huntergod in een zin noemen met kuytquote:Op zondag 4 juni 2017 16:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Huntelaar wil even ons aller Kuyt nadoen het komende seizoen.
Vent heeft nog nooit een kampioenschap gewonnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:24 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
huntergod in een zin noemen met kuyt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus?? jij ook nietquote:Op zondag 4 juni 2017 16:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vent heeft nog nooit een kampioenschap gewonnen.
Haten op Gary_OakGodquote:Op zondag 4 juni 2017 16:24 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Juichen voor Feyenoord zoals een echte Rotterdammer betaamt?quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit erover na te denken om het op zijn typisch Rotterdams, als Ajax die beker wint, bij terugkeer in mijn eigen stad ,te gaan vieren.
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het daar, zo vuistdiep?
doeiquote:
quote:
Die kneus mag de veters van Kuyt nog niet eens strikkenquote:Op zondag 4 juni 2017 16:24 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Kuyt met zijn klittenband steunzolen om zijn doorgezakte paardrijbenen te corrigeren?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 04:26 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Die kneus mag de veters van Kuyt nog niet eens strikken
Heeft Koeman ook eens kans op een plek in de top 5 van de Premier League.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:40 schreef Nikmans het volgende:
Ik hoorde dat Klaassen een speler van Everton is nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |