zag daar vrijwel nooit activiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |